Barti Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Noo, tak starej przeglądarki IE to ja już nie używam. Na komputerze stacjonarnym z Windows XP mam IE w wersji 8.0, a na laptopie z Windows 7 64-bit mam IE 9.0. I, jak już wspomniałem, na żadnej z nich te "stare" iCOK mi nie działa (w ogóle nie otwiera się strona). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 @markarA na jakiej przeglądarce? Bo u mnie zarówno na starszym kompie stacjonarnym z Windows XP, jak i dużo nowszym laptopie z Windows 7 64-bit na przeglądarce Internet Explorer polsatowski iCOK w ogóle nie działa. Za to na obu tych kompach na przeglądarce Firefox 24.0 działa znakomicie. Mowa tutaj oczywiście o "starym" iCOK. IE10 Windows 7 Professional 32-bit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Wg mnie nie ma czym się zbytnio podniecać. I tu i tu nic nie załatwisz. Ot, lepsza grafika i tyle ! No proszę Cię. Zmienili wygląd, działa wreszcie stabilnie i co najważniejsze można modyfikować ofertę online bez wiszenia na słuchawce i niby wg Ciebie niemożna nic załatwić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 mnie cały czas wyrzuca do logowania win7 i chrome, na operze działa normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 A u mnie wyrzuca do ponownego logowania na Win 7 i Firefoxie, chociaż nie zawsze. Znowu na Operze i Chrome wszystko jest w porządku. Dziwne. Nie wiadomo od czego to zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Na Win XP faktycznie jest to loteria. Ale na Windows 7 zawsze mi chodzi. Pisałem o tym pół roku temu na forum, dzwoniłem na infolinię, zgłaszałem problem, ale konsultant rżnął głupa, że nie ma żadnych problemów z przeglądarką IE i win XP. Normalnie szok, jak operator sat może tak traktować klientów w UE, no ale pewno nowe kraje członkowskie są traktowane inaczej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Przepraszam ale czy w UE jest jakieś prawo które mówi że klienta się nie robi w głupa ? Nie sądzę bo cały biznes sprzedaży konsumenckiej by runął a marketingowcy by wyginęli jak dinozaury. Nie mówiąc już o telewizji, która nie nadawała by reklam i też by upadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Wczoraj dostałem zaproszenie do przetestowania nowego "ICOK-a", muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Najbardziej podobają mi się szczegóły dotyczące umowy, Brawo CP. A wiadomo kiedy będzie ogólnodostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja też dostałem tego maila, ale mam Mozille 19, a musi być przynajmniej 22. Jak możesz daj jakieś screeny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Taką dostałem odpowiedź od CP: "Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną opinię. Jednocześnie nadmieniamy, że w najbliższym czasie aplikacja zostanie udostępniona dla wszystkich abonentów." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 U mnie nadal stara wersja ICOK-u/a-zarówno moja jak i rodziców Mozilla 25.0.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 A kliknij tu: https://icok-beta.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja już korzystam z nowego ICOK, i muszę przyznać, że jest postęp. Na duży plus: - samodzielne przełączanie się pomiędzy dostępnymi wariantami pakietów zgodnie z umową, - włączanie i wyłączanie opcji prepaid - wszystkie są dostępne, - dużo szybciej działa niż stara wersja. To tak na szybko, ogólnie jest fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Co byście nie pisali, to i tak jak na razie obowiązuje stara wersja ICOK i tak jest w rzeczywistości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 A kliknij tu: https://icok-beta.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Zadziałało-dzięki EDIT: A przynajmniej na moim koncie. U rodziców jeszcze nie działa nowy ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek 33 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 U mnie też działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja już korzystam z nowego ICOK, i muszę przyznać, że jest postęp.Na duży plus: - samodzielne przełączanie się pomiędzy dostępnymi wariantami pakietów zgodnie z umową, - włączanie i wyłączanie opcji prepaid - wszystkie są dostępne, - dużo szybciej działa niż stara wersja. To tak na szybko, ogólnie jest fajnie. + możliwość samodzielnej zmiany pakietów w ofertach elastycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Jest tam gdzieś opcja podejrzenia czy zarejestrowano wypowiedzenie umowy? Ja nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja też dostałem tego maila, ale mam Mozille 19, a musi być przynajmniej 22. Jak możesz daj jakieś screeny Też mam Mozille 19 i u mnie działa nowe konto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Jest tam gdzieś opcja podejrzenia czy zarejestrowano wypowiedzenie umowy? Ja nie widzę. Usługi -> Telewizja -> Szczegóły umowy (prawa strona), jeśli wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie to "pozostały okres obowiązywania umowy" np. będzie "1 miesiąc". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 @mirko1801 jesteś pewny, że korzystasz z 19? W wymaganiach wyraźnie piszą o 22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jest tam gdzieś opcja podejrzenia czy zarejestrowano wypowiedzenie umowy? Ja nie widzę. Usługi -> Telewizja -> Szczegóły umowy (prawa strona), jeśli wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie to "pozostały okres obowiązywania umowy" np. będzie "1 miesiąc". Ale obawiam się,że jeśli jesteś w trakcie nowych,miesięcy promocyjnych to takich informacji nie będziesz miał-a przynajmniej u mnie nie ma(jeszcze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jest tam gdzieś opcja podejrzenia czy zarejestrowano wypowiedzenie umowy? Ja nie widzę. Usługi -> Telewizja -> Szczegóły umowy (prawa strona), jeśli wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie to "pozostały okres obowiązywania umowy" np. będzie "1 miesiąc". Ja tak wlasnie mam pozostalo mi 1 miesiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jak pozostał 1 miesiąc to zarejestrowali wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 W nowym ICOK brakuje tylko okresu umowy, PWU i pakietów z umowy - dla tych co skorzystali z aneksowania. W płatnościach widzę że jest data kolejnej płatności dopiero w maju i pakiety nowe też są już uwzględnione. Teraz czekać tylko na nowy okres rozliczeniowy i wszystko się zaktualizuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.