Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie biegałem z kartami już ponad 1,5 roku. :D

Jak przedłużałem poprzednio umowę z wymianą dekodera głównego to coś się skopało i dekodery multiroom informowały że włożono błędną kartę dekodera głównego. Zadzwoniłem na infolinię i dekodery multiroom zostały odblokowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ARTIPAPK, @WSZtm

Sprawdźcie w menu swojego dekodera dodatkowego, czy macie w nim zakładkę "Multiroom". Bo może jej nie ma? Jeśli nie ma to chyba jesteście szczęśliwcami. ;) Pytanie tylko, na jak długo? :roll:

nie mam owej zakladki...;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość filolog

Ja mam umowę od 08.04.2016 r. i kilka dni temu jeden z moich HD 5000 dostał zakładkę multiroom natomiast drugi HD5000, który ma podpięty dysk i często nagrywa  jeszcze funkcji multiroom nie łapnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie biegałem z kartami już ponad 1,5 roku. :D

Jak przedłużałem poprzednio umowę z wymianą dekodera głównego to coś się skopało i dekodery multiroom informowały że włożono błędną kartę dekodera głównego. Zadzwoniłem na infolinię i dekodery multiroom zostały odblokowane.

Nic się nie skopało tylko mają w CP bałagan, pewnie nie wprowadzili nowych danych dla głównego dekodera, dlatego MR nie zostawał odblokowany. Ja aktualnie mam taki przypadek. @swojadroga twierdzi że nie ma problemu, a to jest wielki problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie skopało tylko mają w CP bałagan, pewnie nie wprowadzili nowych danych dla głównego dekodera, dlatego MR nie zostawał odblokowany. Ja aktualnie mam taki przypadek. @swojadroga twierdzi że nie ma problemu, a to jest wielki problem.

W ilu tematach mam Ci pisać?! Zaraz moja cierpliwość się skończy i Kosz stanie się miejscem składowania Twoich wpisów. Zdecyduj się. Działa Ci MR, czy nie? Masz zakładkę Multiroom w dekoderze, czy nie? I przestań swoje błędne wnioski wyciągać na podstawie ICOK!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co ten krzyk ?. Pisze teraz w odpowiednim dziale ? To z jakiego powodu kosz ? Ale Masz racje, swoje pytania już zadałem, trochę odpowiedzi dostałem, i z pytaniami już kończę bo i tak konkretu nie otrzymam.

Edytowane przez moqu'ai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam owej zakladki...;>

 

No to dopóki się nie pojawi, nie będziesz musiał odblokowywać dekodera dodatkowego za pomocą karty z dekodera głównego. :)

Podobna sytuacja występuje obecnie w przypadku dekodera HD3000 znajdującego się u moich rodziców w sypialni. Jest on urządzeniem dodatkowym w usłudze Multiroom na umowie mojego ojca. Dekoder główny to obecnie Evobox. Po tym, jak mój ojciec podczas ostatniego przedłużania umowy dokonał wymiany wcześniej posiadanego Sagemcom'a ESI-88 na Evoboxa właśnie to pojawił się problem, a raczej brak możliwości odblokowania dekodera dodatkowego kartą z EvoBoksa. Mimo, iż w iCOK w miejscu dotychczasowego Sagemcom'a figurował już Evobox i numer jego karty to dekoder dodatkowy wciąż "wołał" o kartę o numerze odpowiadającym karcie z dotychczasowego Sagemcom'a. Wówczas telefon do BOK załatwił sprawę. :) Konsultant zresetował usługę Multiroom, ponowił uprawnienia odbioru i po dłuższej chwili dekoder dodatkowy sam się odblokował, bez wkładania do niego karty z Evoboksa. Co ciekawe, od tamtej pory, aż po dzień dzisiejszy, w jego menu nie ma zakładki Multiroom, co sprawia, że dekoder HD3000 w sypialni ani razu jeszcze nie był odblokowywany kartą z Evoboksa. Cały czas działa niejako "samodzielnie", mimo iż w iCOK figuruje on jako "podpięty" pod Evoboksa jako Multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co ten krzyk ?. Pisze teraz w odpowiednim dziale ? To z jakiego powodu kosz ? Ale Masz racje, swoje pytania już zadałem, trochę odpowiedzi dostałem, i z pytaniami już kończę bo i tak konkretu nie otrzymam.

 

Po pierwsze piszesz o prob[beep]e w trzech tematach. Po drugie nie opisujesz od razu problemu dokładnie, a oczekujesz konkretów. Po trzecie zadawałem pytania dodatkowe, a odpowiedzi nie było. W Twojej sytuacji pierwsza moja rada była tylko właściwa - zastosować się do instrukcji z FAQ, tzn. połączyć się z konsultantem w celu ponownego nadania pakietów. Ale Tobie się to nie podobało, bo Ty wiesz lepiej. Łatwiej się obrazić.

 

@Paskud - Myślę, że czytnik powoli "siada" i za jakiś czas zawitasz do APS-u wymienić dekoder. ;)

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca maja mam nc+ i chcę przejść na Cyfrowy Polsat. W NC+ miałem multiroom premium a jak wygląda w polsacie ? Jaki dają dekoder do multiroom, czy mogę wybrać model czy dają losowo, który najlepszy. Można oglądać tak jak w nc+ nagrania z głownego na dodatkowym? Koniecznie muszę kupować konwerter unicable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Cyfrowym Polsacie dekodery "dodatkowe" do usługi Multiroom to wybrane modele serii HDx000. Są to dekodery produkowane przez firmę Cyfrowy Polsat Technology, w skrócie CPT.

Nagrania dokonane na dekoderze głównym dostępne są tylko na dekoderze głównym. Oczywiście pod warunkiem, że jest to dekoder typu PVR, czyli z twardym dyskiem.

Nie ma potrzeby kupowania konwertera typu Unicable. Konwerter ten obsługiwany jest tylko przez dekoder Evobox. Dekoder ten współpracuje oczywiście również, podobnie jak pozotałe modele dekoderów Cyfrowego Polsatu, z konwerterem uniwersalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie karta główna dopiero po paru próbach odblokowuje dekoder dodatkowy, wcześniej wszystko działało jak należy...

 

U mnie dekoder HD 5000 też nie zawsze chwyta. Zazwyczaj muszę dwa razy wsadzić kartę główną tzn. wyjąć i wsadzić jeszcze raz. Plus taki, że cała operacja starcza na 2 tygodnie.

 

Minus taki, że dekoder nie pokazuje  wtedy żadnego komunikatu np. źle wsadziłeś kartę czy trwa odblokowywanie dekodera. Tylko komunikat dekoder zablokowany i nie wiadomo czy wyjąć kartę czy czekać albo wsadzić jeszcze raz aby zadziałało. Kompletny brak stosownej komunikacji.

Edytowane przez jeplum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprawnienia odbioru zapisane na karcie nie mają żadnego związku z usługą Multiroom. To dekoder (a raczej jego oprogramowanie) posiada właściwości takie, że przy aktywnej na nim usłudze Multiroom, po określonym czasie się blokuje. Jego odblokowanie następuje poprzez włożenie na chwilę do jego czytnika karty z dekodera głównego. Po prostu w taki sposób skonstruowane jest zabezpieczenie usługi Multiroom. Po włożeniu tej karty, po króciutkiej chwili na ekranie telewizora pojawia się komunikat "Dekoder został odblokowany", czy coś w tym rodzaju. Wówczas wyciągamy z niego kartę od dekodera głównego, wkładamy ponownie "jego własną" kartę i cieszymy się dalszym odbiorem kanałów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...