H9000 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Ba... Nawet w instrukcji obsługi jest opisana ta (nieistniejąca) funkcjonalność. Takie działanie to w mojej ocenie wprowadzanie klienta w błąd...? Może warto zainteresować taką praktyką Urzęd Ochrony Konkurencji i Konsumentów? Edytowane 21 Lipca 2016 przez H9000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 W instrukcji również jest napisane, że aktualna jej wersja jest dostępna na www.cyfrowypolsat.pl. W instrukcji na www http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/cp-hp/instrukcja_EvoBox_PVR_1.2.pdf jest jasno zaznaczone, że *Funkcjonalność dostępna po aktualizacji oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Jak tu ładnie posprzątane Chyba komuś nie spodobała się nasza dyskusja chociaż w większości była zgodna z tematem. W instrukcji również jest napisane, że aktualna jej wersja jest dostępna na www.cyfrowypolsat.pl. Czy każdy użytkownik Evo ma obowiązek posiadać internet? Żeby nie było że nabijam posty. Wiadomo już coś więcej na temat tego nowego zestawu antenowego co miał być wprowadzony do sprzedaży? Interesuje mnie chociaż jakiej wielkości będzie talerz bo planuje swój wymienić i nie wiem czy brać na wolnym rynku 90-100 czy poczekać na ten od Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Krotko i na temat, bo ucichlo, a iCOK nic nie wie, uhm.Jest planowana ta aktualizacja przed koncem wakacji, czy zakanczamy temat aktualizacji?Jesli konczymy ten temat to po co bylo ch[beep]e sie tym fw i udostepnieniem go na 2 dni przez dev siedzacych tutaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satman777 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) To nie jest rozwiązanie. Tak to sobie można zrobić z dekodera podstawkę na kwiatki w następnej wersji instrukcji obsługi. Druga sprawa: Wczoraj podłączyłem pierwszy raz Evoboxa, działał ok 30min po czym pokazał się błąd instalacji karty w dekoderze (02). Czy to może być związane z tym że uprawnienia jeszcze nie zeszły? W instrukcji również jest napisane, że aktualna jej wersja jest dostępna na www.cyfrowypolsat.pl. W instrukcji na www http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/cp-hp/instrukcja_EvoBox_PVR_1.2.pdf jest jasno zaznaczone, że *Funkcjonalność dostępna po aktualizacji oprogramowania. Edytowane 22 Lipca 2016 przez satman777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechoo Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ja może ponowie moje pytanie, wiadomo coś, czy w nowym (starym) oprogramowaniu będą dodane jakieś nowe fukcjonalności czy tylko poprawiane są błędy wycofanej wersji? I czy, "będzie aktualizacja po Euro", dotyczyło tych mistrzostw które się niedawno skończyły czy kolejnych? A teraz już bez złośliwości, mamy wakacje i pewnie programiści też są na urlopach, czyli nie ma co się napinać i spokojnie poczekać do września, a wtedy akcja "wszyscy dzwonią do COK z pytaniem o aktualizację". Życzę wszystkim miłego weekendu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cr3pt Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ja dołożę od siebie pytanie - jak mi tuner robi co pare dni restart, ma totalnego zamulacza przy uruchomieniu z deep sleep (przez jakiś czas), co pare dni wywala błąd karty tzn że o co kaman? Wymiana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Co kilka dni dekoder robi mi restart, czyli jak patrzę na coś to sam wyłączy się i włączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam. Jestem posiadaczem tego dekoderka i mam takie pytanie do softu. Pogrzebałem co nie co i patrzę jest na nim wersja softu 1.5.2 i za nic nie mogę zaktualizować do najnowszej czyli obecnie 1,7.3. I tu pytanie to się za aktualizuje dopiero jak będzie najnowsza wersja softu czy tu już na początek mamy buga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Jeśli przez menu Ustawienia / Ustawienia Sprzętowe / Aktualizacja oprogramowania nie można zaktualizować oprogramowania do wersji 1.7.3, to należy wymienić dekoder w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Tak takim sposobem również działałem i nic nie wykryło, również restart czy powrót do ustawień fabrycznych. No nic jutro tam zajrzę aby wymienić. Mam nadzieję, że to nic, że dekoder nabyłem dzisiaj. I również mam nadzieję że to, że tymczasowo mam dekoder przypięty przez uniwersalny konwerter to nie ma znaczenia. A czy wymiany musi dokonać osoba która jest właścicielem umowy czy może ktoś z domowników? A i jeszcze co zabrać ze sobą? Edytowane 22 Lipca 2016 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 A czy wymiany musi dokonać osoba która jest właścicielem umowy czy może ktoś z domowników? A i jeszcze co zabrać ze sobą? Wymiany może dokonać osoba, która podpisała umowę z Cyfrowym Polsatem lub inna, posiadająca od abonenta pisemne upoważnienie na dokonanie tej czynności. Udając się do APS-u, należy wziąć ze sobą dowód osobisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawlik81 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem tego dekoderka i mam takie pytanie do softu. Pogrzebałem co nie co i patrzę jest na nim wersja softu 1.5.2 i za nic nie mogę zaktualizować do najnowszej czyli obecnie 1,7.3. I tu pytanie to się za aktualizuje dopiero jak będzie najnowsza wersja softu czy tu już na początek mamy buga. Witam, mógłbyś opisać jak sprawdzić wersję softu, szukam i niestety nie mogę nigdzie odczytać aktualnej wersji softu. Edytowane 23 Lipca 2016 przez gawlik81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Wchodzisz w Ustawienia/Informacje/Dostęp warunkowy. I na samym dole masz Wersje oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawlik81 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 1.7.3 Dzięki, pozostaje czekać na 1.8.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Wracając do wymiany. Dekodery multiroom też wymienić czy nie trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Wymieniasz to co jest niesprawne, zepsute, padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Mam pytanie, co jakiś czas dekoder robi mi restart, czyli jak patrzę na coś to sam wyłączy się i włączy i to coś jest nie tak z oprogramowaniem, czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Jak często resetuje się twój EVOBOX? Raz w tygodniu, czy częściej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Raz na 2-3 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Z tym nic zrobić się nie da, ale może nowe oprogramowanie dla EVOBOXa coś zmieni? To są tylko moje gdybania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid5283007 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam mam taki problem, ktory wcześniej nie występował. Mianowicie kanały które są nadawane z transpondera 10834 czasem nie działają. Pokazuje brak sygnalu, po czym po kilku chwilach sygnał powraca. Jakość 73% SNR 12.6 dB (HBO2). Co może być przyczyną? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Kurczę, niech to szlag. Wymieniłem dekoder w APS-ie i w kolejnym egzemplarzu to samo. Coś mi się zdaje, że cały magazyn mają z wadliwymi dekoderami, co nie znajdują aktualnej wersji oprogramowania. Nie da się to jakoś inaczej załatwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) A jaką masz aktualną wersję oprogramowania EVOBOXa ? Edytowane 23 Lipca 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 @kolos22, a wystarczyło, byś się o jedną stronę cofnął i byś wiedział, z czym @wojtekmedia2 ma problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.