_Artek_ Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 A jak tam kwestia pikselozy?:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 @_Artek_ u mnie "normalnie", była i jest, przykładowo wczoraj na C+ Premium film "Stara szkoła" pikselowało co chwilę... Czekam "cierpliwie" na zapowiadaną aktualizację za miesiąc, może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Ja też czekam. A w miedzy czasie wysłałem kolejną reklamację .Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 W dniu 6.06.2023 o 10:16, lakiman napisał(a): 2 dni miała miejsce sytuacja, że po włączeniu dekodera pojawił mi się napis w górnym lewym rogu telewizora o braku sygnału.. Uruchomiłem, go ponownie przez wybranie żółtego przycisku i pojawił się obraz. Parametry ok: siła i jakoś w porządku Ten typ tak ma czasami? Coraz bardziej mnie to denerwuje. Wcześniej nie było czegoś takiego a ostatnio często się tak zdarza. Pół roku dotrwam do końca umowy i podziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Dlatego mówię, póki jest wymówka warto wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 12 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2023 U mnie tez jest ta pikseloza a do tego od paru dni obserwuję, że czasem po zmianie kanału nie załapie obraz albo dzwięk. Pokazuje mi np że dekoder przełączył już kanał ale obraz jest czarny. 11 godzin temu, _Artek_ napisał(a): Dlatego mówię, póki jest wymówka warto wymieniać. na jaki wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2023 ITCA. Pisane jest o tym cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qman Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Ja może dodam od siebie, że zaobserwowałem dziwną przypadłość [zaczyna być to bo za cześto się zdarza) kiedy przełączam na jakiś kanał obraz jest czarny, bądź nie ma dźwięku. Jedyne co pomaga to przesunięcie się kanał w górę lub w dół, wtedy często wraca obraz jak i dźwięk a czasem tylko obraz bez dźwięku. Wczoraj oglądłem tvn24 wieczorem przez jakiś czas obraz był okey, ale po godzinie 20 zaczęła się jakaś nieziemska pikseloza, zacinki obrazu. Jakieś sugestie co z tym fantem zrobić?? Dekoder do wymiany czy czekać na aktulizację softu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 do wymiany na TECHNICOLOR .....tu życzę powodzenia bo ich nie ma albo czekać do aktualizacji która ma być w lipcu .Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Na razie od kilku dni już nie ma komunikatu o braku sygnału. Dekoder normalnie się włącza. Żeby tylko zapowiadana aktualizacja naprawiając jedną rzecz przy okazji czegoś nie popsuła.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Aż tak kiepsko z tymi Technicolorami? miejmy nadzieje że po aktualizacji różnice między producentami dekodera znowu będą tylko "kosmetyczne"....... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 W dniu 4.05.2023 o 23:14, sławek72 napisał(a): Zawsze składam przez strefę i Ty zrób tak samo, Kategoria => Sprawy techniczne, w treści na początek zaznacz że to zgłoszenie reklamacyjne. Przez strefę nie mam możliwości załączenia filmu. Wysłałem reklamację na takiego maila -pomoc.techniczna@kontakt.canalplus.pl. I czekam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) Jestem ciekaw kiedy operator wyśle aktualizację oprogramowania z poprawkami na dekoder. Mówią o Lipcu, tylko że jak się pytać pracowników to dalej nie znają konkretnej daty wysłania aktualizacji na dekoder. Operator CANAL+ jest niepoważny! Testują cierpliwość swoich abonentów, "garstki" abonentów bo podobno problem pikselozy występuje u nielicznej grupie abonentów. Jak operator uważany za jeden z najlepszych według niektórych, może dopuszczać się takich czynów? Mija 6 miesięcy od zepsucia dekodera, a oni dalej nic nie wiedzą, takie rzeczy tylko u operatora canal+. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Daro1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Ja odnoszę wrażenie że nikt tam nie panuje nad niczym. W tym miesiącu reklamowałem te dekodery dwa razy. Na początku miesiąca mi nie uznali reklamacji ale wyksięgowali opłatę za multiroom. 23 czerwca złożyłem drugą reklamację w tym miesiącu i odziwo teraz uznali reklamację i dali rabat 50% abonamentu. Co skutkuje obecnie nadpłatą na moim koncie abonenckim. Najlepsze jest to że podniosłem w ostatniej reklamacji argument że brak jest dekoderów ICTA na wymianę za te JADA w punktach C+. Otrzymałem w mojej odpowiedzi informację:"Problemy nie są związane z usterką sprzętu dlatego tez nie podlegają one wymianie"Tym samym czekam na lipcową aktualizację oprogramowania. Jeśli ona okaże się bublem będę starał się uzyskać wyksięgowanie opłaty za multiroom do końca trwania mojej umowy. A jeśli nie uda się tego uzyskać poczynię inne kroki prawne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Najśmieszniejszy jest argument z rozpatrzenia mojej ostatniej reklamacji, mianowicie: "Odnotowaliśmy utrudnienia techniczne dotyczące dekoderów 4K UltraBox+ po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Występują w bardzo ograniczonej skali - od lutego zanotowaliśmy niewiele ponad 200 takich przypadków w bazie liczącej kilkaset tysięcy urządzeń." Czyli co, według C+ ponad 200 abonentów to nie problem?... normalnie mnie roz......lają z takim rozumowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Oczywiście że problem ale z niskim priorytetem 200 zgłoszone, pewnie kilka/kilkanaście razy tyle niezgłoszone i dla nich to w miarę luz w skali globalnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Ale jak te 200 osób zgłosi sprawę do UOKiKu to wtedy nagle obudzą się w tej firmie bo grozić im będą ogromne kary. Nie wiem czy to wynika z ich lekceważącego podejścia do sprawy czy ze zwykłej głupoty. Skoro te 200 osób sygnalizuje problem operatorowi to zawsze istnieje ryzyko że ten temat popchną dalej (czytaj wyżej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Moim zdaniem jest to lekceważenie abonenta. Nie przejmują się garstką którzy mają problemy 200 klientów najwyraźniej im zwisa. 200 odejdzie a nałapią kolejnych 200 na jakiś promocjach i po temacie według operatora, chyba że będzie pozew zbiorowy to ruszą się i naprawią to co zepsuli, lub grzecznie poczekają na wyrok od którego się odwołają. Konkurencja też miała swoje problemy po wysłaniu wadliwego oprogramowania, i jakoś w ciągu miesiąca operator naprawił co zepsuł a w wcześniej grzecznie przeprosił i poinformował że znają temat i pracują nad poprawkami, reklamacje uznali bez problemu. Tutaj natomiast wielki operator CANAL+ udaje że nic się nie dzieje, reklamacje uznają na chybił trafił jednym uznają 100% innym 50% innym całkowicie odrzucają, i jeszcze głupie uzasadnienia że wina abonenta o źle ustawionej antenie, czy udać się do punktu oddalonego o 200km wymienić dekoder o ile punkt go wymieni, punkty są niedoinwestowane sprawdzają sprzęt na zwykłych konwerterach bez unicable SCR, na zwykłych telewizorach HD a czasami SD. Taki to wielki operator, i tak traktuje swoich klientów. Może canal+ sprzeda się konkurencji, bo obecnie canal+ po połączeniu się w spółki ITV DISCOVERY UPC PLAY itd. to już nie jest ten canal+ co był za CYFRA+. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Nie dziwie się że problem dotyczy niewielu abonentów bo trzeba spełnić szereg warunków żeby być abonentem którego dotyczy problem 1. Instalacja unicable 2 Określony model dekodera określonego producenta który został już wycofany ze sprzedaży 3 Świadomość że problem leży po stronie oprogramowania dekodera a nie instalacji antenowej. wielu klientów wymieniło anteny i konwertery bo uwierzyło operatorowi że problem dotyczy instalacji antenowej. Nawet reklamacje są za każdym razem inaczej uznawane jedni dostają 50% inni 100% przez 1 miesiąc a jeszcze innym zdejmuje się opłatę za multiroom do końca umowy. Autoryzowane Punkty Sprzedaży udają że o problemie nic im nie wiadomo (Mój dekoder został wymieniony tylko dlatego że pracownik APS "poszedł mi na rękę" bo problemu nie widział nie słyszał i nic o nim nie wie). Dekoderów technicolora to już ze świecą można szukać....... Jestem ciekawy czy lipcowa poprawka naprawi problem Jeśli problem faktycznie dotyczy tylko 200 klientów to chyba wypadałoby tych 200 klientów ładnie przeprosić i wysłać im kurierem technicolory na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 @_Artek_ bardzo przeżywasz sprawę tego dekodera zamiast się cieszyć z boxa ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Po prostu bardzo mnie dziwi że nikt nic z tym nie robi:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Przecież pisali, że problem jest im znany i będzie odpowiednia poprawka softu i nawet chyba jakiś termin rzucili, ale wyleciał mi z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Poprawka ma być w lipcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 2 godziny temu, _Artek_ napisał(a): ... Jeśli problem faktycznie dotyczy tylko 200 klientów to chyba wypadałoby tych 200 klientów ładnie przeprosić i wysłać im kurierem technicolory na wymianę. Wspomniane jest o 200 zgłoszeniach. Klientów z problemami zapewne jest więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 (edytowane) 2 hours ago, _Artek_ said: Nie dziwie się że problem dotyczy niewielu abonentów bo trzeba spełnić szereg warunków żeby być abonentem którego dotyczy problem 1. Instalacja unicable Na swoim Jada miałem zwykła instalację dwukablową i problem występował. Chyba że multiswitch ze zbiorczej anteny też pod to podchodzi Edytowane 29 Czerwca 2023 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.