Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj sprawdziłem jak wyglądają nagrania na dysku mojego dekodera. Niestety 90% nagrań trafił szlag. Czarny ekran.

 

Po kliknieciu na otwórz, ekran wraca szybko do poprzedniego menu i dziwnym trafem pojawia sie info o wznowieniu materiału od 3:49 minuty.... Czy nagrania już przepadały ? Komuś udało się w jakiś sposob je uratować ? Śmieszne są te ich aktualizacje. Zamiast poprawić psują wiele... Powinni zostac przy starym sofcie ktory działał o wiele płynnej i byl o wiele bardziej intuicyjny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maciekmm Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta i zgłosiłem problem, że nie odtwarzają mi się stare nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją, która była na dekodery 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant powiedział, że były już takie zgłoszenia od innych Abonentów i poprosił mnie o podanie danych z konkretnych zakładek w menu dekodera i zgłoszenie techniczne zostało zarejestrowane. Podobno zdalnie będą próbować mi to naprawić, aby nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją zaczęły działać. Także zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 22 310 47 47 i poproś automat, aby połączył Cię z działem technicznym i zgłoś ten problem z nagraniami po ostatniej aktualizacji. Konsultant powinien zarejestrować w Twojej sprawie takie zgłoszenie techniczne do helpdesku, aby naprawili Ci to co zepsuła aktualizacja. Ja jak na razie czekam i odpowiedź mam dostać mailowo. Także zobaczymy, czy uda im się to naprawić z tymi nagraniami u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lukx95 napisał(a):

 Także zobaczymy, czy uda im się to naprawić z tymi nagraniami u mnie.

Jak będą chcieli się w to w ogóle bawić, równie dobrze mogą to olać bo nagrywania w umowach nikt z nas nie ma. Jakby im zależało to by naprawili u wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem z nagraniami, zgłosiłem problem dostałem odpowiedz aby wykonać reset dekodera, bez rezultatu, kolejna odpowiedz proszę wykonać powrót do ustawień domyślnych bez usuwania nagrań, bez rezultatu, kolejna odpowiedz działu technicznego - proszę się udać do punktu Canal + w celu wymiany dekodera na nowy :) więc raczej nie mają pojęcia jak odzyskać nagrania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, floro napisał(a):

Hej, mam pytanie. Zmieniłem tv i mam podłączony dekoder do tv przez hdmi. Wcześniej na dekoderze ustawiałem rozdzielczość 1920x1080. W nowym za każdym razem jak tv ustawia mi rozdzielczość 3840x2160. Wie ktoś dlaczego tak jest??

Wcześniej miałeś telewizor 4K?W telewizorze może jest jakaś opcja wymuszająca taką rozdzielczość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sp4 napisał(a):

Hmmm dziś decoder załączył się jako odbiornik cyfrowego polsatu z pięknym ich logo. Ma tak ktoś?

 

 

 

U kolegi tak było jakieś pół roku temu.  Teraz jak wyłączył dekoder na kilka dni z prądu wróciła nazwa NC+ i dzięki temu rozróżnia na tv  kafelki: 

NC+ to dekoder sat,

Canal+ to apka do odbioru z sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was dostal jakies nowe info w sprawie problemu z nagraniami ktory pojawil sie po ostatniej aktualizacji ? Dzwonilem dzis do BOK przeszedlem orzez standardowe procedury (odpicie/podpiecie dysku, restart dekodera) jednak nic to nie pomoglo. Pracownik BOK nie slyszal o problemie i zalecil wziac dekoder do punktu w celu sprawdzenia i wymiany... Nie wiem teraz czy czekac az to naprawia (ale skoro nie maja info o problemie to kto sie tym zajmie?) czy robic reset z kasowaniem nagran ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maciekmm napisał(a):

Czy ktoś z Was dostal jakies nowe info w sprawie problemu z nagraniami ktory pojawil sie po ostatniej aktualizacji ? Dzwonilem dzis do BOK przeszedlem orzez standardowe procedury (odpicie/podpiecie dysku, restart dekodera) jednak nic to nie pomoglo. Pracownik BOK nie slyszal o problemie i zalecil wziac dekoder do punktu w celu sprawdzenia i wymiany... Nie wiem teraz czy czekac az to naprawia (ale skoro nie maja info o problemie to kto sie tym zajmie?) czy robic reset z kasowaniem nagran ? 

@maciekmm Ja dzwoniłem na infolinię BOK w dniu 21 września i konsultant, z którym się połączyłem powiedział mi, że problem jest znany i było parę kontaktów już w tej sprawie, że przestały działać nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją dekoderów 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant poprosił mnie o podanie konkretnych danych z pewnych zakładek menu dekodera i zostało zarejestrowane na mojej umowie zgłoszenie techniczne. Konsultant mnie poinformował, że będą próbować mi to zdalnie naprawić, aby nagrania zaczęły działać. Mam czekać na odpowiedź mailową i cały czas czekam. Jedynie co to po rozmowie wtedy 21 września dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia technicznego z numerem zgłoszenia.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Jaś Fasola napisał(a):

Do mnie  ostatnio przyszedł sms od C+, że jak chcę wymienić dekoder żeby dzwonić nawet kontakt podali. A teraz od kilku dni sami wydzwaniają.

@Jaś Fasola Jaki dekoder chcą Ci wymienić, że dzwonią i na jaki model na jakich warunkach proponują wymianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...