darkos_88 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Witam! A ma ktoś może z Was posiadaczy Ultraboxa problem z płynnością obrazu? Obraz co jakiś czas traci na płynności trwa to przez pare sekund, przestaje i zaś zaczyna. Najbardziej widoczne jest to na transmisjach meczy piłkarskich. Problem ten nie występuje z żadnego innego żródła(dysk zewnętrzny, Youtube, Netflix).Nie wiem czy to wina Deka czy może TV... Jakby był ktoś z podobnym problemem to pomoc mile widziana Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 To może być też kwestia włączonego jakiegoś polepszacza w telewizorze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Potwierdzam problemy z time shifting, oraz nie zawsze włącza się dekoder razem z Tv poprzez pilot Tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Po ostatniej aktualizacji co raz częściej wyskakuje mi komunikat o błędzie HDCP... Dekoder mam od czerwca i nic do tej pory z nim się nie działo. Komunikat wyskakuje głównie przy włączaniu TV i dekodera jednym przyciskiem z pilota dekodera (zaprogramowałem go zaraz po przesiadce na dekoder 4K). Wiece może jak temu zaradzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Mam podobny problem. Tv bardzo często nie włącza się razem z dekiem, czasami też po włączeniu nie mam dźwięku. Chyba powróciły problemy z HDCP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Tak jak obiecałem dowiedziałem się więcej o problemach po ostatnich poprawkach w sofcie. - problemy z WiFi - problemy z przewijaniem (funkcja timeshift) - dekoder nie chce się uruchomić i pozostaje tylko wymiana na nowy - problemy z nagrywaniem (nagranie zostaje przerwane) - problemy z HDCP Niestety największy problem jest z HDCP i dotyczy on coraz większej liczby dekoderów (wczoraj spotkało to także i mnie). Trzeba niestety czekać na poprawki w sofcie (listopad). Edytowane 24 Października 2018 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 36 minut temu, SatZnawca napisał: - problemy z HDCP Niestety największy problem jest z HDCP i dotyczy on coraz większej liczby dekoderów (wczoraj spotkało to także i mnie). Jak do tej pory mnie ten problem ominął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 46 minut temu, SatZnawca napisał: Niestety największy problem jest z HDCP i dotyczy on coraz większej liczby dekoderów (wczoraj spotkało to także i mnie). No to super... Jaka jest szansa, że w listopadzie ogarną akurat ten problem z HDCP ? Przez to wszystko myślę o ponownej wymianie na Mediaboxa, na którym nie miałem żadnych problemów przez 2 lata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Dziwne, że po prostu nie moga przesłać poprzedniego softu via sat, skoro nowy jest problematyczny.. Tutaj ujawnia się plus odbiorników własnych - zawsze można zrobić downgrade itp, a w przypadku sprzętu dedykowanego pozostaje czekać na operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Ale za to jak uceglisz dekoder, bo np akurat wyłączą prąd podczas wgrywania nowego softu, to pozostaje Ci kosztowna naprawa albo zakup nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Do takich przypadków dochodzi bardzo żadko. Nie zmienia to faktu, że z własnym sprzętem jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 U mnie problemów z dekoderem nie ma... poza dwoma czy trzema zawiechami w tegoroczne lato. A tak, odpukać wszystko trybi... czy to HBO GO, 4K z nc+ go itp. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 W tamten czwartek brat brał Ultraboxa4k nówka, pierwsze uruchomienie i zgon, do wymiany, następnego już kazaliśmy sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Od 19 października 2018 roku Abonenci posiadający dekoder 4K Ultrabox+ mogą korzystać z nowej kolekcji CANAL+ w 4K, która znajduje się w nc+ GO TV INERNET pod nazwą 4K. Od 25 października 2018 roku kategoria 4K zostaje poszerzona o kolejną kolekcję – BBC, która będzie zawierała 3 kilkuodcinkowe tytuły: „Błękitna Planeta”, „Planeta Ziemia”, „Polowanie”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 u mnie na szczęście problem tylko z timeshift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Od 19 października 2018 roku Abonenci posiadający dekoder 4K Ultrabox+ mogą korzystać z nowej kolekcji CANAL+ w 4K, która znajduje się w nc+ GO TV INERNET pod nazwą 4K. Od 25 października 2018 roku kategoria 4K zostaje poszerzona o kolejną kolekcję – BBC, która będzie zawierała 3 kilkuodcinkowe tytuły: „Błękitna Planeta”, „Planeta Ziemia”, „Polowanie”.Ale ta kolekcja dostępna jest/była przynajmniej od marca 2018 (od tego czasu mam dekoder). Tak samo te kolekcje BBC już obejrzane (te weszły troszkę później). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) @NobelM ,nowa jest kolekcja Net VOD 4K. Tego wcześniej nie było. Edytowane 26 Października 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Kolekcje C+ są nowe, a kolekcji BBC ostatnio nie było. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Racja. Kolekcji Canal+ 4K nie było, była NC+ 4K. Tak często człowiek wchodzi w te treści 4K w nc+Go TV (tyle ich jest), że nawet nie zauważył, kiedy BBC nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Od paru dni zauważyłem, że ginie mi wizja i fonia na 1-2 sekundy co jakiś czas. Czy ktoś też tak ma po tej aktualizacji? Jak cofnę trochę i puszczę to samo z dysku to tego zaniku na nagraniu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Ja u siebie nie zauważyłem tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 13 godzin temu, pepe40 napisał: Od paru dni zauważyłem, że ginie mi wizja i fonia na 1-2 sekundy co jakiś czas. Czy ktoś też tak ma po tej aktualizacji? Jak cofnę trochę i puszczę to samo z dysku to tego zaniku na nagraniu nie ma. Zrestartuj dekoder poprzez odłączenie go z prądu na kilka sekund. W 90% to pomaga przy takich problemach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 OK, spróbuję. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy tego dekodera i telewizora Samsung Ue50HU6900. Czy nie mają problemu z sygnałem 4K? Edytowane 4 Listopada 2018 przez spido Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek505 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Witam. Mam pytanie. Czy podczas przełączania kanałów powinno być widoczne logo kanałów? U mnie nie wyświetlają się podczas przełączania, tylko w momencie wpisania numeru kanału ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.