Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W czasie trwania okresu minimalnego (na jaki została zawarta umowa) można wypowiedzieć miesiąc wcześniej.

Jeśli jest to już umowa na czas nieokreślony okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące.

Z kolei można przedłużyć chyba na 3 miesiące przed upływem okresu minimalnego

Proszę o poprawę jeśli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piomaz87 ale jemu chodzi ile czasu wcześniej,dla świętego spokoju może nawet trzy miesiące wcześniej dać wypowiedzenie.Co jest korzystne bo jest sporo telefonów z propozycjami od Cyfry,tak ze warto się nad tym zastanowić.Im wcześniej tym lepiej,pierwszą ofertę dostajesz listowną.Ze przyjmują ze smutkiem twoją rezygnacje,dają pewien czas i 10% rabatu,jeśli nie zadzwonisz do nich w tym czasie.Wymiękają i dzwonią z lepszą ofertą,jeśli powiesz nie to dzwonią jeszcze z dwa albo trzy razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się rezygnuje z HBO? Wiem, że trzeba zadzwonić do Cyfry ale co tam się mówi?

Bo ja mam HBO za darmo do maja więc muszę zadzwonić w kwietniu żeby nic nie naliczyli, zgadza się?

I czy oni tam jakoś sami automatycznie zrobią tak jak trzeba czy też trzeba im tłumaczyć osobno, że rezygnuję z pakietu HBO, HBO HD i HBO Digital?

I chodzi mi o to też żeby mi nie wyłączyli tego od razu po zadzwonieniu ale DOPIERO jak w dniu kiedy się skończy promocja. Trzeba to w jakiś sposób zaznaczyć w rozmowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz gratis do końca maja, to do końca maja masz czas na telefon.

Wystarczy, że powiesz że chcesz odłączyć HBO, a oni Cię poinformują, że będą zmuszeni odłączyć też opcje powiązane, czyli HBO HD i HBO Digital.

Przy okazji zaproponują Ci żebyś zostawił HBO (promocję na 6 m-cy za 19,90).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomo21 ja wyłączyłem opcję dodatkową zeszłego roku,aż dwa miesiące do tyłu.Bo nie chciałem płacić za HBO i Filmbox prawie 45zł,Konsultant mnie poinformował ile zapłacę za dwa miesiące.Tak to jest jedyny atut tej platformy,jak ich powiadomisz wyłączą w tedy kiedy potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc

w grudniu skorzystałem z promocji telewizor za 1zł dekoder pace 500 hd i mam pakiet komfortowy +pakiety(canal plus+HBO)

kanały HD gratis i opcja filmbox miała byc gratis dla uzytkownikow dekoderow HD(w moim przypadku Pace PVR 500 HD)

niedawno dostałem ów dekoder ale pakiet filmbox nie aktywny jest tylko kanał filmbox

czy ktos z was ma moze miał taka sama sytuacje ?

 

prosze o pomoc :roll:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie: Czy pisał ktoś do Cyfry+ reklamację w sprawie wyłączenia opcji HBO z zachowaniem opcji PREMIUM HD. Z jakim skutkiem była ta reklamacja??? Pytam dlatego bo z końcem miesiąca kończy mi się promocja na HBO i chcę ją wyłączyć ale wiem że Cyfra+ wyłączy mi również kanały PREMIUM HD. Podpisywałem umowę jako nowy abonent na pakiet komfortowy na 18 miesięcy (kod promocji 18SD). Dzięki za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@taisho.

 

to jak wyglądałoby zejście na pakiet powitalny, jeśli umowa jest do grudnia 2010, i jest w tej chwili komfortowy (bodajze 50% rabatu na 10miesiecy) oraz canal+ i hbo (skończyła się 50% zniżka) ?

 

pzdr

qlex

 

Pisałem w tej sprawie do Cyfry i dostałem odpowiedź że w okresie minimalnym nie można obniżyć pakietu do Powitalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie: Czy pisał ktoś do Cyfry+ reklamację w sprawie wyłączenia opcji HBO z zachowaniem opcji PREMIUM HD. Z jakim skutkiem była ta reklamacja??? Pytam dlatego bo z końcem miesiąca kończy mi się promocja na HBO i chcę ją wyłączyć ale wiem że Cyfra+ wyłączy mi również kanały PREMIUM HD. Podpisywałem umowę jako nowy abonent na pakiet komfortowy na 18 miesięcy (kod promocji 18SD). Dzięki za informacje

Reklamację wysłałem mailem 3 kwietnia, potwierdzenie przyjęcia reklamacji otrzymałem po kilku godzinach, jednak odpowiedzi jak dotąd żadnej. Mają na to podobno 30 dni. Pytałem tu na forum ile się czeka w praktyce na odpowiedź ale nikt mi nie odpowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wysłałem reklamację o to samo, "premium hd" zamiast "C+ hd", człowiek myślał że to to samo bo informowali zarówno na infolinii jak i w punkcie odbioru że nie stracę żadnych kanałów tylko HBO przy rezygnacji, a tu masz, chcą odłączyc

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że podpisując Umowę skorzystał Pan ze zniżki na opcję dodatkową Premium HD. Jednocześnie wyjaśniam, iż decydując się na odłączenie opcji premium HBO automatycznie następuje wyłączenie opcji dodatkowej HBO HD. W związku z tym opcja dodatkowa CANAL+ HD staje się pełnopłatna (6 zł).

 

Jednocześnie, proszę o zwrot karty zastępczej do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+ w terminie do 30 kwietnia 2010 roku.

szybka odpowiedź dziś

na jaki email mam tą reklamacje jeszcze raz wysłać ? bo wysyłałem na "zmiana pakietu" z zakładki kontakt, chyba nie rozumieją że to jest reklamacja a nie prośba o zmianę pakietu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...