Skocz do zawartości

felik3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@1982misiek: O czym Ty w ogóle mówisz? W takim razie większość kanałów nie powinna nadawać reklam, bo za dostęp do nich pobierane są opłaty. Jest różnica pomiędzy płatnym, a dodatkowo płatnym - Discovery z pewnością nie przynależy do tej ostatniej grupy. Jest to prywatny nadawca, który ma prawo zarabiać na emisji reklam - ten sam system funkcjonuje na całym świecie, nie tylko w Discovery Networks i chyba nie będziesz osobą, która go obali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie piszę aby w ogóle nie nadawali reklam tylko jako kanał płatny mogliby nie przerywać programów reklamami tak jak w Niemczech,Francji,Szwecji,i wielu innych krajach zachodnich.

a nie łatwiej jest jako przykład podać nasz polski Planete+, gdzie reklamy lecą po programach dokumentalnych, a nie w ich trakcie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oznacza to jednak, że nadawcy płatnych kanałów muszą zrezygnować z reklam, ponieważ wtedy z pewnością operatorzy płaciliby więcej za dostęp do ich kanałów, co oznacza, że abonenci za pakiet warty obecnie 40 zł. musieliby płacić 140 zł.

A w jaki sposób wyliczyłeś tę, według mnie, zawyżoną kwotę?

Bo jeśli kolejny raz powołam się na przykład BBC, które swojego czasu przyznało, że większość ich przychodów stanowią opłaty od operatorów, to śmiem twierdzić, że taki abonament mógłby być dużo niższy niż wspomniane przez Ciebie 140 zł, aby zrekompensować reklamowe straty. Wydaje mi się, że wystarczyłoby ze 60 zł. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Premiera serialu fabularnego Klondike, zapowiedziana jest na styczeń/luty w polskim Discovery, a to oznacza że będzie ona tuż po premierze amerykańskiej, bo w USA serial ten będzie emitowany w drugiej połowie stycznia. Brawa dla Discovery że idą wzorem FOX czy HBO jeśli idzie o premiery produkcji własnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Amerykańskie śmieci z głównej anteny Discovery zaczynają trafiać do Discovery Historia, na którym dotychczas było chyba najmniej typowo Discoverowych programów o jakiś motorach, złomiarzach i lombaradach. Dziś w ramówce "Kto Da Więcej", czyli bardzo "historyczna" audycja :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mają zrobić? To jest biznes. Utrzymanie tego kanału musi im się opłacić. Niestety historia w TV jest raczej mało dochodowa. TVP też chciała przez chwilę zlikwidować Historię, a w każdym razie nieco zmienić profil ich kanału i połączyć z innymi dokumentami. Discovery nie ma misji, więc raczej niedługo zlikwidują. Zresztą (chyba?) niczego już nowego nie produkują, odkąd z interesu wycofał się TVN. Okazji do zmiany formatu na 16:9 było już co najmniej kilka. Kanał Discovery Historia jest już raczej przeznaczony do odstrzału (stąd programy z ramówki innych Discovery), bo już w niego nie inwestują. Ale pewnie czekają do startu innego zapowiadanego kanału HD żeby nie tracić reklamodawców. Jeśli kanał Historia nie wyleci przy okazji startu ID Extra, to będę zdziwiony. Będzie nadal im się chciało reanimować trupa? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...