Kane0 Opublikowano 13 Lipca Udostępnij Opublikowano 13 Lipca Wątpię-one nie mają już wsparcia technicznego i wycofują tan sprzęt.Napewno są jeszcze nieliczni uzytkownicy takowego sprzętu i operator systematycznie dokonuje ich wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 13 godzin temu, neo_patryk napisał(a): Czy dekodery serii HD.... są nadal dostępne w salonach PB/Plusa? Czy dany salon sprzedaży jest w posiadaniu wybranego modelu sprzętu, można sprawdzić również poprzez kontakt telefoniczny. Adresy i numery: https://sklep.polsatbox.pl/gdzie-kupic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca (edytowane) 12 godzin temu, Kane0 napisał(a): Wątpię-one nie mają już wsparcia technicznego i wycofują tan sprzęt.Na pewno są jeszcze nieliczni użytkownicy takowego sprzętu i operator systematycznie dokonuje ich wymiany. W dalszym ciągu wiele osób korzysta z dekoderów HD. Nie wszyscy mają potrzebę wymiany na 4K szczególnie jeśli mają telewizor HD. PB proponuje podmianę dekodera ale przy zmianach umowy. W przypadku awarii dekodera użytkownik otrzymuje tej samej klasy sprzęt jaki użytkuje dotychczas. W dniu 19.06.2024 o 20:13, roc45 napisał(a): Witam wszystkich posiadam dekoder EVOBOX LITE. Z tego co wyczytałem powinno być na nim oprogramowanie Graphyne już to nowe a ja mam nadal to stare Polsatowskie i jak klikam aktualizacja oprogramowania to pisze że nie znajduje nowego. Czy wszystko jest w takim razie ok? Wymień dekoder w autoryzowanym punkcie sprzedaży. On już się nie zaktualizuje. Ma wersje oprogramowania, której już nie można zaktualizować "online". Edytowane 14 Lipca przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca (edytowane) Dokładnie-teściu ma niezawodny HD 6000 z kartą 1803 już 4 umowę i jest zadowolony, wymienił tylko pilot w 2023r. 1 godzinę temu, support458 napisał(a): PB proponuje podmianę dekodera ale przy zmianach umowy. Tutaj trochę bym polemizował-październik 2023 byłem świadkiem jak "łapacz" w punkcie wręcz wcisnął dekoder 4K zamiast HD ... osobie 60+ do multiroomu bo Polsat nie wyraża zgody na taki stary sprzęt i tak będzie wygodniej (nawet nie zapytał się czy abonent posiada internet do przesyłu uprawnień) niż przekładanie kart. Edytowane 14 Lipca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca (edytowane) 28 minut temu, Kane0 napisał(a): (nawet nie zapytał się czy abonent posiada internet do przesyłu uprawnień) niż przekładanie kart. To każdy tuner tv-sat musi mieć Internet i nie wystarczą tunery połączone przez sieć LAN/WIFI? Edytowane 14 Lipca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca (edytowane) Internet a nawet router nie są potrzebne do tego aby działał multiroom bez przekładania kart. Dekoder główny i dekodery multoroom muszą być połączone siecią lan, o tej samej adresacji IP. Bez filtracji jakichkolwiek pakietów/protokołów (dotyczy tylko ruchu w LAN) w szczególności UPNP to wszystko. Sposób ich połączenia, przewodowy lub wifi wybiera użytkownik. Edytowane 14 Lipca przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 14 Lipca Udostępnij Opublikowano 14 Lipca Tak też przypuszczałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i proszę o poradę co jest nie tak. Od lat jestem abonentem jeszcze Cyfry+ a teraz Canal+,i nigdy nie miałem podobnych problemów. A więc od niedawna mam dostęp do Polsat Box Go i chce go odbierać na TV Samsung i tu zaczynają się schody. TV mogę połączyć i przez wifi jak również przez kabel LAN. I bardzo dziwna sprawa, wszystkie aplikacje śmigają, internet nawet z treściami 4K też a na aplikacji Polsat Box Go zwłaszcza transmisje na żywo ścinają. Inne treści na tej aplikacji w miarę dają jakoś radę a gdy włączę nawet teraz są transmisję tenisa mężczyzn na żywo, wszystko ścina czy na Polsat Sport czy na Polsat Sport premium,a co ciekawe reklamy w trakcie przerw między gemami śmigają aż miło. Co może być przyczyną bo już nie mam sił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca aplikacja PBGO jest bardzo źle zoptymalizowana , źle napisana i w największym obłożeniu jak wydarzenia sportowe przeważnie zawsze się sypie i nie działa , druga sprawa do tv lepiej mieć wpięty kabel LAN z internetem niż wolniejsze wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca U siebie zauważyłem , że na tizenie 4.0 niektóre apki zaczynają się przycinać lub zawieszać np PB GO, c+online lub wcześniej HBO MAX (MAXa jeszcze nie testowałem). Z moich obserwacji i innych użytkowników po prostu wygląda na to, że samsung po 5 latach przestaje być "smart" w/w problemów nie ma na nowszym tizenie 6.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Mam wpięty LAN , no nie ma rady zauważyłem że ww problemy są tylko i wyłącznie na kanałach sportowych Polsatu. Np teraz na Eurosport jest na żywo kolarstwo i ani się nie zająknie. TV mam z ubiegłego roku i jak wspomniałem wyżej na niczym nie ma problemów. To mówicie koledzy że nie ma na to rady. No trudno, dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Ciężko stwierdzić co jest nie tak - bo u mnie na 2letnim samsungu nie było twoich problemów podczas oglądania Wimbledonu na PSP w apce PBGO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca No to faktycznie dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lipca Udostępnij Opublikowano 16 Lipca (edytowane) 19 godzin temu, patryszq napisał(a): w największym obłożeniu jak wydarzenia sportowe przeważnie zawsze się sypie i nie działa , druga sprawa do tv lepiej mieć wpięty kabel LAN z internetem niż wolniejsze wifi W Viaplay też w takiej sytuacji nie działało i to raczej słabe sprzętowo serwery, sieć nadawcy, a do tego może i źle napisana apka tak jak piszesz. Niestety w tym przypadku przestarzała technologia tv-sat ma przewagę, bo czy ogląda 1000 użytkowników czy 100000 nie ma to żadnego znaczenia ani też sieć Wifi czy LAN czy inne przystawki, sterowniki itp.. bo nie ma to wpływu na stabilność. Niestety nie wszędzie można zamontować antenę i nie jest to wygodne. Gdyby streaming były tak stabilny jak tv-sat to dawno bym antenę wyrzucił na śmietnik, a niestety tak nie nie jest, a patrząc na to co dzieje się ze streamingiem i jak nadawcy za wszelką cenę kombinują kosztem stabilności, jakości oraz stosując "opóźniacze" sygnału, to jeszcze sporo czasu upłynie. Na takim etapie streamingu który jest teraz to można sobie filmy albo seriale oglądać ale nie sport "na żywo". Edytowane 16 Lipca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 23 Lipca Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Witajcie, w tygodniu przedłużyłem umowę przez DUK, mam multiroom i wymieniłem aby główny dekoder a dodatkowy został bez zmian, od tego czasu ciągle mi się blokuje multiroom, przyjechał kurier podpiąłem nowy dekoder główny wszystko działało i kolejnego dnia znów multiroom przestał działać, ciągle pojawia się komunikat że multiroom zablokowany gdyż nie ma dekodera głównego w sieci. Uprzedzając pytania oba dekodery są podłączone do tej samej sieci wifi i są połączone. W czym jest problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Lipca Udostępnij Opublikowano 24 Lipca Router blokuje, wyłącz izolacje klientów aby się widzieli po wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 24 Lipca Udostępnij Opublikowano 24 Lipca Ale router mam ten sam od 8 lat i nawet nie był dotykany a multiroom mam od 5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca (edytowane) Może reset ustawień dekodera i restart routera wystarczy. Edytowane 25 Lipca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Teraz sytuacja jest taka że gdy główny dekoder jest włączony to MR działa a jak się wyłączy główny dekoder to w ciągu dnia mr przestanie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Tak ma być, aby działał MR musi być włączony główny dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Czyli zmieniły się zasady MR ? Na poprzedniej umowie główny dekoder w tygodniu był włączany najszybciej o godzinie 16 gdyż wszyscy byli w pracy/szkole, a dekoder MR pracował od rana gdyż używają go już emeryci więc mają w nawyku oglądanie od rana wiadomości i problem z MR nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca A główny nie powinno wystarczyć że jest podłączony do zasilania ? Raczej nie musi pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca (edytowane) I ważne żeby główny był w trybie szybki start ,a nie w trybie oszczędnym Edytowane 26 Lipca przez qrczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl1987 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 16 minut temu, maks27 napisał(a): Raczej nie musi pracować. Jak jest podłączony to zasilania to pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Nawet jak nikt nie ogląda tv, nie powinno się odłączać głównego dekodera od prądu, wtedy dodatkowy dekoder "nie widzi" głównego i skutek taki że się blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.