Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Usługi przed płacone będą przebudowane, nie znikną bo dają dobrą kasę CP, po co siejecie zamęt, to że w ICOK usługi zablokowane nic nie znaczy, poprzez Infolinię da się włączyć, włączałem w tym tygodniu, trochę się zmieni w pakietyzacji to in plus a strona CP od zawsze niedomagała więc ja się do tego przyzwyczaiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To aktywacja usług poprze Infolinię jak przeszła kaspian0007 ?

YLDtUL9f.jpg

Moduł był nieużywany i jakoś włączyli Familijny HD, jakby wygaszali ofertę to nie było by monitów o następne opłaty ale z tego zrzut dałem w innym temacie, mącisz kaspian0007 w drugim już temacie, tak dla zabawy bo zgadnę że CP przed płaconego nie masz (z tego co piszesz to jasno wynika).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deklaracje jakie pakiety chcemy oglądać!! majac zadeklarowany na module Familijny hd+ hbo hd +Cinemax hd nie mogę dodać nic nowego!! o to mi chodzi tak samo nie da się przez icok jak i telefonicznie.Do tego zablokowano opcje podpisania umów na sprzęt własnosciowy!!

 

Opłacić można jak masz zadeklarowane i wg tego co było deklarowane.Nie można jedynie zmienić oferty.Tak samo  w abonamencie w ofercie Elastycznej nie mam możliwości zmiany na innym peselu. Ciekawe...

Edytowane przez kaspian0007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojrakk nie podpieraj się ICOK czy Infolinią, na Infolini tak kumaci ludze pracują że aż głowa boli, zresztą nawet jak coś wiedzą to bez komunikatu CP nic nie powiedzą, zmiany pakietów będą bo to już planowali pod koniec 2015 roku, usługa przed płacona na razie zostaje, żródła nie podam, CP jakby wygaszał usługę przed płaconą to musi dać stosowny komunikat, tak z dnia na dzień nie może, gdybanie do niczego nie doprowadzi więc ja spasuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojrakk nie podpieraj się ICOK czy Infolinią, na Infolini tak kumaci ludze pracują że aż głowa boli, zresztą nawet jak coś wiedzą to bez komunikatu CP nic nie powiedzą, zmiany pakietów będą bo to już planowali pod koniec 2015 roku, usługa przed płacona na razie zostaje, żródła nie podam, CP jakby wygaszał usługę przed płaconą to musi dać stosowny komunikat, tak z dnia na dzień nie może, gdybanie do niczego nie doprowadzi więc ja spasuję.

Oczywiście zgodzę się z tym, że na infolinii itp pracują osoby z łapanki i sam często instruuję te osoby, bo wiem więcej od nich. Ale... Skądś tę informację odnośnie wyłączenia prepaid musieli nabyć. Co nie? Sami sobie wymyślili? Tyle osób w różnych miejscach komunikacji z operatorem?

Dodatkowo piszesz "źródła nie zdradzę ale będzie tak i koniec kropka"... No i jak to wygląda? Ile tu było bajkopisarzy i trolli... Oczywiście sam mam nadzieję, że to co mówisz to prawda i będzie można dalej prepaid używać (+Eleven) no ale sprawa jest trochę "podejrzana".

Edytowane przez chojrakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że popierasz kaspian0007, ale to wywrotowy osobnik, może napisz jakie Deklaracje?

Pakiety przecież pisałem będą przebudowane, na Forum piszą że oferta przed płacona zgaśnie a to nie prawda.

Jakie deklaracje? Odpisuję, zakończyłem umowę z dekoderem na własność i przeszedłem na usługę prepaid. Niestety nie zdążyłem zadeklarować (wybrać) pakietów za jakie chcę płacić w usłudze prepaid, bo nie ma takiej możliwości od 21.04.16 przez icok ("Modyfikuj usługę" jest nie aktywne), ani telefonicznie (3 konsultantów stwierdziło, że nie mają takiej możliwości i nie wiedzą dlaczego), więc zostałem z "pudłem" od CP do oglądania FTA (za bardzo nie ma co oglądać). Napisałem reklamację 21.04.16 i nawet mi odpisano, że "Zawiadamiamy, że przedmiotowy problem jest obecnie w trakcie analizy.

Jednocześnie dokładamy wszelkich starań aby usterka została usunięta. Prosimy o cierpliwość." Rozumiem, że usterka może trwać 2-3 dni, ale tydzień?!

Dzisiaj też dzwoniłem i powiedziano, że na chwilę obecną nie ma możliwości włączenia jakichkolwiek pakietów na "świeżym" prepaidzie i nie ma możliwości modyfikacji istniejących pakietów na używanym prepaidzie i najlepsze jest to, że nie wiedzą kiedy i czy w ogóle będzie można modyfikować pakiety prepaid.

Użytkownika "kaspian0007" nie popieram, bo go nie znam, natomiast potwierdziłem, to co napisał, dlatego proszę nie manipuluj słowami, bo popierać, a potwierdzać, to zupełnie inne czynności o innym znaczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojrakk jeśli mieli by przed płacone usługi wyłączyć na zawsze to automat już by przestał działać, dawałem zrzuty z konta przedpłaconego tu i w innym temacie, na razie po staremu jest, CP już kilkakrotnie mieszał w usłudze przed płaconej i pomimo tego działa nadal (były wcześniej też pogłoski że wygaszą), nawet jak 100000 użytkowników tylko z przed płaconej usługi korzysta to duża kasa dla CP bo pakiety drogie, CP raczej tego żródła nie zniszczy, jak jednak to zrobi to strata żadna bo drodzy jak diabli, ja płakać nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak zacytować ciebie z "jak jednak to zrobi to strata żadna bo drodzy jak diabli" połączyć z Twoją pewnością i tajemnym "źródłem" z wcześniejszych postów to jaki wniosek można wyciągnąć? Pisanie żeby pisać, typowe trollowanie.

Co do możliwości opłaty (bez zmian pakietów) - to prawda, sam o tym pisałem w temacie iCOK.

 

Z początkiem postu oczywiście się zgadzam, rezygnacja ot tak z takiej kasy to istny strzał w stopę. Jakoś dziwnie się to złożyło z dodaniem Eleven i Euro... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z ICOK i prepaidem zaczęły się albo w dniu albo dzień po ogłoszeniu dołączenia Eleven. I tak, cały sprzęt widać, nadać pakietów się nie da, świeci, co świeciło.

 

Nie podoba mi się, że już dwa tygodnie (tak - DWA) to trwa, ale strzymam do początku maja i zobaczę, co wtedy. Bo uważam, że cały ten zamęt jest dokładnie związany z dodawaniem Eleven do systemu. A jakby mieli uwalić sprzęt własnościowy, to czemu moduł (własnościowy) z umową działa? Nic nie ryzykują, pakiet Darmowy i nadal można zmieniać na Mini HD. Nie ma co panikować, przynajmniej jeszcze przez parę dni. Potem poproszę o nadanie Familijnego i Sport HD i oczywiście jak się nie da - będę reklamował, tak, żeby na Euro zdążyli :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z ICOK i prepaidem zaczęły się albo w dniu albo dzień po ogłoszeniu dołączenia Eleven. I tak, cały sprzęt widać, nadać pakietów się nie da, świeci, co świeciło.

 

Nie podoba mi się, że już dwa tygodnie (tak - DWA) to trwa, ale strzymam do początku maja i zobaczę, co wtedy. Bo uważam, że cały ten zamęt jest dokładnie związany z dodawaniem Eleven do systemu. A jakby mieli uwalić sprzęt własnościowy, to czemu moduł (własnościowy) z umową działa? Nic nie ryzykują, pakiet Darmowy i nadal można zmieniać na Mini HD. Nie ma co panikować, przynajmniej jeszcze przez parę dni. Potem poproszę o nadanie Familijnego i Sport HD i oczywiście jak się nie da - będę reklamował, tak, żeby na Euro zdążyli :).

Moduł własnościowy z umową działa, bo jest na niego aktywna "UMOWA", problem dotyczy usługi prepaid, a nie dotyczy sprzętu własnościowego z aktywną umową. Jak skończy się Tobie umowa i jeśli w tym dniu będzie trwał nadal taki stan w prepaidzie jaki jest dzisiaj (nie można wybrać/zadeklarować pakietów), to pozostaniesz z modułem wartym tyle, co kanały FTA, czyli nic. Chyba, że (mam nadzieję) coś się wkrótce zmieni(naprawi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...