Skocz do zawartości

Samsung Tizen - dyskusja ogólna, aplikacje, aktualizacje, problemy


jupiter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek
12 minut temu, tyrla napisał:

Czy ktoś mi powie jak sprawdzić jaka jest zainstalowana wersja Tizen w TV ?

Nie wiem czy w TV się da, ale jest np. w Ipla - Ustawienia - Pomoc - Firmware :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@tyrla

Operating System: 2021-Tizen 6.0; 2020-Tizen 5.5; 2019-Tizen 5.0; 2018-Tizen 4.0; 2017-Tizen 3.0; 2016-Tizen 2.4; 2015-Tizen 2.3

 

https://developer.samsung.com/smarttv/develop/specifications/general-specifications.html

 

Edytowane przez firemanbuba
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jaki masz model TV? Może o dostępności aplikacji nie tylko wersja systemu decydowała, ale również segment producenta w danym roczniku Basic, Standard, Premium.

Mialem obie, model TV to Q80T




Czyli wg producenta Twój TV należy do segmentu premium, mój Q60 to segment standard, aplikację Polsat Box Go mam od dzisiaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

U mnie model basic z 2019 ma obie aplikacje od 2 września. Nie ma żadnej reguły w udostępnianiu aplikacji.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, sebczak napisał:

Jaki masz model TV? Może o dostępności aplikacji nie tylko wersja systemu decydowała, ale również segment producenta w danym roczniku Basic, Standard, Premium.

Czyli wg producenta Twój TV należy do segmentu premium, mój Q60 to segment standard, aplikację Polsat Box Go mam od dzisiaj.

Nie ma się z czego cieszyć. Ja mam Q70 i dzisiaj rozpocząłem testy. Generalnie pieniądze wyrzucone w błoto. Castowanie ekranu z iPhone działa prawidłowo (choć nie da się przewijać z aktywnym przesyłaniem obrazu).

 

tak na szybko o samej aplikacji na Tizen 5.0

1. Czkawka przez kilka sekund podczas odpalania kanałów tv (zapętlony fragment przez kilka sekund się powtarza),

2. Jakość spada na chwilę i się poprawia (oglądałem siatkówkę na Polsat Sport). Tego feleru nie ma podczas przesyłania obrazu,

3. Brak możliwości cofania!

4. Najlepsze zostawiłem na koniec: podczas oglądania kanału na żywo, w równych odstępach czasu co kilka sekund zacina się dźwięk na ułamek sekundy. Czasami cofa o kilka sekund i odtwarza dany fragment jeszcze raz.

5. Brak belki wciskając przycisk w dół. Brak programu tv. Brak możliwości przełączania kanału bez wychodzenia z oglądania obecnego.

 

Podsumowując, jest to ipla z inną szatą graficzną. Absolutnie odradzam płacenie jakiejkolwiek kwoty. Siwy dym i czarne chmury. Szkoda nerwów. 
 

Ode mnie jedna gwiazdka. Aplikacja na iOS czy Android TV, który mam na drugim TV to mercedes a aplikacja na Tizen to zardzewiały polonez z bagażnikiem wyładowanym cebulą i surowymi ziemniakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i warto dodać, że a abonent usługi satelitarnej dostaje mocno okrojoną zawartość. Kanały TV owszem są, ale przy wielu materiałach pojawia się brak dostępu, który pewnie byłby przy zakupie usługi online. Nie działa część „seriali premium”, bajki i wiele innych pozycji niebędących częścią np. pakietu HBO, którego nie miałem na testowanym koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...