pilkarz1 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Dzięki jackpol, to jak dobrze liczę to prepaid familijny hd 44,90zł + Eleveny prawdopodobnie 15zł to wychodzi miesięcznie 59,90zł. Dla fanów sportu są w tym Polsat sport, polsat sport extra, eurosport i te eleveny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jedyną nowością stan aktyalny jest u[beep]e prepaid w ICOK.Proponuję by administracja oficjalnie zapytała co jest grane bo to kpina;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Usługi przed płacone będą przebudowane, nie znikną bo dają dobrą kasę CP, po co siejecie zamęt, to że w ICOK usługi zablokowane nic nie znaczy, poprzez Infolinię da się włączyć, włączałem w tym tygodniu, trochę się zmieni w pakietyzacji to in plus a strona CP od zawsze niedomagała więc ja się do tego przyzwyczaiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Akurat zmienic deklaracji via telefon też nie można;) I to jest nowośc od tygodnia ponad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To aktywacja usług poprze Infolinię jak przeszła kaspian0007 ? Moduł był nieużywany i jakoś włączyli Familijny HD, jakby wygaszali ofertę to nie było by monitów o następne opłaty ale z tego zrzut dałem w innym temacie, mącisz kaspian0007 w drugim już temacie, tak dla zabawy bo zgadnę że CP przed płaconego nie masz (z tego co piszesz to jasno wynika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuzisko Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Posiadam 2 prepaidy, jeden opłacony i zadeklarowany wcześniej, a drugi świeży jeszcze bez deklaracji i niestety od 21.04.16 ani na opłaconym nie można zmienić deklaracji zarówno przez icok jak i telefon, ani na tym drugim, więc potwierdzam, to co pisze kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Fajnie że popierasz kaspian0007, ale to wywrotowy osobnik, może napisz jakie Deklaracje? Pakiety przecież pisałem będą przebudowane, na Forum piszą że oferta przed płacona zgaśnie a to nie prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Na czym maja polegać "przebudowania"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Deklaracje jakie pakiety chcemy oglądać!! majac zadeklarowany na module Familijny hd+ hbo hd +Cinemax hd nie mogę dodać nic nowego!! o to mi chodzi tak samo nie da się przez icok jak i telefonicznie.Do tego zablokowano opcje podpisania umów na sprzęt własnosciowy!! Opłacić można jak masz zadeklarowane i wg tego co było deklarowane.Nie można jedynie zmienić oferty.Tak samo w abonamencie w ofercie Elastycznej nie mam możliwości zmiany na innym peselu. Ciekawe... Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Ciekaw jak ceny podskoczą bo zawsze po przebudowie jest drożej, jak podniosą ceny to moduł do utylizacji dam, kasy więcej za Familijny HD czy resztę pakietów nie przyswoję, CP tak jak NC+ zamiast łowić klientów atrakcyjną ofertą, doi abonentów i przed płaconych ile się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Raczej ceny nie pójdą do góry zapewne dodany będzie Eleven paczka.Bo co ciekawe i w abonamencie nie ma aktywacji w ofertach Elastycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Skąd posiadasz, irek6311, informację o przebudowie pakietów i nie wyłączaniu prepaid? Bo z tego co odpisują na ICOK i telefonicznie to jednak to ty mówisz, niestety, nieprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Wiem jedynie ze realne jest całkowite wyłączenie prepaid.Ale co wtedy z utylizacja sprzętu klienta? Sprzedawano sprzęt na własność 199zl dalem no i mam stracić ta kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Skąd posiadasz, irek6311, informację o przebudowie pakietów i nie wyłączaniu prepaid? Bo z tego co odpisują na ICOK i telefonicznie to jednak to ty mówisz, niestety, nieprawdę. Czyli co, likwidują na amen? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Najlepiej by satkurier zapytał oficjalnie operatora o cala sytuację.Bo te nasze gdybania nic nie dadzą.Mr Orbito czy dalo by rade zapytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 chojrakk nie podpieraj się ICOK czy Infolinią, na Infolini tak kumaci ludze pracują że aż głowa boli, zresztą nawet jak coś wiedzą to bez komunikatu CP nic nie powiedzą, zmiany pakietów będą bo to już planowali pod koniec 2015 roku, usługa przed płacona na razie zostaje, żródła nie podam, CP jakby wygaszał usługę przed płaconą to musi dać stosowny komunikat, tak z dnia na dzień nie może, gdybanie do niczego nie doprowadzi więc ja spasuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Powiedzmy że wierze koledze Irek;) dla mnie to dobre wieści.Zapewne dodadzą Eleven paczkę za 25zl:D Dziwi na dziś tylko ta blokada na umowy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) chojrakk nie podpieraj się ICOK czy Infolinią, na Infolini tak kumaci ludze pracują że aż głowa boli, zresztą nawet jak coś wiedzą to bez komunikatu CP nic nie powiedzą, zmiany pakietów będą bo to już planowali pod koniec 2015 roku, usługa przed płacona na razie zostaje, żródła nie podam, CP jakby wygaszał usługę przed płaconą to musi dać stosowny komunikat, tak z dnia na dzień nie może, gdybanie do niczego nie doprowadzi więc ja spasuję. Oczywiście zgodzę się z tym, że na infolinii itp pracują osoby z łapanki i sam często instruuję te osoby, bo wiem więcej od nich. Ale... Skądś tę informację odnośnie wyłączenia prepaid musieli nabyć. Co nie? Sami sobie wymyślili? Tyle osób w różnych miejscach komunikacji z operatorem? Dodatkowo piszesz "źródła nie zdradzę ale będzie tak i koniec kropka"... No i jak to wygląda? Ile tu było bajkopisarzy i trolli... Oczywiście sam mam nadzieję, że to co mówisz to prawda i będzie można dalej prepaid używać (+Eleven) no ale sprawa jest trochę "podejrzana". Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez chojrakk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuzisko Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Fajnie że popierasz kaspian0007, ale to wywrotowy osobnik, może napisz jakie Deklaracje? Pakiety przecież pisałem będą przebudowane, na Forum piszą że oferta przed płacona zgaśnie a to nie prawda. Jakie deklaracje? Odpisuję, zakończyłem umowę z dekoderem na własność i przeszedłem na usługę prepaid. Niestety nie zdążyłem zadeklarować (wybrać) pakietów za jakie chcę płacić w usłudze prepaid, bo nie ma takiej możliwości od 21.04.16 przez icok ("Modyfikuj usługę" jest nie aktywne), ani telefonicznie (3 konsultantów stwierdziło, że nie mają takiej możliwości i nie wiedzą dlaczego), więc zostałem z "pudłem" od CP do oglądania FTA (za bardzo nie ma co oglądać). Napisałem reklamację 21.04.16 i nawet mi odpisano, że "Zawiadamiamy, że przedmiotowy problem jest obecnie w trakcie analizy. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań aby usterka została usunięta. Prosimy o cierpliwość." Rozumiem, że usterka może trwać 2-3 dni, ale tydzień?! Dzisiaj też dzwoniłem i powiedziano, że na chwilę obecną nie ma możliwości włączenia jakichkolwiek pakietów na "świeżym" prepaidzie i nie ma możliwości modyfikacji istniejących pakietów na używanym prepaidzie i najlepsze jest to, że nie wiedzą kiedy i czy w ogóle będzie można modyfikować pakiety prepaid. Użytkownika "kaspian0007" nie popieram, bo go nie znam, natomiast potwierdziłem, to co napisał, dlatego proszę nie manipuluj słowami, bo popierać, a potwierdzać, to zupełnie inne czynności o innym znaczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 chojrakk jeśli mieli by przed płacone usługi wyłączyć na zawsze to automat już by przestał działać, dawałem zrzuty z konta przedpłaconego tu i w innym temacie, na razie po staremu jest, CP już kilkakrotnie mieszał w usłudze przed płaconej i pomimo tego działa nadal (były wcześniej też pogłoski że wygaszą), nawet jak 100000 użytkowników tylko z przed płaconej usługi korzysta to duża kasa dla CP bo pakiety drogie, CP raczej tego żródła nie zniszczy, jak jednak to zrobi to strata żadna bo drodzy jak diabli, ja płakać nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 No i jak zacytować ciebie z "jak jednak to zrobi to strata żadna bo drodzy jak diabli" połączyć z Twoją pewnością i tajemnym "źródłem" z wcześniejszych postów to jaki wniosek można wyciągnąć? Pisanie żeby pisać, typowe trollowanie. Co do możliwości opłaty (bez zmian pakietów) - to prawda, sam o tym pisałem w temacie iCOK. Z początkiem postu oczywiście się zgadzam, rezygnacja ot tak z takiej kasy to istny strzał w stopę. Jakoś dziwnie się to złożyło z dodaniem Eleven i Euro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Problemy z ICOK i prepaidem zaczęły się albo w dniu albo dzień po ogłoszeniu dołączenia Eleven. I tak, cały sprzęt widać, nadać pakietów się nie da, świeci, co świeciło. Nie podoba mi się, że już dwa tygodnie (tak - DWA) to trwa, ale strzymam do początku maja i zobaczę, co wtedy. Bo uważam, że cały ten zamęt jest dokładnie związany z dodawaniem Eleven do systemu. A jakby mieli uwalić sprzęt własnościowy, to czemu moduł (własnościowy) z umową działa? Nic nie ryzykują, pakiet Darmowy i nadal można zmieniać na Mini HD. Nie ma co panikować, przynajmniej jeszcze przez parę dni. Potem poproszę o nadanie Familijnego i Sport HD i oczywiście jak się nie da - będę reklamował, tak, żeby na Euro zdążyli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Witam mam opłacony prepaid od 20 kwietnia na miesiąc z kanałami Eleven. Czy od maja kanały Eleven mi zakodują, czy będę je miał do 20 maja gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Zakodują, była informacja do kiedy jest otwarte okno. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez chojrakk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuzisko Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Problemy z ICOK i prepaidem zaczęły się albo w dniu albo dzień po ogłoszeniu dołączenia Eleven. I tak, cały sprzęt widać, nadać pakietów się nie da, świeci, co świeciło. Nie podoba mi się, że już dwa tygodnie (tak - DWA) to trwa, ale strzymam do początku maja i zobaczę, co wtedy. Bo uważam, że cały ten zamęt jest dokładnie związany z dodawaniem Eleven do systemu. A jakby mieli uwalić sprzęt własnościowy, to czemu moduł (własnościowy) z umową działa? Nic nie ryzykują, pakiet Darmowy i nadal można zmieniać na Mini HD. Nie ma co panikować, przynajmniej jeszcze przez parę dni. Potem poproszę o nadanie Familijnego i Sport HD i oczywiście jak się nie da - będę reklamował, tak, żeby na Euro zdążyli . Moduł własnościowy z umową działa, bo jest na niego aktywna "UMOWA", problem dotyczy usługi prepaid, a nie dotyczy sprzętu własnościowego z aktywną umową. Jak skończy się Tobie umowa i jeśli w tym dniu będzie trwał nadal taki stan w prepaidzie jaki jest dzisiaj (nie można wybrać/zadeklarować pakietów), to pozostaniesz z modułem wartym tyle, co kanały FTA, czyli nic. Chyba, że (mam nadzieję) coś się wkrótce zmieni(naprawi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.