Ozzy666 Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Mam dwa egzemplarze w domu, służą do przerzucania kanałów i oglądania TV. Zdarza się im że czasem muszą dłużej pomyśleć zanim wykonają czynność jaką im zleciłem ale nie mam większych zastrzeżeń. Działają nie najgorzej, jako sprzęt dodatkowy jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Ja akurat też trafiłem na w miarę sprawny egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Miałem go kiedyś i bez podłączonego dysku dawał radę, niestety chciałem nagrywać i tu już były schody , więc teraz mam Ultrabox 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memłek Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 1 minutę temu, Krzysiek11:) napisał: Ja akurat też trafiłem na w miarę sprawny egzemplarz. 3 minuty temu, Ozzy666 napisał: Mam dwa egzemplarze w domu, służą do przerzucania kanałów i oglądania TV. Zdarza się im że czasem muszą dłużej pomyśleć zanim wykonają czynność jaką im zleciłem ale nie mam większych zastrzeżeń. Działają nie najgorzej, jako sprzęt dodatkowy jest ok. Kurła zazdroszczę. U mnie nawet zał/wył podnosi ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danek79 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Używam ten sprzęt do zwykłego ogladania tv, przełaczania kanałów i działa ok.czasem dłużej zatrybi by przerzucić kanał lub pokazać epg ale bez większych zawiech czy konieczności resetowania.ale do nagrywania nie nadaje się bo wtedy zaczyna strajkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memłek Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Poradzono mi wrócić do ustawień fabrycznych wifiboxa. Stał się cud. Dekoder pracuje na piątkę. Dzięki wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawiedziony Klient Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Straszny muł , jedno wielkie badziewie gorszy o jego poprzednika ( BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S ) . Miał spełniać rolę głównego dekodera , żeby móc korzystać z multiroom-u ( tak powiedział mi rozmówca , przedstawiciel firmy NC+ ) ale ten dekoder nawet fizycznie nie jest przygotowany do tego . Natomiast na stronie nc+odpowiedź na pytanie czy obsługuje multiroom - odpowiedź , cytuję wymień dekoder. Jak otworzysz link na ich stronie do tego dekodera to pośród innych oznaczeń jest , że obsługuje . Zgłupieć idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Wifibox a wifibox premium to różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawiedziony Klient Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 9 minut temu, PawelTSW napisał: Wifibox a wifibox premium to różnica Tak , HDD 500GB i nic więcej. Reszta jak mniemam szrot wifibox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 To są dwa różne urządzenia od dwóch różnych producentów z dwoma różnymi procesorami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 (edytowane) U znajomego w wifiboxie podczas podglaszania miga ekran i podczas oglądania również co jakiś czas mignie. Dekoder nowy świeżo po wymianie. W aps po reklamacji powiedzieli że skasowali jakiś błąd i powinno być już dobrze ale nadal jest to samo. Edytowane 10 Września 2021 przez Dawid1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 2 godziny temu, Zawiedziony Klient napisał: Tak , HDD 500GB i nic więcej. Reszta jak mniemam szrot wifibox Zanim zaczniesz oceniać, to poczytaj w odpowiednim temacie o Wifipremiumbox, bo piszesz a sam nie wiesz o czym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 @Dawid1992 Żadnego błędu nie skasowali... Tylko wgrali na nowo soft. Jeśli jest to z winy dekodera, to tylko i wyłącznie wymiana na nowy egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Dzien dobry pytanko czy ktos miał już takowy przypadek jak ja po nocy gdy jest wyłaczony to wifibox wraca do pierwszej instalacji na nowo trzeba go ustawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 W dniu 10.09.2021 o 16:21, Zawiedziony Klient napisał: Tak , HDD 500GB i nic więcej. Reszta jak mniemam szrot wifibox Nie. To dwa różne urządzenia, ich działanie (bądź niedziałanie ) jest też bardzo różne. Z Wifiboxem miałem same problemy, Wifipremiumbox użytkuję od kilku lat i nie mam się o co przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 @goldiMam ten dekoder do MR i takich zachowań nie zaobserwowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 napiszcie mi proszę, bo nie miałem nigdy tego dekodera, jak działa w porównaniu z adb iti-2851s. lepszy wifibox+, czy gorszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Nie bierz tego czegoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 Do przełączania kanałów się nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2021 2 minuty temu, Jax napisał: Do przełączania kanałów się nadaje. No i tylko do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mantirius Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Hej, Być może ten wątek przewinął się już w tym temacie, ale wifibox+ (Sagemcom DSIW74) wyłącza się regularnie w nocy (w internecie ktoś zaobserwował,że dzieje się to o 4 nad ranem). W ustawieniach oszczędzania energii mam wyłączone automatyczne wyłączanie i wygaszanie ekranu, ale mimo tego dekoder i tak wyłącza się nad ranem. Czy może komuś z Was udało się to wyeliminować? Zależy mi na tym, aby dekoder był cały czas włączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Sprawdza aktualizacje, taki urok tego dziadostwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Może to to ? -Ustawienia dekodera -Inne ustawienia, po wejściu w tą opcję naciskamy "+" pojawi się ukryta opcja autoaktualizacja (domyślnie jest włączona) zmień na wyłączona. Ta opcja służy do tego by dekoder w nocy sprawdził dostępność aktualizacji i się uruchomił w tym celu, jeśli działa to możliwe że go wyłącza sprawdzić nie zaszkodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malony Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 nie jest taki zły przez okres dwoch tygodni zawiesił sie tylko raz ,natomiast nagrywanie na nim to wyzwanie strasznie mnie denerwuje a infolinia nic z tego sobie nie robi jedynie proponują wymianę na inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mantirius Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 W dniu 29.10.2021 o 15:53, maks27 napisał: Może to to ? -Ustawienia dekodera -Inne ustawienia, po wejściu w tą opcję naciskamy "+" pojawi się ukryta opcja autoaktualizacja (domyślnie jest włączona) zmień na wyłączona. Ta opcja służy do tego by dekoder w nocy sprawdził dostępność aktualizacji i się uruchomił w tym celu, jeśli działa to możliwe że go wyłącza sprawdzić nie zaszkodzi. Zgadza się. Wyłączenie autoaktualizacji pomogło, dekoder nie wyłącza się już w nocy. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.