Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nadal brak odpowiedzi z ich strony na zgłoszenie (16 sierpnia będzie miesiąc jak przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na odpowiedź, w międzyczasie trzy razy ich ponaglałem, odpowiedź ta sama "prosimy cierpliwie czekać"), w środę jak się nie odezwą znaczy reklamacja uznana (tylko muszę do niech napisać co dostałem w zamian... może nic 🤔😉).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, ze coś u mnie nie tak ale jak poczytałem watek to widzę, że nie jestem sam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrazem. mam wrażenie, że dotyczy to głównie godzin wieczornych (ogląda dużo ludzi?).

Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves.

https://ibb.co/qrCmD1W
https://ibb.co/Zf94m01

 

Efekt jest na wszystkich kanałach. Mysłem, że coś z TV ale jak odpalę YT czy Viaplay na TV to wszystko jest OK.

 

Dziś rano była powtórka meczu i wszystko było OK.

 

Co jest przyczyną? Soft?

Jak sobie radzicie?

 

wygląda to mega słabo. Szczególnie, że jeszcze co miesiac płacę za dzierżawę dekodera. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Martinos napisał(a):

Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves.

Szczere wyrazy współczucia. Ja również coś podobnego zauważyłem na w swoim dekoderze. Ja na szczęście jutro wymieniam to spaprane przez informatyków/techników Canal+ dziadostwo na ITCA. Jeśli masz możliwość wymiany pozbądź się tego "raka" od Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prysiu86 napisał(a):

 Ja na szczęście jutro wymieniam to spaprane przez informatyków/techników Canal+ dziadostwo na ITCA. Jeśli masz możliwość wymiany pozbądź się tego "raka" od Canal+.

co to jest ITCA?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

13 godzin temu, Rivam napisał(a):

Dziala! Dzieki wielkie. Pisalem w tej sprawie nawet do BOK Canal+ - odpisali, że lista kanalow wyswietla sie po nacisnieciu klawisza OK, co nie jest prawda.

Widzisz....Nawet obsługi dekodera konsule nie znają, a co dopiero jak ktoś im zgłosi problem z oprogramowaniem.  Jakaś kpina z abonentów.  Ktoś powinien się tym zająć,  bo nie może tak być, aby takie rady dostawać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2023 o 21:18, sławek72 napisał(a):

U mnie nadal brak odpowiedzi z ich strony na zgłoszenie (16 sierpnia będzie miesiąc jak przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na odpowiedź, w międzyczasie trzy razy ich ponaglałem, odpowiedź ta sama "prosimy cierpliwie czekać"), w środę jak się nie odezwą znaczy reklamacja uznana (tylko muszę do niech napisać co dostałem w zamian... może nic 🤔😉).

Tak jak napisałem, tak zrobiłem i to są normalnie jakieś jaja z klienta/abonenta, wiecie co odpisali?, mianowicie utartą regułkę "zarejestrowaliśmy Pana zgłoszenie. Odpowiemy na nie - najpóźniej do 30 dni od jego wpływu". Przecież okazuje się że nikt tego tam nie czyta 🤬...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2023 o 10:16, Martinos napisał(a):

Myślałem, ze coś u mnie nie tak ale jak poczytałem watek to widzę, że nie jestem sam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrazem. mam wrażenie, że dotyczy to głównie godzin wieczornych (ogląda dużo ludzi?).

Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves.

https://ibb.co/qrCmD1W
https://ibb.co/Zf94m01

 

Efekt jest na wszystkich kanałach. Mysłem, że coś z TV ale jak odpalę YT czy Viaplay na TV to wszystko jest OK.

 

Dziś rano była powtórka meczu i wszystko było OK.

 

Co jest przyczyną? Soft?

Jak sobie radzicie?

 

wygląda to mega słabo. Szczególnie, że jeszcze co miesiac płacę za dzierżawę dekodera. 😉

Wczoraj złożyłem raklamację. Pełny opis. Dołaczyłem zdjecia.

 

Dziś mi odpisali, że jak nie da się już oglądać to mogę wlączyć sobie... canal+ online.

 

Nie wierzę, że ktoś mógł coś takiego napisać.

 

Teraz to już nie popuszczę.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na przykład kompletnie nie zależy na zmniejszeniu kosztów, ja chcę mieć jakość towaru za który zapłaciłem.

Wymieniłem dekoder tak jak sugerowali i bez pozytywnego efektu !

Nie pisałem do nich ,ale chyba zadzwonię i spytam co dalej ?!

 

Proszę przy konfiguracji anteny wybrać dwa kanały zamiast 8 ,mam wrażenie , że jest ciut lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze zauważyłem (choć nie ma pewności, że to reguła). Że jak gra na jednym kanale i się nie rusza to jest OK. Ale jak wchodzisz w menu przez niebieską kratkę i coś tam przegladasz (nagrania, propozycje VOD) to z miejsca pojawia się problem.

I nie wiem dlaczego u mnie problem nie występuje w ciągu dnia tylko wieczorem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę sprawdzić czy w menu - ustawienia - rozdzielczość - Tryb HDR/HLG co tam jest ustawione ?

Radzę ustawić tryb adaptacyjny .

Wymuszenie skalowania czyli "zawsze" może powodować pixele bo pewnie procesor nie daje rady ?

Ja przestawiłem i na razie jest ok. mimo ustawienia unicable i anteny na 8 kanałów i mam JADA

To co podałem wyżej chyba rozwiązuje problem pixelozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08.

 

Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox.

Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. ;-)

 

***

Nie wiem czy rzeczywiście poszedł jakiś update czy udało mi się naprawić.

 

1. Poprawiłem kable.

2. Zasilacz sam na listwie.

3. Reset ustawień TV i przejście z trybu film na standardowy. Plus ręczne dostosowanie wg uznania.

 

I od tego czasu (kilka dni) problemu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...