xut2zs Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Dlatego nie ma sensu go podłączać do internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 No może poza tym ze EPG jest krótsze tylko na 5 dni, bez neta skraca się o dwa dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Ja czy z netem czy bez miałem 5 lub 7 w zależności jaki kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 W dniu 4.02.2021 o 23:06, sebap napisał: Tak się zastanawiam: w jakim celu oni na siłę poprawiają coś co działa w miarę dobrze? Nie chcę być złośliwy ale skoro Evobox pvr jest wycofany ze sprzedaży internetowej, a nie ma go we wszystkich punktach, plus dodajmy do tego że stawiają na dekodery z CatchUp, Restart, Timeshift i aktualizacje dają takie buble jak ten, to wygląda mi to na celowe działanie aby ludzie decydowali się na w przypadku odbioru satelitarnego na dekoder bez nagrywarki albo tv przez internet na Evobox Stream albo Evobox IP. W dniu 6.02.2021 o 12:15, prezestomek napisał: Teraz różnica zaczyna się zwiększać. Ok 11% z 9% U mnie to nawet 25 procent różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 U mnie jest 52% i 58%. Ja jeżeli zrobili by chmurę w której można przechowywać wybrane nagrania bez ograniczeń czasowych nie miałbym nic przeciwko żeby mieć dekoder bez dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) @lokietek to nie do końca tak musi być, skoro operator przykłada większa uwagę do usług sieciowych to może tam ktoś nie testuje usługi opartej na dysku, nikt nie psuje celowo oprogramowania za którego poprawki operator zapewne płaci. Po za tym Cyfrowy Polsat nie przenosi się do IPTV, wciąż są bardzo duże ograniczenia dla usługi, tylko 3 operatorzy z czego 2 z własna infrastruktura. @Jerzykowski miejsce tez kosztuje ja nie miałbym nic przeciwko za pobieranie opłat proporcjonalnej do możliwości. Tak jak ma Netia, każdy płaci za tyle miejsca ile potrzebuje. Natomiast rozwiązanie przyjęte przez jednego z operatora kablowego który daje troszkę miejsce ale darmowego, nie jest dobre bo ludzie którzy nagrywają filmy bo chcą oglądać później, nie maja alternatywy dla nagrywania na dysku. Jednak tutaj przyznaje Cyfrowemu Polsatowi duży szacunek za CatchUP jest bardzo rozbudowany i większości pracujących wystarcza całkowicie, mówię tu o bogatej liście kanałów objętej usługą CatchUP. Edytowane 7 Lutego 2021 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Od czwartku nic nie nagrywałem, dziś w nagraniach miejsce na dysku 37%, w informacjach 59%. To jest normalnie kpina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 I [beep]e nic z tym nie zrobią, a ja mam w [beep]ie nie będę dysku resetowac. Niech się gonią, nie tylko zadzwonią z ofertą przedłużenia to im powiem co myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Po pierwsze to tylko " błąd " kosmetyczny , nie powoduje tego iż jest ściśle powiązany z tym iż , gdy pokazuje " brak " lub " mało " miejsca na dysku dekoder pozwala nagrać kolejne audycje , co innego gdyby skutkowało to typowym błędem o braku miejsca i nie nagrasz więcej mimo iż pamięć na to pozwala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 ale wywołuje odruch bezwarunkowy wkurzenia że coś się nie nagra bo 0 proc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Polecam Ci teleporade skoro takie " coś " Cię wyprowadza z równowagi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Przecież w ustawieniach cbyba jest pokazana prawidłowa wartość, to nie wiem z czym macie problem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) Z nadgorliwością mają problem mi pokazuje 5% wolnego pod klawiszem PVR , a w szczegółach 82% ... KOM DAŁN ludziska Edytowane 9 Lutego 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 @patryszq, czego nie rozumiesz? Tu nie chodzi o miejsce na dysku tylko o babola jakiego strzelili programiści psując tę funkcję. Nawiasem mówiąc jest jakiś babol przy każdej aktualizacji. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Tu nie chodzi już o babola bo ten babol NIE powoduje żadnego technicznego problemu - dekoder dalej nagrywa mimo iż mam już widok 0% wolnego miejsca to już chodzi o wasze czepianie się faktu wtopy siermiężnych programistów , ale ta wtopa nie powoduje ,że dekoder nie pracuje tylko pracują wasze frustracje , gdyby nie to że tak to nagłośniliście nie zwróciłbym uwagi , że jest takowy komunikat luzujcie emocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) @patryszq Dlaczego zabraniasz komuś czepiania się ewidentnego partactwa ze strony operatora tak wielkiego jak Cyfrowy Polsat? Masz z tego jakieś korzyści? Przypominam tobie juz drugi raz - gdy ty czepiałeś sie TV od INEI to nikt Tobie takich tekstów nie pisał. Edytowane 9 Lutego 2021 przez sebap 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 nie pogrążaj się , porównywać BUBEL i to w kosmicznych pieniądzach od INEA do CP to tak jakbyś pomylił pigułki podczas śniadania i zaczynał majaczyć , w CP zawsze po każdej aktualizacji wynikały z czasem jakieś bugi , w INEA one są , wynikają ale tam ich nikt nie naprawia , zgłaszane usterki są przyjmowane i jak widmo zamykane bez ingerencji - na dodatek musisz posiłkować sie zbieraniem dokumentacji do wszelkich reklamacji bo inaczej nigdy nie wygrasz a uwierz mi da się z INEA wygrać stąd moje przestrogi przed tą firmą , CP jeszcze nic mi nie zrobił , nie oszukał nie okradł , nie sprawił bym musiał po nich jechać , a jak złożyłem reklamacje to zwrócili mi kasę na konto po kilku dniach i to więcej niż oczekiwałem . Więc frustruj się na " babolka " który nie sprawia kłopotów fizycznych a kosmetyczny a później wypominaj mi jazdę po innym operatorze któremu się należało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) Ja sie pogrążam? Gdzie widzisz, żebym porównywał TV INEI z TV od Cyfrowego Polsatu? Jesli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to piszę jeszcze raz: Ty żaliłeś się na INEĘ ale gdy ktoś pisze o CP to ma luzować emocje, tak? Edytowane 9 Lutego 2021 przez sebap Literówka. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) Zauważyłem że w trakcie przywracania ustawień fabrycznych po wyszukiwaniu kanałów, a zaznaczę że na sat kurier na you tube przy teście 5 lat temu dekoder przechodził płynnie do kolejnego ekranu, a tu na ułamek sekundy wraca do ekranu sygnału sat, po czym dopiero wtedy przechodzi do kolejnego ekranu etapu konfiguracji. Taki mały bug. Edytowane 9 Lutego 2021 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) Bug nierozwiązany z przeglądania EPG , przeskakując w EPG na inne kanały tv szperając co jest nadawane EPG po kilku/nastu chwilach wraca do pierwotnego kanału na którym uruchomiliśmy EPG ,nie pozostając na przeglądaniu EPG danej stacji która aktualnie nas interesuje , problem znany już chyba z wakacji ubiegłego roku a nadal sporadycznie się pojawia Edytowane 9 Lutego 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Nie zaobserwowałem tego u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 20 godzin temu, patryszq napisał: Bug nierozwiązany z przeglądania EPG , przeskakując w EPG na inne kanały tv szperając co jest nadawane EPG po kilku/nastu chwilach wraca do pierwotnego kanału na którym uruchomiliśmy EPG ,nie pozostając na przeglądaniu EPG danej stacji która aktualnie nas interesuje , problem znany już chyba z wakacji ubiegłego roku a nadal sporadycznie się pojawia W tej sytuacji, proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Następnie odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat, dałbyś już spokój 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W tej sytuacji, proszę, zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Następnie odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej. @Specjalista Cyfrowy Polsat w prywatnej odezwę się tylko gdy mi się umowa będzie kończyć i opcjonalnie czymś mnie skusisz i ją przedłużę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 2 godziny temu, sebap napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat, dałbyś już spokój A może niech moderator zablokuje mu konto , mojej sprawy też nie załatwił . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.