Poland Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) 14 czerwca będzie koncert disco polo z Wrocławia, w zapowiedzi tego wydarzenia wiążą to z 25-leciem Polsatu, które w tym roku przypada: Swoją drogą to będzie na nieco ponad tydzień przed galą w Dwójce. W opisie na YT Polsat chwali się, że to oni pierwsi zaczęli emitować ten rodzaj muzyki. Tylko czy czasem pierwsza nie była Polonia 1? (chodzi mi o wprowadzenie cyklicznego programu) I tu ciekawi mnie jedna sprawa, a mianowicie co oznacza "na początek" w tekście odczytanym przez lektora - czy planują inne wydarzenia? Moim zdaniem całe świętowanie urodzin Polsatu powinno skończyć się jak zawsze, czwartą już w historii galą jubileuszową w listopadzie lub grudniu. Edytowane 4 Maja 2017 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Całkiem możliwe że taka gala w grudniu będzie. A jak jeszcze będzie to wyglądać jak gala na 15-lecie stacji, to będzie pięknie. Tam było dość sporo materiałów archiwalnych pokazanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Jestem jak najbardziej za cyklicznymi imprezami DP. Mam jedynie żal do Polsatu, że "obudzili się" dopiero w 2013 roku, gdy Polo zajęło na wyłączność klasykę, a nie w latach 2007-10, kiedy mówiło się o powrocie tego gatunku. Jednak bardzo nie podoba mi się mieszanie wykonawców branży z innymi. Po prostu to nie pasuje. No, chyba, że mówimy o czymś takim jak SuperHit Festival, gdzie jest koncert najpopularniejszych wykonawców w kraju. Wtedy, żeby był on obiektywny ta muzyka musi być. Polsat się chwali jakby propagowanie tego czegoś było pozytywne. Nie nazywajmy disco polo muzyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Finał Pucharu Polski Lech Poznań - Arka Gdynia, obejrzało 1,36 mln widzów, a w Polsacie Sport dodatkowo 306 tyś. źródło: forum media2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Polsat się chwali jakby propagowanie tego czegoś było pozytywne. Nie nazywajmy disco polo muzyką. Muzyka czy też nie, Disco Polo to największy biznes rozrywkowy w dziedzinie muzycznej nad Wisłą ;p Prognozy mówią że ze względu na niszową oglądalność innych gatunków lada moment z rynku TV zniknie wszystko co z disco polo się nie brata. Można gatunku nie lubić ale 40 milionowy naród glosujący pilotami mylić się nie może. Zresztą tu cytacik: "Lecz kiedy na imprezach spędzają czas, Słuchają naszej muzy, słuchają nas." Choć Disco retro może jakoś się uchowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 @wojtek509, bo dzisiaj na g... zarabia się największe pieniądze. Im większy szajs, tym lepiej, co pokazuje trend z disco polo. Ciężko uznać to za coś wartościowego. To tak jak z Mc Donald's, niby się człowiek zapcha, ale zero wartości odżywczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Sukces Disco Polo tkwi w jego prostocie, dzięki czemu stało się praktycznie muzyką pokoleniową. To z kolei przekłada się na wysoką popularność, z czego Polsat korzysta. Edytowane 5 Maja 2017 przez neo_patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Tylko że to co nam teraz grają, to jest w większości jakieś polo dance. To już nie jest to samo jak z disco polo w latach '90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Czy te z lat 90-tych, czy te obecne, nie ma to znaczenia, ponieważ i tak jest to jedno wielkie g... Chyba co do tego nie ma wątpliwości. Przykre jest, że coraz to więcej osób jest mało wymagających przez co w TV (paradokumenty, tanie programy rozrywkowe typu Mam talent!, Taniec z gwiazdami, Warsaw Shore, programy disco polo itp.) i radiu jest co jest. Edytowane 5 Maja 2017 przez Bloo411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Homer Simpson Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Zgadzam się z tobą. Teraz nie ma miejsca na ambitną rozrywkę czy ciekawe seriale. Wszędzie tylko disco polo, odmóżdżające paraśmieci, programy typu Jak Oni Fałszują...masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Kolejny tasiemiec jesienią… http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/twoja-twarz-brzmi-znajomo-8-w-jesiennej-ramowce-polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 I bardzo dobrze. Akurat to show jest z nielicznych które oglądam w Polsacie. Ciekawe kto tym razem wystąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 To było do przewidzenia, że będzie kolejna edycja programu ''Twoja Twarz Brzmi Znajomo''. Co do przyszłych uczestników, to mogłaby wystąpić np. Małgorzata Kożuchowska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Myślę że misji w której należałby uczyć kultury wysokiej i audycji z klasyką oczekiwać można od TVP Kultura, a w słonecznym kanale liczy się wyłącznie oglądalność Jest takie powiedzenie które puentuje dyskusję: "Milion much je g***o, milono much nie może się mylić, delektujmy się więc g****m". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Powtórzę się, tu nie o oglądalność chodzi - Moda na sukces w TVP1 miała kilka milionową oglądalność (znacznie większą niż obecne propozycję) a pomimo tego ją ściągnięto z anteny, ale świadomość odbiorców (starej daty panie domów) nie łykały kiczu i marketingowego bełkotu z reklam. Widocznie widownia która ogląda Polsat jest mniej wybredna/świadoma i łatwiej poddaje się reklamowanemu kiczowi i tandecie na półkach. Ot taka smutna prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Reklamodawcom zależy najbardziej na osobach wykształconych, tak? Przecież to one powinny być świadome i nie łykać syfu. Nie rozumiem praw tego rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Z marketingowych prawideł wiem że świadomość funkcjonowania rynku nie sprawia że nie jesteśmy podatni na manipulację medialną. Dla przykładu produkt pięknie promowana Coco-Cola nie wiele różniąca się smakiem od Polo Coli..... niby różnicy brak a prestiż, marka i emocje reklamy działają nawet na ludzie rynku reklamy które jakoś lepiej się czują pijąc właśnie produkt coca-coli (polecam badania z psychologii reklamy w tym zakresie). Co do mody na sukces TV publiczna to dziwna kasta w której chodzi o dwie kwestie - oglądalność oraz promowanie czegoś na kształt tradycyjnych wartości (taka realizacja bietnic rządu), dzięki czemu realizują swoją misję. Z drugiej strony z marketingowego punktu widzenia okazać się może że na lokowaniu produktów z własnych produkcji czasem zarobić można więcej niż na nieco wyższej oglądalności serialu z USA, wszak w tym wszystkim na końcu chodzi tylko o mamonę i władzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Reklamodawcom zależy najbardziej na osobach wykształconych, tak? Przecież to one powinny być świadome i nie łykać syfu. Nie rozumiem praw tego rynku. Wykształconym, jak najbardziej, tylko przedtem "udoskonalamy kształcenie" likwidujemy maturę z zaliczeniem 60% i umożliwiamy zaliczanie czegoś co nazwiemy taką samą nazwą matura za 30% wiedzy (której zakres również został zmniejszony do poziomu kształcenia czeladniczego - bo nie mistrzowskiego) i puszczamy na studia bez egzaminów wstępnych - tak to jest właśnie dokładnie o to wykształcenie. Obecne zmiany które mogą to odwrócić są bardzo krytykowane. Współczuję osobom co musiały przejść to ścieżkę, absolutnie to nie jest ich wina, czy zasługa, zostali do tego legislacyjnie zmuszeni - zostali upośledzeni intelektualnie na całe życie - powinni żądać odszkodowania za wyrządzone im krzywdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Ale o co właściwie chodzi? Bo jeżeli o ocenianie programów, czy całych kanałów na podstawie jakiś profili społecznych, to jest to tylko dobre dla tych, którzy chcą w ten sposób siebie dowartościować. W rzeczywistości nie ma to żadnego przełożenia na wartość i popularność danego programu, czy kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Sukces Disco Polo tkwi w jego prostocie, dzięki czemu stało się praktycznie muzyką pokoleniową. To z kolei przekłada się na wysoką popularność, z czego Polsat korzysta. Mnie disco polo wyjątkowo drażni. Twój opis tego gatunku określa też jego słuchaczy. Reklamodawcom zależy najbardziej na osobach wykształconych, tak? Przecież to one powinny być świadome i nie łykać syfu. Nie rozumiem praw tego rynku. Nie zgodzę się. Reklamodawcom nie zależy ani na wykształconych ani na inteligentnych bo tacy kupują świadomie. Nawet nie chodzi o tych zamożnych bo przecież większość reklamowanego syfu wcale nie ma jakiejś wygórowanej ceny. Idzie się przecież w ilość, a nie jakość. Polsat niestety promuje taki rodzaj rozrywki w połączeniu z paradokumentami, które są na takim poziomie, że przestaję wierzyć w ludzi jak sobie pomyślę, że to musi mieć dobrą oglądalność skoro jest opłacalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Kolejny tasiemiec jesienią… http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/twoja-twarz-brzmi-znajomo-8-w-jesiennej-ramowce-polsatu Nie rozumiem, jak to coś może się podobać. Najgorszy syf, jaki powstał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 A dlaczego miałoby się nie podobać? Można pośmiać się z wykonania utworu jak i charakteryzacji samego uczestnika. Na dodatek uczestnicy przekazują nagrody na wybrany cel charytatywny. Same pozytywy. Dla mnie jest to jedyny program, który oglądam na Polsacie. O jakim tasiemcu mowa? Przecież np. taki "Taniec z gwiazdami" jest już dłużej nadawany (ileż to edycji było na TVN-ie, a ile już na Polsacie). A jeśli chodzi o "najgorszy syf", to bez przesady. Na samym Polsacie znajdzie się audycje (które były emitowane, np. "Celebrity Splash!", a nawet nadal są emitowane - np. paradokumenty) o wiele bardziej godne tego określenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Obstawiam, że program oglądają bezrobotne kobiety i prowadzące gosp. domowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Jak to czasami można o sobie dużo dowiedzieć. A tak na poważnie, to z całym szacunkiem dla przeciwników wszystkiego, co rozrywkowe, ale wykształcenie i status majątkowy nie mają wpływu na upodobania danego widza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Obstawiam, że program oglądają bezrobotne kobiety i prowadzące gosp. domowe Twoja teoria nijak się ma do faktów. Program nadawany jest premierowo w soboty około 22:00, a powtórki są w niedziele około 15:45. Raczej niewiele osób pracuje w tym czasie, ludzie wręcz odpoczywają. Mi się program podoba i będę oglądać kolejną edycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.