Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.06.2023 o 10:16, lakiman napisał(a):

2 dni miała miejsce sytuacja, że po włączeniu dekodera pojawił mi się napis w górnym lewym rogu telewizora o braku sygnału..

Uruchomiłem, go ponownie przez wybranie żółtego przycisku i pojawił się obraz. Parametry ok: siła i jakoś w porządku 

Ten typ tak ma czasami?

 

Coraz bardziej mnie to denerwuje. Wcześniej nie było czegoś takiego a ostatnio często się tak zdarza. Pół roku dotrwam do końca umowy i  podziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez jest ta pikseloza a do tego od paru dni obserwuję, że czasem po zmianie kanału nie załapie obraz albo dzwięk. Pokazuje mi np że dekoder przełączył już kanał ale obraz jest czarny.

11 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

Dlatego mówię, póki jest wymówka warto wymieniać.

na jaki wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może dodam od siebie, że zaobserwowałem dziwną przypadłość [zaczyna być to 🤬 bo za cześto się zdarza) kiedy przełączam na jakiś kanał obraz jest czarny, bądź nie ma dźwięku. Jedyne co pomaga to przesunięcie się kanał w górę lub w dół, wtedy często wraca obraz jak i dźwięk a czasem tylko obraz bez dźwięku. Wczoraj oglądłem tvn24 wieczorem przez jakiś czas obraz był okey, ale po godzinie 20 zaczęła się jakaś nieziemska pikseloza, zacinki obrazu. Jakieś sugestie co z tym fantem zrobić?? Dekoder do wymiany czy czekać na aktulizację softu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie od kilku dni już nie ma komunikatu o braku sygnału. Dekoder normalnie się włącza.

Żeby tylko zapowiadana aktualizacja naprawiając jedną rzecz  przy okazji czegoś nie popsuła..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2023 o 23:14, sławek72 napisał(a):

Zawsze składam przez strefę i Ty zrób tak samo, Kategoria => Sprawy techniczne, w treści na początek zaznacz że to zgłoszenie reklamacyjne.

 

Przez strefę nie mam możliwości załączenia filmu.

Wysłałem reklamację na takiego maila -pomoc.techniczna@kontakt.canalplus.pl.

I czekam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw kiedy operator wyśle aktualizację oprogramowania z poprawkami na dekoder. Mówią o Lipcu, tylko że jak się pytać pracowników to dalej nie znają konkretnej daty wysłania aktualizacji na dekoder. Operator CANAL+ jest niepoważny! Testują cierpliwość swoich abonentów, "garstki" abonentów bo podobno problem pikselozy występuje u nielicznej grupie abonentów. Jak operator uważany za jeden z najlepszych według niektórych, może dopuszczać się takich czynów? Mija 6 miesięcy od zepsucia dekodera, a oni dalej nic nie wiedzą, takie rzeczy tylko u operatora canal+. 

Edytowane przez Daro1
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odnoszę wrażenie że nikt tam nie panuje nad niczym. W tym miesiącu reklamowałem te dekodery dwa razy. Na początku miesiąca mi nie uznali reklamacji ale wyksięgowali opłatę za multiroom. 23 czerwca złożyłem drugą reklamację w tym miesiącu i odziwo teraz uznali reklamację i dali rabat 50% abonamentu. Co skutkuje obecnie nadpłatą na moim koncie abonenckim. Najlepsze jest to że podniosłem w ostatniej reklamacji argument że brak jest dekoderów ICTA na wymianę za te JADA w punktach C+. Otrzymałem w mojej odpowiedzi informację:
"Problemy nie są związane z usterką sprzętu dlatego tez nie podlegają one wymianie"
Tym samym czekam na lipcową aktualizację oprogramowania. Jeśli ona okaże się bublem będę starał się uzyskać wyksięgowanie opłaty za multiroom do końca trwania mojej umowy. A jeśli nie uda się tego uzyskać poczynię inne kroki prawne.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejszy jest argument z rozpatrzenia mojej ostatniej reklamacji, mianowicie: "Odnotowaliśmy utrudnienia techniczne dotyczące dekoderów 4K UltraBox+ po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Występują w bardzo ograniczonej skali - od lutego zanotowaliśmy niewiele ponad 200 takich przypadków w bazie liczącej kilkaset tysięcy urządzeń."

Czyli co, według C+ ponad 200 abonentów to nie problem?... 🤔 normalnie mnie roz......lają z takim rozumowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak te 200 osób zgłosi sprawę do UOKiKu to wtedy nagle obudzą się w tej firmie bo grozić im będą ogromne kary. Nie wiem czy to wynika z ich lekceważącego podejścia do sprawy czy ze zwykłej głupoty. Skoro te 200 osób sygnalizuje problem operatorowi to zawsze istnieje ryzyko że ten temat popchną dalej (czytaj wyżej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest to lekceważenie abonenta. Nie przejmują się garstką którzy mają problemy 200 klientów najwyraźniej im zwisa. 200 odejdzie a nałapią kolejnych 200 na jakiś promocjach i po temacie według operatora, chyba że będzie pozew zbiorowy to ruszą się i naprawią to co zepsuli, lub grzecznie poczekają na wyrok od którego się odwołają. Konkurencja też miała swoje problemy po wysłaniu wadliwego oprogramowania, i jakoś w ciągu miesiąca operator naprawił co zepsuł a w wcześniej grzecznie przeprosił i poinformował że znają temat i pracują nad poprawkami, reklamacje uznali bez problemu. Tutaj natomiast wielki operator CANAL+ udaje że nic się nie dzieje, reklamacje uznają na chybił trafił jednym uznają 100% innym 50% innym całkowicie odrzucają, i jeszcze głupie uzasadnienia że wina abonenta o źle ustawionej antenie, czy udać się do punktu oddalonego o 200km wymienić dekoder o ile punkt go wymieni, punkty są niedoinwestowane  sprawdzają sprzęt na zwykłych konwerterach bez unicable SCR, na zwykłych telewizorach HD a czasami SD. Taki to wielki operator, i tak traktuje swoich klientów. Może canal+ sprzeda się konkurencji, bo obecnie canal+ po połączeniu się w spółki ITV DISCOVERY UPC PLAY itd. to już nie jest ten canal+ co był za CYFRA+.  

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwie się że problem dotyczy niewielu abonentów bo trzeba spełnić szereg warunków żeby być abonentem którego dotyczy problem
1. Instalacja unicable
2 Określony model dekodera określonego producenta który został już wycofany ze sprzedaży 
3 Świadomość że problem leży po stronie oprogramowania dekodera a nie instalacji antenowej. wielu klientów wymieniło anteny i konwertery bo uwierzyło operatorowi że problem dotyczy instalacji antenowej. 

Nawet reklamacje są za każdym razem inaczej uznawane jedni dostają 50% inni 100% przez 1 miesiąc a jeszcze innym zdejmuje się opłatę za multiroom do końca umowy. 
Autoryzowane Punkty Sprzedaży udają że o problemie nic im nie wiadomo (Mój dekoder został wymieniony tylko dlatego że pracownik APS "poszedł mi na rękę" bo problemu nie widział nie słyszał i nic o nim nie wie).
Dekoderów technicolora to już ze świecą można szukać.......  
Jestem ciekawy czy lipcowa poprawka naprawi problem
Jeśli problem faktycznie dotyczy tylko 200 klientów to chyba wypadałoby tych 200 klientów ładnie przeprosić i wysłać im kurierem technicolory na wymianę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, _Artek_ said:

Nie dziwie się że problem dotyczy niewielu abonentów bo trzeba spełnić szereg warunków żeby być abonentem którego dotyczy problem
1. Instalacja unicable

Na swoim Jada miałem zwykła instalację dwukablową i problem występował. Chyba że multiswitch ze zbiorczej anteny też pod to podchodzi

Edytowane przez utede
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...