Skocz do zawartości

TheThorus

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheThorus

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

2

Reputacja

  1. Jest aż tak źle Sam mam Netię (niestety nie miałem innego dostawcy do wyboru). Niesamowicie żałuję, bo TV to totalne dno i 100 metrów mułu. Na drugi raz brałbym tylko Internet od nich, a TV ogarniał sobie online z innego źródła. W skrócie to tak: kanały HD wyglądają jak SD (serio), a dodatkowo kanały sportowe potrafią tracić na jakości w trakcie transmisji do takiej pikselozy, że chińskie streamy przy tym to 8K. Jakość spada wtedy do ok. 2 Mb/s. Dodatkowo biuro obsługi klienta w Netii to banda absolutnych niedorajd, które na żaden z technicznych problemów nie znają rozwiązania. Przez pierwsze 4 miesiące umowy z Netią miałem codziennie problem z obrazem - kontaktowałem się z nimi kilkanaście razy i dochodziło do sytuacji, że miła Pani wprost mi powiedziała "no nie wiem jak możemy to naprawić, przykro mi". ...a jak w końcu zgłosiłem reklamację, to jakaś wspaniałomyślna pani kierownik w skrócie odpisała mi, że to wszystko co zgłosiłem jest nieprawdą, bo "dział techniczny przekazał jej, że nie było żadnych problemów, no to nie było i co Pan zrobisz". Zgłosiłem to do UOKiK, odpisałem bardzo długi list przy okazji ich o tym informując.. i dopiero wtedy łaskawie uznano moją reklamację, dodając jednocześnie, że nadal nie mam racji, ale robią dla mnie wyjątek (!!) - myślałem, że padnę ze śmiechu. Tak więc Netię omijałbym szerokim łukiem i brał jakąkolwiek konkurencję, wszystko będzie lepsze Sam czekam na jakąś zmianę w umowie z ich strony, która mi pozwoli przedwcześnie z nimi zerwać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...