Pawel6666 Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 A co piszecie, że dostajecie. Ja pisałem I nic z tego.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 U mnie nadal brak odpowiedzi z ich strony na zgłoszenie (16 sierpnia będzie miesiąc jak przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na odpowiedź, w międzyczasie trzy razy ich ponaglałem, odpowiedź ta sama "prosimy cierpliwie czekać"), w środę jak się nie odezwą znaczy reklamacja uznana (tylko muszę do niech napisać co dostałem w zamian... może nic ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Myślałem, ze coś u mnie nie tak ale jak poczytałem watek to widzę, że nie jestem sam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrazem. mam wrażenie, że dotyczy to głównie godzin wieczornych (ogląda dużo ludzi?). Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves. https://ibb.co/qrCmD1W https://ibb.co/Zf94m01 Efekt jest na wszystkich kanałach. Mysłem, że coś z TV ale jak odpalę YT czy Viaplay na TV to wszystko jest OK. Dziś rano była powtórka meczu i wszystko było OK. Co jest przyczyną? Soft? Jak sobie radzicie? wygląda to mega słabo. Szczególnie, że jeszcze co miesiac płacę za dzierżawę dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Godzinę temu, Martinos napisał(a): Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves. Szczere wyrazy współczucia. Ja również coś podobnego zauważyłem na w swoim dekoderze. Ja na szczęście jutro wymieniam to spaprane przez informatyków/techników Canal+ dziadostwo na ITCA. Jeśli masz możliwość wymiany pozbądź się tego "raka" od Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, prysiu86 napisał(a): Ja na szczęście jutro wymieniam to spaprane przez informatyków/techników Canal+ dziadostwo na ITCA. Jeśli masz możliwość wymiany pozbądź się tego "raka" od Canal+. co to jest ITCA? Edytowane 15 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Martinos napisał(a): Dekoder 4kUltrabox+. Są dwa modele: JADA I ITCA. Edytowane 15 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Na ITCA nie ma tego problemu? One są w ogóle dostępne w punktach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 45 minut temu, Martinos napisał(a): Na ITCA nie ma tego problemu? Ponoć nie ma problemu, poczytaj w odpowiednim dziale. Musisz podzwonić po punktach C+ czy są dostępne, jak są to odnowione - nie nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyswietlic liste kanalow w dekoderze UltraBOX+ (moj to JADA). Kiedys robilo sie to poprzez nacisnienie klawisza OK. Teraz po nacisnieciu OK pojawia sie menu dotyczace nagrywania audycji. Robilem restart dekodera i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 2*szybko klawisz góra lub dół. Białe na pilocie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Dziala! Dzieki wielkie. Pisalem w tej sprawie nawet do BOK Canal+ - odpisali, że lista kanalow wyswietla sie po nacisnieciu klawisza OK, co nie jest prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Parodia z wiedzy konsultantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 13 godzin temu, Rivam napisał(a): Dziala! Dzieki wielkie. Pisalem w tej sprawie nawet do BOK Canal+ - odpisali, że lista kanalow wyswietla sie po nacisnieciu klawisza OK, co nie jest prawda. Widzisz....Nawet obsługi dekodera konsule nie znają, a co dopiero jak ktoś im zgłosi problem z oprogramowaniem. Jakaś kpina z abonentów. Ktoś powinien się tym zająć, bo nie może tak być, aby takie rady dostawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Przecież nawet w sekcji Pomoc w menu dekodera jest opis by listę klawiszem OK wywoływać. Dlatego po cichu liczyłem, że to stan tymczasowy wywalą to obecne, debilne rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 W dniu 14.08.2023 o 21:18, sławek72 napisał(a): U mnie nadal brak odpowiedzi z ich strony na zgłoszenie (16 sierpnia będzie miesiąc jak przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na odpowiedź, w międzyczasie trzy razy ich ponaglałem, odpowiedź ta sama "prosimy cierpliwie czekać"), w środę jak się nie odezwą znaczy reklamacja uznana (tylko muszę do niech napisać co dostałem w zamian... może nic ). Tak jak napisałem, tak zrobiłem i to są normalnie jakieś jaja z klienta/abonenta, wiecie co odpisali?, mianowicie utartą regułkę "zarejestrowaliśmy Pana zgłoszenie. Odpowiemy na nie - najpóźniej do 30 dni od jego wpływu". Przecież okazuje się że nikt tego tam nie czyta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Czyli robią Ci zgłoszenie do zgłoszenia... Sławek weź stanowczo uderz w stół bo tam chyba stado [beep] pracuje i liczą że sprowadzą Cię do ich poziomu. Jednak uważaj bo pokonają Cię gdyż są bardziej doświadczeni... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 @wally79 teraz nie mam zbytnio czasu ale jak tyko minie sierpień to "pojadę z nimi" i sprawa zakończy się u RPK (dysponuję pełną dokumentacją mailową z nimi od początku problemów, czyli od pamiętnej aktualizacji styczniowej do teraz). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 @sławek72 sugeruję Ci rozważyć też opcję z UOKiK. Prawda jest taka, że wystarczy jeden skuteczny donos do nich i machina ruszy. Im więcej będą dostawać od nas sygnałów tym większa szansa że naprawdę podejmą interwencję w naszej czyli abonentów sprawie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 W dniu 15.08.2023 o 10:16, Martinos napisał(a): Myślałem, ze coś u mnie nie tak ale jak poczytałem watek to widzę, że nie jestem sam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrazem. mam wrażenie, że dotyczy to głównie godzin wieczornych (ogląda dużo ludzi?). Obraz jakby ktoś nałożył mleczny filtr i co chwilę efekt rozlanego atramentu. Nie da sie ogladać. Przykłądowo wczoraj mecz MU-Wolves. https://ibb.co/qrCmD1W https://ibb.co/Zf94m01 Efekt jest na wszystkich kanałach. Mysłem, że coś z TV ale jak odpalę YT czy Viaplay na TV to wszystko jest OK. Dziś rano była powtórka meczu i wszystko było OK. Co jest przyczyną? Soft? Jak sobie radzicie? wygląda to mega słabo. Szczególnie, że jeszcze co miesiac płacę za dzierżawę dekodera. Wczoraj złożyłem raklamację. Pełny opis. Dołaczyłem zdjecia. Dziś mi odpisali, że jak nie da się już oglądać to mogę wlączyć sobie... canal+ online. Nie wierzę, że ktoś mógł coś takiego napisać. Teraz to już nie popuszczę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Mi za każdym razem jak odpisują to proponują oglądać canal+ online. Tacy ludzie już tam pracują nic z tym nie zrobisz. Marketingowy bełkot byle hajs się zgadzał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Mi na przykład kompletnie nie zależy na zmniejszeniu kosztów, ja chcę mieć jakość towaru za który zapłaciłem. Wymieniłem dekoder tak jak sugerowali i bez pozytywnego efektu ! Nie pisałem do nich ,ale chyba zadzwonię i spytam co dalej ?! Proszę przy konfiguracji anteny wybrać dwa kanały zamiast 8 ,mam wrażenie , że jest ciut lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Ja jeszcze zauważyłem (choć nie ma pewności, że to reguła). Że jak gra na jednym kanale i się nie rusza to jest OK. Ale jak wchodzisz w menu przez niebieską kratkę i coś tam przegladasz (nagrania, propozycje VOD) to z miejsca pojawia się problem. I nie wiem dlaczego u mnie problem nie występuje w ciągu dnia tylko wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Proszę sprawdzić czy w menu - ustawienia - rozdzielczość - Tryb HDR/HLG co tam jest ustawione ? Radzę ustawić tryb adaptacyjny . Wymuszenie skalowania czyli "zawsze" może powodować pixele bo pewnie procesor nie daje rady ? Ja przestawiłem i na razie jest ok. mimo ustawienia unicable i anteny na 8 kanałów i mam JADA To co podałem wyżej chyba rozwiązuje problem pixelozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08. Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox. Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. *** Nie wiem czy rzeczywiście poszedł jakiś update czy udało mi się naprawić. 1. Poprawiłem kable. 2. Zasilacz sam na listwie. 3. Reset ustawień TV i przejście z trybu film na standardowy. Plus ręczne dostosowanie wg uznania. I od tego czasu (kilka dni) problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Jak masz unicable to nie wymieniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.