Feniks1983 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 U Mnie działa jakby ktoś jeszcze pytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W ICA pojawił mi się taki komunikat: Zgodnie z decyzją UOKIK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015, w zależności od posiadanego sprzętu, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z jednej z opcji wymienionych poniżej. Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z: • odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo • odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo • dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować: • korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub • jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł. Jeżeli nie posiadają Państwo numeru PESEL lub prowadzą działalność gospodarczą prosimy o kontakt, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 22 310 45 69. Szczerze to nie wiem o co chodzi... I ciekawe dlaczego obecnym abo nie zwrócą 43,16 tylko wciskają badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Też jestem "zielony" - ale chyba nie zaszkodzi wypełnić zgłoszenie. Zresztą, kto by pamiętał, co się działo 1 marca 2012 r. A przy okazji to to pokazuje, jak bardzo nc+ odżegnywała się od C+ twierdząc, że taka firma już nie istnieje. I w związku z tym nie ma żadnych zobowiązań? A tu proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Po wypełnieniu danych pokazuje się info, czy "Benefit" się należy czy nie. Wybierz dla siebie najlepszą opcję: ADVENTURE HD Bezpłatny dostęp do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Aktywacja usługi nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. VOUCHER VOD Kupon na 5 pierwszych, zamówionych filmów z Premier VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem. Kupon ważny jest od momentu zatwierdzenia wyboru do 30 czerwca 2015 r. REZYGNACJA Z BENEFITU Decyzja jest bezpowrotna. Po wybraniu przycisku ZATWIERDŹ benefit nie zostanie przyznany. Ja się wstrzymałem na razie. Chcę zwrot 43,16 a nie jakieś Adventure. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ja po wypełnieniu otrzymałem taki komunikat: Dziękujemy za zgłoszenie. Do 30 czerwca 2015r., skontaktujemy się z Państwem w celu weryfikacji wprowadzonych danych na podany w formularzu numer telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomaaa Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To musiałeś coś źle wypełnić, np. numer abonenta/numer umowy....gdzie ja za pierwszym razem wpisałem 2 razy to samo - a w numerze umowy w moim przypadku powinno być "01" - i po wypełnieniu poprawnym zamiast komunikatu takiego jak Twój - wyskoczyły opcje do wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wypełniłem jeszcze raz i dostałem taki oto komunikat: Posiadamy już zgłoszenie dotyczące wprowadzonych przez Państwa danych. Zatem wypełniłem dobrze. Inną kwestią pozostaje, czy zostanę uwzględniony w tym "programie" (nakazanym przez UOKIK) benefit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Gdzie wy to widzicie w tym ICA? Ja się teraz zalogowałem i nic takiego nie widzę Hmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ja wybrałem Adventure. Po zatwierdzeniu zapalił się komunikat: "Dziękujemy za wybór bezpłatnego dostępu do kanału Adventure HD. Aktywacja usługi nastąpi w ciągu 48 godzin. Adventure HD będzie dostępny na kanale 84. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Gdzie wy to widzicie w tym ICA?Ja się teraz zalogowałem i nic takiego nie widzę Hmm? To jest chyba dla tych co nie przeszli do NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie wiem gdzie wy to widzicie loguje się do ica.cyfraplus.pl i nic tam nie widzę. Powie ktoś gdzie to znaleźć? @spido właśnie tu piszą osoby które są już w nc+ o tym ze im się to pojawiło i czekam na info jak w to wejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ten komunikat nie jest u wszystkich. Mam podgląd 3 umów. Na 2. nie ma żadnego komunikatu. Na umowie migrowanej w lipcu 2014 z C+ do nc+ taki komunikat jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ja mam 2 umowy i na obu jest. Kiedyś byłem w Cyfra+, a teraz w nc+. Dokładnie to samo jest tutaj: https://komunikat.ncplus.pl/ Tutaj ukryli wyciąg do tej decyzji (http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Komunik ... 3-2015.pdf), samej decyzji już nie pokazują. Aż nabieram podejrzeń, bo dziwi mnie że UOKIK za mnie decyduje o "beneficie" a nie zwrocie 43,16 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wskazani wyżej konsumenci, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z opisanej wyżej opcji, mogą odebrać od Spółkikwotę 43,16 zł. W celu skorzystania z ww. możliwości, konsumenci mają prawo wystąpić do ITI Neovision o zawarcie umowy abonenckiej na promocyjnych warunkach z dodatkową darmową usługą albo wystąpić o wypłatę kwoty 43,16 zł, w terminie do dnia [...] [data przypadająca na 2 miesiące od daty publikacji informacji]. Warunkiem skorzystania z ww. możliwości jest kontakt ze Spółką pod dedykowanymi numerami telefonu/ za pośrednictwem dedykowanego formularza mailowego w celu zgłoszenia woli zawarcia umowy/ odebrania kwoty 43,16 zł i weryfikacji przez Spółkę spełnienia przez klienta warunków uprawniających do zawarcia umowy/ odebrania kwoty 43,16 zl. Po pozytywnej weryfikacji Spółka skontaktuje się z uprawnionymi w celu realizacji zobowiązania. Zwrot kwoty 43,16 zł nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez konsumenta. Zatem zgodnie z otrzymanym komunikatem: Dziękujemy za zgłoszenie. Do 30 czerwca 2015r., skontaktujemy się z Państwem w celu weryfikacji wprowadzonych danych na podany w formularzu numer telefonu. mój zwrot kwoty 43,16 zł najzwyczajniej w świecie przepadnie. Masło maślane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Gdzie wy to widzicie w tym ICA?Ja się teraz zalogowałem i nic takiego nie widzę Hmm? To jest chyba dla tych co nie przeszli do NC+. Nie.Ja migrowałem a też to mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Powinni wysyłać e-mail, list albo sms, nie każdy korzysta z ICA i wielu osobom to przepadnie. Po za tym biorąc np. taki kanał Adventure HD, który jest za 1.99zł/mc to po 12mc daje kwotę 23.88zł, a nie 43.16zł, więc wzięli kurę a oddają jajko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Przeczytaj ze zrozumieniem:" • dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ciekawe co to będzie za promocja, w nc+ twierdzili że chodzi tylko o Adventure HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Bo zapewne będzie to Adventure na kolejne 12 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nic już nie rozumiem. Jeżeli u Mnie się nic nie wyświetla to nie mam wypełniać tego wniosku https://komunikat.ncplus.pl/ ? Czy może wypełnić o zobaczyć co odpiszą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nic nie będą odpisywać, od razu po wypełnieniu pojawi Ci się taki komunikat: Decyzja UOKiK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015, nie dotyczy Państwa umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tez pojawiła mi sie taka informacja , placilem za cyfre , dostalem podwyzke , wiec o co kaman ?? zlodzieje ?? chyba jednak tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 To musiałeś coś źle wypełnić, np. numer abonenta/numer umowy....gdzie ja za pierwszym razem wpisałem 2 razy to samo - a w numerze umowy w moim przypadku powinno być "01" - i po wypełnieniu poprawnym zamiast komunikatu takiego jak Twój - wyskoczyły opcje do wyboru. Miałem dokładnie tak samo Po pojawieniu się opcji zatwierdziłem Adventure HD na 24m za free i po godzinie już świecił Miło z ich strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Faktycznie "miło". W roku 2012 delikatnie mówiąc bezprawnie wydymali abonentów, teraz karę dostali i cyt: "Miło z ich strony ", że Adventure HD włączyli. Wow. Prezent KUPIONY samemu najbardziej rajcuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Może dlatego tak mi "miło", bo ta cała "wielka" podwyżka wyniosła wtedy może coś około 1zł/mc, a do tego miałem prawo wypowiedzieć umowę, jeśli mi to nie pasowało Także nie mierz wszystkich swoją miarą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.