Jump to content

Usługa OTT CANAL+, czyli telewizja przez internet


Recommended Posts

7 minut temu, all999 napisał:



Uuu, tylko HD? Pisali gdzieś jaki bitrate?

A ty chciales 4K ?🤣

Uwierz mi na słowo,  nie ma nic ciekawego w 4K na platformie PC+ poza sportem. 

 

Edited by kingofsouth
Link to post
Share on other sites
46 minut temu, all999 napisał:

Trzeba otworzyć z linku, wyszukiwanie nie przynosi rezultatu.

Uuu, tylko HD? Pisali gdzieś jaki bitrate?

Do 6 Mb/s

5 godzin temu, bugmenot napisał:

Pojawiła się dzisiaj osobna aplikacja "Premiery Canal+" na iOS, Android i Android TV.

Na przeglądarki wystartowała 4 czerwca.

Jakość HD mobilnie i stacjonarnie do 6 Mb/s

Link to post
Share on other sites

Anulowalem wczoraj subskrypcję, bo 30.07. Chcieli naliczyc opłatę i teraz nie mogę się coś zalogować. Wywala błąd 500 

Czy też tak mieliście? 

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Dawid88 napisał:

Anulowalem wczoraj subskrypcję, bo 30.07. Chcieli naliczyc opłatę i teraz nie mogę się coś zalogować....

A może anulowałeś całe konto :-D

Link to post
Share on other sites

Ale, że potrafią fajnie zrobić jedne rzeczy a inne stanowią dla nich ciężki problem to nie rozumiem.

Dziwni ci informatycy. Może mają priorytety że coś ma działać lepiej najpierw, a coś innego jest mniej ważne i można się tym zająć dużo później.

No bo rzut z telefonu na telewizor działa super.

Sama aplikacja na smartfon też jest solidna i nowatorska. Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, escapers napisał:

@Dawid88 spróbuj się ponownie zarejestrować na tego maila - bo może rzeczywiści zamiast tylko anulować subskrypcję to skasowałeś konto :) bo przez stronę tez nie działa?

Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, MisterRondel napisał:

 Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

Dla mnie największe WOW to są 4 miesiące za darmo . Zbieram szczękę z podłogi 🤣

Edited by kingofsouth
  • Haha 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, MisterRondel napisał:

Sama aplikacja na smartfon też jest solidna i nowatorska. Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

To jest funkcja dostępna w Safari na iPhone od jakiś 6 lat ;).

I zresztą nie tylko.

Link to post
Share on other sites
Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500
Też tak miałem, samo przejdzie.
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Dawid88 napisał:

Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Wyczyść wszystkie ustawienia aplikacji na MI BOX wykasuj ja i zainstaluj jeszcze raz. Miałem podobnie. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pawop napisał:
4 godziny temu, Dawid88 napisał:
Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Też tak miałem, samo przejdzie.

Zadziałało... 

Link to post
Share on other sites
To jest funkcja dostępna w Safari na iPhone od jakiś 6 lat ;).
I zresztą nie tylko.
Dokładnie, w Google Pay też jest już ładnych kilka lat takie skanowanie karty.
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

W porównaniu do Playera mam wrażenie, że jakość tutaj ciut lepsza, ale cena nie do zaakceptowania. W Playerze za 50zł mam to samo + wszystkie C+, kanały grupy Discovery. Jeśli podniosą jakość i wprowadza te 50fps wtedy jeszcze bym rozwazyl kupno. 

Link to post
Share on other sites

W C+OTT są inaczej pakiety poukładane i nie ma tego co porównywać, tam preferują treści premium.


Link to post
Share on other sites

No i muszą zrobić coś z cenami na Player cała paczka z canal i HBO za 60 zł A tutaj 100 zł. Jak nawet na Player dokupić eleweny wychodzi znacznie taniej. Bo filmboxow nie liczę ani sportklubow bo to żadne Premium.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, PIOOLE napisał:

No i muszą zrobić coś z cenami na Player cała paczka z canal i HBO za 60 zł A tutaj 100 zł. Jak nawet na Player dokupić eleweny wychodzi znacznie taniej. Bo filmboxow nie liczę ani sportklubow bo to żadne Premium.

Ale możesz oglądać na 2 urządzeniach jednocześnie. Czyli cena na pół z kolegą. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...