Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy obecnie jest możliwość aby wymiksować się z Cyfrowego Polsatu. Pakiet Rodzinny HD , od października 2015...?? :?:

Zrezygnować może zawsze. Masz to zagwarantowane umową. Musisz jednak zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem. Liczysz sobie ją jak już to wielokrotnie tutaj pisaliśmy: ULGA PRZYZNANA ABONENTOWI / ILOŚĆ MIESIĘCY NA KTÓRE ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA * ILOŚĆ MIESIĘCY POZOSTAŁYCH DO KOŃCA UMOWA PO JEJ ROZWIĄZANIU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9,99 zł...Odczuwam,że i tak już sporo przepłacam  zważywszy,że wspomniany pakiet średnio się rozwija.Poczekam więc na odpowiednią sposobność.Najlepiej gdzieś w okolicach lutego 2017...Dzięki za info.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowie Ktoś jak ma się sprawa z opłatą za korzystanie z C.Polsatu , a konkretnie tydzień temu wysłałem rezygnację z powodu wyłączenia kanału F.K .  pisząc m.i. ; ..na koniec okresu rozliczeniowego ; . płacę zawsze pod koniec miesiąca a okres rozliczeniowy u mnie to 04 każdego miesiąca . Wczoraj dostałem sms że zbliża się termin zapłaty i żebym pamiętał o należności bo moga wyłączyć sygnał i teraz nie do końca wiem czy powinienem jeszcze płacić , czy jeżeli rozwiązanie umowy nastąpi 03.09. to już nie powinienem uiszczać opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jadą na omijaniu prawa. Dają ulgi by potem powiedzieć że będzie kara bo była ulga. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie zapłaci za pakiet 200zł.

On nie jest tyle warty.

Tyle że przed podpisaniem umowy nie mówią że on kosztuje tyle a tyle i jest rabat tyle.

Tak samo nic nie wspominają o kanałach gwarantowanych. 

Jak podpisywałem umowę to pan w aps chwalił się ze jest 130 kanałow. 

Jak zapytałem ile odejdzie bezpłatnych i ile jest niegwarantowanych to zrobił oczy.

Obliczyliśmy że za 30 kanałów mam zapłacić 60zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie rozumiem dostajesz rabat np. 6 miesiecy za darmo, skoro chcesz zrezygnowac to logicznym jest ze musisz zaplacic minimum ten rabat ktory otrzymales, co Ty myslsiz ze ktos Ci da cos za darmo?

 

No dobrze nawet jesli 30 masz gwarantowanych, rzadko sie zdarza zeby jakis kanal odszedl, najczesciej jest to 1 kanal w ciagu 6 miesiecy, gdzie dostjaesz w zamian inne.

Edytowane przez kyczniker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jadą na omijaniu prawa. Dają ulgi by potem powiedzieć że będzie kara bo była ulga. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie zapłaci za pakiet 200zł.

On nie jest tyle warty.

Tyle że przed podpisaniem umowy nie mówią że on kosztuje tyle a tyle i jest rabat tyle.

Tak samo nic nie wspominają o kanałach gwarantowanych. 

Jak podpisywałem umowę to pan w aps chwalił się ze jest 130 kanałow. 

Jak zapytałem ile odejdzie bezpłatnych i ile jest niegwarantowanych to zrobił oczy.

Obliczyliśmy że za 30 kanałów mam zapłacić 60zł.

O czym Ty bredzisz :?: który pakiet jest za 200zł,kto omija i jakie prawo :?: 60 zł za 30 kanałów :mrgreen: jakich :?: ...no chyba że pornole sobie zafundowałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

aby oszczędzić fatygi i straconego czasu koleżankom i kolegom, którzy z oferty CP na internet mobilny chcą zrezygnować - opiszę w kilku zdaniach najnowszą praktykę utrudniającą życie abonentom.

 

11.10.2016 r. upływa okres minimalny umowy na internet mobilny, którą zawierałem na dwa lata.

Ponieważ nie jestem zainteresowany kontynuacją umowy - zajrzałem do regulaminu, gdzie dowiedziałem się, że umowę należy wypowiedzieć w formie pisemnej w okresie jeden okres rozliczeniowy + 1 dzień przed końcem okresu minimalnego (chyba nie pokręciłem). I już pierwszy kamyczek utrudniający rozwiązanie umowy: nie mailowo, tylko pisemnie - a zatem trzeba osobiście pofatygować się do salonu lub na pocztę. Ale to nic.

 

Uzbrojony w tą wiedzę w dniu 6.09 udałem się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży aby złożyć wspomniane wypowiedzenie.

Zostałem poproszony o jego wręczenie Pani. Ponieważ nie miałem przy sobie osobiście napisanego wypowiedzenia - poprosiłem Panią o kartkę i długopis, aby je napisać, ale uzyskałem odpowiedź, że... tak nie mogą, bo im nie wolno. "Trzeba przynieść własne wypowiedzenie" - rzekła Pani konsultant.

 

Cóż, ponieważ jestem cierpliwy wyszedłem, wróciłem do domu, gdzie napisałem stosowny tekst sprawdzając uprzednio w internecie, co się na takim wypowiedzeniu ma znaleźć. A zatem było i imię i nazwisko, i Pesel i nr umowy i wreszcie data oraz podpis.

Tak wyposażony udałem się ponownie do APS, gdzie z dumą wręczyłem sporządzony przez siebie dokument.

 

Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie.

 

Zatem po raz drugi wróciłem do domu, dopisałem potrzebny numer na wypowiedzeniu i po raz trzeci udałem się do APS, gdzie tym razem zostałem w końcu obsłużony, a wypowiedzenie przyjęte.

 

Reasumując, pamiętajcie o przyniesieniu własnego wypowiedzenia i umieszczeniu na nim stosownych danych - w przeciwnym razie czeka Was sporo nerwów i straconego czasu. I zużytego paliwa lub skasowanych biletów.

 

Pozdrawiam TO

Edytowane przez swojadroga
Nie zakładamy nowego tematu, kiedy podobny już istnieje. Wyjątkowo połączyłem z istniejącym już od dawna tematem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo rozumiem w czym problem. Pracownik APS-u musi przyjąć pismo i wydać klientowi potwierdzenie jego przyjęcia. Do swojego egzemplarza pracownik punktu musi przypiąć oryginalne wypowiedzenie, które jest własnoręcznie podpisane. Pracownik APS-u nie ma obowiązku pisać za klienta pism, chociaż kartkę i długopis to mógłby dać.

Na usprawiedliwienie pracownika APS-u (nie, nie jestem związany z CP) powiem, że nieraz widzę jak do punktu stoi kolejka, a obsługiwany właśnie klient sobie siedzi pół godziny i wypytuje o wszystko łącznie z tym, że każe sobie czytać nazwy wszystkich kanałów dostępnych w pakietach, albo właśnie siedzi i pisze pismo, które pracownik punktu musi mu jeszcze dyktować.

Myślę, że jak my klienci zaczniemy przychodzić do APS-ów przygotowani i zdecydowani na to co chcemy to i ich personel stanie się milszy, a załatwienie spraw szybsze.

Z tego co kojarzę w mojej umowie był zapis, że na wypowiedzeniu musi się znajdować numer karty SIM.

 

Jako ciekawostkę podam, że od 8 września tego roku obowiązuje nowelizacja kodeksów i ustaw, która stawia cyfrowe nośniki informacji na równi z tradycyjnymi pismami. W myśl nowych przepisów każdy nośnik informacji umożliwiający zapoznanie się z jej treścią jest traktowany jako dokument. Obejmuje to np. wiadomości SMS, nagrania audio i wideo lub E-maile.

Jestem pewien, że gdyby wysłać do Polsatu e-mail to po krótkiej walce uznali by taką formę złożenia wypowiedzenia.



 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie.

 

 

Nie ma takiej możliwości, bzdura!!! jak by chciał przedłużyć umowę to nie byłoby problemu ze sprawdzeniem numeru MSISDN zwykła złośliwość ludzka.

Edytowane przez jaras1966
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie.

 

 

Nie ma takiej możliwości, bzdura!!! jak by chciał przedłużyć umowę to nie byłoby problemu ze sprawdzeniem numeru MSISDN zwykła złośliwość ludzka.

 

Daleko to jest od złośliwości w wielu wypadkach. Przy przedłużaniu umowy nie musisz podawać numeru MSISDN, wystarczy PESEL. Pojawia się on na ekranie monitora (są takie osoby, które nie wiedzą, że się on tam pojawia nawet) po przejściu kilku etapów związanych z przedłużeniem umowy. 

Częste odmowy podania takiego numeru wiążą się z obawami o pracę niestety. Standard Obsługi Klienta w CP często przypomina Pełnomocnikom Handlowym (pracownikom APS-ów), że namawianie do składania wypowiedzeń przez abonentów jest działaniem na szkodę spółki i karane. I tu zgoda, ale wielu niestety interpretuje podanie takich danych jak nr karty, czy nr MSISDN jako namawianie klienta do złożenia wypowiedzenia. A w czasach monitorowania APS-ów przez Tajemniczych Klientów wielu woli odmówić, niż ryzykować prawidłową interpretację zachowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego patryk7588,

a w którym ja miejscu napisałem, że byłem zdziwiony, że aby wypowiedzieć umowę należy podać swoje dane?

Wskażesz to miejsce?

.

.

.

.

.

Yyyy, nie możesz znaleźć?

Zatem bardzo Cię proszę, abyś następnym razem przed wysłaniem komentarza uważnie zapoznał się z komentowanym wątkiem i go zrozumiał.

Moja wypowiedź bowiem była obszerna, ale treściwa.

 

wigru, kpw,

problem polega na tym, ze Pani nie chciała przyjąć tego wypowiedzenia bez numeru MSISDN.

Na zasadzie: nie przyjmę - i co mi Pan zrobi?

 

Gdybym wysłał pocztą - istniałoby ryzyko, ze z powodów formalnych również nie zostałoby przyjęte - trzeba by go było pisać jeszcze raz, a wtedy nie zmieściłbym się w terminie.

 

Natomiast samo napisanie wypowiedzenia w APS - to są 2 minuty, bo tyle trzeba na napisanie jednego zdania, umieszczenie swoich danych osobowych i podpisu.

Zatem tłumaczenie, że nie można udostępniać klientowi papieru i długopisu jest absurdalne i  jest zwykłą złośliwością.

 

Załatwiałem w różnych instytucjach: u operatorów komórkowych, kablówkowych,  Rejonie Energetycznym, gazowni itp. wiele spraw i to niekoniecznie związanych z wypowiedzeniem - i za każdym razem wystarczało wylegitymowanie się, ewentualnie napisanie na miejscu stosownego pisma. Nie było również problemu z uzyskaniem danych, których na co dzień się nie pamięta, a są potrzebne na piśmie - jak nr abonenta itp. - wszystko było w komputerze.

 

Dlatego - jak pisze kolega jaras 1966 - to prawdopodobnie zwykła złośliwość: a niech sobie gość pochodzi, a może nie zdąży wrócić w terminie albo zapomni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie była to zwykła złośliwość pracownika APS-u. Ja zawsze wysyłając pocztą jakiekolwiek pismo- robię to za potwierdzeniem odbioru ( przychodzi mi do domu podpis pracownika, który to odebrał - mam dowód na odebranie u źródła przesyłki). Jest to karta przetargowa w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...