ryhoh Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 W dniu 22.02.2021 o 16:23, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. W tej sytuacji sugeruję usunięcie konta ICOK i ponowne go założenie. Jeśli chcesz tego dokonać to skontaktuj się poprzez adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Należy w wiadomości podać: dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub PESEL ) i dane z konta (nr karty/numer telefonu w przypadku usługi internetowej, możesz również podać nr seryjny dekodera). Witam. Konto podobno zostało usunięte przez kontakt@cyfrowypolsat.pl. Tylko to nic nie pomogło. Cały czas komunikat błędny pesel lub nr karty. Peselu nie zmienię, a nr karty spisany z karty. Pisałem na kontakt, ale od 2 dni żadnej odpowiedzi. Próbowałem rejestrację z różnym mailem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Po zalogowaniu do ICOK jest opcja czatu z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 14 godzin temu, maks27 napisał: Po zalogowaniu do ICOK jest opcja czatu z konsultantem. Sprawa już nieaktualna, ale odpowiedź nielogiczna. Chodziło o to , że nie mogłem zalogować się na konto, więc opcja czatu niemożliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 @ryhoh to nie było do Ciebie, zauważyłem coś nowego i o tym napisałem. Wcześniej nie miałem tego widocznego po zalogowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 (edytowane) Mam pytanie a mianowicie ile trzeba było czekać zanim Cyfrowy Polsat zaktualizował dane w ICOK po zmianie treści umowy? U mnie jest pustka przy pakietach po zmianie dokonanej przedwczoraj Edytowane 17 Marca 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 47 minut temu, Poland napisał: Mam pytanie a mianowicie ile trzeba było czekać zanim Cyfrowy Polsat zaktualizował dane w ICOK po zmianie treści umowy? U mnie jest pustka przy pakietach po zmianie dokonanej przedwczoraj Ja miałem inną sprawę. Trwało to koło tygodnia. U ciebie powinno być szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 2 godziny temu, Poland napisał: Mam pytanie a mianowicie ile trzeba było czekać zanim Cyfrowy Polsat zaktualizował dane w ICOK po zmianie treści umowy? U mnie jest pustka przy pakietach po zmianie dokonanej przedwczoraj Witam. Przedłużyłeś umowę i chodzi o nowe warunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 @Specjalista Cyfrowy PolsatTak. Póki co widnieje tylko katalog online jeżeli chodzi o spis pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 Pakiety powinny pojawić się po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 (edytowane) W telewizorach się pojawiły ale ICOK niestety się zadławiło - pokazuje jedynie kwotę do zapłaty Edytowane 17 Marca 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 Kanały pojawiają się w ciągu kilku godzin. Jeśli chodzi o ICOK, proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) Do usunięcia Edytowane 17 Czerwca 2021 przez marcin7650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon87 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Od wczorajszego wieczoru nie mogę zalogować się do ICOK, nieprawidłowy email lub hasło ale ja nic nie zmieniałem. Naciskam nie pamiętam hasła wpisuje nowe hasło i dalej to samo co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 U mnie też, jakaś awaria ICOK-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon87 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 3 minuty temu, maniek357 napisał: U mnie też, jakaś awaria ICOK-a. To wszystko już jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Godzinę temu, Dragon87 napisał: To wszystko już jasne W tej sprawie proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 To chyba jakaś większa sprawa. Cyfrowy Polsat Go też nie przyjmuje hasła i loginu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek298 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 u mnie to samo nie moge zalogowac do icok pisze mi Niepoprawny login lub hasło Masz łącznie 4 próby. Potem konto zostanie zablokowane na 3 godziny. o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszwisnia Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Wczoraj też miałem taki sam problem pomogło ustawić nowe hasło i już było można logować. Do tego ipla i cyfrowy Polsat go też mieli problem taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Ja też nie mogłem się zalogować. Zablokowało mi możliwość odzyskania konta. Zadzwoniłem na Infolinię i paniusia odblokowała w systemie zmieniłem na nowe hasło. Zapytałem czemu tak ludziom zablokowali i stwierdziła że dawno nie zmieniałem hasła na swoim kontrakcie (usługach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 CP chyba zapomniał powiadomić klientów, że należy hasło zmienić bo inaczej blokada. Mam dostęp do CP GO (logowanie zależne od iCOK) i po prostu nagle została odebrana możliwość zalogowania loginem i hasłem, które było ustawione. Wystarczyło przez opcję zapomniałem hasło dokonać zmiany hasła. Rozumiem kwestię bezpieczeństwa, ale wystarczyło powiadomić mailowo klientów, że należy w ciągu 48h np dokonać zmiany hasła, ze względu na politykę bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Ja zmieniłem hasło i nadal komunikat nieprawidłowe hasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 @Krzysiek11:) Jak masz zapisane w przeglądarce stare hasło to je najpierw usuń a potem Ci podmieni na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Nie mam zapisanego hasła, sam wpisuje nowe hasło ustawione i ciągle hasło nieprawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 W haśle jest duża litera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.