Skocz do zawartości

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta


M4ciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

W ICA pojawił mi się taki komunikat:

 

Zgodnie z decyzją UOKIK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015, w zależności od posiadanego sprzętu, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z jednej z opcji wymienionych poniżej. Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z:

 

• odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo

 

• odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo

 

• dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji.

 

Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować:

• korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub

• jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł.

 

Jeżeli nie posiadają Państwo numeru PESEL lub prowadzą działalność gospodarczą prosimy o kontakt, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 22 310 45 69.

 

Szczerze to nie wiem o co chodzi... I ciekawe dlaczego obecnym abo nie zwrócą 43,16 tylko wciskają badziewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem "zielony" - ale chyba nie zaszkodzi wypełnić zgłoszenie. Zresztą, kto by pamiętał, co się działo 1 marca 2012 r. :roll:

 

A przy okazji to to pokazuje, jak bardzo nc+ odżegnywała się od C+ twierdząc, że taka firma już nie istnieje. I w związku z tym nie ma żadnych zobowiązań? A tu proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypełnieniu danych pokazuje się info, czy "Benefit" się należy czy nie.

 

Wybierz dla siebie najlepszą opcję:

 

ADVENTURE HD

Bezpłatny dostęp do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Aktywacja usługi nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.

 

VOUCHER VOD

Kupon na 5 pierwszych, zamówionych filmów z Premier VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem. Kupon ważny jest od momentu zatwierdzenia wyboru do 30 czerwca 2015 r.

 

REZYGNACJA Z BENEFITU

Decyzja jest bezpowrotna.

Po wybraniu przycisku ZATWIERDŹ benefit nie zostanie przyznany.

 

Ja się wstrzymałem na razie. Chcę zwrot 43,16 a nie jakieś Adventure.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 umowy i na obu jest. Kiedyś byłem w Cyfra+, a teraz w nc+. Dokładnie to samo jest tutaj: https://komunikat.ncplus.pl/ Tutaj ukryli wyciąg do tej decyzji (http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Komunik ... 3-2015.pdf), samej decyzji już nie pokazują. Aż nabieram podejrzeń, bo dziwi mnie że UOKIK za mnie decyduje o "beneficie" a nie zwrocie 43,16 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazani wyżej konsumenci, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z opisanej wyżej opcji, mogą odebrać od Spółki

kwotę 43,16 zł.

W celu skorzystania z ww. możliwości, konsumenci mają prawo wystąpić do ITI Neovision o zawarcie umowy abonenckiej na promocyjnych warunkach z dodatkową darmową usługą albo wystąpić o wypłatę kwoty 43,16 zł, w terminie do dnia [...] [data przypadająca na 2 miesiące od daty publikacji informacji]. Warunkiem skorzystania z ww. możliwości jest kontakt ze Spółką pod dedykowanymi numerami telefonu/ za pośrednictwem dedykowanego formularza mailowego w celu zgłoszenia woli zawarcia umowy/ odebrania kwoty 43,16 zł i weryfikacji przez Spółkę spełnienia przez klienta warunków uprawniających do zawarcia umowy/ odebrania kwoty 43,16 zl. Po pozytywnej weryfikacji Spółka skontaktuje się z uprawnionymi w celu realizacji zobowiązania. Zwrot kwoty 43,16 zł nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez konsumenta.

Zatem zgodnie z otrzymanym komunikatem:

Dziękujemy za zgłoszenie. Do 30 czerwca 2015r., skontaktujemy się z Państwem w celu weryfikacji wprowadzonych danych na podany w formularzu numer telefonu.

mój zwrot kwoty 43,16 zł najzwyczajniej w świecie przepadnie. Masło maślane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musiałeś coś źle wypełnić, np. numer abonenta/numer umowy....gdzie ja za pierwszym razem wpisałem 2 razy to samo - a w numerze umowy w moim przypadku powinno być "01" - i po wypełnieniu poprawnym zamiast komunikatu takiego jak Twój - wyskoczyły opcje do wyboru.

 

Miałem dokładnie tak samo :) Po pojawieniu się opcji zatwierdziłem Adventure HD na 24m za free i po godzinie już świecił :brawo: Miło z ich strony :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...