Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest tam gdzieś opcja podejrzenia czy zarejestrowano wypowiedzenie umowy? Ja nie widzę.

 

 

Usługi -> Telewizja -> Szczegóły umowy (prawa strona), jeśli wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie to "pozostały okres obowiązywania umowy" np. będzie "1 miesiąc".

Ale obawiam się,że jeśli jesteś w trakcie nowych,miesięcy promocyjnych to takich informacji nie będziesz miał-a przynajmniej u mnie nie ma(jeszcze).

Jestem w okresie promocyjnym i u mnie jest napisane, że pozostał 1 miesiąc, może muszą to zaktualizować w Twoim przyypadku.

 

Zadziałało-dzięki

 

EDIT:

A przynajmniej na moim koncie.

U rodziców jeszcze nie działa nowy ICOK

U mnie też nie chodziło gdy wpisywałem login, e-mail, dopiero jak wpisałem numer karty jako login wtedy mogłem się zalogować. Może komuś to pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Bardzo czekałem na takie właśnie nowe funkcje w iCOK jak np. zarządzanie pakietami. Mam pytanie do zorientowanych. Czy mogę uruchomić dany pakiet na kilka miesięcy i czy to mi nie wydłuża umowy? Kiedy go trzeba później wyłączyć? (podobno nie później niż na 48 godzin przed terminem płatności za kolejny okres rozliczeniowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Na początku listopada wpłaciłem abonament za dwa miesiące. Okres rozliczeniowy mam 15 każdego miesiąca. Pod koniec listopada wysłałem wypowiedzenie z powodu LOVE. Następnie po rozmowie z konsultantką aneksowałem umowę, która wejdzie od 15 grudnia. Umowa 15-miesięczna z 5 msc gratis. Obecnie w ICOK mam 26.10 zł wolnych środków. Czy mogę je wykorzystać np. na film lub pakiet na ipli? Czy może te pieniadze jeszcze zostaną pobrane. Dodam, że w ICOK następną wpłatę mam wpisaną na maj, ale nadal jeszce widnieje stara umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem dostęp do nowego iCOK, jestem pozytywnie zaskoczony zmianami - kawał dobrej roboty :smile:

Warto dodać, że bardzo fajnie opisany jest internet. Sprawdzanie pozostałego limitu wraz z jakim kontraktem telewizyjnym jest sparowany.

W nowym ICOK brakuje tylko okresu umowy, PWU i pakietów z umowy - dla tych co skorzystali z aneksowania.

Trzeba najprawdopodobniej poczekać do pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego aż się wszystko odświeży. Wchodząc w usługi pojawia się komunikat, że modyfikacja nie jest możliwa ponieważ na aktywacje oczekuje ostatnio wybrana oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! Też już mam dostęp do nowego iCOK! :D

Zalogowałem się normalnie, podając login i hasło używane dotychczas w "starym" iCOK. ;)

Pierwsze wrażenie to takie, że te nowe iCOK zasuwa jak talala! ;) Nic nie muli, nic się nie wiesza. :) No i ta całkiem ładna oprawa graficzna. :)

 

Pierwszą zmianą, jaką dokonałem za pomocą nowego iCOK jest mój numer telefonu. ;) W starym iCOK nie było to możliwe. A zamiast właściwego, mojego numeru telefonu, wcześniej był tam wpisany numer telefonu do dystrybutora, u którego podpisałem umowę. Pewnie on sam ten numer wpisał podczas "tworzenia" mojej umowy. ;)

 

Zauważyłem też, co zresztą było już tu mówione, że jest teraz też możliwość "dołożenia" i wyłączenia sobie dodatkowych opcji, np. pakietu HBO. :) Czy ktoś już może "testował" działanie tego? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od dziś również mam dostęp do nowej wersji, moim zdaniem nie ma porównania do starej wersji iCOK. Wielkim plusem jest zakładka płatności gdzie dokładnie pisze ile mam zapłacić za abonament ( poprzednio to pokazywało takie sumy które były dla mnie korzystne i mam nadzieje że dalej tak będzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, mnie też ciekawi ta kwestia. ;)

Też właśnie myślałem o opcji HBO. Wprawdzie nie potrzebuję jej teraz w tej chwili, ale w przyszłości, jakbym chciał ją sobie włączyć na pewien czas (np. na wspomniane dwa miesiące) i potem wyłączyć to byłoby miło, jakbym mógł zrobić to sobie samodzielnie przez iCOK, a nie telefonicznie albo przez maila. :)

Dla porównania, w dawnej CYFRZE+ w tamtejszym ICA była taka możliwość. Ale opcję dodatkową można tam było tylko włączyć. Odłączenie trzeba już było zgłosić telefonicznie albo mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, mnie też ciekawi ta kwestia. ;)

Też właśnie myślałem o opcji HBO. Wprawdzie nie potrzebuję jej teraz w tej chwili, ale w przyszłości, jakbym chciał ją sobie włączyć na pewien czas (np. na wspomniane dwa miesiące) i potem wyłączyć to byłoby miło, jakbym mógł zrobić to sobie samodzielnie przez iCOK, a nie telefonicznie albo przez maila. :)

Dla porównania, w dawnej CYFRZE+ w tamtejszym ICA była taka możliwość. Ale opcję dodatkową można tam było tylko włączyć. Odłączenie trzeba już było zgłosić telefonicznie albo mailem.

w nowym ICOK jest taka możliwość - jednak nie wszyscy mają do niego dostęp, bo jest w fazie testowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem że to chodzi o transportery. Dzięki za wyjaśnienie. Człowiek całe życie się uczy :-)

No to jeszcze odrobina wiedzy :wink:

Transportery kolego służą raczej do transportu i na satelicie raczej nie pracują,natomiast to o czym była mowa to są TRANSPONDERY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...