Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 10.02.2020 o 02:29, teodor2424 napisał:

Dostałem jakiś zwykły konwerter twin Corab c120twn do ultraboxa+ 4k.

Pociągnąłem dwa osobne kable podłączyłem i czuję się oszukany przez Canal+. Przecież miało śmigać nagrywanie 3x plus oglądanie a dali do zestawu niekompatybilny konwerter. 

Dobra do rzeczy jeżeli mam już te dwa kable to jaki konwerter żeby nie było problemów i żeby wykorzystać do full ten dekoder?

Brak multiroom, brak innych dekoderów itp. 

Czy wystarczy teraz kupić IDLP-WDB01-OOPRO-OPP

Czy odrzucić jeden kabel i kupić: IDLU-32UL40-UNBOO-OPP Unicable II

Co będzie łatwiejsze do konfiguracji i czy wogole będzie w czymś różnica? 

Canal+ ma w ofercie anteny z konwerterami kompatybilnymi z tym dekoderem. I ten konwerter jest kompatybilny jak wiele innych. Pytanie dlaczego doradzono Ci taki konwerter skoro chciałeś nagrywać 3 kanały niezależnie? Pochwal się.

20 godzin temu, kodif napisał:

Dlaczego wideband a nie unicable?

 

20 godzin temu, Dr. Falcon napisał:

Prawdopodobnie to lepsze rozwiązanie pod jeden tv. 

 

Tańsze pod warunkiem, że do anteny będzie podpięty tylko ten jeden dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przesiadłem się z cp na canal + z dekodera evoboxa na 4k technikolor .I odbiór na evoboxie był lepszy ,ostrość.kolory naturalne a w ulrtrabox  4k jest gorzej kolory, mdłe ,ostrość słabsza.Telewizor Panasonic  premium 58 cali ,kabek certyfikat.Wyczytałem ,że evobox ma procesor Brodcam color najlepszy na rynku i tu jest problem  że ultrabox 4k ma gorszy procesor.

Edytowane przez karle2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kingofsouth napisał:

Możesz korzystać z własnego konta Netflix.

Dzięki, bo właśnie odstąpiłem od przedłużenia umowy. Warunkiem był dekoder z Netflixem (USW4001NCP), a gość stwierdził, że skoro nie ma u nich netflixa to to i tak nie będzie działać i dał  NCP-3670SF, a po rozmowie z infolinią stwierdził, że teraz i tak już go nie może wymienić na inny. Tragedia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - umowa była przedłużona telefonicznie (jak wyżej wspomniałem, jednym z warunków dekoder z netflixem), w salonie nastąpiła tylko wymiana dekodera. niestety nie byłem świadomy, że oferują 4K UltraBox+ w wersji z i bez netflixa. Po instalacji w domu zdziwienie i telefon do punku w którym był wymieniony stary dekoder - odpowiedź j.w. i info żebym się nie martwił bo za 2-3 msc ten dekoder też dostanie aktualizację. Telefon na infolinię, mieli skontaktować się z punktem i zlecić wymianę - ale w dniu dzisiejszym stwierdzili, że to jednak zależy od punktu, gość w punkcie, że nie ma opcji na wymianę. Poleciała rezygnacja z przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lukimann napisał:

Sprawdziłem przed chwilą i nic się nie zmieniło jeśli o chodzi o szybkość przełączania.Chyba , że taka sytuacja zdarza się co jakiś czas?

Ogólnie z tej aplikacji nie korzystam.

 

U mnie strasznie wolno się ładuje pełna strona....... wole korzystać ze start niż z epg

 

19 minut temu, shevchenko1987 napisał:

Ludziom w punkcie to można wierzyć tak samo jak w przepowiednie wróżbity Macieja ;)

 

Mi kiedyś przy składaniu wypowiedzenia wciskali bajki, że nie będę mógł teraz podpisać nowej umowy przez rok.


To jeszcze nic mi u konkurencji wciskali kit że będę musiał zapłacić karę umowną mimo że wypowiedziałem ze względu na zmianę regulaminu :D ale że Pani była miła i ładna to grzecznie odpowiedziałem że jak będzie trzeba to zapłacę :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, lukimann napisał:

Jesteś pewny , że mogłeś tak zrezygnować z umowy? Jak miałem odebrać dekoder w punkcie po telefonicznym zaakceptowaniu warunków to zostalem poinformowany w punkcie,  że rezygnacja 14 dniowa nie przysługuje.

Potem już zamówiłem dekoder kurierem.

Chyba dobrze , po pewnie dostałbym w punkcie ADB.

Nie było najmniejszych problemów ze zrezygnowaniem, normalnie przysługiwało 14 dniowe prawo na odstąpienie. Oferta była zaakceptowane telefonicznie, a w punkcie jedynie podpisany protokół wymiany dekodera. 

Gość w punkcie powiedział, że i tak nic się nie ugra bo według nich już mamy dekoder 4K i wymiana na 4K Technicolor nie wchodzi w grę i lepie czekać na aktualizację tego co mamy. Czekam na telefon z infolinii w sprawie złożonego odstąpienia, a w najgorszym wypadku się rozstaniemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam 4k ultraboxa od Technikolora od grudnia i mam poważny problem bo dekoder codziennie się zawiesza i to po kilka razy dziennie. Zazwyczaj odbywa się to po dłuższym nieużywaniu kilku godzin po włączeniu dekoder pokazuje ostatnio oglądany kanał jest ok ale po zmianie na inny kanał pokazuje się tylko obraz z nowego kanału kilka sekund a potem czarny ekran i dekoder przestaje reagować na jakiekolwiek polecenia. Jedyna opcja to reset albo odłączenie kabla zasilającego. Po uruchomieniu dekodera jest już wszystko ok choć czasem potrafi się znowu zawiesić. 

Sprawdzałem dekoder na dwóch TV, wymieniłem kable hdmi, dałem nowy konwerter teraz śmiga na unicabel. Sygnał z anteny jest ok poziom 90% jakość ok 65%

Miał ktoś podobny podobny problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

z tego co wiem to zamawiając przez internet wysyłają teraz TCI więc może zamiast odstępować wygodniej byłoby dogadać się i oddać ten dek który masz a oni niech Ci wyślą TCI

Tyle, że zbytnio nie ma z kim gadać. Gość w punkcie powiedział, że nie ma podstawy żeby przyjąć/wymienić dekoder na TCl zasłaniając się jakimiś karami którymi nc+ go obciąży za takie coś, a na infolinii mówią żeby jeździć po innych punktach i próbować bo oni nie mogą narzucić konkretnemu punktowi wymiany dekodera. Stąd odrazu rezygnacja i czekanie na ich ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, lukimann napisał:

Od grudnia.... Może powinieneś w pierwszej kolejności zgłosić usterkę dekodera do Działu Technicznego i zażądać sprawdzenia i ewentualnie wymiany  Ultraboxa w odpowiednim punkcie.

Zamiast inwestować w nowe kable,  nową instalację.

*Jest osobny temat dotyczący Ultraboxa od Technicolora.

Znalazłem odpowiedni temat już napisałem. Na infolinii w grudniu mówili mi bym wymienił kable i konwerter bo są stare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@karel2 - to się dopiero zaczyna. U mnie czarny obraz  jest od grudnia, co 7- 9 dni czarny obraz na TV. 100000 porad pracowników c+ tj kabel, tv, wejście hdmi itp - dziś się okazało że coś jest u nich i mam pierw wałczyć tv a po później dekoder. 

wg mnie problem po aktualizacji do netflix - pomaga tylko wtyczka.

Kupiłem kabel rekomendowany i nic to nie daje 

Edytowane przez madziunia6271
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic takiego nie ma miejsca. Miałem początkowo podobne problemy zaraz po wymianie dekodera. Tylko u mnie wszystko idzie przez amplituner. Na wejściu na którym turbobox pracował bez problemu ultrabox nie za każdym razem podawał obraz. Wystarczyło jednak skorzystać z innego gniazda w apmku i problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...