Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, neo_patryk napisał(a):

Czy dekodery serii HD.... są nadal dostępne w salonach PB/Plusa?

Czy dany salon sprzedaży jest w posiadaniu wybranego modelu sprzętu, można sprawdzić również poprzez kontakt telefoniczny. Adresy i numery: https://sklep.polsatbox.pl/gdzie-kupic 🙂

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Kane0 napisał(a):

Wątpię-one nie mają już wsparcia technicznego i wycofują tan sprzęt.Na pewno są jeszcze nieliczni użytkownicy takowego sprzętu i operator systematycznie dokonuje ich wymiany.

 

W dalszym ciągu wiele osób korzysta z dekoderów HD. Nie wszyscy mają potrzebę wymiany na 4K szczególnie jeśli mają telewizor HD.

PB proponuje podmianę dekodera ale przy zmianach umowy. W przypadku awarii dekodera użytkownik otrzymuje tej samej klasy sprzęt jaki użytkuje dotychczas.

 

W dniu 19.06.2024 o 20:13, roc45 napisał(a):

Witam wszystkich posiadam dekoder EVOBOX LITE. Z tego co wyczytałem powinno być na nim oprogramowanie Graphyne już to nowe a ja mam nadal to stare Polsatowskie i jak klikam aktualizacja oprogramowania to pisze że nie znajduje nowego. Czy wszystko jest w takim razie ok?

 

Wymień dekoder w autoryzowanym punkcie sprzedaży. On już się nie zaktualizuje.

Ma wersje oprogramowania, której już nie można zaktualizować "online".

Edytowane przez support458
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie-teściu ma niezawodny HD 6000 z kartą 1803 już 4 umowę i jest zadowolony, wymienił tylko pilot w 2023r.

1 godzinę temu, support458 napisał(a):

PB proponuje podmianę dekodera ale przy zmianach umowy. 

 

Tutaj trochę bym polemizował-październik 2023 byłem świadkiem jak "łapacz" w punkcie wręcz wcisnął dekoder 4K zamiast HD ... osobie 60+ do multiroomu bo Polsat nie wyraża zgody na taki stary sprzęt i tak będzie wygodniej (nawet nie zapytał się czy abonent posiada internet do przesyłu uprawnień) niż przekładanie kart.

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Kane0 napisał(a):

(nawet nie zapytał się czy abonent posiada internet do przesyłu uprawnień) niż przekładanie kart.

To każdy tuner tv-sat musi mieć Internet i nie wystarczą tunery połączone przez sieć LAN/WIFI?

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet a nawet router nie są potrzebne do tego aby działał multiroom bez przekładania kart.

Dekoder główny i dekodery multoroom muszą być połączone siecią lan, o tej samej adresacji IP.

Bez filtracji jakichkolwiek pakietów/protokołów (dotyczy tylko ruchu w LAN) w szczególności UPNP to wszystko.

Sposób ich połączenia, przewodowy lub wifi wybiera użytkownik.

 

 

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i proszę o poradę co jest nie tak. Od lat jestem abonentem jeszcze Cyfry+ a teraz Canal+,i nigdy nie miałem podobnych problemów. A więc od niedawna mam dostęp do Polsat Box Go i chce go odbierać na TV Samsung i tu zaczynają się schody. TV mogę połączyć i przez wifi jak również przez kabel LAN. I bardzo dziwna sprawa, wszystkie aplikacje śmigają, internet nawet z treściami 4K też a na aplikacji Polsat Box Go zwłaszcza transmisje na żywo ścinają. Inne treści na tej aplikacji w miarę dają jakoś radę a gdy włączę nawet teraz są transmisję tenisa mężczyzn na żywo, wszystko ścina czy na Polsat Sport czy na Polsat Sport premium,a co ciekawe reklamy w trakcie przerw między gemami śmigają aż miło. Co może być przyczyną bo już nie mam sił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie zauważyłem , że na tizenie 4.0 niektóre apki zaczynają się przycinać lub zawieszać np PB GO, c+online lub wcześniej HBO MAX (MAXa jeszcze nie testowałem). Z moich obserwacji i innych użytkowników po prostu wygląda na to, że samsung po 5 latach przestaje być "smart" 😉 w/w problemów nie ma na nowszym tizenie 6.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wpięty LAN , no nie ma rady zauważyłem że ww problemy są tylko i wyłącznie na kanałach sportowych Polsatu. Np teraz na Eurosport jest na żywo kolarstwo i ani się nie zająknie. TV mam z ubiegłego roku i jak wspomniałem wyżej na niczym nie ma problemów. To mówicie koledzy że nie ma na to rady. No trudno, dzięki i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, patryszq napisał(a):

w największym obłożeniu jak wydarzenia sportowe przeważnie zawsze się sypie i nie działa , druga sprawa do tv lepiej mieć wpięty kabel LAN z internetem niż wolniejsze wifi 

W Viaplay też w takiej sytuacji nie działało i to raczej słabe sprzętowo serwery, sieć nadawcy, a do tego może i źle napisana apka tak jak piszesz. Niestety w tym przypadku przestarzała technologia tv-sat ma przewagę, bo czy ogląda 1000 użytkowników czy 100000 nie ma to żadnego znaczenia ani też sieć Wifi czy LAN czy inne przystawki, sterowniki itp.. bo nie ma to wpływu na stabilność. Niestety nie wszędzie można zamontować antenę i nie jest to wygodne. Gdyby streaming były tak stabilny jak tv-sat to dawno bym antenę wyrzucił na śmietnik, a niestety tak nie nie jest, a patrząc na to co dzieje się ze streamingiem i jak nadawcy za wszelką cenę kombinują kosztem stabilności, jakości oraz stosując "opóźniacze" sygnału, to jeszcze sporo czasu upłynie. Na takim etapie streamingu który jest teraz to można sobie filmy albo seriale oglądać ale nie sport "na żywo".

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, w tygodniu przedłużyłem umowę przez DUK, mam multiroom i wymieniłem aby główny dekoder a dodatkowy został bez zmian, od tego czasu ciągle mi się blokuje multiroom, przyjechał kurier podpiąłem nowy dekoder główny wszystko działało i kolejnego dnia znów multiroom przestał działać, ciągle pojawia się komunikat że multiroom zablokowany gdyż nie ma dekodera głównego w sieci. Uprzedzając pytania oba dekodery są podłączone do tej samej sieci wifi i są połączone. W czym jest problem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zmieniły się zasady MR ? Na poprzedniej umowie główny dekoder w tygodniu był włączany najszybciej o godzinie 16 gdyż wszyscy byli w pracy/szkole, a dekoder MR pracował od rana gdyż używają go już emeryci więc mają w nawyku oglądanie od rana wiadomości i problem z MR nie było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...