Skocz do zawartości

HBO GO - pytania, problemy i komentarze


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, NobelM napisał:

HBO GO znowu klękło? 39173ba808566fdd5dc3076fcc2215ac.jpgfe4735bec85704e21a51776497af1a48.jpg

U mnie w aplikacji na Samsungowym Tizenie działa, właśnie skończyłem oglądać wczorajszy odcinek serialu "30 srebrników"

Edit: aplikacja dziala jeszcze na telefonie, jednak na konsoli wrecz przeciwnie

Edytowane przez Solderowy123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu, ale bardziej opłacałoby mi się samo HBO jako subskrypcja bez umowy w CP.

 

Jak to się tam odbywa? Czy trzeba jakąś umowę podpisać czy podaje się tylko swoją kartę kredytową? Mógłby mnie ktoś wdrożyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Zakładasz konto, podajesz dane karty, aby mogli pobrać opłatę i tylko tyle. Nie ma umowy. Korzystasz tak długo, ile chcesz. W każdym momencie odpinasz z tego konta swoją kartę i subskrypcja się dalej nie przedłuży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 4 stycznia 2021 roku. Sprawa dotyczyła braku działania nc+go TV HBO GO.

 

Problem z usługą HBO GO zarejestrowaliśmy 2 stycznia 2020 roku. Była to awaria globalna, zakończona 4 stycznia 2021 roku.

 

Przysługuje Panu odszkodowanie za awarię trwająca nieprzerwanie dłużej niż 24 godziny lub dłużej niż łącznie 24 godziny w miesiącu kalendarzowym. Wysokość odszkodowania stanowi kwotę 1/30 opłat miesięcznych za usługi dotknięte Awarią, z których Abonent korzystał, za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny Awarii.

 

Reklamację uznałam.

 

Przepraszam za brak dostępu do kolekcji w okresie od 2 do 4 stycznia 2021 roku. Rekompensatę w kwocie 10,29 zł przyznam w formie zniżki na abonament w styczniu 2021 roku. Korektę zrealizujemy w przeciągu 7 dni roboczych.

 

Po uwzględnieniu korekty, do opłacenia w styczniu 2021 roku pozostaje kwota 91,72 zł. Termin płatności upłynie 18 stycznia 2021 roku.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie... czy jest ktoś teraz w stanie z odpowiednim sprzętem sprawdzić "poprawiony" bitrate na HBO GO? Na oko wygląda trochę lepiej ale o ile? Wydaje mi się że na TIZEN mam 3 przeskoki jakości czyli startuje z pierwszego rozmazanego, później drugi jest lepiej i wskakuje trzeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rasheed napisał:

Bitrate zależy od filmu i waha się od ok. 2,9 mb/s do 3,1 mb/s. Sprawdzałem na Kodi, mają tylko 1 próg jakości z 1080p, przeskok niżej to już jest 720p.


Kurczę to nadal słabo... choć wydawało mi się że się troche poprawiło. Może temu że nie każda pozycja była taka sama.

Wystarczyło by było stałe 5 Mb/s w 1080p... już nic więcej mi się nie marzy. Choć np Netflix ma pozycje 4K w bitrate 2 Mb/s i też wygląda to o dziwo dobrze... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2021 o 06:25, Krzysiek11:) napisał:

Zakładasz konto, podajesz dane karty, aby mogli pobrać opłatę i tylko tyle. Nie ma umowy. Korzystasz tak długo, ile chcesz. W każdym momencie odpinasz z tego konta swoją kartę i subskrypcja się dalej nie przedłuży.

A jak jest z tą kartą? Te dane karty muszą być cały czas zapisane na moim koncie do momentu kiedy chciałbym zrezygnować z subskrypcji? Czy to bezpieczne w końcu tam podaję tak samo kod CCV karty. Nie ma innej możliwości płatności np. przelewem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...