maur26 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Oczywiście przywracałem już dekoder do ustawień fabrycznych. Znalazłem też inny sposób na przywrócenie obrazu. Gdy obraz zniknie wchodzę w ustawienia obrazu i na chwilę zmieniam rozdzielczość np. na 1080p, a po powrocie na 1080i obraz się już pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) 20 minut temu, maur26 napisał: Oczywiście przywracałem już dekoder do ustawień fabrycznych. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać to sugerujemy udać się do punktu w celu diagnostyki i ewentualnej wymiany sprzętu. Edytowane 30 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola1985 Opublikowano 6 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 W dniu 27.04.2022 o 05:29, Romuś napisał: Witam. Mam dekoder Polsat box 4K lite. Od wczoraj nie działa mi pilot. Po naciśnięciu jakiegokolwiek przycisku mruga dioda przy przycisku włączania i wyłączania. Czy ktoś może wie na czym polega problem. Dodam ze baterie wymienione. Dekoder mam od grudnia. Dzieki Witam. Wystarczy przez 5 sekund przytrzymać przyciski 7i 9 jednocześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheThorus Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) Cześć wszystkim! Mam nietypowy problem z dekoderem Evobox 4k lite (tv przez ethernet) - sprawdzałem ostatnie posty na tym forum, jedna osoba miała ten sam problem, ale nie otrzymała żadnej pomocy. Losowo (nieważne czy rano, czy wieczorem) na kanałach widać wyraźne migotanie ekranu - tak, jakby na ćwierć sekundy obraz się rozjaśniał i potem przyciemniał, kilka razy z rzędu. Zdarza się to bardzo często, nawet co kilkanaście sekund. Czytałem dużo o beznadziejnej jakości samych streamów i spadków do 720p, ale to jest coś innego - sprawdzałem w info, że stream leci na maks. dostępnej jakości 4,76 Mb/s (Eleven) lub 7,62 Mb/s (PSP). O ile na wielu kanałach jest to mało widoczne, tak przy oglądaniu sportu jest to tak niesamowicie irytujące, że odechciewa się oglądania. Mundial oglądam przez internet, bo przez TV po prostu się nie da. Te same kanały PSP/Eleven przez appkę GO na android TV chodzą już idealnie i problemu nie ma. Nie jest to również problem samego TV - po podłączeniu dekodera do 2 innych monitorów przez HDMI jest dokładnie to samo. Zgłaszałem to na infolinii, dostałem nowy dekoder... i jest dokładnie to samo. Czy ktokolwiek się już z tym spotkał i znalazł rozwiązanie? Edytowane 22 Listopada 2022 przez TheThorus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Też macie zacinanie się obrazu na TVN Turbo na dekoderach 4K ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Czy ktoś korzysta z funkcji uniwersalnego pilota na samsungu z dekoderem 4K lub 4K lite poprzez HDMI? Bo u mnie działa ale tylko po czerwieni a nie jak np. w C+ poprzez HDMI.. da się coś z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkazan Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Hej, nie dzialaja mi kanaly na czestotliwosciach jak nizej. Mam pakiet L /umowa podpisana okolo 1 tydzien temu z CP/ plus moduł CAM CI+ 10719 V 10834 V 11449 H 11258 H 12284 H 12015 H 11488 H 12476 H 11411 H Przy tych czestotliwosciach pojawia sie info BRAK SYGNALU. Nie mysle abym mial zle ustawiona antene bo na innych czest. jest moc sygnalu 90% Co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilek2 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Konwerter do wymiany albo korekta anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkazan Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Antenę ustawiał mi fachowiec tydzień temu profesjonalnym miernikiem. Sprawdziłem dziś dokładnie i na dwóch pierwszych podanych czest mam: 10719 V mam sile sygnału 100% / jakość sygnału 100%. 10834 V również 100% na 100% pozostałe z listy z pierwszego posta 0% /0% To możliwe wiec, ze na innych częstotliwościach jak wyżej mam 0% na 0%? Telewizor LG 65NANO883PB 65 Konwerter quatro (do multiswitcha) Televes 747701 x 2 (HotBird mam centralnie, Astra 4A na zezie) Multiswitch Signal MRP-900 Antena satelitarna CORAB90 model COR-900SAE-J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Jak pewnie zauważyłeś - zniknęła Ci polaryzacja H. To często objaw uszkodzonego konwertera. Natomiast u Ciebie jest konwerter quattro + multiswitch, więc obie rzeczy do sprawdzenia w pierwszej kolejności. Czy po wizycie fachowca wszystko działało ? Może kable z konwertera do multiswitcha źle podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkazan Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Nie zauważyłem, ze ginie mi polaryzacja horizontal ale masz racje! Po wizycie fachowca był sygnał 100/100 na wybranych częstotliwościach - nie sprawdzałem dokładnie wtedy wszystkiego bo jeszcze nie miałem umowy z CP ale pamiętam, ze na pożyczonym tunerze kolegi tez jakiś kanałów nie było. Kupować nowy konwerter? Mam 2 x konwerter Televes 747701 wiec moze zrobie podmiane to jest z HotBird przeloze na Astra 4 a z Astra 4 na HotBird. Na trzecim TV jak włączę to jest komunikat o zwarciu LNB - to moze wplywac na powyzsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zacznij od sprawdzenia, czy kable Hot Bird do multiswitcha w polaryzacji H nie są zamienione. Może tu jest problem. Konwertery póki co zostaw. Jak nowe, to powinny być sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkazan Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zamienione H low z H high? Wroce do domu to zadzialam. Rano pożyczyłem tuner PC od kolegi - jest tak samo --> nie lapie tych samych kanalow co u mnie na karcie CAM CI+ TV w sypialni /blisko do multiswicha/ ma dla 10719 V i 10834 V mam sile sygnału 100% / jakość sygnału 100%. Natomiast TV w salonie (z 10 metrow dalej od multiswicha) ma dla tych samych czest odpowiednio 100% / 73%. Na dluzszym kablu jest az taki spadek? Ja nie "spale" konwertera / multiswicha jak przeloze kable H low z H high? @maniek357 SLICZNIE DZIEKUJE! Juz Cie kocham..............zamieniłem na multiswichu kable H low z H high dla pierwszego konwertera i SMIGA JAK TA LA LA LA LA. Nawet na dach nie musialem lezc!!! SUPER! Dziekuje bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 23 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2022 Cieszę się, że mogłem pomóc A do różnic we wskazaniach sygnału nie przywiązuj zbytnio uwagi. Odbiorniki mają różne głowice i różnie liczą te procenty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derry93 Opublikowano 26 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2022 Dzień dobry,mam problem z dekoderem Polsat Box 4 k lite , dziś rano zacinały mi się kanały telewizja internetowa, więc postanowiłem go zresetować i teraz mi ciągle wyskakuje błąd sieci. Czy u was też są takie wadliwe te dekodery ja już 3 raz z jakiegoś powodu wymieniałem najczęściej właśnie przez zacinanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablowit Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Po ostatniej aktualizacji dekodera 4k lite nie działają mi stworzone moje listy kanałów, Jak wejdę w menu kanałów mogę tworzyć i edytować listy kanałów ale w żaden sposób później nie mogę jej wybrać. Jak wchodzę w listy kanałów widzę tylko te operatora a moje są nie widoczne pomimo że w menu są one widoczne. Nie pomogło resetowanie i przywracanie do ustawień fabrycznych dalej jak utworzę własną listę kanałów wybrać mogę tylko listy operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Błąd w oprogramowaniu w styczniu ma być poprawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 2 godziny temu, support458 napisał(a): Błąd w oprogramowaniu w styczniu ma być poprawka. Jak i wiele innych w tych dekoderach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Dekoder EvoBox Lite - mocno kratkuje i znika sygnał: Czy można coś z tym zrobić ?? - do niedawna tego nie było ps. Czy przy przywracaniu do ustawień fabrycznych można zachować ustawienia ulubionej listy programów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 Od miesiąca na dekoderze dodatkowym wyświetla się komunikat, ze nie widzi innych dekoderów w sieci mimo że są w tej samej. Pomaga chwilowe odłączenie od zasilania dekodera głównego, ale problem cały czas powraca. Dekoder główny i dodatkowy już wymieniony w punkcie i nic to nie dało. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2023 Mam pytanie a mianowicie czy po zmianie umowy nowe uprawnienia są przesyłane automatycznie? Jeżeli tak to Polsat Box coś schrzanił bo straciłem dostęp do Polsat Box Go a na VOD (Domowej Wypożyczalni Filmowej) mam przekaz z zakłóceniami przykryty planszą. Dodam że obie usługi są w nowej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2023 Antenowy armagedon- raz na kilka lat zdarza się taki armagedon że śnieg wali "pantoflami", nie dość że płaty wielkie,mokre to jeszcze prosto w antenę- godzina oglądania i 3 omiatania anteny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 3 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2023 Niestety urok telewizji satelitarnej. Na to nie ma rady. I PB nic tu nie poradzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin11 Opublikowano 5 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Najbardziej odporną telewizją na warunki pogodowe, to naziemna i kablowa czy światłowodowa, jak zerwie kabel światłowodowy ,to też po telewizji. Także tutaj nie zawodna najbardziej jest telewizja DVB-T. Ja mam satkę i też musiałem odmiatać ant. Sat. Antenę mam na wys. 2 m. I nie było problemu z odczyszczeniem jej że śniegu. Natomiast szwagier mieszka w bloku i mają zbiorczą satkę ,musiał pożegnać się z odbiorem na pół dnia. Ja mam też awarynie telewizję naziemną. Tak na marginesie : mam umowę na canal+ do końca sierpnia 2023 r. Płacę 49,99 zł miesięcznie za pakiet Opticum, którego to już nie ma w ofercie. Teraz jest pakiet Extra+, który to jest ten sam co wcześniej Opticum, tylko w cenie 60 zł. No cóż inflacja dobiją wszystkich. Nie wiadomo co będzie do sierpnia i czy się nie zostanie tylko z telewizją naziemna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Witam posiadam moduł CI od Polsat Box i problem polega na tym że na wszystkich kanałach odbieram epg a kanały 4K z wyjątkiem INULTRA epg nie posiadam czy to normalna sytuacja czy wina TV modułu czy jeszcze czegoś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.