mikoko Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 A dlaczego tracisz gwarancje? Nie można przed ewentualnym oddaniem tv do serwisu wyłączyć te funkcje i wyjść z menu serwisowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 (edytowane) 11 hours ago, Villemo666H said: wchodząc w menu serwisowe i (niejako nielegalnie) włączyć możliwość nagrywania, ale wtedy stracę gwarancję. To są raczej legendy, bo nigdzie w warunkach nie ma mowy o utracie gwarancji po skorzystaniu z menu serwisowego. Owszem- jeśli to doprowadziłoby do jakiś uszkodzeń, degradacji to mogą tak uznać, ale samo wejście tym nie skutkuje. @mikoko to już kwestia producenta jak ma ustawione logi- czy wskaże takie zmiany lub kiedy wejście było Edytowane 16 Lipca 2023 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 16 godzin temu, mikoko napisał(a): A dlaczego tracisz gwarancje? Nie można przed ewentualnym oddaniem tv do serwisu wyłączyć te funkcje i wyjść z menu serwisowego ? Jak będzie uszkodzony "na amen" nie wejdziesz do menu serwisowego. Sprawnych telewizorów raczej nikt do serwisu nie oddaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Ja się zastanawiam czy nie napisać reklamacji o zwolnienie z opłaty za multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Tu się nie ma co zastanawiać tylko pisać reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 (edytowane) Ja też złożyłem reklamacje może jak będzie reklamacji więcej niż deklarowane 200 dekoderów coś zrozumieją. Uważam że sytuacja jest patowa 7 mies.3 próby oni nadal nie wiedzą o co chodzi.Mamy super zdolnych programistów w Polsce sam fakt ile wychodzi wychodziło nowych softów do Dreamboxów czy Vu a tu nawet wrócić do bardzo dobrego ostatniego softu nie potrafią zrobić.Najgorsze,że w ubiegłym tygodniu przy próbie przedłużenia umowy konsultant chciał mi za multiroom z 15 na 20zl zmienić.Za co?Za to że zamiast na dekoderach na module ogladam.Pan nie był w stanie zadeklarować obiecać,że za te 20zł. 2.5 roku poprawnej pracy dekodera. Edytowane 17 Lipca 2023 przez Dj.Graal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Ja pierdziele półtora tygodnia bez PIKSELOZY i jest od nowa szczególnie na canal + sport. BRAK MI SŁÓW. Już nie chce mi się pisać jak u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 U mnie to samo pikseloza pojawia się na kanałach autorskich C+, na Kino TV, WP, Cinemax, dodatkowo problemy przy odtwarzaniu nagrań z dysku (stopklatki, zaniki głosu). Zgłoszenie poszło do nich ponad tydzień temu i jak na razie brak odpowiedzi, po prostu lecą w ch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 U mnie też zarejestrowali zgłoszenie i cisza. Czy oni myślą że wezmą nas na przeczekanie? Czas najwyższy chyba poruszyć temat w UOKiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 23 godziny temu, sławek72 napisał(a): Zgłoszenie poszło do nich ponad tydzień temu i jak na razie brak odpowiedzi, po prostu lecą w ch... Po ośmiu dniach napisałem maila z zapytaniem "co w związku ze zgłoszeniem", otrzymałem w odpowiedzi tylko tyle że "nadal trwa weryfikacja zgłoszenia"... ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Jak nie pixeloza to teraz to. Ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 Mam tylko krótkie pytanie - czy ultrabox 4K potrafi odtworzyć jakiś film (w media player) z sieci lokalnej (np. serwer DLNA) czy tylko przez złącze usb (pendrive, dysk)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Dzisiaj po raz kolejny napisałem reklamację . Po 10 minutach przyszedł email z odpowiedzią reklamacja uznana i abonament za kolejny miesiąc -50% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 @miniupiniu no widzisz...a ja czekam i czekam...minęło już 11 dni i brak odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Dzisiaj po raz kolejny napisałem reklamację . Po 10 minutach przyszedł email z odpowiedzią reklamacja uznana i abonament za kolejny miesiąc -50%Jeśli nie jest to jakiś problem dla Ciebie to czy mógłbyś pokazać ich odpowiedź. Nie chodzi mi to jakie rabaty kwotowe dostałeś ale o datę ich odpowiedzi na Twoją reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 (edytowane) Na tę chwilę mogę dodać tylko takie bo nie mam lapka przy sobie. Edytowane 27 Lipca 2023 przez Kiler Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 Czy Wasz UltraBox+ 4K Jada też traci połączenie WiFi po czym po chwili łączy się na nowo? Trwa to już od lutego, ale nowa aktualizacja nie wyeliminowała tego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 Dokładnie to samo jest na Technicolorze po ostatnich aktualizacjach. Wcześniej nigdy nie miałem komunikatów o słabym wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 Takie dostajemy wynalazki od Canal+... u mnie od lutowej aktualizacji wyskakuje błędnie ustawiona rozdzielczość na kanałach 4K, po czym wchodząc w ustawienia mam taką jaką trzeba. I tak za każdym razem. Traktują nas jak kraj trzeciego świata, a za niedługo będzie powrót do przeszłości i jeszcze większa pewność siebie z nich strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 28 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 (edytowane) @cidik, u mnie rozdzielczość jest ustawiona na 2160P, tryb HDR/HLG adaptacyjny i nic się nie zmienia, nie wyskakuje żaden błąd. Jedynie problemem jest utrata połączenia WI-FI DONGLE. Co ciekawe dzieje się tak też jak w swoim TV Samsunga odpalę You Tube czy HBO Max i potem gdy wracam do oglądania kanałów w dekoderze, to już ten komunikat widnieje. Przed aktualizacją w lutym tego roku nigdy ten komunikat nie wyskakiwał, dekoder nie miał problemów z utratą połączenia po WIFI. Edytowane 28 Lipca 2023 przez Bloo411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 21 godzin temu, Bloo411 napisał(a): Czy Wasz UltraBox+ 4K Jada też traci połączenie WiFi po czym po chwili łączy się na nowo? Trwa to już od lutego, ale nowa aktualizacja nie wyeliminowała tego błędu. Mam tak samo, ale komunikat jest błędny, samo połączenie jest Ok. Ale jest to denerwujące mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 Umowę mam jeszcze rok,czy przez rok mam patrzeć na tą PIKSELOZe ???? Antene dałem na jeden kabel jest lepiej ale nie mogę nagrywać!!!! Naprawdę nie wymieniają dekoderów ?? To jakaś katastrofa C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 @Hycel pisz reklamację to jest szansa że coś zyskasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 29 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2023 W dniu 29.07.2023 o 19:34, wally79 napisał(a): to jest szansa że coś zyskasz... ...i albo będzie miał szczęście i uzyska szybką odpowiedź jak kolega @miniupiniu, albo będzie miał pecha i tak jak ja, jutro będzie dwa tygodnie...i brak kontaktu z ich strony po przyjęciu zgłoszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Czy może mi ktoś doradzić jak ustawić dekoder, aby pamiętał o liście kanałów ulubionych a nie w ostatnich dniach za każdym razem po włączeniu, pokazuje się ekran startowy (wyłączenie przyciskiem OK), po czym zamiast listy kanałów ulubionych zawsze jest ogólna lista i trzeba ręcznie ustawiać z powrotem na listę ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.