mdmdm Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 22 godziny temu, ircios napisał: Dalej można nagrać na dysk każdy kanał i to za free. Nie każdy kanał można nagrać, bo tych które nie mają EPG nie nagrasz. I nie każdy ma dysk za free. Część abonentów płaci za to, że nie może na nim nagrywać tego czego chce. Czy ten wątek służy tylko do chwalenia tego dekodera? Pewnej grupie użytkowników nie podoba się to, że zabrano im bardzo przydatne (na pewno dla nich, bo z nich korzystali) funkcjonalności i to takie, które wydają się oczywiste dla narzędzia pt. nagrywarka. Czemu Tobie to przeszkadza? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Najpierw sprawdź jak wygląda nagrywanie na dekoderze 4k w Polsacie i ile się płaci. Ten wątek służy do zachwalania jak działa i do krytykowania. Jeszcze raz przeczytaj...czy pisałem czy coś mi przeszkadza, że Ty czegoś nie masz? Nie masz to nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebicki33 Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 (edytowane) A co kogo interesuje sposób nagrywania w Polsacie, jak ma dekoder w Canal+. Trzeba pisać mimo wszystko do nich bezpośrednio, była przecież jedna już aktualizacja i coś tam naprawili. W kilku kwestiach napisali ze cos zrobią. Nie rozumiem za to podejścia użytkownika Ircios, po to chyba jest forum żeby pisac co dostawca powinien zmienić, i pacyfikowanie głosów krytyki jest mocno nie na miejscu. Edytowane 30 Maja 2022 przez chlebicki33 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Godzinę temu, ircios napisał: Najpierw sprawdź jak wygląda nagrywanie na dekoderze 4k w Polsacie i ile się płaci. Ten wątek służy do zachwalania jak działa i do krytykowania. Jeszcze raz przeczytaj...czy pisałem czy coś mi przeszkadza, że Ty czegoś nie masz? Nie masz to nie masz. Tobie przeszkadza, że ludzie piszą o tym, że coś zostało (według nich) zepsute w tym dekoderze. Większość Twoich odpowiedzi jasno o tym świadczy. Nie musisz pisać "przeszkadza mi to". Skoro tak lubisz dosłowność, to sprawdź i jeszcze raz przeczytaj czy gdziekolwiek pisałem o tym, że mnie obchodzi jak wygląda nagrywanie w Polsacie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 1 godzinę temu, chlebicki33 napisał: A co kogo interesuje sposób nagrywania w Polsacie, jak ma dekoder w Canal+. Nie rozumiem za to podejścia użytkownika Ircios, po to chyba jest forum żeby pisac co dostawca powinien zmienić, i pacyfikowanie głosów krytyki jest mocno nie na miejscu. Nie rozumiesz, bo nie nie czytałeś do czego dyskusja się tyczyła. A jak nie wiesz to nie pisz. Ja tu niczego nie pacyfikuje. 50 minut temu, mdmdm napisał: Tobie przeszkadza, że ludzie piszą o tym, że coś zostało (według nich) zepsute w tym dekoderze. Większość Twoich odpowiedzi jasno o tym świadczy. Nie musisz pisać "przeszkadza mi to". Nic mi nie przeszkadza. Piszcie sobie do woli. Płacz tu nic nie pomoże. Lepiej piszcie żale do operatora ze SC+, moze listy polecone nawet, aby to do niego doszło. Co do Polsatu, to odpowiedziałem jednej osobie, i to Ty się dołączyłeś do tematu, a nie ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 @ircios dokładnie, nic nie wskórają wzajemnym użalaniem się na forum. Pretensje, propozycje kierować najlepiej kierować bezpośrednio do operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 17 godzin temu, ircios napisał: ... i to Ty się dołączyłeś do tematu, a nie ja. Tak pouczasz, żeby czytać uważnie co piszesz, a sam tego nie robisz. Nigdzie się nie odnosiłem do Polsatu, tylko do konkretnego Twojego stwierdzenia (nawet zacytowałem), które nie jest prawdą. Powtórzę, nie da się nagrać każdego kanału i sporo osób za to płaci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Skoro się odniosleś do mojego postu związanego z Polsatem, to włączyłeś się w dyskusję. Właśnie jest różnica w nagrywaniu. Tu płacą dzierżawę za dysk(nie wszyscy), której potem może nie być przy aneksowaniu. A tam płaci się za nagrywanie w chmurze 2× więcej. Do zapisu oraz odtwarzania potrzebny jest internet, którego może nie być w danej chwili. Tu nagrasz wszystkie kanały bez neta, a tam tylko wybrane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Hej, czy też wam zniknęły kanały Eurosportu kilka minut temu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 (edytowane) U mnie też oba Eurosporty zniknęły. Nie ma nic pod numerkami 113 i 114. Resetowałem dekoder, ściągnąłem na nowo listę kanałów. Nic. I to w czasie meczy French Open na kortach Roland-Garros. Jaja sobie robią! Edytowane 31 Maja 2022 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Potwierdzam że brak kanałów na dekoderze 4K. Podobno jest jakaś awaria dekoderów 4K... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Awaria dekoderów? Bez jaj. Jakoś gdy miały dotychczasowy soft, to się nigdy nie psuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Coż, kanały niegwarantowane... Jakby co to w tym "badziewnym" streamingu działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Jak to niegwarantowane? Niegwarantowane to są kanały FTA, a za Eurosporty płacimy w abonamencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 No niestety nie. Eurosporty (a także większość TVNów, wszystkie Discovery) itd to "kanały promocyjne" jak i 70% zawartości pakietów PC+ w ostatnim czasie. Ich likwidacja nie uprawnia do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 (edytowane) 11 minut temu, Jacek3 napisał: Jak to niegwarantowane? Niegwarantowane to są kanały FTA, a za Eurosporty płacimy w abonamencie. Sam nie wiesz co piszesz. Przeczytaj regulamin, który zatwierdziłeś Edytowane 31 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 (edytowane) Mam na rachunku opłatę za EUROSPORT2 HD, więc na pewno płacę za ten kanał. W warunkach promocji, jakie zaakceptowałem, mam zapis, że "Okres gwarantowanego korzystania" z EUROSPORT2 HD trwa "do końca okresu oznaczonego Umowy", dodatkowo są tam też takie zapisy: 10. Kwestie nieuregulowane: w kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Promocji zastosowanie będą miały postanowienia: Regulaminu, Umowy, Cennika, Szczegółowych Warunków świadczenia Opcji dodatkowej Eurosport 2 HD z dnia 22 grudnia 2014 r. 11. W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 10 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji." Skoro warunki korzystania z EUROSPORT2 HD określają Warunki Promocji i jej zapisy w przypadku kolizji mają pierwszeństwo nad regulaminem świadczenia usług, to po co miałbym go jeszcze w tej sprawie studiować? A propos tej awarii: chyba coś naprawili, bo odłączenie i włączenie do prądu 3 minuty temu rozwiązało problem. Edytowane 31 Maja 2022 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus100 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Potwierdzam. Odłączenie od zasilania i ponowne włączenie Eurosport 1 i 2 wróciły na swoją pozycję. Wysłane z mojego PAR-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Opcja uruchom ponownie również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 5 godzin temu, Jacek3 napisał: W promocji, jakie zaakceptowałem, mam zapis, że "Okres gwarantowanego korzystania" z EUROSPORT2 HD trwa "do końca okresu oznaczonego Umowy", dodatkowo są tam też takie zapisy: A przeczytaj definicję Okresu Gwarantowanego Korzystania, bo mi wydaje, że to chodzi oto, że ty nie możesz zrezygnować, a nie oni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 @Jacek3 Otwórz swoją umowę i przewiń na sam dół, wszystkie kanały przy których masz (1) są niegwarantowane, masz o tym informację poniżej w przypisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanisz Opublikowano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2022 Posiadam dekoder 4 K i mam pytania dotyczące EPG . Wg operatora w nowym oprogramowaniu nastąpiła zmiana dotychczasowych kategorii w EPG na kategorie: seriale, filmy, sport, dokumenty, lifestyle i kids.Proszę o podpowiedź j w jaki sposób po wejściu w EPG wywołać te kategorie bo jakoś u mnie sie nie da. Dziękuję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2022 Czemu przy oglądaniu tv dioda dekodera mruga na biało czerwono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2022 (edytowane) 41 minut temu, ronnie84 napisał: dioda dekodera mruga na biało czerwono? Trzeba ponownie uruchomić dekoder z pozycji menu. Mi pomogło. Edytowane 1 Czerwca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nie-dźwiedź Opublikowano 2 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2022 Wystarczy odłączyć na 10 sekund kabel HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.