Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, ircios napisał:

Dalej można nagrać na dysk każdy kanał i to za free. 

 

Nie każdy kanał można nagrać, bo tych które nie mają EPG nie nagrasz.

I nie każdy ma dysk za free. Część abonentów płaci za to, że nie może na nim nagrywać tego czego chce.

 

Czy ten wątek służy tylko do chwalenia tego dekodera?

Pewnej grupie użytkowników nie podoba się to, że zabrano im bardzo przydatne (na pewno dla nich, bo z nich korzystali) funkcjonalności i to takie, które wydają się oczywiste dla narzędzia pt. nagrywarka.

Czemu Tobie to przeszkadza?

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź jak wygląda nagrywanie na dekoderze 4k w Polsacie i ile się płaci. 

Ten wątek służy do zachwalania jak działa i do krytykowania. 

Jeszcze raz przeczytaj...czy pisałem czy coś mi przeszkadza, że Ty czegoś nie masz? Nie masz to nie masz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co kogo interesuje sposób  nagrywania w Polsacie, jak ma dekoder w Canal+. 

 

Trzeba pisać mimo wszystko do nich bezpośrednio, była przecież jedna już aktualizacja i coś tam naprawili.

W kilku kwestiach napisali ze cos zrobią.

 

Nie rozumiem za to podejścia użytkownika Ircios, po to chyba jest forum żeby pisac co dostawca powinien zmienić, i pacyfikowanie głosów krytyki jest mocno nie na miejscu.

Edytowane przez chlebicki33
  • Popieram 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ircios napisał:

Najpierw sprawdź jak wygląda nagrywanie na dekoderze 4k w Polsacie i ile się płaci. 

Ten wątek służy do zachwalania jak działa i do krytykowania. 

Jeszcze raz przeczytaj...czy pisałem czy coś mi przeszkadza, że Ty czegoś nie masz? Nie masz to nie masz. 

Tobie przeszkadza, że ludzie piszą o tym, że coś zostało (według nich) zepsute w tym dekoderze.

Większość Twoich odpowiedzi jasno o tym świadczy. Nie musisz pisać "przeszkadza mi to".

 

Skoro tak lubisz dosłowność, to sprawdź i jeszcze raz przeczytaj czy gdziekolwiek pisałem o tym, że mnie obchodzi jak wygląda nagrywanie w Polsacie.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chlebicki33 napisał:

A co kogo interesuje sposób  nagrywania w Polsacie, jak ma dekoder w Canal+. 

 

Nie rozumiem za to podejścia użytkownika Ircios, po to chyba jest forum żeby pisac co dostawca powinien zmienić, i pacyfikowanie głosów krytyki jest mocno nie na miejscu.

Nie rozumiesz, bo nie nie czytałeś do czego dyskusja się tyczyła.  A jak nie wiesz to nie pisz.

Ja tu niczego nie pacyfikuje. 

50 minut temu, mdmdm napisał:

Tobie przeszkadza, że ludzie piszą o tym, że coś zostało (według nich) zepsute w tym dekoderze.

Większość Twoich odpowiedzi jasno o tym świadczy. Nie musisz pisać "przeszkadza mi to".

 

 

Nic mi nie przeszkadza. Piszcie sobie do woli. Płacz tu nic nie pomoże. Lepiej piszcie żale do operatora ze SC+, moze listy polecone nawet, aby to do niego doszło.

Co do Polsatu, to odpowiedziałem jednej osobie, i to Ty się dołączyłeś do tematu, a nie ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ircios napisał:

... i to Ty się dołączyłeś do tematu, a nie ja.

Tak pouczasz, żeby czytać uważnie co piszesz, a sam tego nie robisz.

Nigdzie się nie odnosiłem do Polsatu, tylko do konkretnego Twojego stwierdzenia (nawet zacytowałem), które nie jest prawdą.

Powtórzę, nie da się nagrać każdego kanału i sporo osób za to płaci.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro się odniosleś do mojego postu związanego z Polsatem, to włączyłeś się w dyskusję. Właśnie jest różnica w nagrywaniu.  Tu płacą dzierżawę za dysk(nie wszyscy), której potem może nie być przy aneksowaniu. A tam płaci się za nagrywanie w chmurze 2× więcej. Do zapisu oraz odtwarzania potrzebny jest internet, którego może nie być w danej chwili. Tu nagrasz wszystkie kanały bez neta, a tam tylko wybrane. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też oba Eurosporty zniknęły. Nie ma nic pod numerkami 113 i 114. Resetowałem dekoder, ściągnąłem na nowo listę kanałów. Nic.

 

I to w czasie meczy French Open na kortach Roland-Garros.

Jaja sobie robią!

 

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie. Eurosporty (a także większość TVNów, wszystkie Discovery) itd to "kanały promocyjne" jak i 70% zawartości pakietów PC+ w ostatnim czasie.

Ich likwidacja nie uprawnia do rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Jacek3 napisał:

Jak to niegwarantowane? Niegwarantowane to są kanały FTA, a za Eurosporty płacimy w abonamencie. 

Sam nie wiesz co piszesz. Przeczytaj regulamin, który zatwierdziłeś 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na rachunku opłatę za EUROSPORT2 HD, więc na pewno płacę za ten kanał. 


W warunkach promocji, jakie zaakceptowałem, mam zapis, że "Okres gwarantowanego korzystania" z EUROSPORT2 HD trwa "do końca okresu oznaczonego Umowy", dodatkowo są tam też takie zapisy:

 

10. Kwestie nieuregulowane: w kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Promocji zastosowanie będą miały postanowienia: Regulaminu, Umowy, Cennika, Szczegółowych Warunków świadczenia Opcji dodatkowej Eurosport 2 HD z dnia 22 grudnia 2014 r.

 

11. W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 10 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji."

 

Skoro warunki korzystania z EUROSPORT2 HD określają Warunki Promocji i jej zapisy w przypadku kolizji mają pierwszeństwo nad regulaminem świadczenia usług, to po co miałbym go jeszcze w tej sprawie studiować? 

 

 

A propos tej awarii: chyba coś naprawili, bo odłączenie i włączenie do prądu 3 minuty temu rozwiązało problem.

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jacek3 napisał:

W  promocji, jakie zaakceptowałem, mam zapis, że "Okres gwarantowanego korzystania" z EUROSPORT2 HD trwa "do końca okresu oznaczonego Umowy", dodatkowo są tam też takie zapisy:

A przeczytaj definicję Okresu Gwarantowanego Korzystania, bo mi wydaje, że to chodzi oto, że ty nie możesz zrezygnować, a nie oni 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam dekoder 4 K i mam pytania dotyczące EPG . Wg operatora w nowym oprogramowaniu nastąpiła zmiana dotychczasowych kategorii w EPG na kategorie: seriale, filmy, sport, dokumenty, lifestyle i kids.Proszę o podpowiedź j w jaki sposób po wejściu w EPG wywołać te kategorie bo jakoś u mnie sie nie da. Dziękuję

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...