Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@sylwek73 zgłoszenie a reklamacja to dwie różne sprawy...

Ja za każdym razem składałem reklamacje na wadliwe oprogramowanie i błędne działanie dekodera.

Jednak warto pisać reklamacje, dziś odpowiedź i uznanie kolejnej reklamacji, gratyfikacja to upust 50% na abonament, czyli 53,99 zł.

 

Dopisek (z powodu automatycznego połączenia postów wczorajszego i dzisiejszego)  uznanie reklamacji dziś czyli 21.04.23 godz. 7:00

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że kolega @sławek72 wykorzystał całą pulę przeznaczoną na ten cel :) 

Pisałem 3 maile: najpierw grzecznie, potem stanowczo, na końcu, że udaję się do odpowiedniej instytucji. Wszystkie odpowiedzi podobne (reset, APS itd.) wysyłane niemal natychmiast. Więc ja się poddaję. Oczywiście nie chodziło mi o te parę złotych, ale chciałem sprawdzić, czy to działa. W moim przypadku - nie.

Chyba jednak warto pisać, może ich to zmobilizuje do działania. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sylwek73 zgłoszenie a reklamacja to dwie różne sprawy...
Ja za każdym razem składałem reklamacje na wadliwe oprogramowanie i błędne działanie dekodera.
Jednak warto pisać reklamacje, dziś odpowiedź i uznanie kolejnej reklamacji, gratyfikacja to upust 50% na abonament, czyli 53,99 zł.
 
Dopisek (z powodu automatycznego połączenia postów wczorajszego i dzisiejszego)  uznanie reklamacji dziś czyli 21.04.23 godz. 7:00
Mam pytanie. Co wybierasz z poziomu strefy Canal+ gdy piszesz do nich reklamację. Bo tam do wyboru mam tylko takie możliwości... (załączony screen) chętnie bym spróbował się pokopać z koniem choć znając ich podejście pewnie zleją mnie ciepłym moczem i każą mi co najwyżej udać sie do APS po sprzęt do wymiany na Dualszrota. I ostatnia prośba: gdybyś mógł wkleić tu wzór treści Twojej reklamacji którą Ci co miesiąc uznają. Pomogło by to wszystkim tutaj być może tak jak Tobie uzyskać wyksięgowanie opłat za sprzęt Ultrabox 4K serii JADA.Screenshot_20230421_105630.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 pisałem na poprzedniej stronie w odpowiedzi do kolegi @prysiu86 zgłaszam przez strefę, wybieram Sprawy techniczne a w treści zgłoszenia piszę że składam zgłoszenie w ramach reklamacji na wadliwe oprogramowanie dekodera są techniczne problemy z prawidłowym odbiorem objawiające się pikselozą obrazu i zniekształconym głosem... Później jak też pisałem wcześniej jest kontakt mailowy lub telefoniczny z ich strony itd.

@pierre, @utede wcześniejsze reklamacje to w efekcie 2 razy po 10zł i jedna sugestia aby oddać dekoder do ekspertyzy w APS, ta czwarta to teraz taka duża zniżka, ale poczytajcie wcześniejsze strony wątku to zobaczycie że kolega @miniupiniu otrzymał 2 razy po 5 dych upustu.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbudowany Waszymi wpisami spróbowałem raz jeszcze, już całkiem na ostro. Odpisali, że będą rozpatrywać. Nie jestem cebulakiem, ta pixeloza szczególnie mi nie przeszkadza, niech jednak wiedzą, że nie każdemu da się wcisnąć ustawianie anteny i łażenie po punktach sprzedaży.

Dzięki sławek, po rozpatrzeniu reklamacji napiszę, co z tego wyszło.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 właśnie wróciłem z APSu i nie ma czegoś takiego jak „ekspertyza/diagnoza” 😂 koleś nawet nie ukrywał ze cokolwiek będą testować tylko dał mi nowy egzemplarz. Dobrze wiedza jakie są problemy i nie maja zamiaru robić z siebie głupków i tłumaczyć z problemów po aktualizacjach. 
czekam na powrót pikselozy i wysyłam kolejne zgłoszenie reklamacyjne 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wally79 napisał(a):

@sławek72 a czy oddawałeś Twoje dekodery do ekspertyzy w APS Canal+?

Nie, sugestywnie wybiłem im to z głowy (nie będę latał po punktach z dekiem pod pachą tylko po to aby dowiedzieć się że sprzęt jest ok tylko soft spier******), zadzwoniłem natomiast do APS z pytaniem czy wymienią mi JADA na ITCA, koleś mówił że nie byłoby sprawy lecz na stanie mają same JADA i po moim pytaniu wiedział o co kaman - zapytał tylko pikseloza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w mojej reklamacji podniosłem argument że nie mam zamiaru wymieniać dekoderów ABD serii JADA na 4K Dualbox od ADB bo nie interesuje mnie branie udziału w beta teście innego dekodera od ADB. Jednocześnie będąc w APS Canal+ powiedziano mi że nie wymienią mi dekodera ADB serii JADA na Technicolor bo ich nie mają na stanie. Stąd moja sugestia aby wyksięgowano mi 50 zł za dzierżawę

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 Tak w ogóle nie jest możliwa w żadnym wypadku wymiana dekodera 4K UltraBox+ na 4K DualBox+. CANAL+ nie wymienia Abonentom bardziej zaawansowanych modeli dekoderów 4K na mniej zaawansowane. Na filmiku promującym dekoder 4K DualBox+ na dole ekranu pojawia się informacja "Wymiana dekodera 4K UltraBox+ na 4K DualBox+ nie jest możliwa".

 

Edytowane przez lukx95
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, chyba też muszę napisać reklamację. U mnie pikseloza występuje tylko na wszystkich kanałach sportowych Canal+,ale sam dekoder nie działa najgorzej.

Nie mam tak, jak piszą ludzie na forach, że dekoder potrafi zawiesić się przy przełączaniu kanałów czy np. przy usuwaniu nagrań. Kanały zmieniają się szybko, tylko Menu i administrowanie nagraniami idzie opornie choć nie mam pewności czy to wina dekodera...

Wczoraj zrobiłam eksperyment i ściągnęłam na telefon aplikację działającą, jako pilot do Ultrabox-ów. Ku mojemu zdziwieniu dekoder sterowany telefonem działa szybciej 😳 Wygląda na to, że coś z pilotem jest nie tak 🙈

Też tak macie? Jak działają wasze piloty? Włożyłam nowe baterie 2 dni temu, a i tak muszę nieraz 3 razy nacisnąć dany przycisk, żeby dekoder w ogóle załapał.

Nie wiem, jaki to ma związek, ale od czasu tej felernej aktualizacji odnoszę wrażenie, że jest jakiś problem z komunikacją pomiędzy pilotem, a dekoderem.

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Villemo666H problemów z pilotem nie mam, ale skoro twierdzisz że to wina pilota to udaj się do APS i Ci wymienią. U mnie tylko problemy z pikselozą i to wybiórczo na różnych kanałach i o różnych porach oraz czasami problemy z głosem (ale to rzadziej).

@PawelTSW wiemy, wiemy że u Ciebie ok 👌😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawelTSW żaden sarkazm,po prostu pisałeś to już wiele razy tak że większość stałych bywalców tego wątku wie że na instalacjach jednokablowych ze zwykłym konwenterem, takiej jak między innymi u Ciebie nie ma problemu. 

@emarti zdaje się że wszyscy którzy piszą tu o problemach z pikselozą podawali jaką mają instalację o ile sobie przypominam to jak pisze @PawelTSW powyżej.

 

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...