Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się spotkał z takim problemem jaki mnie od wczoraj dopadł?  - przełączając kanały na niektórych z nich mam brak dźwięku. Jak przełączę na następny i wrócę to  dźwięk się pojawia i jest OK.   Przypadłość ta nie jest związana na stałe z jakimiś konkretnymi kanałami tylko mam wrażenie że dzieje się to losowo.

Może są jakieś protipy inne niż wyłącz / włącz bo ten już przerobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na 1 kablu też pixeluje, wcina kanały i głos.

Dziś niespodzianka odpaliłem sprzęt wieczorem i okazało się że mimo 1 kabla, nie mam canal+ Sport, sport2, 3, 4, 5, jest tylko informacja w czerwonej ramce że te programy nie są aktualnie nadawane i ciemność, ciemność widzę,  widzę ciemność i dodam więcej, ciemność bez głosu.

Wczoraj otrzymałem odpowiedź reklamacyjną od konsulki która mi łaskawie odpisała że parę dni temu była poprawka do dekoderów, która naprawiła problemy i wina leży zapewne po mojej stronie.

Hmm, myślę sobie że faktycznie po mojej stronie i....napisałem wypowiedzenie.

Z końcem maja się żegnamy czas naprawić winy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

A jesteś pewien że to nie u ciebie jest wina? Kabel? Końcówki? Konwerter? 

Wszystko sprawdzone.

Do wczoraj było git, dziś tak zaobserwowałem.

Najlepsze jest to że w tym mailu reklamacyjnym zaproponowali mi wymianę deka w punkcie na inny Ultrabox JADA, jak myślisz ma to jakiś sens? ten którego aktualnie użytkuje i sprawia problemy ma 2,5 roku.

Sygnał z konwertera mam : siła 98%, jakość 92%, niedawno modernizowałem sobie antenę i wszystko jest nowe.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2023 o 17:37, Jacek3 napisał(a):

Jeśli masz zwykłą instalację antenową - nie Unicable - to wystarczy, że wyłączysz w ustawieniach anten jedno z wejść. Pikseloza zniknie.

@Jacek3 Problem w tym, że mam właśnie instalację jednokablową Unicable i to przy tej konfiguracji mam problem z pikselozą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w APS i sobie pogadałem z właścicielem punktu, który prowadzi od x lat.

Niestety ale nie mam dobrych wiadomości, canal+ co mógł to i zrobił już dla tego deka.

Nawet podczas mojej wizyty w salonie pobawiłem się firmowym sprzętem,  podłączonym unicable i też mega pixeloza.

Pytam czy tak ma wyglądać telewizja w XXI wieku? To się tylko roześmiał i powiedział: radzę się przyzwyczaić bo może być tylko gorzej, wszędzie mega oszczędności.

Nie miał deka Technicolora, same JADY. Wymieniłem mojego na inną JADĘ, podłączyłem w domu i zaraz zgasiłem, bo tego nie da się oglądać.

Z końcem maja znów go odwiedzę.....oddając deka już ostatecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2023 o 19:05, o-af napisał(a):

Czy ktoś się spotkał z takim problemem jaki mnie od wczoraj dopadł?  - przełączając kanały na niektórych z nich mam brak dźwięku. Jak przełączę na następny i wrócę to  dźwięk się pojawia i jest OK.   Przypadłość ta nie jest związana na stałe z jakimiś konkretnymi kanałami tylko mam wrażenie że dzieje się to losowo.

Może są jakieś protipy inne niż wyłącz / włącz bo ten już przerobiłem

U mnie nie dźwięku, ale i obrazu. Restart wtyczkowy poprawia sytauację na kilka godzin i potem znów to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, samuraj napisał(a):

Byłem dziś w APS i sobie pogadałem z właścicielem punktu, który prowadzi od x lat.

Niestety ale nie mam dobrych wiadomości, canal+ co mógł to i zrobił już dla tego deka.

Nawet podczas mojej wizyty w salonie pobawiłem się firmowym sprzętem,  podłączonym unicable i też mega pixeloza.

Pytam czy tak ma wyglądać telewizja w XXI wieku? To się tylko roześmiał i powiedział: radzę się przyzwyczaić bo może być tylko gorzej, wszędzie mega oszczędności.

Nie miał deka Technicolora, same JADY. Wymieniłem mojego na inną JADĘ, podłączyłem w domu i zaraz zgasiłem, bo tego nie da się oglądać.

Z końcem maja znów go odwiedzę.....oddając deka już ostatecznie.

A właśnie miałem pytać czy zrobią coś jeszcze z tą pikselozą...... dzięki za odpowiedź, po świętach szukam itca i najwyżej będę poprawiał antenę i będę pisał co miesiąc o zwrot opłaty za dzierżawę dekodera bo i tak muszę korzystać z c+online.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, _Artek_ napisał(a):

A właśnie miałem pytać czy zrobią coś jeszcze z tą pikselozą...... dzięki za odpowiedź, po świętach szukam itca i najwyżej będę poprawiał antenę i będę pisał co miesiąc o zwrot opłaty za dzierżawę dekodera bo i tak muszę korzystać z c+online.  

Mi już pozostaje tylko pisanie reklamacji, ale zwrotu opłaty za dekoder już nie mogę się domagać gdyż z dniem 01.04.2023 przedłużyłem umowę na kolejne 24 miesiące na taką samą ofertę którą mam za tyle samo co dotychczas, sprawdzając tylko czy ceny poszczególnych opcji się zgadzają lecz nie przyszło mi na myśl sprawdzenie opłat za sprzęt i tu moje zdziwienie w przedłużeniu mam opłatę 5 zł za dysk, a wcześniej była to opłata za dekoder. Cóż mój błąd, nie sprawdziłem wszystkiego, ofertę zaakceptowałem, 14 dni na zmianę/rezygnację już minęło...muszę się nauczyć z tym żyć 🤣😂🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kerpen napisał(a):

U mnie nie dźwięku, ale i obrazu. Restart wtyczkowy poprawia sytauację na kilka godzin i potem znów to samo.

U mnie też i brak obrazu się pojawił. Może był i wcześniej, ale TV ostatnio okazjonalnie oglądam i nie wyłapałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sławek72 napisał(a):

Mi już pozostaje tylko pisanie reklamacji, ale zwrotu opłaty za dekoder już nie mogę się domagać gdyż z dniem 01.04.2023 przedłużyłem umowę na kolejne 24 miesiące na taką samą ofertę którą mam za tyle samo co dotychczas, sprawdzając tylko czy ceny poszczególnych opcji się zgadzają lecz nie przyszło mi na myśl sprawdzenie opłat za sprzęt i tu moje zdziwienie w przedłużeniu mam opłatę 5 zł za dysk, a wcześniej była to opłata za dekoder. 

A sprawdzałeś czy podłączenie dysku nie wpływa na pikslozę?
Może bez podpiętego dysku jest znacznie mniejsza lub może w ogóle nie występuje? Gdyby tak było, to spokojnie mógłbyś żądać skasowania opłaty za dysk do czasu naprawienia problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...