Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX LITE - dyskusja ogólna


SatExpert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moim Evobox Lite. Jestem abonentem od ledwo 2 miesięcy. Pomijając fakt, że catchup raz chodzi, a raz nie, to od ok. 10 dni mam wyświetlane EPG o tydzień do tyłu, tj. dziś jest 5.05, a ja mam 28.04. Jak przełączam na "teraz" to mam tam tylko godz. 4:00 i 5:00 rano i tyle. Tak samo brak aktualnie oglądanego kanału po naciśnięciu strzałki w dół. Pomoże powrót do fabrycznych?

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście dla lepszej czytelności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2021 o 15:21, Barsum911 napisał:

Witam, mam problem z moim Evobox Lite. Jestem abonentem od ledwo 2 miesięcy. Pomijając fakt, że catchup raz chodzi, a raz nie, to od ok. 10 dni mam wyświetlane EPG o tydzień do tyłu, tj. dziś jest 5.05, a ja mam 28.04. Jak przełączam na "teraz" to mam tam tylko godz. 4:00 i 5:00 rano i tyle. Tak samo brak aktualnie oglądanego kanału po naciśnięciu strzałki w dół. Pomoże powrót do fabrycznych?

Ja też mam problem z tym EPG. Co jakiś czas zawiesi się i nie pokazuje aktualnej listy programów. Program i godziny z sufitu wzięte. Tylko reset pomaga. Mam uniwersalny konwerter i zmiana kanałów trwa dłużej niż na starym sofcie. Ogólnie wolniej działa po tej zmianie oprogramowania tak jakby nie wydalał sprzętowo. Z Evobox HD nie ma porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już od kilku tygodni problem z EPG kilka razy resetowałem i problem po kilku dniach wraca.

Obecnie nie korzystam z EPG bo się nie da, a nie będę resetować po raz kolejny.

W końcu mógłby Polsat ten swój szmelc jakoś ogarnąć, ale nie kasa się zgadza to niech się ludzie męczą, najważniejsze że umowa podpisana cała reszta nikogo nie interesuje.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dzisiaj znowu to samo. Przy zmianie kanałów tam, gdzie pokazuje się pasek czasu, program się zgadza, ale po włączeniu epg na pilocie program cofie się o równy tydzień i wyświetla się niedziela 16 maj. Dzisiaj jest 23 też niedziela. Po przeklikaniu do pozycji teraźniejszej wyświetla może 4 pozycje i koniec programu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Kuczyczek said:

I dzisiaj znowu to samo. Przy zmianie kanałów tam, gdzie pokazuje się pasek czasu, program się zgadza, ale po włączeniu epg na pilocie program cofie się o równy tydzień i wyświetla się niedziela 16 maj. Dzisiaj jest 23 też niedziela. Po przeklikaniu do pozycji teraźniejszej wyświetla może 4 pozycje i koniec programu. 

 

Wyłączenie z prądu, albo reset pomoże.

 

Na kilka dni :chair:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dzanas69 napisał:

Poczytaj wątek wstecz kilkanaście stron, wszystko będziesz wiedział.

Pan z infolini zapewnial mnie ze będzie działać czytałem wcześniejsze komentarze że Wam nie działa dlatego moje pytanie czy coś się zmieniło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w umowie głównym dekoderem jest EVOBOX PVR a do multiroom dostajemy EVOBOX LITE wspomniane funkcje restart , pauza , 7 dni wstecz NIE powinny działać  na dekoderze EVOBOX LITE , lecz jest to najprawdopodobniej blokada tylko po stronie CP , bo jest tu kilku użytkowników którym wspomniane funkcje działają w takiej konfiguracji dekoderów a nie powinny , i  mimo iż @Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458 zarzekają się iż też nie powinny . Technicznie na 99.99% nie ma tych funkcji , inna sprawa to wewnętrzny błąd i wspomniane funkcje niektórym szczęśliwcom działają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, patryszq napisał:

to najprawdopodobniej blokada tylko po stronie CP , bo jest tu kilku użytkowników którym wspomniane funkcje działają w takiej konfiguracji dekoderów a nie powinny , i  mimo iż @Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458 zarzekają się iż też nie powinny . Technicznie na 99.99% nie ma tych funkcji

Moje pytanie brzmi, co stoi na przeszkodzie by Catch-up, Restart I Pauza nie działały w takim zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co licencje i umowy mają wspólnego. Rozumiem że na Evobox PVR nie mają licencji na Catch-Up i ReStart, ale co to za różnica gdy to ma działać na Evobox Lite, a głównym dekoderem byłby Evobox lite, Evobox HD, czy Evobox PVR? Jeśli nie ma przeszkód technicznych to widzę tylko powód żeby klient nie miał za dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym dekoderem z serii EVO jest zawsze EVO PVR lub EVOBOX HD , lub inne złom twory typu PVR HD 7000 

To że wspomniane funkcje nie działają gdy ma się różną kombinacje dekoderów to już tylko FANABERIA Polsatu , i tak jak wspominali tu @Specjalista Cyfrowy Polsat i @support458 od nich to nie zależy, i są tylko osobami które " coś " tam wiedzą lub mogą więcej ,ale ich też nikt nie wysłucha i za ich szepnięciem słowa gdzieś dalej cuda wianki się nie wydarzą . Zresztą nie tylko tu ale ogólnie na forach sat ptaszki ćwierkają iż CP ogarnęła stagnacja i przedwczesny sezon ogórkowy - unifikacja menu w dekoderze EVO LITE to jak widzimy najwyższy ogrom postępu i technicznych popisów na jaki stać CP w tym półroczu , ba no i dodanie po ponad 10 latach PULS 2 dla abonentów , no i wewnętrzne testy VIP kanałów dla " VIPrańców " na których nadawany jest mix Polsatowskiego " kątetu" z innych anten !! Polsat wyluzuj z tymi nowościami , bo nie ogarniamy jako abonenci nie nadążamy tych emejzingów  ... 🤦‍♂️

 

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I najgorsze jest to, że ci "na wysokich szczeblach" nawet nie zdają sobie sprawy z poirytowania abonamentów, tymi wszystkimi mankamentami. Co my możemy zrobić? Zadzwonić na infolinię, to wysłucha nas konsul, ewentualnie zapisze usterkę i wyślę a osoba szczebel wyżej to zignoruje. Napisać na czacie ICOK? Podobna sytuacja. Czat na koncie CP na FB, musiałem zainstalować Messenger nie w wersji lite żeby móc wybrać opcję, to była droga przez mękę, odesłali mnie abym napisał na maila z moimi uwagami. Ewentualnie można pisać pod postami na FB kompletnie nie na temat postu. Oficjalne forum CP takie jakie miało n i ncplus? Nie ma, a przydałoby się. Pozostaje mieć nadzieję że w przyszłości ktoś na wysokim stanowisku dowie się o bolączkach abonentów i zrobi z tym porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co robi Polsat w głowie się nie mieści. Z powodu niedziałającego prawidłowo EPG wymieniłem dekoder. Odbiór od kuriera podłączenie, konfiguracja i pierwszy zgrzyt błąd instalacji aktualizacji. Dobra lecimy dalej ustawiam co sie da dekoder się uruchamia i wszędzie info Tego kanału nie ma w twoim abonamencie.

Ponawiam sygnał przez ICOK czekam, czekam i nic,  telefon bo biura obsługi gdzie po opisaniu sytuacji przełączają do technika. Znowu tłumaczenie co się dzieje, ponowienie sygnału i info od technika że jak aktualizacja nie przeszła to dekoder prawdopodobnie nie będzie działał. Mam czekać a jak nie ruszy mam wymienić na nowy...

Tak sobie teraz czekam i myślę że trzeba będzie go jednak wymienić lub schować do pudełka i płacić za nic do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...