teodor2424 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Oba w podobnej cenie. Więc nie pozostaje nic innego jak kupić. Wide band od inverto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Dlaczego wideband a nie unicable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 22 minuty temu, kodif napisał: Dlaczego wideband a nie unicable? Prawdopodobnie to lepsze rozwiązanie pod jeden tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 10.02.2020 o 02:29, teodor2424 napisał: Dostałem jakiś zwykły konwerter twin Corab c120twn do ultraboxa+ 4k. Pociągnąłem dwa osobne kable podłączyłem i czuję się oszukany przez Canal+. Przecież miało śmigać nagrywanie 3x plus oglądanie a dali do zestawu niekompatybilny konwerter. Dobra do rzeczy jeżeli mam już te dwa kable to jaki konwerter żeby nie było problemów i żeby wykorzystać do full ten dekoder? Brak multiroom, brak innych dekoderów itp. Czy wystarczy teraz kupić IDLP-WDB01-OOPRO-OPP Czy odrzucić jeden kabel i kupić: IDLU-32UL40-UNBOO-OPP Unicable II Co będzie łatwiejsze do konfiguracji i czy wogole będzie w czymś różnica? Canal+ ma w ofercie anteny z konwerterami kompatybilnymi z tym dekoderem. I ten konwerter jest kompatybilny jak wiele innych. Pytanie dlaczego doradzono Ci taki konwerter skoro chciałeś nagrywać 3 kanały niezależnie? Pochwal się. 20 godzin temu, kodif napisał: Dlaczego wideband a nie unicable? 20 godzin temu, Dr. Falcon napisał: Prawdopodobnie to lepsze rozwiązanie pod jeden tv. Tańsze pod warunkiem, że do anteny będzie podpięty tylko ten jeden dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Panowie przesiadłem się z cp na canal + z dekodera evoboxa na 4k technikolor .I odbiór na evoboxie był lepszy ,ostrość.kolory naturalne a w ulrtrabox 4k jest gorzej kolory, mdłe ,ostrość słabsza.Telewizor Panasonic premium 58 cali ,kabek certyfikat.Wyczytałem ,że evobox ma procesor Brodcam color najlepszy na rynku i tu jest problem że ultrabox 4k ma gorszy procesor. Edytowane 14 Lutego 2020 przez karle2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek144 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Czy posiadając dekoder Technicolor USW4001NCP z aplikacją NETFLIX muszę usługę netflixa wykupić w nc+ czy mogę korzystać z posiadanego, opłaconego już konta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Możesz korzystać z własnego konta Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek144 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 1 minutę temu, kingofsouth napisał: Możesz korzystać z własnego konta Netflix. Dzięki, bo właśnie odstąpiłem od przedłużenia umowy. Warunkiem był dekoder z Netflixem (USW4001NCP), a gość stwierdził, że skoro nie ma u nich netflixa to to i tak nie będzie działać i dał NCP-3670SF, a po rozmowie z infolinią stwierdził, że teraz i tak już go nie może wymienić na inny. Tragedia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Zaraz zaraz. Wybrałeś już dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek144 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Tak - umowa była przedłużona telefonicznie (jak wyżej wspomniałem, jednym z warunków dekoder z netflixem), w salonie nastąpiła tylko wymiana dekodera. niestety nie byłem świadomy, że oferują 4K UltraBox+ w wersji z i bez netflixa. Po instalacji w domu zdziwienie i telefon do punku w którym był wymieniony stary dekoder - odpowiedź j.w. i info żebym się nie martwił bo za 2-3 msc ten dekoder też dostanie aktualizację. Telefon na infolinię, mieli skontaktować się z punktem i zlecić wymianę - ale w dniu dzisiejszym stwierdzili, że to jednak zależy od punktu, gość w punkcie, że nie ma opcji na wymianę. Poleciała rezygnacja z przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Netflixa zapewne dodadzą również w tym drugim dekoderze. Pytanie tylko kiedy to nastąpi, bo jak znam programistów tej platformy to im się nigdy nie spieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Wam też aplikacja start działa bardzo wolno? Od jakiegoś miesiąca praktycznie nie da się z niej korzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 U mnie aplikacja Start działa normalnie, natomiast bardzo wolno uruchamia się Radio+, otwiera się 2-3 minuty po naciśnięciu OK na pilocie.Inne pozycję menu bez zmian czyli prawidłowo działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Ja dostalem info w punkcie podczas wymiany ze dekodery 4k od ADB nie maja mozliwosci technicznej instalacji netflixa wiec chyba raczej nigdy sie na nich nie pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Ludziom w punkcie to można wierzyć tak samo jak w przepowiednie wróżbity Macieja Mi kiedyś przy składaniu wypowiedzenia wciskali bajki, że nie będę mógł teraz podpisać nowej umowy przez rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 12 godzin temu, lukimann napisał: Sprawdziłem przed chwilą i nic się nie zmieniło jeśli o chodzi o szybkość przełączania.Chyba , że taka sytuacja zdarza się co jakiś czas? Ogólnie z tej aplikacji nie korzystam. U mnie strasznie wolno się ładuje pełna strona....... wole korzystać ze start niż z epg 19 minut temu, shevchenko1987 napisał: Ludziom w punkcie to można wierzyć tak samo jak w przepowiednie wróżbity Macieja Mi kiedyś przy składaniu wypowiedzenia wciskali bajki, że nie będę mógł teraz podpisać nowej umowy przez rok. To jeszcze nic mi u konkurencji wciskali kit że będę musiał zapłacić karę umowną mimo że wypowiedziałem ze względu na zmianę regulaminu ale że Pani była miła i ładna to grzecznie odpowiedziałem że jak będzie trzeba to zapłacę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek144 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 26 minut temu, lukimann napisał: Jesteś pewny , że mogłeś tak zrezygnować z umowy? Jak miałem odebrać dekoder w punkcie po telefonicznym zaakceptowaniu warunków to zostalem poinformowany w punkcie, że rezygnacja 14 dniowa nie przysługuje. Potem już zamówiłem dekoder kurierem. Chyba dobrze , po pewnie dostałbym w punkcie ADB. Nie było najmniejszych problemów ze zrezygnowaniem, normalnie przysługiwało 14 dniowe prawo na odstąpienie. Oferta była zaakceptowane telefonicznie, a w punkcie jedynie podpisany protokół wymiany dekodera. Gość w punkcie powiedział, że i tak nic się nie ugra bo według nich już mamy dekoder 4K i wymiana na 4K Technicolor nie wchodzi w grę i lepie czekać na aktualizację tego co mamy. Czekam na telefon z infolinii w sprawie złożonego odstąpienia, a w najgorszym wypadku się rozstaniemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 z tego co wiem to zamawiając przez internet wysyłają teraz TCI więc może zamiast odstępować wygodniej byłoby dogadać się i oddać ten dek który masz a oni niech Ci wyślą TCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromlody Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Witam Mam 4k ultraboxa od Technikolora od grudnia i mam poważny problem bo dekoder codziennie się zawiesza i to po kilka razy dziennie. Zazwyczaj odbywa się to po dłuższym nieużywaniu kilku godzin po włączeniu dekoder pokazuje ostatnio oglądany kanał jest ok ale po zmianie na inny kanał pokazuje się tylko obraz z nowego kanału kilka sekund a potem czarny ekran i dekoder przestaje reagować na jakiekolwiek polecenia. Jedyna opcja to reset albo odłączenie kabla zasilającego. Po uruchomieniu dekodera jest już wszystko ok choć czasem potrafi się znowu zawiesić. Sprawdzałem dekoder na dwóch TV, wymieniłem kable hdmi, dałem nowy konwerter teraz śmiga na unicabel. Sygnał z anteny jest ok poziom 90% jakość ok 65% Miał ktoś podobny podobny problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek144 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 2 godziny temu, _Artek_ napisał: z tego co wiem to zamawiając przez internet wysyłają teraz TCI więc może zamiast odstępować wygodniej byłoby dogadać się i oddać ten dek który masz a oni niech Ci wyślą TCI Tyle, że zbytnio nie ma z kim gadać. Gość w punkcie powiedział, że nie ma podstawy żeby przyjąć/wymienić dekoder na TCl zasłaniając się jakimiś karami którymi nc+ go obciąży za takie coś, a na infolinii mówią żeby jeździć po innych punktach i próbować bo oni nie mogą narzucić konkretnemu punktowi wymiany dekodera. Stąd odrazu rezygnacja i czekanie na ich ruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromlody Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 25 minut temu, lukimann napisał: Od grudnia.... Może powinieneś w pierwszej kolejności zgłosić usterkę dekodera do Działu Technicznego i zażądać sprawdzenia i ewentualnie wymiany Ultraboxa w odpowiednim punkcie. Zamiast inwestować w nowe kable, nową instalację. *Jest osobny temat dotyczący Ultraboxa od Technicolora. Znalazłem odpowiedni temat już napisałem. Na infolinii w grudniu mówili mi bym wymienił kable i konwerter bo są stare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 1 godzinę temu, jaromlody napisał: Znalazłem odpowiedni temat już napisałem. Na infolinii w grudniu mówili mi bym wymienił kable i konwerter bo są stare. ładny wcisneli tobie kit i naciągnieli cię na koszty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Dziś zawiecha dekodera ,pierwszy raz od grudnia.Przy uruchomieniu brak obrazui dżwięku .Wyciągnięcie wtyczki i wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madziunia6271 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) @karel2 - to się dopiero zaczyna. U mnie czarny obraz jest od grudnia, co 7- 9 dni czarny obraz na TV. 100000 porad pracowników c+ tj kabel, tv, wejście hdmi itp - dziś się okazało że coś jest u nich i mam pierw wałczyć tv a po później dekoder. wg mnie problem po aktualizacji do netflix - pomaga tylko wtyczka. Kupiłem kabel rekomendowany i nic to nie daje Edytowane 18 Lutego 2020 przez madziunia6271 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 U mnie nic takiego nie ma miejsca. Miałem początkowo podobne problemy zaraz po wymianie dekodera. Tylko u mnie wszystko idzie przez amplituner. Na wejściu na którym turbobox pracował bez problemu ultrabox nie za każdym razem podawał obraz. Wystarczyło jednak skorzystać z innego gniazda w apmku i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.