Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, maur26 napisał:

Oczywiście przywracałem już dekoder do ustawień fabrycznych.

Jeśli sytuacja będzie się powtarzać to sugerujemy udać się do punktu w celu diagnostyki i ewentualnej wymiany sprzętu.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 27.04.2022 o 05:29, Romuś napisał:

Witam. Mam dekoder Polsat box 4K lite. Od wczoraj nie działa mi pilot. Po naciśnięciu jakiegokolwiek przycisku mruga dioda przy przycisku włączania i wyłączania. Czy ktoś może wie na czym polega problem. Dodam ze baterie wymienione. Dekoder mam od grudnia. Dzieki 

Witam. Wystarczy przez 5 sekund przytrzymać przyciski 7i 9 jednocześnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć wszystkim!

 

Mam nietypowy problem z dekoderem Evobox 4k lite (tv przez ethernet) -  sprawdzałem ostatnie posty na tym forum, jedna osoba miała ten sam problem, ale nie otrzymała żadnej pomocy.

 

Losowo (nieważne czy rano, czy wieczorem) na kanałach widać wyraźne migotanie ekranu - tak, jakby na ćwierć sekundy obraz się rozjaśniał i potem przyciemniał, kilka razy z rzędu. Zdarza się to bardzo często, nawet co kilkanaście sekund. Czytałem dużo o beznadziejnej jakości samych streamów i spadków do 720p, ale to jest coś innego - sprawdzałem w info, że stream leci na maks. dostępnej jakości 4,76 Mb/s (Eleven) lub 7,62 Mb/s (PSP). O ile na wielu kanałach jest to mało widoczne, tak przy oglądaniu sportu jest to tak niesamowicie irytujące, że odechciewa się oglądania. Mundial oglądam przez internet, bo przez TV po prostu się nie da.

 

Te same kanały PSP/Eleven przez appkę GO na android TV chodzą już idealnie i problemu nie ma. Nie jest to również problem samego TV - po podłączeniu dekodera do 2 innych monitorów przez HDMI jest dokładnie to samo. Zgłaszałem to na infolinii, dostałem nowy dekoder... i jest dokładnie to samo. Czy ktokolwiek się już z tym spotkał i znalazł rozwiązanie? 

Edytowane przez TheThorus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Hej,

nie dzialaja mi kanaly na czestotliwosciach jak nizej.

Mam pakiet L /umowa podpisana okolo 1 tydzien temu z CP/ plus moduł CAM CI+

10719 V

10834 V

11449 H

11258 H

12284 H

12015 H

11488 H

12476 H

11411 H

Przy tych czestotliwosciach pojawia sie info BRAK SYGNALU.

Nie mysle abym mial zle ustawiona antene bo na innych czest. jest moc sygnalu 90%

 

Co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antenę ustawiał mi fachowiec tydzień temu profesjonalnym miernikiem.

 

Sprawdziłem dziś dokładnie i na dwóch pierwszych podanych czest mam:

10719 V mam sile sygnału 100% / jakość sygnału 100%.

10834 V również 100% na 100%

pozostałe z listy z pierwszego posta 0% /0%

 

To możliwe wiec, ze na innych częstotliwościach jak wyżej mam 0% na 0%?

 

Telewizor LG 65NANO883PB 65

Konwerter quatro (do multiswitcha) Televes 747701 x 2 (HotBird mam centralnie, Astra 4A na zezie)

Multiswitch Signal MRP-900

Antena satelitarna CORAB90 model COR-900SAE-J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pewnie zauważyłeś - zniknęła Ci polaryzacja H. To często objaw uszkodzonego konwertera. Natomiast u Ciebie jest konwerter quattro + multiswitch, więc obie rzeczy do sprawdzenia w pierwszej kolejności. Czy po wizycie fachowca wszystko działało ? Może kable z konwertera do multiswitcha źle podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem, ze ginie mi polaryzacja horizontal ale masz racje!
 

Po wizycie fachowca był sygnał 100/100 na wybranych częstotliwościach - nie sprawdzałem dokładnie wtedy wszystkiego bo jeszcze nie miałem umowy z CP ale pamiętam, ze na pożyczonym tunerze kolegi tez jakiś kanałów nie było. Kupować nowy konwerter?

 

Mam 2 x konwerter Televes 747701 wiec moze zrobie podmiane to jest z HotBird przeloze na Astra 4 a z Astra 4 na HotBird.

 

Na trzecim TV jak włączę to jest komunikat o zwarciu LNB - to moze wplywac na powyzsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienione H low z H high? Wroce do domu to zadzialam.

 

Rano pożyczyłem tuner PC od kolegi - jest tak samo --> nie lapie tych samych kanalow co u mnie na karcie CAM CI+

 

TV w sypialni /blisko do multiswicha/ ma dla 10719 V i 10834 V  mam sile sygnału 100% / jakość sygnału 100%.

Natomiast TV w salonie (z 10 metrow dalej od multiswicha) ma dla tych samych czest odpowiednio 100% / 73%.

Na dluzszym kablu jest az taki spadek?

Ja nie "spale" konwertera / multiswicha jak przeloze kable H low z H high?

 

 

@maniek357 SLICZNIE DZIEKUJE! Juz Cie kocham..............zamieniłem na multiswichu kable H low z H high dla pierwszego konwertera i SMIGA JAK TA LA LA LA LA.
Nawet na dach nie musialem lezc!!! SUPER! Dziekuje bardzo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

mam problem z dekoderem Polsat Box 4 k lite , dziś rano zacinały mi się kanały telewizja internetowa, więc postanowiłem go zresetować i teraz mi ciągle wyskakuje błąd sieci. Czy u was też są takie wadliwe te dekodery ja już 3 raz z jakiegoś powodu wymieniałem najczęściej właśnie przez zacinanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatniej aktualizacji dekodera 4k lite nie działają mi stworzone moje listy kanałów, Jak wejdę w menu kanałów mogę tworzyć i edytować listy kanałów ale w żaden sposób później nie mogę jej wybrać. Jak wchodzę w listy  kanałów widzę tylko te operatora a moje są nie widoczne pomimo że w menu są one widoczne. Nie pomogło resetowanie i przywracanie  do ustawień fabrycznych dalej jak utworzę własną listę kanałów wybrać mogę tylko listy  operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Od miesiąca na dekoderze dodatkowym wyświetla się komunikat, ze nie widzi innych dekoderów w sieci mimo że są w tej samej. Pomaga chwilowe odłączenie od zasilania dekodera głównego, ale problem cały czas powraca. Dekoder główny i dodatkowy już wymieniony w punkcie i nic to nie dało. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a mianowicie czy po zmianie umowy nowe uprawnienia są przesyłane automatycznie? Jeżeli tak to Polsat Box coś schrzanił bo straciłem dostęp do Polsat Box Go a na VOD (Domowej Wypożyczalni Filmowej) mam przekaz z zakłóceniami przykryty planszą. Dodam że obie usługi są w nowej umowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej odporną telewizją na warunki pogodowe, to naziemna i kablowa czy światłowodowa, jak zerwie kabel światłowodowy ,to też po telewizji. Także tutaj nie zawodna najbardziej jest telewizja DVB-T. Ja mam satkę i też musiałem odmiatać ant. Sat. Antenę mam na wys. 2 m. I nie było problemu z odczyszczeniem jej że śniegu. Natomiast szwagier mieszka w bloku i mają zbiorczą satkę ,musiał pożegnać się z odbiorem na pół dnia. Ja mam też awarynie telewizję naziemną. Tak na marginesie mam umowę na canal+ do końca sierpnia 2023 r. Płacę 49,99 zł miesięcznie za pakiet Opticum, którego to już nie ma w ofercie. Teraz jest pakiet Extra+, który to jest ten sam co wcześniej Opticum, tylko w cenie 60 zł. No cóż inflacja dobiją wszystkich. Nie wiadomo co będzie do sierpnia i czy się nie zostanie tylko z telewizją naziemna.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...