kfm877 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Jak nie ma klijenta to co konsultant robi ano nudzi się lub pije kawkę lub siedzi na internecie salon mam blisko to widzę zresztą to jest ich psi obowiązek pomoc klijentowi a nie wymiana dekoderów po sto razy.Konsultant w bok nie jest programistą i nie naprawi partactwa softu inżynierków z Polsatu. Ma pomóc klientowi w sprawach formalnych i sprzedać usługę. A te bajki opowiadane przez naszego tu Specjalistę Cyfrowego Polsatu o możliwości profesjonalnego sprawdzenia dekodera w bok można sobie wsadzić... Znam nie jedną dziewczynę z bok Polsatu i Plusa i one boją się wykręcić f-kę z dekodera. Niestety tak wygląda obsługa klienta gdy nie ma asysty technicznej, dlatego lepiej skorzystać z kablówki gdzie jest opieka technika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 7 minut temu, kfm877 napisał: Konsultant w bok nie jest programistą i nie naprawi partactwa softu inżynierków z Polsatu. Ma pomóc klientowi w sprawach formalnych i sprzedać usługę. A te bajki opowiadane przez naszego tu Specjalistę Cyfrowego Polsatu o możliwości profesjonalnego sprawdzenia dekodera w bok można sobie wsadzić... Znam nie jedną dziewczynę z bok Polsatu i Plusa i one boją się wykręcić f-kę z dekodera. Niestety tak wygląda obsługa klienta gdy nie ma asysty technicznej, dlatego lepiej skorzystać z kablówki gdzie jest opieka technika. Nikt nie wymaga od konsultanta żeby był programistą ale podstawowa wiedzę powinien mieć skąd ich CP bierze z łapanki wystarczy żeby podszedł do problemu tyle na ile mu jego wiedza pozwala a nie wyuczone formułki każdemu opowiadać. Jeżeli jest tylu ludzi z tym samym problemem a oni go nie widzą to ile można tłumaczyć komuś niech powiedzą wprost problem jest programiści CP nie mogą go na tą chwilę rozwiązać jeżeli człowieku chcesz to czekaj albo wymieniamy sprzęt na starsze modele lub rezygnuj z usługi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 No właśnie powiedzieć! "mamy problem, próbujemy go rozwiązać" to bym zrozumiał, ale jak idą w zaparte, obarczając winą za wszystko zwykłego abonenta. Mam cyf. polsat od 2008r i nigdy nie narzekałem, do teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 A nie zadałeś sobie pytania że może im też centrala nie udziela informacji że z tymi dekoderami jest problem? Klient wrzeszczy na bogu ducha winną kobitę, a obsługa nie wiedząc coś się dzieje musi ściemniać klientowi i wymienia dekoder na ten sam złom. Widzisz tylko jedną stronę medalu. Niestety tak działają korporacje i nie tylko CP. W życiu nie przyznają się do błędu. Podpisana umowa na 2 lata, niech abonent się męczy. Po 2 latach odejdzie a przyjdzie 2 innych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Masz evobox hd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 W dniu 9.01.2021 o 11:21, Kuczyczek napisał: Masz evobox hd? No i odpisali mi że bezpłatnie wymienią mi evobox hd na evobox litle i tyle jak nie chce takiej wymiany to sąd konsumencki . Sumując sami nie wiedzą co powoduje zwisy obrazu i dźwięku w evobox hd . Temat zamykam bo szkoda czasu i nerwów na korporacje która nie chce się przyznać do błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Macie ten problem na dowolnym kanale, czy na jakichś wybranych? Przyznam, że u mnie dekodera działa właściwie cały dzień, bo dzieci, bo bajki, itd., ale u mnie się nie pojawiają żadne "czarne ekrany". Net podłączony cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 21 minut temu, Januszewski napisał: Macie ten problem na dowolnym kanale, czy na jakichś wybranych? Przyznam, że u mnie dekodera działa właściwie cały dzień, bo dzieci, bo bajki, itd., ale u mnie się nie pojawiają żadne "czarne ekrany". Net podłączony cały czas. Problem przynajmniej u mnie występuje na każdym kanale jeżeli mam evoboxa HD podpiętego pod internet , bez internetu problemu nie ma wczoraj otrzymałem kolejną odpowiedź z CP i przyznają w niej że problem jest im znany i dokładają wszelkich starań ażeby go rozwiązać.Czyli moja miesięczna walka ze zwisami okazała się niepotrzebna . Szkoda tylko że wiedzieli o problemie a w ich punktach sprzedaży, na infolini wciskali że to wina instalacji sat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 (edytowane) Godzinę temu, kwankrzy napisał: Problem przynajmniej u mnie występuje na każdym kanale jeżeli mam evoboxa HD podpiętego pod internet , bez internetu problemu nie ma wczoraj otrzymałem kolejną odpowiedź z CP i przyznają w niej że problem jest im znany i dokładają wszelkich starań ażeby go rozwiązać.Czyli moja miesięczna walka ze zwisami okazała się niepotrzebna . Szkoda tylko że wiedzieli o problemie a w ich punktach sprzedaży, na infolini wciskali że to wina instalacji sat . Dobrze, że już chociaż się przyznają, to może coś zaradzą Kurde, dziwna akcja, może to coś zależy od samego routera...ja mam DLinka i światłowód od JMDI i tak jak napisałem wcześniej, nie mam tego problemu Edytowane 14 Stycznia 2021 przez Januszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 23 minuty temu, Januszewski napisał: Dobrze, że już chociaż się przyznają, to może coś zaradzą Kurde, dziwna akcja, może to coś zależy od samego routera...ja mam DLinka i światłowód od JMDI i tak jak napisałem wcześniej, nie mam tego problemu Jak będę miał możliwość sprawdzę przez inny Router (szykuje się z zamiarem wymiany FunBoxa 2 na coś swojego żeby lepiej wi-fi chodziło ) ale udestepniłem z telefonu internet i jest to samo ścina co 2 godziny . Dziwne że na evobox litle w drugim pokoju nic mi nie ścina a jest podłączony do internetu non stop jako Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satmaniak2000 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Czy dekoder Evobox HD pozwala na samodzielne wyszukiwanie kanałów z satelity Astra 28,2E ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 W dniu 17.01.2021 o 18:15, satmaniak2000 napisał: Czy dekoder Evobox HD pozwala na samodzielne wyszukiwanie kanałów z satelity Astra 28,2E ? Tego akurat ci nie powiem bo po prostu nie wiem musisz szukać pytając wujka Google .Gdzieś widziałem w internecie podobny temat ktoś poruszał ale nie pamiętam gdzie. Napewno znajdziesz tylko trzeba grzebać w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Teraz te zwisy są trochę rzadziej. Nie wiem jak u was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Zwisy jak były tak są, nie ma żadnej poprawy, dzisiaj był nawet jeden podwójny zwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) W dniu 23.01.2021 o 21:13, rusek007 napisał: Zwisy jak były tak są, nie ma żadnej poprawy, dzisiaj był nawet jeden podwójny zwis. Ja dziś wymieniłem Router FunBox 2 na swój jak poobserwuje tunery to napiszę czy coś pomogło ale już tu pisałem na forum że CP się przyznał w korespondencji że mną że problem jest im znany , pracują nad jego rozwiązaniem i przepraszają za utrudnienia. . Osobiście nie wierzę że problemem może być połączenie łan czy WiFii jakiegokolwiek operatora .U mnie pomogło wyłączenie internetu na EvoboxHd a na Ebobox litle internet mam non stop po Wifi , jak mi zniknie obraz na Multirumie to włączam neta na evobox hd i się po chwili obczają i takie zajęcie mam co dwa tygodnie. Edytowane 27 Stycznia 2021 przez kwankrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 5 godzin temu, kwankrzy napisał: jak mi zniknie obraz na Multirumie to włączam neta na evobox hd i się po chwili obczają i takie zajęcie mam co dwa tygodnie. Czyli... zamienił stryjek siekierkę na kijek- zamiast przekładać kartę grzebiesz w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 15 godzin temu, OlafS napisał: Czyli... zamienił stryjek siekierkę na kijek- zamiast przekładać kartę grzebiesz w necie Nie zamieniłem tylko taki mi zestaw zaoferowali że starszymi zestawami nie miałem nic do czynienia ale obydwa sposoby są trochę uciążliwe a wystarczyło by dać klijentowi dwa tunery z dwoma kartami i przekładnie kart oraz wyłączanie i włączanie neta by odeszło w niepamięć ale to by było niekorzystne dla CP ale wygodne dla klijenta . Zawsze można podpisać dwie umowy i płacić za oglądanie z dwóch tunerów naraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) A czy ktoś sprawdził działanie przy podłączeniu do internetu przewodem, nie przez Wi-Fi? Może karta Wi-Fi zamontowana jest zbyt mocna i znajduje się zbyt blisko głowicy tunera i wtedy zakłóca działanie, wtedy żadne oprogramowania nic nie da. Edytowane 28 Stycznia 2021 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 2 godziny temu, apj napisał: A czy ktoś sprawdził działanie przy podłączeniu do internetu przewodem, nie przez Wi-Fi? Może karta Wi-Fi zamontowana jest zbyt mocna i znajduje się zbyt blisko głowicy tunera i wtedy zakłóca działanie, wtedy żadne oprogramowania nic nie da. Gdybym miał taką możliwość to bym sprawdził po kablu łan ale nie będę specjalnie kabla około 6 metrów kupował a i tak nie chce żeby mi sie kable lan plątały po pokojach gdyby tak było jak ty piszesz to fachowcy z PC by to już dawno rozkminili . Narazie od dziś testuje nowy swój Router od 17.50 evobox hd nie zaliczył zwisu ale ma jeszcze koło godziny czasu zobaczymy . 35 minut temu, kwankrzy napisał: Gdybym miał taką możliwość to bym sprawdził po kablu łan ale nie będę specjalnie kabla około 6 metrów kupował a i tak nie chce żeby mi sie kable lan plątały po pokojach gdyby tak było jak ty piszesz to fachowcy z PC by to już dawno rozkminili . Narazie od dziś testuje nowy swój Router od 17.50 evobox hd nie zaliczył zwisu ale ma jeszcze koło godziny czasu zobaczymy . Przed chwilą nastąpił zwis czyli wymiana routera nic nie zmienia ale ja go kupiłem bo FunBox 2 nie wyrabiał na WiFii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 4 godziny temu, apj napisał: A czy ktoś sprawdził działanie przy podłączeniu do internetu przewodem, nie przez Wi-Fi? Może karta Wi-Fi zamontowana jest zbyt mocna i znajduje się zbyt blisko głowicy tunera i wtedy zakłóca działanie, wtedy żadne oprogramowania nic nie da. Ja mam po kablu i też są zwisy. Wi fi to samo. Router netgear r6400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pronciak Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Witam , mam problem z evoboxem od września 2020 ,zawarłem umowę z cp ,najpierw wybrałem evoboxa lite a później po dwóch miesiącach evoboxa hd ,mam konwerter uniwersalny, i slaba sila i jakosc sygnału obraz zacina i przerywa ,pożyczyłem dekoder cp hd5000 i tam nic nie przerywa jakosc na wszystkich kanałach 100% a sila 100% lub najgorzej 88%. Na telewizorze takie same wartości czyli 100% .co zrobić kupić unicable konwerter czy sobie darowac bo napewno konwertery uniwersalne nie dzialaja dobrze z evoboxami ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 25 minut temu, Pronciak napisał: Witam , mam problem z evoboxem od września 2020 ,zawarłem umowę z cp ,najpierw wybrałem evoboxa lite a później po dwóch miesiącach evoboxa hd ,mam konwerter uniwersalny, i slaba sila i jakosc sygnału obraz zacina i przerywa ,pożyczyłem dekoder cp hd5000 i tam nic nie przerywa jakosc na wszystkich kanałach 100% a sila 100% lub najgorzej 88%. Na telewizorze takie same wartości czyli 100% .co zrobić kupić unicable konwerter czy sobie darowac bo napewno konwertery uniwersalne nie dzialaja dobrze z evoboxami ,pozdrawiam Jeżeli ci tnie obraz to wymieniaj na unicable ja miałem wcześniej uniwersalny na starszym tunerze Polsatu i mi obraz cięło podczas złej pogody teraz mam evobox hd i evobox litle na unicable i nic nie tnie (oprócz zwisów przy podłączonym internecie do tunera ale o tym już tu pisałem ) Najlepiej znajdź sklep w którym mógłbyś go zwrócić jeżeli problem nie zostanie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pronciak Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Kupilbym unicable konwerter tylko nie wiem czy to pomoze i bede mial takie wartości sily i sygnału jak na dekoderach nie evoboxach ,potrzebna mi taka osoba co miala uniwersalny konwerter i evoboxa hd lub lite , slabe wartości sily I jakosci a po zmianie na unicable wzrost znaczący, bo to gadanie w salonach cp ze zle ustawiona antena to juz mogliby sobie darować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Godzinę temu, Pronciak napisał: Kupilbym unicable konwerter tylko nie wiem czy to pomoze i bede mial takie wartości sily i sygnału jak na dekoderach nie evoboxach ,potrzebna mi taka osoba co miala uniwersalny konwerter i evoboxa hd lub lite , slabe wartości sily I jakosci a po zmianie na unicable wzrost znaczący, bo to gadanie w salonach cp ze zle ustawiona antena to juz mogliby sobie darować. Ja zapomniałem co napisać że miałem na początku koło miesiąca uniwersalny konwenter na evoboxie HD i faktycznie wartości siły i jakości sygnału były niższe niż mam teraz na unicable teraz siłę mam 100% i jakość sygnału jest średnio 72%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pronciak Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 No spoko tylko ze ja mam na najgorszych kanałach na evoboxie ,kanal sbc hd sila 68% jakosc 61 % a na nie evoboxach sila-100% jakosc-88% . A na najlepszych amc hd sila -86% jakosc-73% na evoboxie , a na nie evoboxach 100% sila i 100% jakosc . Tak wiec sa duże odchylenia wartości. Nowa antena nowe kable i wtyki i takie wartości na konwerterach uniwersalnych.Mam dwa konwertery uniwersalne ale tez sprawdzałem u rodziców i na hd5000 najgorszym kanale ma 86 sila 86 jakosc a evobox hd cos kolo 60% jakosc i sila .A mogli wielcy wszechstronnie wiedzacy z cp powiedzieć że do odbioru na nowych evoboxach potrzeba konwertera unicable do poprawnego odbioru i to jeszcze ze tylko podłączając do wyjścia żółtego konwertera będzie dobrze odbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.