Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.02.2021 o 16:23, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witaj. W tej sytuacji sugeruję usunięcie konta ICOK i ponowne go założenie. Jeśli chcesz tego dokonać to skontaktuj się poprzez adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Należy w wiadomości podać: dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub PESEL ) i dane z konta (nr karty/numer telefonu w przypadku usługi internetowej, możesz również podać nr seryjny dekodera).

Witam. Konto podobno zostało usunięte przez kontakt@cyfrowypolsat.pl. Tylko to nic nie pomogło. Cały czas komunikat błędny pesel lub nr karty. Peselu nie zmienię, a nr karty spisany z karty. Pisałem na kontakt, ale od 2 dni żadnej odpowiedzi. Próbowałem rejestrację z różnym mailem i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
14 godzin temu, maks27 napisał:

Po zalogowaniu do ICOK jest opcja czatu z konsultantem.

Sprawa już nieaktualna, ale odpowiedź nielogiczna. Chodziło o to , że nie mogłem zalogować się na konto, więc opcja czatu niemożliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Poland napisał:

Mam pytanie a mianowicie ile trzeba było czekać zanim Cyfrowy Polsat zaktualizował dane w ICOK po zmianie treści umowy? U mnie jest pustka przy pakietach po zmianie dokonanej przedwczoraj :(

Ja miałem inną sprawę. Trwało to koło tygodnia. U ciebie powinno być szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Poland napisał:

Mam pytanie a mianowicie ile trzeba było czekać zanim Cyfrowy Polsat zaktualizował dane w ICOK po zmianie treści umowy? U mnie jest pustka przy pakietach po zmianie dokonanej przedwczoraj :(

Witam. Przedłużyłeś umowę i chodzi o nowe warunki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

CP chyba zapomniał powiadomić klientów, że należy hasło zmienić bo inaczej blokada. Mam dostęp do CP GO (logowanie zależne od iCOK) i po prostu nagle została odebrana możliwość zalogowania loginem i hasłem, które było ustawione. Wystarczyło przez opcję zapomniałem hasło dokonać zmiany hasła. Rozumiem kwestię bezpieczeństwa, ale wystarczyło powiadomić mailowo klientów, że należy w ciągu 48h np dokonać zmiany hasła, ze względu na politykę bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...