Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem dlaczego VIVA (i nie tylko) nie sięga po klipy (muzykę) z polskich wytwórni . Wystarczy spojrzeć na teledyski z wytwórni PROSTO maja po 500 000/1 000 000 unikalnych odsłonięć na YT . Asfalt Records RPS Enterteyment również .Albo Polski Rock ( np Luxtorpeda) Nie tylko liczba odsłonięć na YT świadczy o ogromnej popularności owych wykonawców - Oficjalna lista sprzedaży OLIS również mówi o ogromnej popularności Rapu w Polsce http://glamrap.pl/1/5862-sprzedaz-plyt- ... olis-25-06 . Tłumy na koncertach Pezeta/ Sokoła /Peja itd równiez mówią za siebie . Zawsze można "wyczyścić " klipy (robi to sama wytwórnia - takie mają na " Czwórce")

Tak Tak nie chodzi mi o pójście w masówkę(Libery itp) itd Tylko w obecnym kształcie stacje muzyczne absolutnie nie prezentują tego co jest najbardziej popularne w naszym kraju - Absurd !

 

Mam nadzieję że dożyje stacji muzycznej coś na wzór austriackiej GO TV ( bo Viva już raczej nie będzie prezentowała takiego nurtu muzycznego)z Astry bo tym produktem Dance/Muzyko podobnym już kipią owe stacje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy spojrzeć na teledyski z wytwórni PROSTO maja po 500 000/1 000 000 unikalnych odsłonięć na YT . Asfalt Records RPS Enterteyment również .Albo Polski Rock ( np Luxtorpeda)

Jeżeli chodzi o Vivę: bo to nie ten format. Gdzie rap czy rock do kanału z muzyką popularną? Raz, w ogóle nie pasuje, dwa, żeby teledysk zobaczyć w telewizji, musi mieć wsparcie wytwórni czy chociaż potencjał do zgarniania widzów. Czy Luxtorpeda spodoba się przeciętnej 16-latce wielbiącej Katy Perry czy Honoratę Skarbek? Na 1000 osób może dwie, trzy się "nawrócą" dzięki teledyskowi na Vivie.

 

Smutne prawa rynku (notabene sam sobie taki stworzyliśmy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Vivę: bo to nie ten format. Gdzie rap czy rock do kanału z muzyką popularną? Raz, w ogóle nie pasuje, dwa, żeby teledysk zobaczyć w telewizji, musi mieć wsparcie wytwórni czy chociaż potencjał do zgarniania widzów. Czy Luxtorpeda spodoba się przeciętnej 16-latce wielbiącej Katy Perry czy Honoratę Skarbek? Na 1000 osób może dwie, trzy się "nawrócą" dzięki teledyskowi na Vivie.

 

Smutne prawa rynku (notabene sam sobie taki stworzyliśmy)

 

Tylko przed przejęciem przez Viacom owe muzyczne klimaty były jak najbardziej widoczne Na Esce Rock i w "czwórce" jakoś się opłaca :P ... Na szczęście mamy internet :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myśle że może nie aktualizują bumperów reklamowych bo niedługo wprowadzą nową grafikę może to dlatego . Przecież nigdy tak długo nie leciały jedne i te same bumpery jeszcze z ubiegłego lata i jesieni . (Zawsze to było po 2 miechy a nie po 5,6 miesięcy )

Znowu wmawiasz sobie i innym? Jeszcze chwila i ustalisz datę, wszyscy będą czekali na wasze wyimaginowane nowe logo, oprawę, 16/9, HD, 3D, Hbbtv, DD5.1, a tu nagle znów niespodzianka - nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CRSMTH: hahaha pamiętam, bo kiedyś miałem jazdę na tym punkcie. Akurat w tamtych czasach jak MTV puściło coś z Vivy to był trochę szok. Pamiętam jak koleżanki z klasy się jarały, że widziały NSync na MTV, bo pierwszych klipów nie puszczało. Tak samo jak widziałem DJ Quicksilver czy Brooklyn Bounce w normalnej playliście na MTV to wow!!:)

Wczoraj oglądałem urywkami Clubbing i chyba ostatnie notowanie zgadza się z tym, co jest na stronie. Akurat notowanie Clubbingu na stronie uaktualniają co tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacja VIVA Polska kontynuuje współpracę z agencją interaktywną K2 Internet. K2 przygotuje nową kampanię reklamową stacji w internecie, wspierającą letnią ramówkę kanału.K2 została wyłoniona w drodze przetargu zamkniętego, do którego stanęło pięć firm. Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz kreacje najbliższej kampanii internetowej stacji VIVA, wspierające letnią ramówkę stacji.

 

Spośród wszystkich agencji, które wzięły udział w przetargu, to właśnie K2 zaprezentowała koncept, najlepiej odpowiadający na brief VIVY. Pierwsze rezultaty naszej współpracy zaprezentujemy już w lipcu

- komentuje Magdalena Adamska, dyrektor programowy stacji VIVA.

 

Dotychczasowa współpraca Viacom International Media Networks i K2 obejmuje m.in. wielokrotnie nagradzany w polskich i międzynardowych konkursach projekt "Experience the Music" dla MTV Live HD, kampanię "Złanocka" dla MTV oraz działania, wspierające program "Łowy Króla Disco" dla VIVY.

 

Źródło http://media2.pl/reklama-pr/93449-VIVA- ... ja-K2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...