Jump to content

przemek144

Users
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About przemek144

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Tyle, że zbytnio nie ma z kim gadać. Gość w punkcie powiedział, że nie ma podstawy żeby przyjąć/wymienić dekoder na TCl zasłaniając się jakimiś karami którymi nc+ go obciąży za takie coś, a na infolinii mówią żeby jeździć po innych punktach i próbować bo oni nie mogą narzucić konkretnemu punktowi wymiany dekodera. Stąd odrazu rezygnacja i czekanie na ich ruch.
  2. Nie było najmniejszych problemów ze zrezygnowaniem, normalnie przysługiwało 14 dniowe prawo na odstąpienie. Oferta była zaakceptowane telefonicznie, a w punkcie jedynie podpisany protokół wymiany dekodera. Gość w punkcie powiedział, że i tak nic się nie ugra bo według nich już mamy dekoder 4K i wymiana na 4K Technicolor nie wchodzi w grę i lepie czekać na aktualizację tego co mamy. Czekam na telefon z infolinii w sprawie złożonego odstąpienia, a w najgorszym wypadku się rozstaniemy.
  3. Tak - umowa była przedłużona telefonicznie (jak wyżej wspomniałem, jednym z warunków dekoder z netflixem), w salonie nastąpiła tylko wymiana dekodera. niestety nie byłem świadomy, że oferują 4K UltraBox+ w wersji z i bez netflixa. Po instalacji w domu zdziwienie i telefon do punku w którym był wymieniony stary dekoder - odpowiedź j.w. i info żebym się nie martwił bo za 2-3 msc ten dekoder też dostanie aktualizację. Telefon na infolinię, mieli skontaktować się z punktem i zlecić wymianę - ale w dniu dzisiejszym stwierdzili, że to jednak zależy od punktu, gość w punkcie, że nie ma opcji na wymia
  4. Dzięki, bo właśnie odstąpiłem od przedłużenia umowy. Warunkiem był dekoder z Netflixem (USW4001NCP), a gość stwierdził, że skoro nie ma u nich netflixa to to i tak nie będzie działać i dał NCP-3670SF, a po rozmowie z infolinią stwierdził, że teraz i tak już go nie może wymienić na inny. Tragedia...
  5. Czy posiadając dekoder Technicolor USW4001NCP z aplikacją NETFLIX muszę usługę netflixa wykupić w nc+ czy mogę korzystać z posiadanego, opłaconego już konta?
  6. Obecna umowa na 15m-sc upływa 29.02.2020. Obecnie: - Comfort+ - 29,99 zł - HBO + HBO Go - 20,00 zł - turboBox+/PVR ADB 5720SX Proponowali: - Extra+ z HBO - 64,99zł (umowa 24m-sc) - dekoder 4K ULTRABOX+ - 5,00zł Wysłana rezygnacja, dzwonili i proponują to co wyżej tylko dekoder 4K ULTRABOX+ za 10zł/msc 🙄 Czyli jest drożej niż przed wysłaniem rezygnacji 🤔 Jaka stawka będzie tutaj realnie do osiągnięcia dla pakietu Extra+ z HBO + dekoder 4K ULTRABOX+? Czy do pakietu Comfort+ z HBO (proponują 44,99zł) jest szansa na dekoder 4K ULTRA
  7. Witam, umowa kończy mi się w lutym. Na chwilę obecną Comfort+, HBO z HBO Go za 49,99zł. Zależy mi na dekoderze 4K Ultrabox+ a konkretnie na wbudowanej aplikacji netflixa (posiadam opłacony profil, a nie chcę dokupować dodatkowego tvboxa). Propozycję jaką otrzymałem na ten moment to: - utrzymanie posiadanej ceny (49,99zł) plus dekoder 4K za 15zł/msc, - extra+, HBO z GO, dekoder 4K za 69,99zł/msc (w cenę wliczona jest opłata 5zł/msc za dekoder bo bez wymiany dekodera mogę mieć 64,99zł) Konsultant poinformował, że opłaty miesięcznej za dekoder nie może już zrabatować. Wy
×
×
  • Create New...