kuska Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Gdzie na stronie ICOK mozna sprawdzić czy zarejestrowali juz moje wypowiedzenie? Wysłałam je na początku grudnia i cisza do tej pory ze strony Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 W icoku nie mozna sprawdzic, najlepiej zadzwon do cp i sie zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Można w icoku sprawdzić Wchodzisz w zakładkę Moje dane, a następnie w Historia kontraktu. Jak pod napisem Kod promocji masz FTA i obok datę, to znaczy, że zarejestrowali Aczkolwiek najlepiej faktycznie zadzwonić, ponieważ icok często się wysypuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Kanał mam zagwarantowany w umowie. Kanał znika z winy operatora. Nie jest zastąpiony żadnym innym kanałem o tej tematyce, więc dla czego nie można zerwać umowy? Nie mam nowego regulaminu, ale na przykładzie starego: pkt IV paragraf 6 W przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczególności o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych dostępnych w ramach Pakietu Podstawowego lub Pakietów Dodatkowych. Taka zmiana, a w szczególności również zastąpienie danego programu programem o porównanej tematyce, rezygnacja z danego programu w wyniku jego niskiej oglądalności, zaprzestania nadawania programu w wyniku zdarzeń obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją organu administracji państwowej, orzeczeniem sądu nie stanowi zmiany Umowy, jak również zmiany niniejszego Regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebix Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Czy w związku z usunięciem E! można rozwiązac umowę która obowiązuje jeszcze przez 15 miesięcy? Co musiałbym zrobic jesli istnieje taka możliwośc? hmmm polsat zapłacił i umył ręce a do 16. listopada 2009r abonent nic nie może zrobić?, czy to oznacza że był winny a co z nami? http://media2.pl/media/60534-milion-zl- ... lsatu.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Poruszacie bardzo ważny dla obecnych abonentów temat. Jak wiadomo decyzją UOKiK na CP nałożono karę za stosowanie niedozwolonej klauzuli w umowie, wg. której niedozwolone jest zerwanie umowy m.in. w przypadku zastąpienia kanału innym kanałem. CP zmienił wzorzec regulaminu dla nowych klientów a od 16 listopada rzekomo rozsyła intensywnie nowy regulamin umowy do obecnych klientów, jest luty a podejrzewam że na palcach jednej ręki można policzyć forumowiczów, którzy nowy regulamin dostali. Nic dziwnego, nie zależy im przecież żeby obecni klienci rozwiązywali umowę, więc można podejrzewać, że będą robić co w ich mocy, żeby nowy regulamin dotarł możliwie najpóźniej. Ale czy to oznacza że CP może nadal stosować tą niedozwoloną klauzulę w stosunku do konsumentów, którzy nie otrzymali nowego wzorca regulaminu umowy? Myślę że warto się z tym pytaniem zwrócić do UOKiK lub Federacji Konsumentów. Ale znalazłem przydatny paragraf w Kodeksie Cywilnym: Art. 3851 § 1. Postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nie uzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Nie dotyczy to postanowień określających główne świadczenia stron, w tym cenę lub wynagrodzenie, jeżeli zostały sformułowane w sposób jednoznaczny. § 2. Jeżeli postanowienie umowy zgodnie z § 1 nie wiąże konsumenta, strony są związane umową w pozostałym zakresie. § 3. Nie uzgodnione indywidualnie są te postanowienia umowy, na których treść konsument nie miał rzeczywistego wpływu. W szczególności odnosi się to do postanowień umowy przejętych z wzorca umowy zaproponowanego konsumentowi przez kontrahenta. Na moje oko z powyższego zapisu wynika, że skoro abonent przy podpisywaniu umowy nie mógł negocjować zmiany tego zapisu w regulaminie umowy, tylko został on narzucony przez operatora, to skoro jest to zapis naruszający zbiorowe interesy konsumentów, to nie wiąże on abonenta i jeżeli w przypadku zastąpienia kanału innym abonent zechce rozwiązać umowę, to operator nie może nałożyć na tego abonenta kary umownej. Warto to jeszcze skonsultować ze specjalistą, ale myślę że ten zapis w Kodeksie Cywilnym wiele wyjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojan Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Próbuje rozwiązać umowę z CP i mam same problemy, na początku stycznia wysłałem listem poleconym rezygnację z umowy do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej informacji pisałem maile dzwoniłem i nic , aż w końcu się udało dodzwonić , facet powiedział że owszem takie potwierdzenie powinienem dostać ale , w wypowiedzeniu brakuje numeru pesel , więc chcę podać brakujące dane, ale nie można ponieważ muszę wysłać następne pismo z brakującymi danymi oraz prośbą o uwzględnienie poprzedniego pisma , albo uwzględnią albo nie, tak więc jestem już miesiąc do tyłu. tak więc w rezygnacji z umowy powinny znajdować się następujące dane: 1. Imię i Nazwisko oraz pełny adres 2. Numer Telefonu 3. Numer Pesel 4. Indywidualny Numer Klienta 5. Numer karty dekodera i radzę nie zapomnijcie o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Widać że CP traktuje każdego jak jednego z dwóch milionów coś tam nie istotnego robaka z którym nie trzeba się liczyć tylko płacić i [beep] w kubeł,skoro i są tacy że biorąc CP ze świadomośćią iż w ofercie jest E! a teraz znika i CP udaje jak by nic się nie stało należy pokazać miejsce w szyku co do czego każdy ma prawo.W poniedziałek wysyłam wypoiedzenie ze wszystkimi szczególami tu podanymi,nikt mi kitu nie wciśnie że nie ma podstaw do wypowiedzenia,chodzi tu raczej o wmówienie że nie można tego zrobić,tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuska Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 No i nie zarejestrowali. A gdzie w regulaminie jest jakie dane musi zawierać wypowiedzenie? Peselu i numeru telefonu tez nie podałam, czyżby to dlatego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 w treści wypowiedzenia wystarczy sam nr karty oraz imię i nazwisko oraz adres, nic więcej. konsultant chyba jakiś mało zorientowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 chce rozwiazac umowe z CP z powodu wycofania kanalu E! czy musze na wypowiedzeniu podac powod ? okres rozliczeniowy mam kazdego 29 dnia miesiaca i teraz mam 30 dni od wczoraj na wypowiedzenie umowy wiec z jakim dniem mam napisac ze rozwiazuje umowe: 08.02.2010 , 28.02.2010 czy 29.03.2010 za luty abo mam opacony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Z dniem 29.03.2010r. powód nietypowy,więc należałoby go podać,powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek88 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Bardzo prosiłbym w imieniu swoim i innych na pewno też, żeby Ci twardzi, którzy poszli na wojnę z CP w sprawie zerwania umowy z powodu odłączenia E! pisali tutaj co i jak i czym im się operacja udała. Bo jeśli byłoby to możliwe, to można by bardzo dobrze na tym wyjść. Ja szczerze mówiąc zrobiłem swoją listę kanałów 8 miesięcy temu - od tyle mam CP - i E! się w nim nie znalazł, więc ten kanał oglądałem łącznie z 15 min od początku posiadania CP. Ale teraz. Zrywam umowę (na 29 miesięcy), podpisuję nową (na 24 czy 18, nie wiem ile tam dokładnie jest) i korzystając z promocji jestem 6 czy 4 czy 3 - nie wiem dokładnie teraz ile - miesiące do przodu, bo nie muszę płacić. I jestem, przynajmniej, prawie 180 zł, jak nie dużo więcej, do przodu, a piechotą to nie chodzi. Także fajnie by było, gdyby dało się zerwać legalnie umowę z CP. Niech Ci co walczą, opisują tutaj co i jak, byle szybko, by móc wymieścić się w 30 dniach i może dzięki Wam dużo osób na tym skorzysta. A CP dostanie za swoje cwaniactwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 nie wiem co da Ci zerwanie umowy z CP, ale z całą pewnością prawie nic nie oszczędzisz. od jutra przy umowie na 13 miesięcy jest 1 miesiąc gratis, przy umowie na 29 miesięcy 3 miesiące gratis i dekoder kosztuje 99 zł., więc wychodzisz na zero. na temat wypowiadania umowy się nie wypowiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Powinni grać fair, tak jak Cyfra kiedy zmienia regulamin. Przyznam, ze w tamtym roku miałem "za darmo" Komfortowy z Cyfry+ Promocja urodzinowa, podpisana na początku Października Listopad-Czerwiec 7*30zł=210 Sprzedałem DSR 6010 za 150zł na Allegro, który C+ dała mi za 1zł. Jak można łatwo wyliczyć, za grosze miałem TV. Byłby zbyt pięknie, gdyby teraz można było zrezygnować. CP wziąłem w promocji dla przechodzących z innych platform więc przy 13 miesięcznej umowie 3 gratis miałem. Bardzo ładny bilans miałbym gdyby można było teraz CP podziękować za współpracę :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mombrey Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Może mi ktoś wyjaśnić czemu poprostu nie wysłac rezygnacji drogą elektroniczną poprzez iCOK? Logowanie się do konta iCOK daje gwarancję poprawnych danych z identyfikacją urzytkownika oraz potwierdzenie wysłania wiadomości w dokładnym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Bo zgodnie z prawem do oświadczenia woli wymagany jest podpis oświadczającego w formie tradycyjnej lub elektronicznej (kartą autoryzującą z certyfikatem, coś takiego jak mają w ZUSie) lub potwierdzenie notariusza (dla osób które nie mogą pisać z różnych powodów, nie umieją lub mają złamania kończyn). iCOK nie ma możliwości weryfikacji tożsamości w stopniu wymaganym przez prawo. Inna sprawa że do rezygnacji nie powinno być takich wymagań jak przy podpisaniu umowy, bo nie nakłada to obowiązków na sygnatariusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojan Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Może mi ktoś wyjaśnić czemu poprostu nie wysłac rezygnacji drogą elektroniczną poprzez iCOK? Logowanie się do konta iCOK daje gwarancję poprawnych danych z identyfikacją urzytkownika oraz potwierdzenie wysłania wiadomości w dokładnym terminie. Ja już próbowałem miesiąc temu, wysłałem zapytanie poprzez ibok Cyfrowego Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi, powielałem kilkakrotnie to samo pytanie i nic, myślałem że jak ich zasypię tymi samymi pytaniami to w końcu ktoś się zlituje i odpowie , chociaż "spadaj na drzewo" a tu ciągle nic , Odpowiedz jest jedna, gó.....a platforma - gó.....a obsługa , W Cyfrowym polszmacie mają cię za dziada, na szczęście to zrozumiałem dosyć szybko i teraz ja ich mam za dziadów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Odpowiedz była kompetentna,Twoja opinia jest niepotrzebna,masz swoje super..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 nie zgodzę się stan, każda opinia jest potrzebna, zarówno dla CP jaki i potencjalnych abonentów, bo informuje o tym jak odbierają firmę klienci, ubolewać należy tylko nad tym że trojan odniósł tak złe wrażenie po kontakcie z obsługą klienta, na pewno CP powinno nad tym popracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
997marek Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 HEJ wysłałem dziś emaila w zalogowanym icoku ciekawe co dalej Witam Wysłałem do państwa wypowiedzenie umowy na pakiet familijny zawarta 21.03.2008 List wysłałem 17.01.2010 Otrzymałem pocztowe "potwierdzenie odbioru" iż dnia22.01.2010 odebrała je pani:Kujawska Anna w imieniu CYFROWEGO POLSATU Lecz do dnia dzisiejszego tj.13.02.2010 nie otrzymałem od państwa strony żadnej informacji ustosunkowującej do mego wypowiedzenia(kiedy realnie wygasa) Prosze o odpowiedź w w/w temacie Pozdrawiam(dane zastrzeżone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Mysle ze odpowiedz bedzie na poczatku marca, jak ja wypowiadalem umowe na pakiet HBO to dostalem 2 tgodnie przed koncem okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Pomocy moja siostra wysłała rezygnacją z Polsatu związku ze zmianą regulaminu umowa na nieokreślony Familijny ale nie ujęła powodu Rezygnacji także umowa przeszła na 3 mies wypowiedzenia czy może sie teraz odwołać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jak wygląda kwestia zwrotu dekodera, który miałem na udostępnienie? Teoretycznie mam otrzymać pismo w tej sprawie, ale chciałbym wiedzieć wcześniej. Rozumiem, że nadaje ubezpieczoną paczkę priorytetową za potwierdzeniem odbioru na adres: Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Po zwrocie otrzymuje jakieś potwierdzenie, że dekoder jest sprawny i zwrócony w komplecie? Jak wygląda kwestia kabli z DSB-H370G. Muszę zwrócić dokładnie takie same kable SCART/component/audio jak otrzymałem czy mogę wysłać inne, tez porządne. Kwestia jest taka, że mam kilka zestawów ww. kabli i mogę mieć problem z dopasowanie tych samych. Jaki byłby ew. koszt w przypadku gdyby coś nie pasowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja mam taki problem w dniu 15 października 2008r. podpisałem porozumienie na mocy, którego nabyłem na własność po promocyjnej cenie dekoder Samsung DSB-H370G jedynym warunkiem było związanie mnie z CP na okres 24 miesięcy. I teraz mam wątpliwość bo wysłałem wypowiedzenie tejże umowy i zastanawiam się czy CP może zażądać ode mnie zwrotu tego dekodera pomimo że jest moją własnością. Może przecież to argumentować że nie zostało wypełnione do końca łączące Nas porozumienie. Wychodzi na to że niby ja jako abonent mam prawo wypowiedzieć umowę z uwagi na brak emisji kanału E! a CP w rewanżu może zażądać ode mnie zwrotu tego dekodera. Jak byście się na to zapatrywali??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.