swojadroga Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Tak, nadal są dostępne oferty na czas nieokreślony. W wolnej chwili przejrzę i poprawię rozpiskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Dzięki za info;) to teraz mój news dla prepaid powróciła możliwość deklaracji w iCOK dane są przerabiane wyjątkowo wolno co 24h czyli dodamy pakiet to czekamy 24h i można zmienić znowu.Przed wielką usterką wachlować zmianami można było nawet co 30minut.Teraz ograniczone 1 zmiana deklaracji co 24h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Powróciła możliwość deklarowania pakietów w opcji prepaid! Szkoda, że Eleven nadal brak... Już była o tym mowa, kaspian0007 Co do mulenia - zgadzam się, potrzebowało chwili zanim zaskoczyło. Jednak nadal smuci ten brak Eleven... Ktoś ma logiczne (chociaż w Polsacie o to trudno) wytłumaczenie dlaczego nadal się ociągają z tym? Może przez infolinie będzie coś szło załatwić hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Podejrzewam, że system mają jakiś cienki i połatany. ICOK dla prepaid się rozsypał, jak wprowadzili Eleven. Wygląda na to, że na razie jedynie opanowali to do stopnia - przywrócenie funkcjonalności. Jak Eleveny da się dodać i umowa na to pozwala - to będą, jedynie jest pytanie kiedy. Jak uznają, że koszt wdrożenia przewyższa potencjalne wpływy, to po prostu tego nie zrobią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Bardziej podejrzewam, że chodzi o nadal trwającą migrację do nowego systemu sprzedaży. Wygląda, że umowy zawierane w nowym systemie mają ograniczoną funkcjonalność w ICOK. Deklaracje pakietów w Prepaid prawdopodobnie idą już w nowym systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Na stronie Cyfrowego Polsatu pojawiła się nowa wersja cennika dla użytkowników datowana na 11-go lipca. Z pakietu Sport HD wypadł Fightklub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Witam mam moduł prepaid polsatu i pakiet familijny. Chciałbym mieć Eleveny. Jeśli zapłacę 44,90zł za familijny i 15zł za Eleveny to będę je miał na miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Również jestem ciekaw jak to wygląda od strony praktycznej. W teorii wydaje się, że jest to niemożliwe, gdyż Elevenów nie ma w cenniku dla użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Nie ma żadnej takiej możliwosci.Patrz cennik dla użytkowników--->> tam masz co można wykupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
al1 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Jak jest z tym prepaidem? Mam dekoder własnościowy. Miałem pakiet Mini, chciałem zmienić na inny i nie mam żadnej możliwości. Pisałem przez iCOK Polsatu, dostałem odpowiedź, że nie mogę sam nic zmienić. Jak miałem drugi dekoder z umową to przy tym własnym była możliwość zmiany na Familijny, HBO itp. Edytowane 27 Września 2016 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono tragiczną wręcz pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak masz pakiet Mini to deklarację w prepaid robisz via infolinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytyt Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Wróciłem niedawno do Polski i nie jestem za bardzo oczytany w temacie. Czy Cyfrowy Polsat oferuje jeszcze oferty prepaid? Pamiętam że kilka lat temu można było sobie kupić dekoder ze sparowaną kartą, wybrać dowolny pakiet i po wpłacie na konto włączali kanały. Nie widziałem żeby z tego zrezygowali, a o samej ofercie też nic nie słyszę. Edytowane 27 Października 2016 przez ytyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Kto ma, to z większym lub mniejszym trudem - skorzysta. Kto nie ma, to już raczej mieć nie będzie. No chyba, że poszukasz opcji z umową na czas nieokreślony i dekoderem na własność (o ile jeszcze są, ale popatrz na rozpiski kolegi @swojadroga, to się zorientujesz), wypowie ją od razu i w ten sposób zostanie na pre-paidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Też mam podobny problem, na własnościowym HD3000 mam zadeklarowany pakiet Mini HD, chciałem teraz włączyć na miesiąc pakiet Familijny HD i , w ICOK brak możliwości modyfikacji(od pół roku), na infolinii to od Annasza do Kajfasza(ponad 15 min w roamingu) i dalej ta sama , a żona już zaczyna mnie wyklinać przez Skype za brak telewizji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 To już nawet problem robią z deklaracją pakietu na infolinii ??? Pytam bo posiadam moduł cam i echostara w prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Wpłata zaksięgowana(44,90zł z dopiskiem pakiet familijny hd) i oczywiście aktywny pakiet mini hd, po następnych dwudziestu paru minutach na fonie i przełączania od jednego "fachowca" do drugiego, trafiłem na trzeźwo myślącą kobietę z działu technicznego. Po 2 godz działa pakiet familijny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 To tak nie działa. Najpierw należy zadeklarować pakiet, potem wpłaty dokonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jak ICOK leży, to niestety działa to tak, jak pisze @BODEK510. Dopytywałem się o to jak nie było możliwości deklaracji w maju: Chcę zmienić obecny pakiet (03.05.2016) W związku z nierozwiązanymi od ponad dwóch tygodni problemami z ICOK proszę o włączenie pakietów Familijny HD + Sport HD dla karty nr ************. Odpowiedź była taka: Szanowny Panie W celu aktywacji usługi prosimy o dokonanie wpłaty i kontakt zwrotu po uregulowaniu należności za pakietu. To chyba zresztą jakiś Hindus pisał przy użyciu Google Translate, a nie znana tu wszystkim pani Magda. Drążyłem dalej: Nie, to nie tak ma działać. Zrobiłbym to sam, ale macie Państwo w tej chwili kompletnie bezużyteczny ICOK. Proszę o włączenie usług: Familijny HD i Sport HD zgodnie z punktem 2 na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/telewizja-bez-umow.cp. Jak Państwo przydzielicie pakiety, ja sobie opłacę w momencie, kiedy będę chciał oglądać, zgodnie z punktem 3 na powyższej stronie. A proszę o przydzielenie pakietów teraz, bo wiem, ile takie operacje potrafią Państwu zająć czasu, a chcę mieć kontrolę nad tym, kiedy pakiet się aktywuje, a nie bawić się z Państwem w ciuciubabkę. [==cut==] I dostałem taką odpowiedź: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że na obecną chwilę nie ma możliwości aktywacji deklaracji na wskazane pakiety. Zgodnie z wcześniej przesłaną wiadomością po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie wiadomości w celu aktywacji. Zaznaczamy, że wpłata może być przez Pana wykonana w dogodnym dla Pana czasie, a aktywacja po zaksięgowaniu wpłaty zostanie zlecona po odczytaniu zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Infolinia też leży w tym temacie? Dopytuję tylko. To nie sarkazm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Popatrz na post @BODEK510 powyżej i spróbuj sam sobie odpowiedzieć na to pytanie. Plus popatrz na wpisy w tym dziale i/lub dziale na temat ICOK z kwietnia/maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Czyli z końcem października brak zmian? Śmierdzi mi to końcem oferty przedpłaconej w CP. Od kilku miesięcy nie ma już ofert dla nowych klientów na czas nieokreślony, które pozwalały przejść na taką ofertę. BTW. Wpisanie w temacie przelewu "deklaracji" nie poskutkuje, bo nikt tego nie widzi u operatora (nie tylko w CP tak jest). Komputer weryfikuje tylko kwotę i nadaje uprawnienia według ostatniej deklaracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Robiąc wpłatę i wpisując na jaki pakiet, postąpiłem w zgodzie z informacją od konsultanta na infolinii. To że niektórzy konsule są niekompetentni, a cały system obsługi klienta o kant rozbić to już jest inna sprawa. Najważniejsze, że zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 @swojadroga, potencjalną likwidacją pre-paid to śmierdzi od czasu kiedy przestali dawać umowy na własnościowe dekodery w pre-paidzie. A chodzą też pogłoski o wymianie na nowszą Nagrę (nowy CAID 186C o ile pamiętam i karty z CAID 1861 dosępne od jakiegoś czasu) i kto wie, czy wtedy po prostu nie poblokują wszystkiego. Wolałbym nie, bo mam co nieco na stanie i od czasu do czasu (przyznaję - rzadko), ale korzystam. A jeśli chodzi o infolinię, to co tu dużo mówić - siedzi na niej cały przekrój społeczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Dziś miałem jazdę z modułem po 6 miesiącach zapragnąłem zmienić z Familijny HD na Familijny Max HD, wcześniej na koncie był full pakiet i zjechałem do Familijny HD w ostatnim miesiącu, zjazd z dodatkowych opcji był bezproblemowy, teraz w drugą stronę to wyszło że mam 20zł nadpłaty, nie włączą Max HD i tyle, drugi telefon za 2 godziny... trochę ochłonąłem, inny konsultant i żeby włączyć Max HD skan dowodu potrzebuje, pytam po co, mają Pesel i wszystkie dane, potrzebuje by zatwierdzić zmianę pakietów słyszę w słuchawce, to ja że utylizuję moduł, kasa duża się skończy, uciąłem dyskusję i podziękowałem za rozmowę, po 3 godzinach sprawdzam w ICOK zaskoczyło wszystko >> Familijny Max HD, ale w systemie wisi tylko Familijny HD (w opłatach jest Familijny HD i Max HD), po kiego tak utrudniają życie to nie wiem, system działa dziwnie bo wcześniej wyświetlał nadpłatę, teraz tylko saldo na następny miesiąc Familijny HD, rzuciłem i na Familijny Max HD na Grudzień już, kto wie może jeszcze raz puszczą uprawnienia, szkoda mi tego Polsatu przed płaconego z modułem, ale widać zmierzają do unicestwienia tej oferty, takiej jazdy jak dziś nie miałem nigdy, tak na koniec 4 godziny idą uprawnienia, kanały z pakietów na raty się zaświecają, koszmarny czwartek i ja za to jeszcze płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Śmierdzi mi to końcem oferty przedpłaconej w CP. Od kilku miesięcy nie ma już ofert dla nowych klientów na czas nieokreślony, Próbowałem uaktywnić moje 2 moduły CAM, obecnie bez umowy. Ani na prepaid ani na umowę nie idzie. Moduły do kosza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.