Linz Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 U mnie również zniknęły problemy z pauzą. Niemniej jednak, uważam, że jest to sytuacja absurdalna, że aż tyle to trwało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 10 godzin temu, support458 napisał: Owszem problemy zgłaszane w po ostatniej niepełnej aktualizacji zostały rozwiązane w wersji 4.2.3 Z ciągłym sprawdzaniem i aktu. się EPG również ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Tak odświeżanie EPG zostało poprawione. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Mój też łyknął i póki co nic złego się nie dzieje, ale mając na uwadze dotychczasowe "sukcesy" programistów to w euforię jeszcze nie wpadam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuch Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 W dniu 16.08.2022 o 13:34, Cienki Bolek napisał: Dzisiaj dostałem nowy soft 4.2.3 Dotychczasowe błędy zostały usunięte. Co zepsuli wyjdzie za jakiś czas (Chyba że się mylę). No i znowu mamy najlepszy dekoder w Polsat Box . Choć na poprawę softu długo było nam czekać. Oby ten czas nerwówki dla nas opłacał się i przełożył na oprogramowanie bez błędów. Mam nadzieję, że programiści dobrze wykorzystali ten czas na sprawdzenie softu. W dniu 16.08.2022 o 20:41, prezestomek napisał: Co wnosi nowa aktualizacja softu? mały offtopic: dlaczego kanały, które mam na dekoderze nie są dostępne z poziomu strony polsat box go? Każda nowa aktualizacja raczej już nigdy nic nowego nie wniesie w usprawnieniu dekodera, lecz posłuży do naprawy znalezionych błędów przez użytkowników. Wygląda na to, że byłeś szczęśliwym nie posiadaczem poprzedniej wersji softu 4.2.1, powodującej błędy opisane na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Aż dziwnie się czuję Włączam EPG a tam informacje dotyczące kanałów normalnie się wyświetlają i nie znikają 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 A ja nadal nie mam, coś wolno im to idzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Mi też nie zassał oni to w jakichś godzinach wypuszczają ? Choć ja z epg nie miałem zbytnio problemów to jednak soft kulał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Wysyłają cyklicznie dla określonej liczby dekoderów. @marchelmza jak Twój dekoder "zassie", to będziesz miał taki komunikat na ekranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 W dniu 19.08.2022 o 07:09, support458 napisał: Tak odświeżanie EPG zostało poprawione. A czy podłączenie internetu coś zmienia w EPG ? Jest dłuższe, na więcej dni Itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Tak przy satelicie jest 5 dni z internetem 7 dni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 W dniu 18.08.2022 o 12:01, OlafS napisał: Ciekawe co po tej interwencji zacznie fiksować No i chyba odkryłem co im się "udało" Jeszcze kilka dni temu na starym sofcie po kliknięciu w zakładkę ZNAJDŹ PODOBNE na niektórych pozycjach wyświetlało się wszystko (nawet mało podobne) jak daleko EPG sięgał a przed chwilą chciałem skorzystać z tej opcji i du Jeśli dana pozycja jest w nagraniach to to pokaże i nic po za tym a wyświetla się BRAK WYNIKÓW. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuch Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 W dniu 21.08.2022 o 10:19, OlafS napisał: No i chyba odkryłem co im się "udało" Jeszcze kilka dni temu na starym sofcie po kliknięciu w zakładkę ZNAJDŹ PODOBNE na niektórych pozycjach wyświetlało się wszystko (nawet mało podobne) jak daleko EPG sięgał a przed chwilą chciałem skorzystać z tej opcji i du Jeśli dana pozycja jest w nagraniach to to pokaże i nic po za tym a wyświetla się BRAK WYNIKÓW. A jednak Miałem cichą nadzieję, że poprawiając poprzednie błędy, nic nie popsują z działających funkcjach. Problem z brakiem wyników w "znajdź podobne", także u mnie występuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) czy działa juz zdalne nagrywanie jak tak to jak sie z tego korzysta ? Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez inga29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Nie nie działa , nigdy nie działało i działać nie będzie i w planach tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foflins Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Witam po kilku latach i mam problem. Po podłączeniu do prądu, dekoder Evobox PVR wydaje przez kilkadziesiąt sekund przerywany sygnał dżwiękowy - nigdy takiego nie było. Na ekranie wyświetla się: "Uruchamianie dekodera, proszę czekać". "Trwa aktualizacja" - 4 kroki - nieudana. "Uruchamianie dekodera, proszę czekać" i tak w kółko. Nie uruchamia się, więc nie mogę wejść do ustawień. Sygnał z anteny jest, zasilacz sprawny. Zgłoszone przez icok, na razie cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Zdalnie Ci tego nie naprawią. Zanieś do punktu i wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 23.08.2022 o 13:37, foflins napisał: Witam po kilku latach i mam problem. Po podłączeniu do prądu, dekoder Evobox PVR wydaje przez kilkadziesiąt sekund przerywany sygnał dżwiękowy - nigdy takiego nie było. Na ekranie wyświetla się: "Uruchamianie dekodera, proszę czekać". "Trwa aktualizacja" - 4 kroki - nieudana. "Uruchamianie dekodera, proszę czekać" i tak w kółko. Nie uruchamia się, więc nie mogę wejść do ustawień. Sygnał z anteny jest, zasilacz sprawny. Zgłoszone przez icok, na razie cisza. Odłącz zasilanie, odłącz antenę od dekodera, podłącz zasilanie dekodera. Po uruchomieniu dekodera przywróć ustawienia fabryczne. Po uruchomieniu dekodera podłącz sygnał z anteny. Przejdź pierwszą instalację. Następnie wymuś aktualizację oprogramowania z poziomu menu Ustawienia / Ustawienia sprzętowe / Aktualizacja oprogramowania. Edytowane 24 Sierpnia 2022 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 (edytowane) Zassało aktualizację. U mnie wszystko działa jak trzeba. EPG nie znika, a funkcja znajdź podobne działa. W ustawieniach użytkownika w szukaj trzeba zaznaczyć lokalnie zamiast wszystko. Edytowane 25 Sierpnia 2022 przez lokietek wyjaśnienie co zrobić aby działała funkcja znajdź podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaczio Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 W dniu 23.08.2022 o 13:37, foflins napisał: Witam po kilku latach i mam problem. Po podłączeniu do prądu, dekoder Evobox PVR wydaje przez kilkadziesiąt sekund przerywany sygnał dżwiękowy - nigdy takiego nie było. Na ekranie wyświetla się: "Uruchamianie dekodera, proszę czekać". "Trwa aktualizacja" - 4 kroki - nieudana. "Uruchamianie dekodera, proszę czekać" i tak w kółko. Nie uruchamia się, więc nie mogę wejść do ustawień. Sygnał z anteny jest, zasilacz sprawny. Zgłoszone przez icok, na razie cisza. Mam taki sam problem. I... W dniu 24.08.2022 o 14:24, support458 napisał: Odłącz zasilanie, odłącz antenę od dekodera, podłącz zasilanie dekodera. Po uruchomieniu dekodera przywróć ustawienia fabryczne. Po uruchomieniu dekodera podłącz sygnał z anteny. Przejdź pierwszą instalację. Następnie wymuś aktualizację oprogramowania z poziomu menu Ustawienia / Ustawienia sprzętowe / Aktualizacja oprogramowania. ...wyżej wymieniona przez pana metoda nie działa. Ma ktoś jakieś inne pomysły jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 3 minuty temu, Michaczio napisał: Ma ktoś jakieś inne pomysły jak to naprawić? Jakiś czas temu miałem taki problem. Już w sumie miałem pakować dekoder i iść go wymienić, ale po kilku restartach (wyłączeniach z prądy) załapał i od tamtego czasu działa "normalnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaczio Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) 57 minut temu, jacekgothic napisał: Już w sumie miałem pakować dekoder i iść go wymienić, ale po kilku restartach (wyłączeniach z prądy) załapał i od tamtego czasu działa "normalnie". Okej pokminie coś jeszcze z nim, a jak nie da rady to chyba trzeba będzie wymianke zrobić. Mam jeszcze pytanie, mianowicie czy w punkcie cp wymieniaja wadliwy sprzet od ręki czy trzeba czekać bóg wie ile na diagnostyke itp. i finalnie wymiane sprzętu? Śmieszna sprawa, wczoraj dopiero wzięty nowy dekoder z salonu i już takie siupy na start Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 4 godziny temu, Michaczio napisał: Mam taki sam problem. I... ...wyżej wymieniona przez pana metoda nie działa. Ma ktoś jakieś inne pomysły jak to naprawić? Tylko wymiana dekodera w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 W dniu 25.08.2022 o 16:10, lokietek napisał: W ustawieniach użytkownika w szukaj trzeba zaznaczyć lokalnie zamiast wszystko. A to ciekawe... tyle lat z dekoderami a nawet nie zwróciłem uwagi że taka opcja istnieje- muszę wypróbować, ale to nie zmienia że znów babola w sofcie zrobili 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Lepszy taki babol który idzie samemu naprawić niż to co było wcześniej. Jeśli nie ma innych usterek to modlę się, aby już nigdy nie aktualizowali tego dekodera, bo teraz działa jak złoto. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.