Jacek3 Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 No to musi się to dać jakoś wyłączyć, bo u mnie nic takiego się nie pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekBury Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 (edytowane) Czy ktoś może odkrył jak tworzone są te obrazki/ikony i co one oznaczają? W moich nagraniach pojawiają się jakieś przypadkowe twarze, trudne do rozpoznania, mimo 4k telewizora, więc i tak muszę czytać te małe napisy, żeby znaleźć nagranie. Bałagan pogłębia to, że ikony zmieniają się, nawet w przypadku kolejnych odcinków tego samego programu. Ten podział na kontynuuj, nieobejrzane, obejrzane kiepsko działa, bo zwykle na końcu nagrywają się reklamy, których się nie ogląda, więc obejrzany program ląduje w liście kontynuacji. Ponadto z zaplanowanych nagrań ok. 1/4 nie nagrywa się, nie wiadomo z jakiego powodu. Wcześniej tego nie było. Jakie moce piekielne trzeba poruszyć, żeby wrócić do starego oprogramowania? Edytowane 22 Maja 2022 przez MarekBury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Mam ten dekoder od czwartku. Nie mam żadnych problemów z nagrywaniem. Wszystko, co zaplanuje zostaje nagrane. Większość miniatur jest zgodna z nagranym programem. Tylko, jak nagrywam seriale na Novelas+ są miniatury zastępcze tzn. jakieś serduszka, kwiatki itp. Wydaję mi się, że to kwestia tego, czy kanał emitujący dany program udostępnia jego zdjęcie do Epg. Poza tym, miniatury są przecież podpisane, a jeśli masz problem ze znalezieniem konkretnego nagrania to użyj wyszukiwarki. Ona działa nie tylko na VOD, ale również na nagrania. Jedyne co jest irytujące to to , że za każdym razem przed planowaniem nagrania muszę wejść w ustawienia nagrywania i odpowiednio wszystko poustawiać, bo polscy nadawcy nie są zbyt punktualni... Cóż, mam nadzieję, że wkrótce udostępnią jakąś łatkę do softu i przywrócą opcję Nagraj wg czasu. Nie mam telewizora 4k, tylko zwykły Full HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 W dniu 22.05.2022 o 07:26, MarekBury napisał: Jakie moce piekielne trzeba poruszyć, żeby wrócić do starego oprogramowania? Pisać, dzwonić, nękać. Mooooooże wtedy coś poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 W dniu 22.05.2022 o 07:26, MarekBury napisał: ....Jakie moce piekielne trzeba poruszyć, żeby wrócić do starego oprogramowania? Nie ma takiej możliwości. Najlepiej chyba przy aneksowaniu wziąć moduł i kupić własny sprzęt do odbioru sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanchopan Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 A jaki sprzęt teraz warto kupić - bo od paru lat posiadania UltraBox 4K wypadłem i nie wiem, co przy "parowaniu kart" teraz można i należy kupić, aby wszystko działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 W dniu 23.05.2022 o 10:26, mdmdm napisał: Pisać, dzwonić, nękać. Mooooooże wtedy coś poprawią. Nie ma czegos takiego jak downgrade . NEVER !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 @patryszq oczywiście, że jest coś takiego, a to że operator nie chce lub nie potrafi tego zrobić to już inna para kaloszy. Natomiast ja napisałem, że mooooże coś poprawią jak odpowiednio duża liczba użytkowników będzie wyrażała swoje niezadowolenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 27 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2022 Ma ktoś problem z dźwiękiem bo nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 27 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2022 (edytowane) 6 godzin temu, ronnie84 napisał: Ma ktoś problem z dźwiękiem Czyli co...? Edytowane 27 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renis7 Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Nie wiem czy było to pytanie ale może ktos odpowie Mam problem z dekoderem 4K nie wiem czy to wina dekodera telewizora czy kabli (już też wymieniałam). Praktycznie na wszystkich kanałach mam komunikat o braku sygnału, którego nie da się wyłączyć a jakość jest 91 % sygnał mam 92 % jak sprawdazm, często po przełączniu sygnał nagle robi się 7% i nic nie działa. Tak najczęściej na programach TVP, ale i TVN i polsat. Ciągle coś najpierw jest a potem nie ma, a tabliczka z informacją bez względu na jakość cały czas się wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Ustawienia w dekoderze że instalacja 1 kablowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys225 Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Nie wiem czy było to pytanie ale może ktos odpowie Mam problem z dekoderem 4K nie wiem czy to wina dekodera telewizora czy kabli (już też wymieniałam). Praktycznie na wszystkich kanałach mam komunikat o braku sygnału, którego nie da się wyłączyć a jakość jest 91 % sygnał mam 92 % jak sprawdazm, często po przełączniu sygnał nagle robi się 7% i nic nie działa. Tak najczęściej na programach TVP, ale i TVN i polsat. Ciągle coś najpierw jest a potem nie ma, a tabliczka z informacją bez względu na jakość cały czas się wyświetla.Możliwe że konwerter pada, miałem podobnie na jednej ćwiartce częstotliwości jak mój umierał.Wysłane z mojego RMX2063 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srolu Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Czy macie problemy z synchronizacją dźwięku z obrazem na niektórych kanałach po aktualizacji? U mnie są i jest to coraz bardziej irytujące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Ponoć jest bardziej intuicyjnie, a ja nie widzę opcji Nagraj według czas (sam wpisuję datę i godziny od do). Gdzie to ukryli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r3boot Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Ponoć jest bardziej intuicyjnie, a ja nie widzę opcji Nagraj według czas (sam wpisuję datę i godziny od do). Gdzie to ukryli?Pytałem mądre głowy z infolinii o to właśnie brak programowania nagrywania cyklicznego jak było w starej wersji. Stwierdzili ze po to jest replay tv żeby jeśli się zapomnie czegoś nagrać obejrzeć do 7 dni wstecz. Lecz niektóre kanały tam są niedostępne to odpowiedzieli że nie wrócą do opcji z starego softu. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 1 godzinę temu, koperta napisał: Ponoć jest bardziej intuicyjnie, a ja nie widzę opcji Nagraj według czas (sam wpisuję datę i godziny od do). Gdzie to ukryli? Raczej nie zaimplementowali. Nie ma opcji nagraj wg czasu, nagraj sezon,powtórz nagranie itd. czyli podstawowe opcje związanie z nagrywaniem na dysk. Jak do tego dołożymy braki w EPG to mamy całokształt najnowocześniejszego systemu Canal+. Na temat intuicyjności nie ma co pisać, bo ten soft takowej nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 1 godzinę temu, r3boot napisał: Pytałem mądre głowy z infolinii o to właśnie brak programowania nagrywania cyklicznego jak było w starej wersji. Stwierdzili ze po to jest replay tv żeby jeśli się zapomnie czegoś nagrać obejrzeć do 7 dni wstecz. Lecz niektóre kanały tam są niedostępne to odpowiedzieli że nie wrócą do opcji z starego softu. 7 dni wstecz? Chyba meli na myśli Replay TV w sieci UPC. Replay TV w C+ oferuje możliwość oglądnięcia audycji tylko z ostatnich 8 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 I raczej to się nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 1 godzinę temu, Pawel napisał: Raczej nie zaimplementowali. Nie ma opcji nagraj wg czasu, nagraj sezon,powtórz nagranie itd. czyli podstawowe opcje związanie z nagrywaniem na dysk. Jak do tego dołożymy braki w EPG to mamy całokształt najnowocześniejszego systemu Canal+. Na temat intuicyjności nie ma co pisać, bo ten soft takowej nie posiada. Macie teraz gorzej niż klyjenty PB z dekoderem PB4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Napewno gorzej? Chyba jednak nie. Dalej można nagrać na dysk każdy kanał i to za free. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Tak to powiedz mi jak mam nagrać program ja go brak w epg. Np. Kanał tvp 2 na czwartek . Było by cofanie do 7 dni to nagrywarką nie potrzebna. Jest taka możliwość a u nas tylko 8 godzin. Wstyd , zacofanie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 59 minut temu, Pawel6666 napisał: .... Było by cofanie do 7 dni to nagrywarką nie potrzebna. Jest taka możliwość a u nas tylko 8 godzin. Wstyd , zacofanie i tyle. Byłoby, ale nie ma. Skoro wstyd i zacofanie, to co robisz w tej platformie. Zawsze możesz iść tam gdzie lepiej. Już od 1 czerwca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 29 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2022 Muszę wytrzymać do końca roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.