pulsdriver Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 czy nie mając HBO jako opcji dodatkowej mogę zamówić HBO HD w opcji PremiumHD za 9zł, czy muszę mieć włączone pakiet HBO za 29,90zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Musisz mięć włączone zwykłe HBO ale teraz promocja 19,90 przez 6 mies samego HBO HD nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padziero Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ile czasu wcześniej można wypowiedzieć umowę z Cyfrą oraz ile wcześniej można ja ewentualnie przedłużyć ?? Umowa zawarta jakoś na w połowie czerwca (czerwiec bezpłatny) zaraz po oddaniu Nboxa po zmianie regulaminu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 W czasie trwania okresu minimalnego (na jaki została zawarta umowa) można wypowiedzieć miesiąc wcześniej. Jeśli jest to już umowa na czas nieokreślony okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Z kolei można przedłużyć chyba na 3 miesiące przed upływem okresu minimalnego Proszę o poprawę jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rawik Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 piomaz87 ale jemu chodzi ile czasu wcześniej,dla świętego spokoju może nawet trzy miesiące wcześniej dać wypowiedzenie.Co jest korzystne bo jest sporo telefonów z propozycjami od Cyfry,tak ze warto się nad tym zastanowić.Im wcześniej tym lepiej,pierwszą ofertę dostajesz listowną.Ze przyjmują ze smutkiem twoją rezygnacje,dają pewien czas i 10% rabatu,jeśli nie zadzwonisz do nich w tym czasie.Wymiękają i dzwonią z lepszą ofertą,jeśli powiesz nie to dzwonią jeszcze z dwa albo trzy razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ok. oczywiście że można wcześniej to nawet jest bezpieczniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak się rezygnuje z HBO? Wiem, że trzeba zadzwonić do Cyfry ale co tam się mówi? Bo ja mam HBO za darmo do maja więc muszę zadzwonić w kwietniu żeby nic nie naliczyli, zgadza się? I czy oni tam jakoś sami automatycznie zrobią tak jak trzeba czy też trzeba im tłumaczyć osobno, że rezygnuję z pakietu HBO, HBO HD i HBO Digital? I chodzi mi o to też żeby mi nie wyłączyli tego od razu po zadzwonieniu ale DOPIERO jak w dniu kiedy się skończy promocja. Trzeba to w jakiś sposób zaznaczyć w rozmowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jeśli masz gratis do końca maja, to do końca maja masz czas na telefon. Wystarczy, że powiesz że chcesz odłączyć HBO, a oni Cię poinformują, że będą zmuszeni odłączyć też opcje powiązane, czyli HBO HD i HBO Digital. Przy okazji zaproponują Ci żebyś zostawił HBO (promocję na 6 m-cy za 19,90). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rawik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Tomo21 ja wyłączyłem opcję dodatkową zeszłego roku,aż dwa miesiące do tyłu.Bo nie chciałem płacić za HBO i Filmbox prawie 45zł,Konsultant mnie poinformował ile zapłacę za dwa miesiące.Tak to jest jedyny atut tej platformy,jak ich powiadomisz wyłączą w tedy kiedy potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Czyli nawet jak zadzwonię dzisiaj to odłączą mi te kanały dopiero jak minie promocja, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 A coś trzeba mówić specjalnego żeby mi przypadkiem nie wyłączyli zniżki na CANAL+ ? Czy oni już tam będą wiedzieć że to ta promocja świąteczna była? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 czesc to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc w grudniu skorzystałem z promocji telewizor za 1zł dekoder pace 500 hd i mam pakiet komfortowy +pakiety(canal plus+HBO) kanały HD gratis i opcja filmbox miała byc gratis dla uzytkownikow dekoderow HD(w moim przypadku Pace PVR 500 HD) niedawno dostałem ów dekoder ale pakiet filmbox nie aktywny jest tylko kanał filmbox czy ktos z was ma moze miał taka sama sytuacje ? prosze o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zarejestruj się na ICA zrób reaktywacje karty,jeśli nie pomoże dzwoń do CTA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ja też ostatnio dodałem FILMBOX i po dodaniu zrobiłem Reaktywacje i było po maksimum 5 minutach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 poszła reklamacja przez maila reaktywacja nic nie dała dzieki za pomoc jacekplacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jak się rezygnuje z HBO? Wiem, że trzeba zadzwonić do Cyfry ale co tam się mówi? Spróbuj powiedzieć: "Dzień dobry, chciałbym zrezygnować z HBO". Ale nie gwarantuje, że Ci się uda. Napisz jak ci poszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Hmm, dziwne. Promocja obowiązuje do 31 maja, a dzisiaj mi powiedzieli że nawet jak 30 maja zadzwonię to mi nic nie naliczą za czerwiec i od razu odłączą co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A ja mam takie pytanie: Czy pisał ktoś do Cyfry+ reklamację w sprawie wyłączenia opcji HBO z zachowaniem opcji PREMIUM HD. Z jakim skutkiem była ta reklamacja??? Pytam dlatego bo z końcem miesiąca kończy mi się promocja na HBO i chcę ją wyłączyć ale wiem że Cyfra+ wyłączy mi również kanały PREMIUM HD. Podpisywałem umowę jako nowy abonent na pakiet komfortowy na 18 miesięcy (kod promocji 18SD). Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 @taisho. to jak wyglądałoby zejście na pakiet powitalny, jeśli umowa jest do grudnia 2010, i jest w tej chwili komfortowy (bodajze 50% rabatu na 10miesiecy) oraz canal+ i hbo (skończyła się 50% zniżka) ? pzdr qlex Pisałem w tej sprawie do Cyfry i dostałem odpowiedź że w okresie minimalnym nie można obniżyć pakietu do Powitalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Najlepiej sprawdź w swojej umowie. Wiem, że w grudniu wiele osób tak robiło z tych co brali umowę w grudniu 2008r. Jak nie wierzysz to poczytaj sobie forum z grudnia 2009r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Czy ktoś, kto brał w grudniu - styczniu Cyfre+ z pakietem powitalnym, próbował przejść na wyższy pakiet ? Jeśli tak, to na jakich warunkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 A ja mam takie pytanie: Czy pisał ktoś do Cyfry+ reklamację w sprawie wyłączenia opcji HBO z zachowaniem opcji PREMIUM HD. Z jakim skutkiem była ta reklamacja??? Pytam dlatego bo z końcem miesiąca kończy mi się promocja na HBO i chcę ją wyłączyć ale wiem że Cyfra+ wyłączy mi również kanały PREMIUM HD. Podpisywałem umowę jako nowy abonent na pakiet komfortowy na 18 miesięcy (kod promocji 18SD). Dzięki za informacje Reklamację wysłałem mailem 3 kwietnia, potwierdzenie przyjęcia reklamacji otrzymałem po kilku godzinach, jednak odpowiedzi jak dotąd żadnej. Mają na to podobno 30 dni. Pytałem tu na forum ile się czeka w praktyce na odpowiedź ale nikt mi nie odpowiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qler85 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 właśnie wysłałem reklamację o to samo, "premium hd" zamiast "C+ hd", człowiek myślał że to to samo bo informowali zarówno na infolinii jak i w punkcie odbioru że nie stracę żadnych kanałów tylko HBO przy rezygnacji, a tu masz, chcą odłączyc Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że podpisując Umowę skorzystał Pan ze zniżki na opcję dodatkową Premium HD. Jednocześnie wyjaśniam, iż decydując się na odłączenie opcji premium HBO automatycznie następuje wyłączenie opcji dodatkowej HBO HD. W związku z tym opcja dodatkowa CANAL+ HD staje się pełnopłatna (6 zł). Jednocześnie, proszę o zwrot karty zastępczej do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+ w terminie do 30 kwietnia 2010 roku. szybka odpowiedź dziś na jaki email mam tą reklamacje jeszcze raz wysłać ? bo wysyłałem na "zmiana pakietu" z zakładki kontakt, chyba nie rozumieją że to jest reklamacja a nie prośba o zmianę pakietu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 informacje@cyfraplus.com.pl reklamacje@cyfraplus.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi