Ceziub Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2023 U mnie wystarczyło wejść w ustawienia i potwierdzić rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Czy ktoś się spotkał z takim problemem jaki mnie od wczoraj dopadł? - przełączając kanały na niektórych z nich mam brak dźwięku. Jak przełączę na następny i wrócę to dźwięk się pojawia i jest OK. Przypadłość ta nie jest związana na stałe z jakimiś konkretnymi kanałami tylko mam wrażenie że dzieje się to losowo. Może są jakieś protipy inne niż wyłącz / włącz bo ten już przerobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 @o-af Niestety nie mam dla ciebie dobrych wieści: problem, który opisujesz ma wielu użytkowników tego dekodera po lutowej aktualizacji (aktualizacja poprawkowa tego nie naprawiła). Raczej nie ma na to sensownego i skutecznego rozwiązania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Panowie na 1 kablu też pixeluje, wcina kanały i głos. Dziś niespodzianka odpaliłem sprzęt wieczorem i okazało się że mimo 1 kabla, nie mam canal+ Sport, sport2, 3, 4, 5, jest tylko informacja w czerwonej ramce że te programy nie są aktualnie nadawane i ciemność, ciemność widzę, widzę ciemność i dodam więcej, ciemność bez głosu. Wczoraj otrzymałem odpowiedź reklamacyjną od konsulki która mi łaskawie odpisała że parę dni temu była poprawka do dekoderów, która naprawiła problemy i wina leży zapewne po mojej stronie. Hmm, myślę sobie że faktycznie po mojej stronie i....napisałem wypowiedzenie. Z końcem maja się żegnamy czas naprawić winy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 3 minuty temu, samuraj napisał(a): Panowie na 1 kablu też pixeluje, wcina kanały i głos A jesteś pewien że to nie u ciebie jest wina? Kabel? Końcówki? Konwerter? Mam 1 kabel i żadnych problemów z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 (edytowane) 12 godzin temu, PawelTSW napisał(a): A jesteś pewien że to nie u ciebie jest wina? Kabel? Końcówki? Konwerter? Wszystko sprawdzone. Do wczoraj było git, dziś tak zaobserwowałem. Najlepsze jest to że w tym mailu reklamacyjnym zaproponowali mi wymianę deka w punkcie na inny Ultrabox JADA, jak myślisz ma to jakiś sens? ten którego aktualnie użytkuje i sprawia problemy ma 2,5 roku. Sygnał z konwertera mam : siła 98%, jakość 92%, niedawno modernizowałem sobie antenę i wszystko jest nowe. Edytowane 5 Kwietnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 To wymień, nic nie szkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 U mnie połączenie unicable i też pixeloza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 A próbował ktoś dysk odłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Mogę spróbować, ale czy przy odłączeniu nagrania się usuną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Developer Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 W dniu 23.03.2023 o 17:37, Jacek3 napisał(a): Jeśli masz zwykłą instalację antenową - nie Unicable - to wystarczy, że wyłączysz w ustawieniach anten jedno z wejść. Pikseloza zniknie. @Jacek3 Problem w tym, że mam właśnie instalację jednokablową Unicable i to przy tej konfiguracji mam problem z pikselozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 To niestety musisz poczekać na aktualizacje do aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 1 hour ago, Saturn45 said: Mogę spróbować, ale czy przy odłączeniu nagrania się usuną ? Oczywiście że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 3 godziny temu, Saturn45 napisał(a): Mogę spróbować, ale czy przy odłączeniu nagrania się usuną ? Nie. Sprawdź jak wtedy będzie dekoder się zachwywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Byłem dziś w APS i sobie pogadałem z właścicielem punktu, który prowadzi od x lat. Niestety ale nie mam dobrych wiadomości, canal+ co mógł to i zrobił już dla tego deka. Nawet podczas mojej wizyty w salonie pobawiłem się firmowym sprzętem, podłączonym unicable i też mega pixeloza. Pytam czy tak ma wyglądać telewizja w XXI wieku? To się tylko roześmiał i powiedział: radzę się przyzwyczaić bo może być tylko gorzej, wszędzie mega oszczędności. Nie miał deka Technicolora, same JADY. Wymieniłem mojego na inną JADĘ, podłączyłem w domu i zaraz zgasiłem, bo tego nie da się oglądać. Z końcem maja znów go odwiedzę.....oddając deka już ostatecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 W dniu 4.04.2023 o 19:05, o-af napisał(a): Czy ktoś się spotkał z takim problemem jaki mnie od wczoraj dopadł? - przełączając kanały na niektórych z nich mam brak dźwięku. Jak przełączę na następny i wrócę to dźwięk się pojawia i jest OK. Przypadłość ta nie jest związana na stałe z jakimiś konkretnymi kanałami tylko mam wrażenie że dzieje się to losowo. Może są jakieś protipy inne niż wyłącz / włącz bo ten już przerobiłem U mnie nie dźwięku, ale i obrazu. Restart wtyczkowy poprawia sytauację na kilka godzin i potem znów to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 10 godzin temu, samuraj napisał(a): Byłem dziś w APS i sobie pogadałem z właścicielem punktu, który prowadzi od x lat. Niestety ale nie mam dobrych wiadomości, canal+ co mógł to i zrobił już dla tego deka. Nawet podczas mojej wizyty w salonie pobawiłem się firmowym sprzętem, podłączonym unicable i też mega pixeloza. Pytam czy tak ma wyglądać telewizja w XXI wieku? To się tylko roześmiał i powiedział: radzę się przyzwyczaić bo może być tylko gorzej, wszędzie mega oszczędności. Nie miał deka Technicolora, same JADY. Wymieniłem mojego na inną JADĘ, podłączyłem w domu i zaraz zgasiłem, bo tego nie da się oglądać. Z końcem maja znów go odwiedzę.....oddając deka już ostatecznie. A właśnie miałem pytać czy zrobią coś jeszcze z tą pikselozą...... dzięki za odpowiedź, po świętach szukam itca i najwyżej będę poprawiał antenę i będę pisał co miesiąc o zwrot opłaty za dzierżawę dekodera bo i tak muszę korzystać z c+online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 @_Artek_nie lepiej wybrać instalacji 1 kablowej, na której pikselozy nie ma.? U ciebie to zawsze przy ITCA były problemy z anteną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Niestety, u mnie kabel idzie przez balkon i przez cały dom więc czy to zmiana na itca czy zmiana wejścia unicable na zwykłe.... jedno i drugie wymaga "zmiany" przy instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Jak pisałem wcześniej też jest pikseloza przy podłączeniu unicable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Godzinę temu, _Artek_ napisał(a): A właśnie miałem pytać czy zrobią coś jeszcze z tą pikselozą...... dzięki za odpowiedź, po świętach szukam itca i najwyżej będę poprawiał antenę i będę pisał co miesiąc o zwrot opłaty za dzierżawę dekodera bo i tak muszę korzystać z c+online. Mi już pozostaje tylko pisanie reklamacji, ale zwrotu opłaty za dekoder już nie mogę się domagać gdyż z dniem 01.04.2023 przedłużyłem umowę na kolejne 24 miesiące na taką samą ofertę którą mam za tyle samo co dotychczas, sprawdzając tylko czy ceny poszczególnych opcji się zgadzają lecz nie przyszło mi na myśl sprawdzenie opłat za sprzęt i tu moje zdziwienie w przedłużeniu mam opłatę 5 zł za dysk, a wcześniej była to opłata za dekoder. Cóż mój błąd, nie sprawdziłem wszystkiego, ofertę zaakceptowałem, 14 dni na zmianę/rezygnację już minęło...muszę się nauczyć z tym żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 ja płacę 15zł za jada w multiroom więc nie wiem ile w tym jest "opłaty" za dekoder a ile za multiroom postaram się znaleźć 2 ITCA i poprawić antenę..... a Tobie pozostaje czekać z nadzieją że kiedyś to naprawią albo wejdzie global one i go wymienisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Można w takim przypadku pisząc reklamację domagać się wymiany dekodera na moduł? Czy zostaje tylko "wybór" Itca lub Dualbox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 3 godziny temu, kerpen napisał(a): U mnie nie dźwięku, ale i obrazu. Restart wtyczkowy poprawia sytauację na kilka godzin i potem znów to samo. U mnie też i brak obrazu się pojawił. Może był i wcześniej, ale TV ostatnio okazjonalnie oglądam i nie wyłapałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 2 godziny temu, sławek72 napisał(a): Mi już pozostaje tylko pisanie reklamacji, ale zwrotu opłaty za dekoder już nie mogę się domagać gdyż z dniem 01.04.2023 przedłużyłem umowę na kolejne 24 miesiące na taką samą ofertę którą mam za tyle samo co dotychczas, sprawdzając tylko czy ceny poszczególnych opcji się zgadzają lecz nie przyszło mi na myśl sprawdzenie opłat za sprzęt i tu moje zdziwienie w przedłużeniu mam opłatę 5 zł za dysk, a wcześniej była to opłata za dekoder. A sprawdzałeś czy podłączenie dysku nie wpływa na pikslozę? Może bez podpiętego dysku jest znacznie mniejsza lub może w ogóle nie występuje? Gdyby tak było, to spokojnie mógłbyś żądać skasowania opłaty za dysk do czasu naprawienia problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.