Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Foch fochem ale oni po prostu są niemili.

 

Najlepiej jakby się przedstawiali z jakiej firmy dzwonią (bo że na zlecenie nc+ to wiadomo ale zatrudnienie mogą mieć w innej firmie, w końcu chyba tylko DUK jest tak na prawdę bezpośrednio pod nc+) albo z jakiego miasta to można skargi składać na taką osobę.

Link to post
Share on other sites

Nie zastanawia was, że mają wprowadzić dodatkowe kanały, a ostatnio tak chętnie rozdają pakiety C+ 6 (LIVE) w niezłej kwocie? Przeczuwam, że może się okazać, że nowe kanały dostaną ci z C+ 8, a reszta będzie musiała dodatkowo zapłacić.

 

Bez problemu dają opcję 8xC+ za 25 zł trzeba się tylko stanowczo upomnieć.

Link to post
Share on other sites

Kolejny telefon, proponują to samo co miałem przez 2 lata + Liga Mistrzów od nowego roku za dodatkowe 10zł miesięcznie. Powiedziałem, że oferta jest mniej korzystna niż poprzednia, więc nie jestem zainteresowany. Konsultantka strzeliła focha i stwierdziła, że lepiej żebym brał bo może niedługo wprowadzą po 30zł za Ligę Mistrzów i wyjdę na tym jeszcze gorzej. Najlepszy był tekst "W Polsacie na pewno lepszej oferty nie będzie." A ja nawet o Polsacie nie wspominałem tylko stwierdziłem, że nie jestem zainteresowany jej ofertą :D Coraz bardziej nerwowi Ci konsultanci...

To prawda, nie wiem czy oni mają nagle takie przyzwolenie ale są po prostu bezczelni. Ostatnio zadzwonił miły Pan, dziękował że może ze mną porozmawiać, "słodził" że z pewnością ma do czynienia ze świadomym abonentem powieważ jestem ich klientem 8 lat, i dlatego chce mi zaproponwać jak najkorzystniejszą ofertę. Kiedy odmówiłem, ponieważ porpozycja nie była wcale taka korzystna, zaczął rzucać jakimiś głupimi tekstami, typu, że skoro mogąc zaoszczędzić, ja wolę płacić więcej, to proszę bardzo. I oczywiście się rozłączył. Robią z nas baranów, myśląc że złąpią nas na ładne słówka, a jak my nie chcemy, to wiele oburznie...

Link to post
Share on other sites

Brak słów.

Do mnie dzwonią codziennie. W zeszłym tygodniu jak konsultant dowiedział się po "badaniu potrzeb", że w sumie wystarczy mi Comfort+ - rozłączył się. W związku z tym codziennie do mnie dzwonią i codziennie, konsekwentnie nie odbieram.

 

Dziś postanowiłem zrobić wyjątek i odebrałem. Gdy powiedziałem Panu, że chce obniżyć pakiet - to samo - "połączenie zakończone".

Przyznam, że jest to wyjątkowo niegrzeczne i wcześniej nie miałem takich sytuacji.

Link to post
Share on other sites

Czyli sam start w jakiej cenie? 9,99?

 

 

@tombik87 - tak 9.99

 

Problem niemiłych konsultantów zapewne wynika z tego, że w jak się można domyślać w  zasadzie w żaden sposób nie są związani bezpośrednio nc+ i do tego mają płacone od umów a nie za obsługę klienta.

A wystarczyło by żeby ich było mniej ale bardziej związanych z firmą dla której pracują. Płacić im powinni za obsługę i pomoc klientowi, a nie za bezsensowne wciskanie kitu ludziom. Żeby być sprawiedliwym, jak wszędzie trafiają się kompetentne i miłe osoby, ale to zależy po prostu jakim kto jest człowiekiem na co dzień (inna sprawa  że nc+ zatrudnia jak leci i ma w nosie jak kto się zachowuje, a może po prostu nie ma wiedzy). Wystarczyłoby żeby po każdej rozmowie (a nie wyrywkowo) wymagana by była ocena zachowania, jeśli abonenci by oceniali uczciwie to sprawa by się szybko wyklarowała z "niemiłymi" konsultantami.

Link to post
Share on other sites

Dostałem propozycję Ekstra, Canal+, Polsat, Multi i 4K za 124 zł msc. Do końca roku 116 zł, później opłata za Polsat 8 zł.  

 

Wymienna Turbo 49 zł, nie trzeba zdawać 2 dekodera.

 

Rozwiń myśl pod tym co piszesz wyżej, że dostałeś 4K w pakiecie, miałeś na myśli kanał Canal+ 4K Ultra HD ?
Link to post
Share on other sites

Jeszcze formalnie nie dostałem bo sat mam od czasów gimnazjum, kiedy miałem n. I nadal jest na ojca. W środę ma zadzwonić żeby potwierdzić ofertę bo nie ma upoważnienia. Dostanę w tym co napisałem Canal+4k. Nic o ewentualnej dopłacie za kanał 4k nie mówiła.

Edited by darius010
Link to post
Share on other sites

itam!

Na przełomie grudnia/stycznia kończy się umowa w NC+. Oczywiście już dzwonią z nową super ofertą. Nie będę się spieszył z podpisaniem nowej póki co.

Teraz posiadam:

Pakiet ComfortCanal+(6)LIVE 69,99

Eleven Sports 15.90

Eurosport 2HD 4.99.

Chcieli podnieść abonament i dołożyć jakieś 38 nowych kanałów. Albo w podobnej cenie coś tam nie wiele więcej.

Jak to widzicie "znawcy tematu".

Nie podniosę abonamentu, ba chcę zjechać nawet do około 70zł.

Proszę o wskazówki.

Pozdrawiam i dziękuję!

Link to post
Share on other sites

Jeszcze formalnie nie dostałem bo sat mam od czasów gimnazjum, kiedy miałem n. I nadal jest na ojca. W środę ma zadzwonić żeby potwierdzić ofertę bo nie ma upoważnienia. Dostanę w tym co napisałem Canal+4k. Nic o ewentualnej dopłacie za kanał 4k nie mówiła.

Dopytaj dokładnie o ten kanał (Canal+ 4K Ultra HD) ponieważ do końca sierpnia br. jest jeszcze za darmo, a od września już odpłatnie. W związku z tym masz okazje przy przedłużaniu umowy wynegocjować sobie bez dodatkiwych opłat w/w kanał. Daj znać co wynikło z rozmowy. Pisałem już wcześniej, że spore jest prawdopodobieństwo, że będą ten kanał wykorzystywać w trakcie przedłużania nowych umów.

Link to post
Share on other sites

Dzięki waszym poradom zostałem "rodzinnym ekspertem w sprawie telewizji" więc mam kolejną umowę do negocjacji.

W tej chwili mam Extra+, mediaBox+ i 2 multiroomy (jeden Box+ i jeden wifiBox+), całość za 79,99 PLN. Umowa do 31.10.2018.

 

W ICA mam możliwość przedłużenia na 2 lata na takich samych warunkach, mam też kilka innych ofert, ale tam wszystko droższe, więc bez sensu.

Niedługo wysyłam wypowiedzenie i jestem ciekaw co mogę ugrać, bo chcemy nie płacić więcej, więc zawsze mam opcję żeby przedłużyć przez ICA, jakby konsultanci byli niemili.

Czytałem, że ponoć opłaca się zejść na Comfort za 22,90 PLN i potem sobie dopełnić za 10 PLN, więc miałbym to samo trochę taniej, ale czy to faktycznie zawsze tak działa, bo nie chce zostać z samym Comfortem. Ewentualnie zostać w tej samej kwocie ale dostać np. HBO chociaż na 6 miesięcy, albo Ligę Mistrzów na całą umowę?

Edited by kleyo
Link to post
Share on other sites

1. Podstawa to wysłanie wypowiedzenia.

2. Negocjuj nowe warunki telefonicznie z DUK

3. Zawsze można dostać taniej - trzeba trafić na rozsądnego pracownika DUK i trzymać się konsekwentnie tego co się chce dostać.

4. Nowa umowa obowiązywać od razu albo od pierwszego dnia po zakończeniu starej umowy.

5.  Przedłużałem na lepszych warunkach i pracownik DUK się zapytał czy chcę uruchomić nowe warunki od razu. Czy poczekać do końca starej umowy i dopiero wtedy nową aktywować ofertę.

 

PS. po wypowiedzeniu zawsze możesz mieć lepszą ofertę - do końca października jeszcze 2 miesiące są.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites

Zorientowałem się, że o tej drugiej umowie powinienem rozmawiać w temacie dla nowych klientów, więc tam się przenoszę.

 

Wypowiedzenie wyśle, bo wiem że to zawsze działa, tylko teraz mam przez ICA ofertę, która de facto mnie satysfakcjonuje, więc żal nie skorzystać z jakiś dodatków.

Link to post
Share on other sites

U mnie np wypowiedzenie nie zadziałało. Po wysłaniu wypowiedzenia znikła propozycja w ICA. A propozycje konsuli były tragiczne. Drożej niż to co miałem. Może dlatego że chciałem zejść z superpremium na start z C+. Koniec końców bardziej opłacało mi się zakończyć tamtą umowę i wziąść nową z tym co chciałem.

Link to post
Share on other sites

Tak jak pisał lary504 wypowiedzenie wcale nie musi pomóc. Ja moje dwie ostatnie umowy przedłużyłem bez wysłania wypowiedzenia na bardzo dobrych warunkach . Przy ostatnich negocjacjach przy każdym telefonie mówiłem konsultantowi , że bardziej opłaca mi się przejście umowy na czas nieokreślony niż przedłużenie. Po x telefonach zadzwonił normalny konsultant i dał mi dobrą ofertę. Zobaczcie w moich poprzednich postach warunki umowy .

Link to post
Share on other sites

Peszek... Nie umiesz negocjować lub po wygaśnięciu umowy przed zdaniem sprzętu nie upomniaĺeś się o ofertę.

Mam umowę do końca sierpnia. Wysłałem wypowiedzenie (1 września wylaczą mi sygnał) . Na zdanie sprzetu jest chyba 14 dni tak? Czy mam rozumieć, że mogę zadzwonić do DUK, na początku września, juz po wygasnieciu umowy i jest duża szansa, że wtedy dostanę lepsze warunki?

Link to post
Share on other sites

Mam umowę do końca sierpnia. Wysłałem wypowiedzenie (1 września wylaczą mi sygnał) . Na zdanie sprzetu jest chyba 14 dni tak? Czy mam rozumieć, że mogę zadzwonić do DUK, na początku września, juz po wygasnieciu umowy i jest duża szansa, że wtedy dostanę lepsze warunki?

 

 

Możesz przed zdaniem sprzętu zadzwonić do 14 dni po zakończeniu umowy.

 

Możesz sam też teraz dzwonić i stanowczo acz grzecznie upierać się na swoje warunki.

 

Ja miałem umowę do końca września a dostałem w połowie sierpnia takie warunki:

 

Start+ za 9,99 zł na całą umowę

Filmbox za 5 zł na całą umowę

8xC+ za 25 zł w opcji na 6 miesięcy i dalej znów przedłużenie na następne 6 miesięcy w tej samej cenie.

Dopełnienie do Comfort+ za 10 zł mogę wziąć ale mi zbędny jest.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites
  • Mr. Orbita changed the title to Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...