wuzel Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Sorry ale muszę spytać.Co wy oglądacie ,"poradnik o kurach" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ja tam wole o kaczkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 56 minut temu, wuzel napisał: Sorry ale muszę spytać.Co wy oglądacie ,"poradnik o kurach" ? Komuś kiedyś dałem że swojego konta iCOK dostęp do Ipla MIX i sobie to coś zamówił i za swoje oplacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Godzinę temu, Krzysiek_ napisał: Kanały niby są odblokowane a gdy jakiś wybieram to mam komunikat o aktywacji CP GO https://zapodaj.net/e60b3fb2b22ab.png.html Posiadam pakiet Familijny HD Napisałem wyraźnie, że działa to tylko w aplikacji CP GO (u mnie Android). W przeglądarce WWW nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlbuz Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Proszę o informacje, jak uzyskać dźwięk w aplikacji cp on. Wideo się ładuje normalnie. Obraz jest bardzo ładny niestety, brak dźwięku. Przy oglądaniu tv jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Jest opcja dokupienia OTG do obecnej umowy? (Familijny Max HD Film HD Cinemax HD Sport HD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Nie. Taka opcja jest dostępna przy przedłużeniu umowy. Jeśli jesteś zainteresowany nowymi warunkami, to proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Powiem Wam, że to jest duży minus w stosunku do nc+. Tam można sobie różne opcje dobierać bez przedłużania umowy, tak samo Multiroom. Oczywiście u Was też, ale jak widać - nie wszystko. Edytowane 25 Marca 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 W dniu 15.03.2019 o 15:45, maniek357 napisał: Napisałem wyraźnie, że działa to tylko w aplikacji CP GO (u mnie Android). W przeglądarce WWW nie działa. Sprawdziłem i tak jest Słabo to wygląda bo, np. poprzesz aplikację nie mogę oglądać powiedzmy jakiegoś serialu, który w IPLI jest za darmo także to jest badziewie jednym słowem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 (edytowane) W moim odczuciu Cyfrowy Polsat GO w ogóle powinien być dostępny dla wszystkich abonentów bez bawienie się w przedłużanie umowy. Obecnie usługa tylko generuje nie potrzebne koszty dla abonentów które równie dobrze mogą być w kosztach abonamentu - to samo zresztą tyczy się IPTV. Poza tym Ipla oferuje niektóre stacje za darmo lub po wysłaniu SMSa - prawie wszystkie są w streamach Ipli lub w konkurencyjnym WP Pilot więc tym bardziej wygląda to dziwnie. Edytowane 30 Marca 2019 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 No właśnie CP GO to jest haczyk, żeby klient który chce tą usługę przedłużył umowę, a CP nie musiał się martwić że ten klient wkrótce im czmychnie do konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Witam Ostatnio chciałem sobie zobaczyć film World War Z ... no i widzę, że nie da się go oglądać bo jest "KUp Dostęp" .. zacząłem grzebać i w opcji pakiety mam coś takiego jak na zdjęciu .. Z tego co kojarzę nigdy nie miałem czegoś takiego .. Czy wy też tak macie ?? wydawało mi się , że jak ma się full pakiet i te katalogi online w umowie to nie powinno czegoś takiego byc https://zapodaj.net/images/913a7685ddd19.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Katalog online dotyczy treści dostępnych jako odkodowane. Katalogi FILM i SERIALE oraz DZIECI są ekstrapłatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 To chyba tak jest od niedawna co .. ? bo nie kojarzę by coś takiego bylo wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Mam problem z usługą polsat go na komputerze , otóż przeprowadziłem czyszczenie rejestrów itp itp. w związku z tym Polsat GO woła rejestrację, ok chcę się zarejestrować a tu lipa mam przekroczony limit urządzeń. Fakt widnieje mi na koncie 4 urządzenia i czekam na możliwość usunięcia jednego czy dwóch urządzeń, ale, ale do tej pory spokojnie mogłem korzystać z usługi. A tu wychodzi na to że jak przeprowadzi się taki zabieg - czyszczenie rejestrów, ciasteczek itp. to przy kolejnym logowaniu na tym samym urządzeniu Polsat Go traktuje jako automatycznie dodanie nowego urządzenia zwiększając listę urządzeń!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Na jakiejś zasadzie muszą rejestrować te urządzenia inaczej ludzie robiliby sobie darmowy multiroom z CP GO choć sam mam zainstalowany CP GO na android tv i korzystam jak pogoda jest tak zła że przez sat oglądać się nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Godzinę temu, pako napisał: Mam problem z usługą polsat go na komputerze , otóż przeprowadziłem czyszczenie rejestrów itp itp. w związku z tym Polsat GO woła rejestrację, ok chcę się zarejestrować a tu lipa mam przekroczony limit urządzeń. Fakt widnieje mi na koncie 4 urządzenia i czekam na możliwość usunięcia jednego czy dwóch urządzeń, ale, ale do tej pory spokojnie mogłem korzystać z usługi. A tu wychodzi na to że jak przeprowadzi się taki zabieg - czyszczenie rejestrów, ciasteczek itp. to przy kolejnym logowaniu na tym samym urządzeniu Polsat Go traktuje jako automatycznie dodanie nowego urządzenia zwiększając listę urządzeń!!!! TAK- traktuje jako nowe urządzenie- na przyszłość nie kasuj ciasteczek CP GO. Musisz wejść w ICOK-Usługi-VOD/PPV i wykasuj ten komputer i zaraz możesz się zarejestrować, pamiętaj tylko że taką szybką zmianę możesz zrobić tylko raz w tygodniu i tylko na jednym urządzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 ok, ja to już wiem, ale info o tym powinno być na stronie bo aktualnie jestem uziemiony poza tym na tablecie drugi problem, mam aplikacje zainstalowaną, pięknie ukazuje listę kanałów, ale nie odtwarza - ciągle efekt buforowania na pozostałych materiałach ten sam problem - buforowanie - brak odtwarzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Zadzwoń do bok'u, usuną Ci wszystkie urządzenia za jednym razem.Nie trzeba czekać tygodnia,aby usunąć kolejne urządzenie. Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 2 godziny temu, pako napisał: ok, ja to już wiem, ale info o tym powinno być na stronie bo aktualnie jestem uziemiony poza tym na tablecie drugi problem, mam aplikacje zainstalowaną, pięknie ukazuje listę kanałów, ale nie odtwarza - ciągle efekt buforowania na pozostałych materiałach ten sam problem - buforowanie - brak odtwarzania Witam. Jak słusznie zauważył OlafS , po usuwaniu historii i plików cookie na wybranym sprzęcie, może wystąpić sytuacja związana z dodaniem nowego urządzania. W tej sprawie sugeruję zapisać zgłoszenie poprzez swoje konto ICOK. Jeśli chodzi o niedogodności związane z odtwarzaniem materiału, proszę o zweryfikowanie, czy Twoje połączenie internetowe jest stabilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 rozumiem co do pierwszego problemu natomiast drugi - brak odtwarzania na tablecie - tak mam szybki internet (światłowód) wszelkie inne strony z podobnym działaniem...działają! Chyba że muszę wejść na Polsat GO w wersji komputerowej,hmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Sprawdź działanie usługi po restarcie wszystkich sprzętów służących do połączenia z Internetem. Jeżeli sytuacja się nie poprawi, proszę o wykonanie testu prędkości sieci i wysłanie otrzymanych wyników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 3 godziny temu, pako napisał: rozumiem co do pierwszego problemu natomiast drugi - brak odtwarzania na tablecie - tak mam szybki internet (światłowód) wszelkie inne strony z podobnym działaniem...działają! Chyba że muszę wejść na Polsat GO w wersji komputerowej,hmmm... Miałem podobnie po zalogowaniu na komputerze działa na tablecie, więc spróbuj może i u Ciebie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Chciałbym zapytać. Ponieważ nigdy nie miałem w umowie CP GO .Założyłem konto na tej apce.Ostatnio tak z ciekawości zainstalowałem sobie tą aplikację na urządzenia,i działają kanały HBO.Ogólnie to wszystkie kanały w tej aplikacji mi działają. Czy to jest teraz jakaś promocja na otwarte okno?Czy wszyscy tak mają,czy to jakiś błąd u nich? Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Też tak mam.Świeci wszystko oprócz polsat sport premium.To już świeci jakiś kawałek,dobrze że elevenów nie dokupiłem,jak są za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.