Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podobnie jak @ircios nie liczyłbym na to. Coś z tymi elektrośmieciami trzeba zrobić, a wygląda na to, że znaczna część abonentów daje sobie bez większych oporów wciskać te dekodery, nie mając innego wyboru.

Każdy operator sprawdza na ile może sobie pozwolić w swoich poczynaniach i zawsze patrzy przez pryzmat swojego zysku, a nie zadowolenia klienta (nawet jak w reklamach twierdzi, że "dobro klienta naszym najwyższym celem jest..."). Jak się klient daje doić to trzeba to robić tak długo jak to możliwe, najlepiej wmawiając mu jednocześnie jakim to jest wybrańcem losu. Wtedy proces dojenia da się przez jakiś czas podtrzymywać.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak innego wyboru to fakt. Ja mam jeszcze możliwość zostania na module, ale to jeszcze bardziej mnie wydoją o 20zł. Bo to dodatkowy abonament.

Dziś testując tego wifiboxa, podpiąłem pendriva że zdjęciami do tego urządzenia. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem jaka jest jakość wyświetlanych zdjęć.

Na pewno mniejsza niż 640/480. Masakra, nie dało się przeglądać. widać grube ziarno, brak szczegółów. W zasadzie funkcja nie do użytku, do tego bardzo wolna.

Sprawdziłem i na tv jest o.k.

W opisie dumnie piszą Media Player.

Nie wiem może to tylko ten egzęplarz. A jak u Kolegów to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak dobrałem multi z tym dekoderem to od samego początku miałem z nim problemy. Np. zawsze rano był brak sygnału satelitarnego (trzeba było z prądu wtyk wyciągać) i tak co rano. Dekoder miał początek numeru seryjnego ESCA014.......

Wymieniłem w punkcie na dek z numerem seryjnym ESCA 019...........  i od tej pory jest ok. Jest wolny ale działa. Nc+go też w miarę chodzi. Nie używam do nagrywania na dysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam. Na tym dekoderze, a mam ich 3 (multiroom wszystkie) zawsze w niedzielę na tp. 11.449 jakość i poziom spada prawie do 0% na około 10-20 minut w tym samym czasie na wszystkich dekoderach wi fi box.

Dekoder główny to 4K i w tym czasie jak na wi fi boxach sygnał spada do 0% tylko na tp. 11.449 (tvp 1) to na tym 4K jest 100%, zresztą zawsze tak jest.

 

Zauważył ktoś takie przypadek u siebie ???

 

I tylko to się dzieje przeważnie wieczorami (godz. 20-20.25) i z reguły w niedzielę.

Tak było 7 marca tvp 1 i dziś 14 marca około 20.10 zaczęło zacinać i obraz nawet znikł, wróciło o 20.25.

 

Jak w tygodniu czasem sprawdzam sygnał na tvp 1 (wi fi box ) to mam zawsze 

Poziom_98%

Jakość_92%

Edytowane przez kauj1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ircios napisał:

Może ktoś z sąsiadów Ci zakłóca routerem GSM.

Raczej nie bo domy u mnie są w odległości  ok. 20 m od siebie i z tego co wiem wszyscy mają swiatłowód jak ja.

Ale te problemy tylko na wifi boxach i tp.11.449

Edytowane przez kauj1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamn, miał ktoś przypadek awarii dekodera wifibox - dziś nagle wywaliło korek podczas ogładania - po podłączeniu dekoder martwy, sprawdziłem zasiacz miernikiem i też nie daje żadnego napięcia, ciekawe czy dekoder zrobił jakieś zwarcie czy zasilacz padł - miał ktoś taki przypadek? zanieść do punktu - wymianią bez problemu? to jest dekoder od multiroomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robertokot25 Idź do salonu CANAL+ z dekoderem i z zasilaczem i powiedz, ze nagle przestało Ci działać. Niech pracownik salonu sprawdzi, czy padł dekoder, czy zasilacz, czy może i dekoder i zasilacz. Wymiana serwisowa jest bezpłatna. Daj znać co załatwiłeś w salonie. :)

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo ma, i nie na satelitę tylko na antene sat. Wiosną i jesienią koło południa występuje ten problem, gdy promienie słońca idą równolegle z sygnałem sat.  I nikt tu nie pisze o tym zjawisku. Więc co to ma do opisanych problemów. Nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziwne rzeczy dzieją się z radiem... po 10-15 minutach samoczynnie wyłącza się dźwięk. Wyłączyłem nawet wygaszacz ekranu, nie pomogło. U Was ten sam problem ?
Pisałem o tym jakiś czas temu. Mam ten sam problem. Zgłosiłem do działu technicznego. Odpowiedź po tygodniu, że problem jest po stronie dostawcy internetu, że dekoder działa ich zdaniem prawidłowo. Technicy z Vectry, że internet ma prawidłowe parametry, że to jest bug dekodera. Dekoder wymieniony dwukrotnie. Nadmienię, że na dekoderze głównym radio internetowe działa bezbłędnie.
Ręce opadają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...