Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.03.2023 o 20:17, amigo007 napisał(a):

U ciebie bez problemu działa pilot, z każdego kąta pokoju? Ja muszę podchodzić prawie pod dekoder, i jeszcze dość silnie wciskać przyciski. Baterie niedawno wymieniałem, na duracell.

Wymieniałem parę dni temu pilota, z uwagi na kulawe działanie strzałek prawo/dół. Po wymianie jest ok, za to przycisk OK w nowym działa opornie 😬

Z zasięgiem nie miałem problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miniupiniu ogromne dzięki za odpowiedź. Już myślałem, że wszystkie te dekodery tak mają. Ale że oni takie badziewie wypuścili, tak bardzo się psujące jest nie do pomyślenia. To miał być najlepszy sprzęt z wyższej półki. A wypuścili psujące się badziewie. Ja 2 razy wymieniałem pilota. Raz dysk twardy. A w punkcie też mi babka sprawdzała dekoder, i było niby dobrze. Nie chciała w związku z tym nic wymienić. Ja nie wiem, podłączyłem u siebie. I nadal mordęga ze zwykłym przełączaniem kanałów. A po tym jak podmienili soft z nc+ na canal+, to kompletna żenada. Misz masz, z treściami płatnymi i bezpłatnymi. Bałagan w nagraniach. Podzielenie na obejrzane/nieobejrzane/kontynuuj. Co oczywiście źle działa. Jak coś oglądamy z nagrania, to jak wyjdziemy z nagrania nie można już cofnąć treści oglądanej "na żywo". Czyli nie dość że mam wadliwy dekoder, to do tego dorzucili niedopracowany i źle zrobiony software. Po prostu masakra. A i jeszcze dodam gubienie od czasu do czasu sat2. Mam zbiorczą satelitę w bloku. A podobno ten dekoder nie współpracuje w 100% dobrze z satelitą zbiorczą. Eh a miałem kiedyś sprawny i dobry (no może wyświetlacz padł), dekoder pace pvr. I zachciało mi się wymiany na super 4k. No i mam badziewie 4k... A można w ogóle w [beep]ę oddać im to badziewie, i wybrać jakiś moduł podłączany do TV? Tylko wtedy nie miał bym chyba dostępnych opcji nagrywania. Timesifting itp. A to jednak dość istotne. I widzę też, że pojawił się nowszy dekoder. Ale widzę, że pilot ten sam badziewny/ twarde przyciski i głośny klik. Co tutaj. A w wątku widzę Ludzie z grubsza też narzekają. Jest ktoś z was zadowolony z tego dekodera?

 

Jacek3 ta aplikacja nie działa u mnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, amigo007 napisał(a):

No i mam badziewie 4k... A można w ogóle w [beep]ę oddać im to badziewie, i wybrać jakiś moduł podłączany do TV? Tylko wtedy nie miał bym chyba dostępnych opcji nagrywania. Timesifting itp

Ja już rok jak dałem sobie na luz z tym ich dekoderem 4k. 

Moduł możesz dostać tylko przy aneksowaniu. Jak najbardziej w tv działa nagrywanie i Timeshift. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, amigo007 napisał(a):

(...) Czyli nie dość że mam wadliwy dekoder, to do tego dorzucili niedopracowany i źle zrobiony software. Po prostu masakra.

 

Na początku 2022 ten dekoder działał jeszcze całkiem nieźle. Wówczas postanowili nas uszczęśliwić kompletnie niedopracowanym oprogramowaniem, które zlikwidowało wiele poprawnie działających funkcji z poprzedniego oprogramowania.  

 

A i jeszcze dodam gubienie od czasu do czasu sat2. Mam zbiorczą satelitę w bloku. A podobno ten dekoder nie współpracuje w 100% dobrze z satelitą zbiorczą.

 

W styczniu 2023 wypuścili uaktualnienie do nowego softu, które miało przywrócić nagrywanie wg czasu. 
W stopce mam link do spisu problemów nowego softu z wykreślonymi tymi, które udało im się naprawić.

 

Niestety przy okazji uaktualnienia skopali coś w obsłudze anten. No i teraz aby korzystać z dekodera bez pikselozy trzeba korzystać tylko z jednej zwykłej (nie unicable) anteny.


Jacek3 ta aplikacja nie działa u mnie..



Aby z niej korzystać trzeba mieć do dekodera podłączony internet (kablowo lub przez WiFi). W menu dekodera trzeba odczytać numer IP dekodera i wprowadzić go w ustawieniach aplikacji. Smartfon powinien być zalogowany do tej samej sieci WiFi co dekoder.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też niestety po tej ostatniej aktualizacji wyskakuje pikseloza co jakiś czas i to pomimo tego, że mam, zarówno sygnał, jak i jakość 100%. Dodam, że nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów z odbiorem, ani tego typu zakłóceniami i wyjątek stanowiła tu tylko silna (podkreślam: silna!) burza raz na ruski rok. Orientujecie się czy wymiana Ultraboxa od ADB, na wersję od Technicolor, cokolwiek pomoże? Czy abonenci korzystający z Technicolora też mają takie problemy po aktualizacji?

Edytowane przez Developer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Developer miałem ultraboxa adb i po aktualizacji była pokseloza, udało mi się znaleźć w salonie konsultanta który pomógł mi wymienić na technicolor i potwierdzam nie mam problemów z pikselowaniem obrazu.

Edytowane przez floro
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Developer napisał(a):

U mnie też niestety po tej ostatniej aktualizacji wyskakuje pikseloza co jakiś czas i to pomimo tego, że mam, zarówno sygnał, jak i jakość 100%. 

Jeśli masz zwykłą instalację antenową - nie Unicable - to wystarczy, że wyłączysz w ustawieniach anten jedno z wejść. Pikseloza zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz zwykłą instalację antenową - nie Unicable - to wystarczy, że wyłączysz w ustawieniach anten jedno z wejść. Pikseloza zniknie.
To nie jest tak do końca. U mnie ustawiona jest antena w wersji jednokablowej a po aktualizacji tego dekodera mam pikselozę i zacinki dźwięku oraz obrazu. Raz dzwięk jest podczas wybierania danego kanału to zaś obrazu nie ma a raz dźwięku nie ma ale za to jest obraz. I tak na zmianę. Generalnie soft został zepsuty i ciężko stwierdzić kiedy i czy wogóle zostanie poprawiony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, PawelTSW napisał(a):

Wymień go w punkcie, nie powinien tak działać.

Oczywiście, że nie powinien. Ciekawe, że poruszanie się po menu nagrywania (zamula) doprowadzając do płaczu nie tylko @pawel73. Dziwne, że wszystko było porządku przed tą "wspaniałą" aktualizacją gdzie nie było przeklętej pikselozy, dekoder uruchamiał się w granicach 2 sekund i poruszanie sie po menu nagrywania nie wkurzało jak obecnie. To co da @pawel73 wymiana dekodera? Zamienił stryjek siekierkę na kijek. Niech lepiej technicy canal+ wezmą się do roboty naprawiając to co zepsuli w styczniowej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że skoro nasze maile do Canal+ są zbywane przez firmę to może redakcja SATkuriera pomoże nam i wystąpi z oficjalnym zapytaniem do operatora czy zamierza coś zrobić z dekoderami Ultrabox+ od ADB. Bo to co teraz ma miejsce to jest jawne robienie z abonentów mówiąc grzecznie wariatów. Niemal każdy z nas otrzymał odpowiedź: a to źle ustawiona antena, a to złej jakości instalacja... a przecież wszyscy widzimy że do czasu kiedy nie wpuszczono tej aktualizacji softu w styczniu 2023 roku sprzęt od ADB działał sprawnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, raffpak napisał(a):

u mnie od 3 dni przestało pixelować

Właśnie teraz Fakty na TVN co chwilę delikatne pikselowanie.

 

@wally79 mi na kolejne zgłoszenie przez strefę tydzień temu w ogóle nie odpisali...

SatKurier zrobił artykuł o ostatniej aktualizacji Ultraboxów+, mogliby chociaż w ramach aktualizacji artykułu coś dopisać...

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie po totalnej olewce na infolinii udało się wymienić dekoder w punkcie na Technicolor. Potwierdzam - nie ma pikselozy, choć obraz moim zdaniem taki trochę "jakby blady". Ale przynajmniej nie ma zakłóceń.

Gość w punkcie mówił że ostatnim tygodniu to ma b. dużo zgłoszeń od klientów o tych problemach, że zgłaszał do centrali, ale zero odzewu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, zbiq napisał(a):

 choć obraz moim zdaniem taki trochę "jakby blady". 

Mnie to najbardziej w nim denerwowało. Skoro Tobie taki  odpowiada, ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, lakiman napisał(a):

Skoro Tobie taki  odpowiada, ok.

Jeśli o tym piszę tzn. że mi za bardzo nie odpowiada. A jakie mam teraz wyjście ? Nie pójdę z powrotem do punkt że chcę z powrotem poprzedni dekoder.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zbiq napisał(a):

... choć obraz moim zdaniem taki trochę "jakby blady". ...

Jest taki parametr jak nasycenie w menu telewizora. Słuzy właśnie do podniesienia nasycenia kolorów jak dla kogoś jest za blady obraz. No bo chyba nie masz go na maksimum ustawionego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lakiman napisał(a):

nie trzeba wchodzić w ustawienia telewizora.

Co to znaczy nie trzeba wchodzić? Jedziesz na fabrycznych ustawieniach telewizora?To nie mam więcej pytań.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam potrzeby zwiększania nasycenia kolorów w ustawieniach standardowych telewizora. A Ty dajesz taką radę osobie, która obecnie korzysta z Technicolora.

 

Korzystałem z kilku dekoderów: ICU 100 (Orange), Horizon, wcześniej Techniclor a obecnie ADB. Nigdzie poza Technicolorem nie było jak to opisał @zbiq " bladego obrazu".

 

Zapewne jak zmieni rozdzielczość na HD w dekoderze, będzie już zadowolony  😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...