Gość lukimann Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Czy obecnie jest możliwość aby wymiksować się z Cyfrowego Polsatu. Pakiet Rodzinny HD , od października 2015...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 A niby z racji czego mialbys sie "wymiksowac"(rozumiem ze chodzi o rezygnacje). Nie masz zadnych podstaw, wiec nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Czy obecnie jest możliwość aby wymiksować się z Cyfrowego Polsatu. Pakiet Rodzinny HD , od października 2015...?? Zrezygnować może zawsze. Masz to zagwarantowane umową. Musisz jednak zapłacić karę za rozwiązanie umowy przed czasem. Liczysz sobie ją jak już to wielokrotnie tutaj pisaliśmy: ULGA PRZYZNANA ABONENTOWI / ILOŚĆ MIESIĘCY NA KTÓRE ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA * ILOŚĆ MIESIĘCY POZOSTAŁYCH DO KOŃCA UMOWA PO JEJ ROZWIĄZANIU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) 9,99 zł...Odczuwam,że i tak już sporo przepłacam zważywszy,że wspomniany pakiet średnio się rozwija.Poczekam więc na odpowiednią sposobność.Najlepiej gdzieś w okolicach lutego 2017...Dzięki za info. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Podpowie Ktoś jak ma się sprawa z opłatą za korzystanie z C.Polsatu , a konkretnie tydzień temu wysłałem rezygnację z powodu wyłączenia kanału F.K . pisząc m.i. ; ..na koniec okresu rozliczeniowego ; . płacę zawsze pod koniec miesiąca a okres rozliczeniowy u mnie to 04 każdego miesiąca . Wczoraj dostałem sms że zbliża się termin zapłaty i żebym pamiętał o należności bo moga wyłączyć sygnał i teraz nie do końca wiem czy powinienem jeszcze płacić , czy jeżeli rozwiązanie umowy nastąpi 03.09. to już nie powinienem uiszczać opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Abonament jest płatny z góry, czyli do 4 sierpnia powinieneś opłacić abonament za okres 4 sierpień - 3 wrzesień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 @swojadroga właśnie o takie potwierdzenie mi chodziło , dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 U brata było jeszcze 13 miesięcy abonamentu, a w piątek zmieniło się na "czas nieokreślony". Czy po dostarczeniu wypowiedzenia z powodu usunięcia kanału to norma? Czy musi interweniować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mniam Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Tak jadą na omijaniu prawa. Dają ulgi by potem powiedzieć że będzie kara bo była ulga. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie zapłaci za pakiet 200zł. On nie jest tyle warty. Tyle że przed podpisaniem umowy nie mówią że on kosztuje tyle a tyle i jest rabat tyle. Tak samo nic nie wspominają o kanałach gwarantowanych. Jak podpisywałem umowę to pan w aps chwalił się ze jest 130 kanałow. Jak zapytałem ile odejdzie bezpłatnych i ile jest niegwarantowanych to zrobił oczy. Obliczyliśmy że za 30 kanałów mam zapłacić 60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale nie rozumiem dostajesz rabat np. 6 miesiecy za darmo, skoro chcesz zrezygnowac to logicznym jest ze musisz zaplacic minimum ten rabat ktory otrzymales, co Ty myslsiz ze ktos Ci da cos za darmo? No dobrze nawet jesli 30 masz gwarantowanych, rzadko sie zdarza zeby jakis kanal odszedl, najczesciej jest to 1 kanal w ciagu 6 miesiecy, gdzie dostjaesz w zamian inne. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Tak jadą na omijaniu prawa. Dają ulgi by potem powiedzieć że będzie kara bo była ulga. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie zapłaci za pakiet 200zł. On nie jest tyle warty. Tyle że przed podpisaniem umowy nie mówią że on kosztuje tyle a tyle i jest rabat tyle. Tak samo nic nie wspominają o kanałach gwarantowanych. Jak podpisywałem umowę to pan w aps chwalił się ze jest 130 kanałow. Jak zapytałem ile odejdzie bezpłatnych i ile jest niegwarantowanych to zrobił oczy. Obliczyliśmy że za 30 kanałów mam zapłacić 60zł. O czym Ty bredzisz który pakiet jest za 200zł,kto omija i jakie prawo 60 zł za 30 kanałów jakich ...no chyba że pornole sobie zafundowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Sprawdż ceny standardowe bez rabatów to sie dowiesz jaki pakiet jest za 200zł. Druga sprawa że CP chyba nie egzekwuje tych cen w przypadku nie wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Do kiedy mam prawo wypowiedzieć umowę ze względu na zabranie kanału sportowego ? Jak sporządzić tą rezygnację i czy mogę tego dokonać w punkcie obsługi klienta czy wysłać polecony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Patrzyłeś do właściwego tematu: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kana%C5%82ach-cp-czy-mo%C5%BCna-wypowiedzie%C4%87-umow%C4%99/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oletom Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Witam, aby oszczędzić fatygi i straconego czasu koleżankom i kolegom, którzy z oferty CP na internet mobilny chcą zrezygnować - opiszę w kilku zdaniach najnowszą praktykę utrudniającą życie abonentom. 11.10.2016 r. upływa okres minimalny umowy na internet mobilny, którą zawierałem na dwa lata. Ponieważ nie jestem zainteresowany kontynuacją umowy - zajrzałem do regulaminu, gdzie dowiedziałem się, że umowę należy wypowiedzieć w formie pisemnej w okresie jeden okres rozliczeniowy + 1 dzień przed końcem okresu minimalnego (chyba nie pokręciłem). I już pierwszy kamyczek utrudniający rozwiązanie umowy: nie mailowo, tylko pisemnie - a zatem trzeba osobiście pofatygować się do salonu lub na pocztę. Ale to nic. Uzbrojony w tą wiedzę w dniu 6.09 udałem się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży aby złożyć wspomniane wypowiedzenie. Zostałem poproszony o jego wręczenie Pani. Ponieważ nie miałem przy sobie osobiście napisanego wypowiedzenia - poprosiłem Panią o kartkę i długopis, aby je napisać, ale uzyskałem odpowiedź, że... tak nie mogą, bo im nie wolno. "Trzeba przynieść własne wypowiedzenie" - rzekła Pani konsultant. Cóż, ponieważ jestem cierpliwy wyszedłem, wróciłem do domu, gdzie napisałem stosowny tekst sprawdzając uprzednio w internecie, co się na takim wypowiedzeniu ma znaleźć. A zatem było i imię i nazwisko, i Pesel i nr umowy i wreszcie data oraz podpis. Tak wyposażony udałem się ponownie do APS, gdzie z dumą wręczyłem sporządzony przez siebie dokument. Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie. Zatem po raz drugi wróciłem do domu, dopisałem potrzebny numer na wypowiedzeniu i po raz trzeci udałem się do APS, gdzie tym razem zostałem w końcu obsłużony, a wypowiedzenie przyjęte. Reasumując, pamiętajcie o przyniesieniu własnego wypowiedzenia i umieszczeniu na nim stosownych danych - w przeciwnym razie czeka Was sporo nerwów i straconego czasu. I zużytego paliwa lub skasowanych biletów. Pozdrawiam TO Edytowane 12 Września 2016 przez swojadroga Nie zakładamy nowego tematu, kiedy podobny już istnieje. Wyjątkowo połączyłem z istniejącym już od dawna tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Szok. Odkrycie Ameryki! Aby wypowiedzieć umowę należy napisać wypowiedzenie i zawrzeć w nim niezbędne dane - kto by się tego spodziewał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Tylko, że w cywilizowanym świecie, do rozwiązania umowy wystarczy Ci dowód osobisty i wizyta w APS, beż żadnych mega kombinacji, ewentualnie wypełnienie szablonu udostępnionego przez operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Wystarczyło napisać, że wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z dnia takiego i takiego. A te numery to niech sobie sami szukają. Poza tym jakbyś wysłał pocztą to byś z nikim nie dyskutował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Nie za bardzo rozumiem w czym problem. Pracownik APS-u musi przyjąć pismo i wydać klientowi potwierdzenie jego przyjęcia. Do swojego egzemplarza pracownik punktu musi przypiąć oryginalne wypowiedzenie, które jest własnoręcznie podpisane. Pracownik APS-u nie ma obowiązku pisać za klienta pism, chociaż kartkę i długopis to mógłby dać. Na usprawiedliwienie pracownika APS-u (nie, nie jestem związany z CP) powiem, że nieraz widzę jak do punktu stoi kolejka, a obsługiwany właśnie klient sobie siedzi pół godziny i wypytuje o wszystko łącznie z tym, że każe sobie czytać nazwy wszystkich kanałów dostępnych w pakietach, albo właśnie siedzi i pisze pismo, które pracownik punktu musi mu jeszcze dyktować. Myślę, że jak my klienci zaczniemy przychodzić do APS-ów przygotowani i zdecydowani na to co chcemy to i ich personel stanie się milszy, a załatwienie spraw szybsze. Z tego co kojarzę w mojej umowie był zapis, że na wypowiedzeniu musi się znajdować numer karty SIM. Jako ciekawostkę podam, że od 8 września tego roku obowiązuje nowelizacja kodeksów i ustaw, która stawia cyfrowe nośniki informacji na równi z tradycyjnymi pismami. W myśl nowych przepisów każdy nośnik informacji umożliwiający zapoznanie się z jej treścią jest traktowany jako dokument. Obejmuje to np. wiadomości SMS, nagrania audio i wideo lub E-maile. Jestem pewien, że gdyby wysłać do Polsatu e-mail to po krótkiej walce uznali by taką formę złożenia wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie. Nie ma takiej możliwości, bzdura!!! jak by chciał przedłużyć umowę to nie byłoby problemu ze sprawdzeniem numeru MSISDN zwykła złośliwość ludzka. Edytowane 12 Września 2016 przez jaras1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Wszędzie jest tak, że jak przychodzi nowy klient to się go całuje po tyłku, a jak przychodzi stały to się go w niego kopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Ale... okazało się, że należy w nim także umieścić numer MSISDN, czyli numer komórkowy karty SIM, na której korzystałem z internetu mobilnego. Czy któryś z Was, drodzy koledzy i koleżanki zna go na pamięć?? Poprosiłem zatem, aby Pani sprawdziła ten numer w bazie danych, ale odpowiedź była negatywna - "bo nie ma takiej możliwości". A bez tego Pani wypowiedzenia nie przyjmie. Nie ma takiej możliwości, bzdura!!! jak by chciał przedłużyć umowę to nie byłoby problemu ze sprawdzeniem numeru MSISDN zwykła złośliwość ludzka. Daleko to jest od złośliwości w wielu wypadkach. Przy przedłużaniu umowy nie musisz podawać numeru MSISDN, wystarczy PESEL. Pojawia się on na ekranie monitora (są takie osoby, które nie wiedzą, że się on tam pojawia nawet) po przejściu kilku etapów związanych z przedłużeniem umowy. Częste odmowy podania takiego numeru wiążą się z obawami o pracę niestety. Standard Obsługi Klienta w CP często przypomina Pełnomocnikom Handlowym (pracownikom APS-ów), że namawianie do składania wypowiedzeń przez abonentów jest działaniem na szkodę spółki i karane. I tu zgoda, ale wielu niestety interpretuje podanie takich danych jak nr karty, czy nr MSISDN jako namawianie klienta do złożenia wypowiedzenia. A w czasach monitorowania APS-ów przez Tajemniczych Klientów wielu woli odmówić, niż ryzykować prawidłową interpretację zachowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oletom Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 kolego patryk7588, a w którym ja miejscu napisałem, że byłem zdziwiony, że aby wypowiedzieć umowę należy podać swoje dane? Wskażesz to miejsce? . . . . . Yyyy, nie możesz znaleźć? Zatem bardzo Cię proszę, abyś następnym razem przed wysłaniem komentarza uważnie zapoznał się z komentowanym wątkiem i go zrozumiał. Moja wypowiedź bowiem była obszerna, ale treściwa. wigru, kpw, problem polega na tym, ze Pani nie chciała przyjąć tego wypowiedzenia bez numeru MSISDN. Na zasadzie: nie przyjmę - i co mi Pan zrobi? Gdybym wysłał pocztą - istniałoby ryzyko, ze z powodów formalnych również nie zostałoby przyjęte - trzeba by go było pisać jeszcze raz, a wtedy nie zmieściłbym się w terminie. Natomiast samo napisanie wypowiedzenia w APS - to są 2 minuty, bo tyle trzeba na napisanie jednego zdania, umieszczenie swoich danych osobowych i podpisu. Zatem tłumaczenie, że nie można udostępniać klientowi papieru i długopisu jest absurdalne i jest zwykłą złośliwością. Załatwiałem w różnych instytucjach: u operatorów komórkowych, kablówkowych, Rejonie Energetycznym, gazowni itp. wiele spraw i to niekoniecznie związanych z wypowiedzeniem - i za każdym razem wystarczało wylegitymowanie się, ewentualnie napisanie na miejscu stosownego pisma. Nie było również problemu z uzyskaniem danych, których na co dzień się nie pamięta, a są potrzebne na piśmie - jak nr abonenta itp. - wszystko było w komputerze. Dlatego - jak pisze kolega jaras 1966 - to prawdopodobnie zwykła złośliwość: a niech sobie gość pochodzi, a może nie zdąży wrócić w terminie albo zapomni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Prawdopodobnie była to zwykła złośliwość pracownika APS-u. Ja zawsze wysyłając pocztą jakiekolwiek pismo- robię to za potwierdzeniem odbioru ( przychodzi mi do domu podpis pracownika, który to odebrał - mam dowód na odebranie u źródła przesyłki). Jest to karta przetargowa w negocjacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Witam, czy tylko przy skorzystaniu z usług CP przez internet/telefon można zrezygnować z usług Cyfrowego Polsatu do14 dni od wizyty kuriera ? Jeśli podpisałem umowe w APS to nie ma opcji żeby zrezygnować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.