Jump to content
Anita Kaźmierska

Usługa OTT CANAL+, czyli telewizja przez internet

Recommended Posts

17 minut temu, frankie1905 napisał:

Gdzie zgłaszać uwagi techniczne do Canal+ odnośnie działania usługi?

 

ja im zgłaszam na: [email protected] ale cały czas odpisują jedno i to samo: 

Cytat

Nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Postaramy się jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność serwisu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można wiedzieć jaka jakość spotkania Bundesligi w tym nowym serwisie?? Dla mnie dalej kanały na żywo niedostępne🙁

Share this post


Link to post
Share on other sites

na sport myślę, że trzeba jeszcze poczekać... bo to co teraz na razie jest to chyba tylko na telefon.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał:

Te klatkowanie piłki na C+Sport normalnie obrzydza tą usługę dla kibiców sportu.

Obrzydza strasznie. Niech będą lepsi od Playera i to ogarną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie, chociaż C+ Sport (ponad 7Mbps) i tak minimalnie lepszy jest od Eleven (6Mbps) - ale 50 musi być, bo inaczej to porażka będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to wygląda jak Platforma Satelitarna bierze się za Platformę Internetową i boi się zrobić coś lepszego żeby nie stracić abonamentów SAT. Ale czas tyka i niech przypadkiem się zdarzy że prawa sportowe kupi jakaś platforma internetowa z prawdziwego zdarzenia to szybko pogrążą telewizje satelitarna i będzie szybki koniec:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem muszą zrobić coś co nie będzie lepsze niż satelita (zresztą tak robi każda platforma w Europie)

Ale fakt wyszłoto strasznie słabo...działa jakotako a wygląda dość biednie jak za sumę pieniędzy jaką sobie za to wołają...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Słuchajcie, mam apel do Was drodzy forumowicze. Kto może i ma ochotę, niech napisze maila do nich odnośnie tych 50 fps. Oni to forum na pewno śledzą, ale tylko zbiorcze uświadomienie im problemu być może coś da. Może jestem naiwny, ale to przecież nic nas nie kosztuje - raptem 5 min na sklecenie rozsądnego maila.

5 minut temu, umek napisał:

Tak jak pisałem muszą zrobić coś co nie będzie lepsze niż satelita (zresztą tak robi każda platforma w Europie)

Ale fakt wyszłoto strasznie słabo...działa jakotako a wygląda dość biednie jak za sumę pieniędzy jaką sobie za to wołają...

O przepraszam kolego - Sky Ticket - 50 fps, Now TV Italia - 50 fps, myCanal Francja - 50 fps, NOW TV - UK - 50 fps, Viaplay - 50 fps. DAZN - 50 fps. 
 

Także nie jest tak, że tam na zachodzie dają celowo gorszy obraz przez neta niż z satki. Odpal sobie na Apple TV Sky Ticket, Sky Sport News HD nadaje za free w 50 fps. Można? Można.

Edited by frankie1905
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie za 135 zł powinna być porównywalna jakość do telewizji satelitarnej. Nie rozumieją że nie wszyscy mogą mieć talerza na balkonie. Na pewno nie jeden by chętnie wykupił ale musi być jakość do ceny inaczej nie ma to racji bytu😉

BT Sport również 50 FPS i wygląda bardzo dobrze😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, frankie1905 napisał:

Słuchajcie, mam apel do Was drodzy forumowicze. Kto może i ma ochotę, niech napisze maila do nich odnośnie tych 50 fps. Oni to forum na pewno śledzą, ale tylko zbiorcze uświadomienie im problemu być może coś da. Może jestem naiwny, ale to przecież nic nas nie kosztuje - raptem 5 min na sklecenie rozsądnego maila.

O przepraszam kolego - Sky Ticket - 50 fps, Now TV Italia - 50 fps, myCanal Francja - 50 fps, NOW TV - UK - 50 fps, Viaplay - 50 fps. DAZN - 50 fps. 
 

Także nie jest tak, że tam na zachodzie dają celowo gorszy obraz przez neta niż z satki. Odpal sobie na Apple TV Sky Ticket, Sky Sport News HD nadaje za free w 50 fps. Można? Można.

Nie same fpsy się liczą...generalnie wyszło im jak wyszło. Owszem z pewnością pracują nad tym tyle że usługa ruszyła...a mimo to nie działa jak należy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale niech przynajmniej wygląda to miło dla oka i wszyscy będziemy zadowoleni😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
20 godzin temu, xMaraSSx napisał:

Jeśli Canal+ 4K będzie prezentował jakość zbliżoną do satelitarnej, to poważnie zastanawiam się nad rezygnacją z DVB-S na rzecz CANAL+ z netu.

W tym przypadku mam podobne podejście do tej usługi.

Na pewno na "+" to brak długiej lojalki jeśli chodzi o umowę

Zapowiadane są promocję w przypadku łączenia pakietów.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, frankie1905 napisał:

Gdzie zgłaszać uwagi techniczne do Canal+ odnośnie działania usługi?

Ja zgłaszam problemy pod nr 22 310 47 47 (wew 2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ja dobrze widzę, że w tej usłudze brak Canal+ Now i Canal+ >>1? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, swordfish napisał:

Czy ja dobrze widzę, że w tej usłudze brak Canal+ Now i Canal+ >>1? 

Jeśli chodzi o Canal+ Plus 1 nie ma potrzeby żeby kanał taki istniał. Jest backward EPG na 8 godzin wstecz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 minut temu, swordfish napisał:

Czy ja dobrze widzę, że w tej usłudze brak Canal+ Now  ? 

Canal+Now jest dostępny. 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Powiem wam tak dobrze że jest. i dobrze że jest to ta sama aplikacja co francuski mycanal bo jest nadzieja że pracują nad tym francuzi a nie polacy i że mimo wszystko będzie to aktualizowane trochę częściej niż takie np nc+ go a liczbę klientów będzie można obiektywnie ocenić dopiero jak wszyscy w europie uporają się z koronawirusem  będą nowe filmy może prawa do LM (mają być do wyboru dodatkowe kamery i statystyki)

A i jeszcze jedno bardzo mnie ciekawi jak będzie wyglądała oferta player+ jak  mycanal się naprawdę rozkręci.  

Edited by _Artek_
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co jest na ekranie w materiałach vod z Canal+ i z HBO? Chodzi mi o znaki. Czy jest logo stacji i oznaczenie wiekowe? Czy ekran jest czysty, bez śmieci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na materiałach z Canal+ z tego co widzę jest czyściutko.. przed filmem jest tylko info o wieku.. na HBO info przed filmem o wieku a podczas nadawania logo HBO... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, _Artek_ napisał:

Powiem wam tak dobrze że jest. i dobrze że jest to ta sama aplikacja co francuski mycanal bo jest nadzieja że pracują nad tym francuzi a nie polacy i że mimo wszystko będzie to aktualizowane trochę częściej niż takie np nc+ go a liczbę klientów będzie można obiektywnie ocenić dopiero jak wszyscy w europie uporają się z koronawirusem  będą nowe filmy może prawa do LM (mają być do wyboru dodatkowe kamery i statystyki)

A i jeszcze jedno bardzo mnie ciekawi jak będzie wyglądała oferta player+ jak  mycanal się naprawdę rozkręci.  

Oferta Player+ na pewno pogorszy się, już się to stało. Jeszcze niedawno można było wziąć za 50zł/mc na Player pełen pakiet C+ plus Eleven w tym  były wszystkie kanały w niższych pakietach Playera jak TVN turbo, HGTV, TVN Style, Minimini+ TVN24 oraz dostęp do VOD Playera (kanały TVN). Teraz za 50zł można wykupić C+ (sport+film) w tym jest dostęp do VOD kanałów TVN. Trochę brakuje takiego pakietu na platformie C+ (Sport + film) za 50zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, escapers napisał:

na materiałach z Canal+ z tego co widzę jest czyściutko.. przed filmem jest tylko info o wieku.. na HBO info przed filmem o wieku a podczas nadawania logo HBO... 

Brak oznaczeń wiekowych oznacza, że działają na licencji zagranicznej. W Player jest wielgachne oznaczenie wiekowe na materiałach C+. 

Kolejny pozytywny aspekt usługi C+ nad TVN Player. Mam nadzieję, że tak zostanie.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, swordfish napisał:

Brak oznaczeń wiekowych oznacza, że działają na licencji zagranicznej. W Player jest wielgachne oznaczenie wiekowe na materiałach C+. 

Kolejny pozytywny aspekt usługi C+ nad TVN Player. Mam nadzieję, że tak zostanie.

Chyba, że to dlatego bo jesteśmy beta testerami usługi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 3 dniach testów, bo oglądaniem tego nazwać nie można, widzę głównie przerywanie. Bez cofnięcia o kilka sekund jak na playerze+, mam zacinki na Samsungu podłączonym bezpośrednio LAN w ścianie do światłowodu. Wszystko inne śmiga wzorowo. Po wifi na speedteście i tak 300mbit więc to nie problem sieci. Ogólnie przez AirPlay działa to do bani. Przewijanie w aplikacji nie działa, można pilotem od tv o dziwo sobie pomóc, ale to „na ślepo” - trudno się zorientować jak szybko i ile już się przewinęło. Porażka. Ogólnie brak aplikacji na Tizena to spory falstart. We francuskiej wersji jest na Samsunga i Xbox.

 

Dodam, że na Shieldzie z Android TV też mam przerwy czasami, choć działa to już lepiej.

 

Ogólnie, to jestem coraz bardziej zawiedziony. Pakiety po 50zł to skandal. Oczywiście, można tyle zapłacić ale po co. A przede wszystkim na razie „nie ma za co”. Jakość mizerna, brak zapowiadanego 14 dniowego catch upu. Brak nagrywania w chmurze. Ograniczona dostępność, brak boxa.

 

Jednym słowem - niewypał.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo narazie to są testy i nie bez przyczyny nie ma np reklam w tv czy odnośnika w sklepie internetowym Platformy Canal Plus..... od taka cicha publiczna beta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, _Artek_ napisał:

Bo narazie to są testy i nie bez przyczyny nie ma np reklam w tv czy odnośnika w sklepie internetowym Platformy Canal Plus..... od taka cicha publiczna beta. 

Ma to duży sens zwłaszcza, że na dali usługę do testu wielu portalom nawet luźno powiązanym z technologiami a dotyczącymi gier vide PPE.

Chcieli zrobić szum wokół usługi w środowisku którego nie interesuje zwykła SAT, pokoleniu internetu oraz Netflixa.

Taki młody klient nie jest wybredny, często nie wie o takich dodatkach rodem z Sat jak EPG, Backward EPG, Time-Shift.

Mówię tu o nowym wygodnym pokoleniu które korzysta ze stron typu CDA i nie umie już nawet obsługiwać torrentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...