Conan Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czyli mam zerwac stara umowe zaplacic kare za zerwanie umowy i podpisac nowa? Możesz przecież przejść na nową pakietyzację, ale wiążę się to z przedłużeniem Twojej obecnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czyli mam zerwac stara umowe zaplacic kare za zerwanie umowy i podpisac nowa? Nie, aneksować starą. A jak myślicie mogę uzyskać korzystny aneks. W tym momencie mam umowę na lata. 6 miesięcy gratis do Marca nie płacę jeszcze. Mam Familijny HD + Sport HD + Extra HD + Multiroom za 69 zł. Jest szansa że podpisane nowej umowy byłoby dla mnie korzystne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 90 zł. miesięcznie od lat i nie mam (jeszcze, mam nadzieję, że tak nie pozostanie) nawet 50% nowych kanałów, bo mam przejść na nową pakietyzacje i siedzieć 29 miesięcy w cyrku, który nie dba o stałych klientów. Tak się zgina lacha stacha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Skoro jesteś jak piszesz abonentem CP od lat to znaczy że jesteś zadowolony z ich usług, co więc stoi na przeszkodzie by zawrzeć nową umowę na 29 miesięcy skoro i tak jesteś z nimi od lat? Skoro to cyrk to po co w nim siedzisz tyle lat? Nie rozumiem zupełnie płaczu i żalu co niektórych tutaj. Wejdzicie do salonu operatora komórkowego i powiedzcie że chcecie kupić telefon za złotówkę którego reklamówka leci w TV, ale wy chcecie nie z umową na dwa lata tylko na miesiąc, sprzedadzą wam tak?, odpowiedzcie sobie sami. Ja dwa lata temu kupiłem telefon za 550zł. a kilka dni potem zrobili promocję na niego i był za 99zł. I co miałem iść i powiedzieć im żeby mi oddali różnicę? Kupowałem w tym dniu na tych i tych zasadach z taką i taką umową. To samo tyczy się umowy z CP- kupujecie pakiet X za cenę Y i tyle, a to co zrobi operator za miesiąc to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booboo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 I tu ładnie kolega całość podsumował. Starzy mają po staremu, a nowi po nowemu. Ile jeszcze można pisać tego. To taki haczyk ze strony Polsatu Cyfrowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Skoro jesteś jak piszesz abonentem CP od lat to znaczy że jesteś zadowolony z ich usług, co więc stoi na przeszkodzie by zawrzeć nową umowę na 29 miesięcy skoro i tak jesteś z nimi od lat? Skoro to cyrk to po co w nim siedzisz tyle lat?Nie rozumiem zupełnie płaczu i żalu co niektórych tutaj. Wejdzicie do salonu operatora komórkowego i powiedzcie że chcecie kupić telefon za złotówkę którego reklamówka leci w TV, ale wy chcecie nie z umową na dwa lata tylko na miesiąc, sprzedadzą wam tak?, odpowiedzcie sobie sami. Ja dwa lata temu kupiłem telefon za 550zł. a kilka dni potem zrobili promocję na niego i był za 99zł. I co miałem iść i powiedzieć im żeby mi oddali różnicę? Kupowałem w tym dniu na tych i tych zasadach z taką i taką umową. To samo tyczy się umowy z CP- kupujecie pakiet X za cenę Y i tyle, a to co zrobi operator za miesiąc to inna sprawa. Czasem rzeczywistość wygląda inaczej niż Ci się wydaję. Nie, nie jestem zadowolony. Pomyśl, że jeśli nie chcę podpisywać nowej umowy i mieć kolejną pętlę na szyi przez dany okres czasu, to może mam ku temu powód, np. zmiana dostawcy telewizji na święta. Gdy wiązałem się z SAT CP, miał on najlepszą ofertę dla mnie. Kablówki dno, a canal, czy później N, nie warto mówić. Jestem w Polsacie przez tyle lat głównie ze względu Polsatu Sport. Tam, gdzie później pojawił się owy kanał, nie był dla mnie dostępny z powodów technicznych. Teraz jest zupełnie inaczej, a Polsat robiąc mi psikusa nie dodając większości nowych kanałów, bo jest nowa pakietyzacja, jeszcze bardziej ułatwia mi podjęcie decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Może jest jednak szansa na rozwiązanie umowy z CP, wbrew temu co podają na infolinii? http://tvpolsat.info/news.php?readmore=4639 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czy ma już ktoś na dekoderze "prepaid" z pakietem "Familijnym" uprawnienia do oglądania kanałów "Viasat", bo u mnie na module "CI" w wersji "prepaid" uprawnień na nie ciągle brak, mimo, że według nowej "pakietyzacji" wersji "prepaid" (http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/cennik-dla-uzytkownikow2012-11-22-.pdf) te kanały powinny w nim być??? Dalej ciemno Viasaty nie chodzą nadal przy FAMILIJNYM HD, gdzie powinny ;( U mnmie w prepaid wykupiony pakiet familijny też ciemno na Viasat, Food nadomisat gra. Najbardziej mi jednak zalezy na 3 x VIASAT Jeśli u kogos kto ma taka sama opcje jak ja juz chodzą te kanały prosze o "cynk". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czy ma już ktoś na dekoderze "prepaid" z pakietem "Familijnym" uprawnienia do oglądania kanałów "Viasat", bo u mnie na module "CI" w wersji "prepaid" uprawnień na nie ciągle brak, mimo, że według nowej "pakietyzacji" wersji "prepaid" (http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/cennik-dla-uzytkownikow2012-11-22-.pdf) te kanały powinny w nim być??? Aktualnie mam opłacony Familijny + Relax Mix + Pakiet HD i nic nie świeci. Na partyline trafiłem na takiego magika, że mi ręce opadły. Normalnie szkoda słów. EDIT: Załapały Polsat Food i MTV Rocks. Reszta ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Warblade3 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czy ma już ktoś na dekoderze "prepaid" z pakietem "Familijnym" uprawnienia do oglądania kanałów "Viasat", bo u mnie na module "CI" w wersji "prepaid" uprawnień na nie ciągle brak, mimo, że według nowej "pakietyzacji" wersji "prepaid" (http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/cennik-dla-uzytkownikow2012-11-22-.pdf) te kanały powinny w nim być??? Dalej ciemno Viasaty nie chodzą nadal przy FAMILIJNYM HD, gdzie powinny ;( U mnmie w prepaid wykupiony pakiet familijny też ciemno na Viasat, Food nadomisat gra. Najbardziej mi jednak zalezy na 3 x VIASAT Jeśli u kogos kto ma taka sama opcje jak ja juz chodzą te kanały prosze o "cynk". U mnie jest to samo - Viasaty w ogóle nie chodzą,a jakiś Polsat Food mam odblokowany i idzie,a na Universal Channel i Sci-fi Universal jest tylko dźwięk,a obrazu nie ma.I wyświetla mi: "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Co to ma być To jest zwykłe faworyzowanie kanałów polsatowskiego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justyna21 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Czytam ze uwiekszosci na Universal macie glos a ja nawet glosu nie mam.Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Dźwięk zawsze był dostępny FTA na kanałach Universal Channel i Sci-fi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 A ja po telefonie do nich mam wrażenie, że mają jakieś klopoty z pakietyzacją i nadawaniem uprawnień dla starych abonentów, mam dzwonić po 4 gru., od tej daty mam okres rozliczeniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Wszyscy narzekamy, a tu nagle się okaże że będzie wszystko tak jak było przewidziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justyna21 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Moze i tak,ale skoro ludzie dzwonia na party line i mowia im ze np nie moga jak narazie miec tych kanalow a inni zas moga ,ale jezeli podpisza ten caly aneks z dluzsza umowa np na 29 mies plus obowiazkowo multiroom to jaki to ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 W zasadzie z czystej ciekawosci zadzownilem nie liaczac na rozwiazanie sprawy. Pakiet Premium + SVOD. Niestety nie mam mozliwosci przejscia na nowe pakiety nie ma dla mnie obecnie przygotowanej oferty przelduzeniowej . Chore procedury w polsacie powoduja ze kanaly nowe sa tylko dla kogo ? Nie chcieli ich dac do starych pakietow ok to niech by utworzyli pakiet NOWOSCI cena tak i taka kto chce niech sobie dokupi. Oczywiscie zartuje ale obsurdy w CP sa tragiczne. Tam sie nigdy nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 justyna21 tu nie chodzi tylko o to, ale powinno być coś takiego jak równe traktowanie każdego klienta, nie dbanie tylko o nowych ale szanowanie stałych klientów którzy nie zostawili już jedną złotówkę tej platformie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justyna21 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Piotrek wiem to..dlatego jaki to ma sens?Skoro mozliwe ze wlacza to wszystkim?Ciezko zrozumiec ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 W zasadzie z czystej ciekawosci zadzownilem nie liaczac na rozwiazanie sprawy. Pakiet Premium + SVOD. Niestety nie mam mozliwosci przejscia na nowe pakiety nie ma dla mnie obecnie przygotowanej oferty przelduzeniowej . Chore procedury w polsacie powoduja ze kanaly nowe sa tylko dla kogo ? Nie chcieli ich dac do starych pakietow ok to niech by utworzyli pakiet NOWOSCI cena tak i taka kto chce niech sobie dokupi. Oczywiscie zartuje ale obsurdy w CP sa tragiczne. Tam sie nigdy nic nie zmieni. No właśnie dobrze to ująłeś. Dlaczego "starzy" abonenci nie mogą obejrzeć nowych kanałów CP. To tak jakby w sklepie pojawił sie nowy towar tylko dla nowych klientów, starzy kupuja tylko to co do tej pory. Ja też usłyszałem w słuchawce telefonu,że na razie nie mam możliwośći oglądania nowych kanałów. I nieważne czy dadzą nam te kanały dziś czy za kilka dni, może tygodni, czuję się najwyraźniej zlekceważony. CP zrobił ogromny błąd, jeśli chodzi o mnie bardzo mnie zniechęcił do swoich usług. Czekam na tzw. możliwość odejścia i znikam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid10201 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja również czekam na najbliższą możliwość rozwiązania umowy z CP i przechodzę do innej platformy. Traktowanie "starych" klientów w ten sposób nie jest fajne ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ciezko zrozumiec ich. Ciężko zrozumieć czemu wciskają nowe umowy ? Oni tylko po to siedzą tam na tych telefonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Moze uwazaja ze lojalnosc klientow buduje sie poprzez zmuszanie ich do dlugich umow a nie poprzez kuszenia coraz lepsza oferta i cena. Ta metoda raczej buduje negatywny wizerunek platformy ale przeciez za 29 miesiecy i tak abonent zapomni jaki to polsat byl ZLY !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 za 29 miesięcy abonent zapomni wysłać wypowiedzenia i umowa przedłuży mu się z automatu o 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Witam! Pod tym linkiem znajdziecie parametry wszystkich nowych kanalow. https://satkurier.pl/news/80286 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.