Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 hours ago, Villemo666H said:

wchodząc w menu serwisowe i (niejako nielegalnie) włączyć możliwość nagrywania, ale wtedy stracę gwarancję. 

To są raczej legendy, bo nigdzie w warunkach nie ma mowy o utracie gwarancji po skorzystaniu z menu serwisowego. Owszem- jeśli to doprowadziłoby do jakiś uszkodzeń, degradacji to mogą tak uznać, ale samo wejście tym nie skutkuje.  

@mikoko

to już kwestia producenta jak ma ustawione logi- czy wskaże takie zmiany lub kiedy wejście było 

Edytowane przez utede
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mikoko napisał(a):

A dlaczego tracisz gwarancje? Nie można przed ewentualnym oddaniem tv do serwisu wyłączyć te funkcje i wyjść z menu serwisowego ?

Jak będzie uszkodzony "na amen" nie wejdziesz do menu serwisowego. Sprawnych telewizorów raczej nikt do serwisu nie oddaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też złożyłem reklamacje może jak będzie reklamacji więcej niż deklarowane 200 dekoderów coś zrozumieją. Uważam że sytuacja jest patowa 7 mies.3 próby oni nadal nie wiedzą o co chodzi.Mamy super zdolnych programistów w Polsce sam fakt ile wychodzi wychodziło nowych softów do Dreamboxów czy Vu a tu nawet wrócić do bardzo dobrego ostatniego softu nie potrafią zrobić.Najgorsze,że w ubiegłym tygodniu przy próbie przedłużenia umowy konsultant chciał mi za multiroom z 15 na 20zl zmienić.Za co?Za to że zamiast na dekoderach na module ogladam.Pan nie był w stanie zadeklarować obiecać,że za te 20zł. 2.5 roku poprawnej pracy dekodera.

Edytowane przez Dj.Graal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo pikseloza pojawia się na kanałach autorskich C+, na Kino TV, WP, Cinemax, dodatkowo problemy przy odtwarzaniu nagrań z dysku (stopklatki, zaniki głosu). Zgłoszenie poszło do nich ponad tydzień temu i jak na razie brak odpowiedzi, po prostu lecą w ch...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, sławek72 napisał(a):

 Zgłoszenie poszło do nich ponad tydzień temu i jak na razie brak odpowiedzi, po prostu lecą w ch...

Po ośmiu dniach napisałem maila z zapytaniem "co w związku ze zgłoszeniem", otrzymałem w odpowiedzi tylko tyle że "nadal trwa weryfikacja zgłoszenia"... ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po raz kolejny napisałem reklamację . Po 10 minutach przyszedł email z odpowiedzią reklamacja uznana i abonament za kolejny miesiąc -50%
Jeśli nie jest to jakiś problem dla Ciebie to czy mógłbyś pokazać ich odpowiedź. Nie chodzi mi to jakie rabaty kwotowe dostałeś ale o datę ich odpowiedzi na Twoją reklamację.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tę chwilę mogę dodać tylko takie bo nie mam lapka przy sobie.

400494a4399459589251317329601ea5.jpg


 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie dostajemy wynalazki od Canal+... u mnie od lutowej aktualizacji wyskakuje błędnie ustawiona rozdzielczość na kanałach 4K, po czym wchodząc w ustawienia mam taką jaką trzeba. I tak za każdym razem. Traktują nas jak kraj trzeciego świata, a za niedługo będzie powrót do przeszłości i jeszcze większa pewność siebie z nich strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cidik, u mnie rozdzielczość jest ustawiona na 2160P, tryb HDR/HLG adaptacyjny i nic się nie zmienia, nie wyskakuje żaden błąd. Jedynie problemem jest utrata połączenia WI-FI DONGLE. Co ciekawe dzieje się tak też jak w swoim TV Samsunga odpalę You Tube czy HBO Max i potem gdy wracam do oglądania kanałów w dekoderze, to już ten komunikat widnieje. Przed aktualizacją w lutym tego roku nigdy ten komunikat nie wyskakiwał, dekoder nie miał problemów z utratą połączenia po WIFI.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Bloo411 napisał(a):

Czy Wasz UltraBox+ 4K Jada też traci połączenie WiFi po czym po chwili łączy się na nowo? Trwa to już od lutego, ale nowa aktualizacja nie wyeliminowała tego błędu.

Mam tak samo, ale komunikat jest błędny, samo połączenie jest Ok. Ale jest to denerwujące mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.07.2023 o 19:34, wally79 napisał(a):

to jest szansa że coś zyskasz...

...i albo będzie miał szczęście i uzyska szybką odpowiedź jak kolega @miniupiniu, albo będzie miał pecha i tak jak ja, jutro będzie dwa tygodnie...i brak kontaktu z ich strony po przyjęciu zgłoszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś doradzić jak ustawić dekoder, aby pamiętał o liście kanałów ulubionych a nie w ostatnich dniach za każdym razem po włączeniu, pokazuje się ekran startowy (wyłączenie przyciskiem OK), po czym zamiast listy kanałów ulubionych zawsze jest ogólna lista i trzeba ręcznie ustawiać z powrotem na listę ulubionych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...