Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

"Gramy programy. Proste!" - w takim razie VIVO wyp :censored: !

Już ostatnio wywaliłem ją na koniec mojej listy, obecnie ten kanał to naprawdę [beep] i szkoda czasu na niego, oglądalność też spada. Ale niech sobie tam robią co chcą, ich sprawa :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do VIVY

Oczekiwaliśmy:

Mniej papki powtórzeniowej czyli według doby 1 teledysk był puszczany ze 6 razy

Wiecej muzyki z lat 90,2000- do dziś czyli wecej dance trance muzyki klubowej takim repertuarze Clubland lub flaunt

dłuższych top list typu top100 top50.Lepsza jakość tedysków 16:9 opuźnili się od eski 4lata 4fun 2 lata z tą emisją

Dostaliśmy zamiast tego:

Kodowanie,amerykańskie i polskie reallytiszoły 4godziny muzyki.16:9 jest tyle że co z tego jak mało muzyki gierki sms zaśmiecają pół ekranu puszczają i brak konkretej rozrywki tylko powtórka goni powtórke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieta tym wywiadem jest tak duża, jakby miał on informować o czymś nowym. VIVA od kilkunastu miesięcy przedstawia się z widza czy konesera dobrej muzyki, na tego "lajkującego" programy rozrywkowe i reality-show. Ja to nie wiem - czy wszyscy spali, jak te zmiany miały miejsce? Do niektórych naprawdę ciężko dotrzeć, w dodatku powtarzacie jedno i to samo. VIVA i MTV mają swojego widza, może jest on zbyt wymagający, ale atrakcyjny dla reklamodawców, mają prawo nadawać, tym bardziej jeśli w eterze (np. w NTC) mamy dużo gorsze kanały telewizyjne. Znaffcy muzyki z tego forum mają pełno w pełni dostępnych, bez żadnych opłat kanałów telewizyjnych - Stars.tv, Vox Music TV... Czemu się użalacie nad VIVĄ skoro nie jest już do Was adresowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stars.tv, Vox Music TV... Czemu się użalacie nad VIVĄ skoro nie jest już do Was adresowana?

 

Jak możesz podsuwać np. Starsa widzom starej VIVY, przecież to inne półki muzyczne.

 

Może użalamy się nad losem Vivy, bo.. Viacom. Bo nie rozumiemy polityki tej dziwnej firmy i w dobie wyrastającej jak grzyby po deszczu nowych kanałów muzycznych w Polsce oni robią z niegdysiejszego lidera muzycznego karykaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja rozumiem tą politykę. Po pierwsze od lat, nie od wczoraj, prowadzi międzynarodową politykę profilowania swoich kanałów na rozrywkowe - dla młodzieży (Nickelodeon, Nick Jr), serialowe (Viacom Blink, Comedy Central) czy promujące ich własne produkcje reality (MTV, VIVA). Polska nie jest jedynym przykładem zmian jakie zaszły na rynku - przykład: powolne dobijanie TMF, wyłączenie MTV 2 Pop i VIVA Plus... Chodzi głównie o promowanie własnych produktów oraz dotarcie do innej (być może ciekawszej dla reklamodawców) grupy docelowej. Bo co z tego, że w ostatnim czasie zakodowano VIVĘ, skoro stała się ona kanałem iście premium, koszt produkcji prawdopodobnie spadł, bo emisja opiera się o realizowanych na własne zlecenie bądź niegdyś dla MTV programach za które płacić nie muszą.

 

Cieszmy się, że mamy atrakcyjny rynek dla nadawców, jakiego produktu by nie oferowali... Dla porównania Rosja, Czechy, Litwa czy Łotwa MTV straciły, chociaż MTV Networks nie było ich producentem. Być może te rynki nie były gotowe na tego typu rozrywkę, bowiem warto wspomnieć, że nim MTV Polska przestało być muzycznym kanałem, nadawało w Polsce przez kilka dobrych lat, skutecznie konkurując w VIVĄ, tam na dzień dobry rzucono widzom "Cribs". U nas dla porównania takie audycje, dzięki silnej pozycji tych marek, cieszą się popularnością, nawet jeśli o MTV mówi się negatywnie z racji braku muzyki. Tylko już od dawna nie identyfikują się jako kanał muzyczny, podobnie VIVA.

 

Co do Stars.tv i starej VIVY - mają coś ze sobą wspólnego, chociażby eurodance. Może nie są to jakieś powalające ilości w wykonaniu Stars.tv, jednak ta muzyka przywołuje wiele wspomnień. Oczywiście nie należy oczekiwać, że jakikolwiek nadawca muzyczny będzie w pełni brał przykład z kanału sprzed 20 lat, bo telewizja musi iść także z duchem czasu (nowe teledyski), jednak widać, że stare gatunki mają swoich widzów - w końcu sam identyfikujesz się jako widz "starej VIVY", a w połowie lat 90-tych to był jeden z głównych nurtów na europejskiej scenie muzycznej. VIVIE mogło brakować przebojów lat 60., 70. czy 80., jednak w jej ofercie chodziło chyba bardziej o dynamikę przebojów, a nie o klasykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, całkiem zgrabnie to wszystko opisałeś. Rozumiem - misja profilowania kanałów na rozrywkowe dla młodzieży, mam tylko jedno ale.

Nie byłoby może tyle krzyku, gdyby te programy dla młodzieży prezentowały całkiem sensowne treści. Ale widziałeś co niektóre (nie mówię, że wszystkie) ich produkcje ze sobą niosą? Bo moim zdaniem jest to "odmóżdżanie" i ogłupianie swoich młodych (bo do nich to jest kierowane) widzów. I to być może jest powodem tylu nieprzychylnych opinii i ataków.

 

PS. Ciekawa sprawa z tym czeskim MTV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy portale internetowe niskich lotów typu Pudelek.pl, które jednak, dlaczego telewizja ma być kierowana do wymagających widzów? Są telewizje ambitne, chociaż to dość szerokie pojęcie i mniej ambitne, z oklepaną rozrywką, show randkowymi czy reality-show... Wierz mi, że choć to nie jest to, czego bym wymagał od MTV, czasami idzie się pośmiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała ciekawostka: VIVA Sounds i VIVA Night Sounds mają takie samo logo w trójkącie co wcześniej 100% VIVA, ale przez jakiś czas chyba były te "prawidłowe" czyli te z VIVY De i ich strony internetowej. Bynajmniej taki mamy screen na itizaps.net z najnowszej prezentacji VIVA Polska :D:

vivapolska-05-05-14-3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo już czy VIVA Sounds ma czołówkę? Skoro kilka dni temu (jak nie wczoraj) dodali logo to czołówkę pewnie też. A i czy na pewno podczas Night Sounds jest logo ze 100% VIVA?

Żaden magazyn muzyczny nie emituje obecnie czołówki, nawet "Ty Wybierasz". A VIVA Night Sounds ma niestety to samo logo co wcześniej 100% VIVA, a potem sztuczny magazyn "Hitlista".

 

A co do flagowych programów to bardzo ogłupiają społeczeństwo, które i tak już jest ogłupione. Smutne, ale prawdziwe...

 

Nie odniosłem się jeszcze do tego wywiadu z prezesem kanałów rozrywkowych Viacomu. W końcu sami przyznali, że proces przemiany w stację rozrywkową trwa już od 2011 roku, zaczynali od programów z muzyką (100 klipów, które..., VIVA Mjuzik Kłiiiz czy Kolejno odlicz) a skończyli tak jak widać. Jeśli chodzi o sam 2011 rok to nie było wtedy jeszcze tak źle, zrezygnowali z wielu pasm tematycznych i programów (VIVAMOVIE, Street Charts, Personality, Sexy Viva, 4 Girls Only, Top One Lista, Sprawdź to, Planet VIVA, VIVA Spot Extra), prezenterów było już coraz mniej a niektóre programy zostały w ramówce bez prezenterów, ale powstało wtedy dużo fajnych pasm (100% Hip-Hop, 100% Rock, Hity gorącego lata, Star Chart, VIVA Clubbing, VIVA DJ Night, VIVA NAJ czy 10 Naj widzów). Kaszana się zrobiła z początkiem 2012 roku, wywalali programy muzyczne zastępując je 100% VIVA, którego potem miejsce zajęły seriale i inne programy. Te czasy już nie wrócą, ale sentyment do stacji pozostał i miło się to wszystko piszę i przypomina, właśnie tutaj na tym forum. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden magazyn muzyczny nie emituje obecnie czołówki, nawet "Ty Wybierasz".

 

Akurat w niedzielę oglądałem i "Ty wybierasz" miało czołówkę. Tylko że od jakiegoś czasu jak magazyn ma czołówkę to jest ona puszczana tylko na początku i na końcu programu. Tak było jeszcze jak były poprzednie pasma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...