morpion Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Dokładnie jest jak napisał Strain - chodzi o ścieżkę Dolby Digital. Szkoda tylko, że te nędzne dekodery nie radzą sobie z tą ścieżką i na tych kanałach nie da się regulować dźwięku z poziomu dekodera, tylko z poziomu telewizora, co jest sporym utrudnieniem, bo trzeba korzystać z różnych ustawień. Jestem od kilku miesięcy abonentem UPC (Kraków - 3 usługi ) mam dekoder Pace. Problem z dźwiękiem udało mi się częściowo pokonać włączając w menu dekodera - ustawienia- -ustawienia TV- synchronizacja HDTV na max. Widać a właściwie słychać poprawę można regulować głośność 1 pilotem od dekodera. Niestety przełączenie z HD na SD i odwrotnie (najczęściej kanały Planete HD, ale kino HD) czasem po kilku minutach czasem po kilku godzinach powoduje ,że ustawiać to trzeba ponownie Sprzęt nie zapamiętuje tego parametru mimo ,że inne zmiany wprowadzone raz na początku trzymają się nadal. Ma ktoś może sposób aby to ustawić raz a dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Zmień rozdzielczość HDMI na Auto, a synchronizacje audio HDTV na zero, powinno przynieść to taki efekt jak chcesz, tylko że między przełączaniem z HD na SD i odwrotnie będziesz miał około 3 sekundy czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morpion Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Zmień rozdzielczość HDMI na Auto, a synchronizacje audio HDTV na zero, powinno przynieść to taki efekt jak chcesz, tylko że między przełączaniem z HD na SD i odwrotnie będziesz miał około 3 sekundy czarny ekran. Niestety takie ustawienia u mnie to dramat - praktycznie brak regulacji dźwięku na kanałach HD, przełączanie między kanałami to masakra a w ciągu 30min dekoder zaliczył 3x zwis tylko wyłączenie z prądu pomogło. Jedynie ustawienie rozdzielczości HDMI na 1080i i synchronizacji audio HDTV na max przynosi poprawę - da się regulować głośność na kilku problematycznych kanałach ze ścieżką Dolby Digital. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Powtarzam pytanie: Czy prawidłowo wyświetlają Wam się napisy na kanałach TVP 1 HD i TVP 2 HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Niestety takie ustawienia u mnie to dramat - praktycznie brak regulacji dźwięku na kanałach HD, przełączanie między kanałami to masakra a w ciągu 30min dekoder zaliczył 3x zwis tylko wyłączenie z prądu pomogło. Jedynie ustawienie rozdzielczości HDMI na 1080i i synchronizacji audio HDTV na max przynosi poprawę - da się regulować głośność na kilku problematycznych kanałach ze ścieżką Dolby Digital. W tym przypadku pozostaje Ci tylko wymienić Mediaboxa, przyjedzie technik i zainstaluje nowy Mediabox ( bez problemu w 24H od zgłoszenia i za darmo rzecz jasna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 co sądzicie o tych telewizorach Toshiba od UPC? brał ktoś może? warto się w ogóle nad nimi zastanawiać czy lepiej oddzielnie coś sobie wziąć na raty? mamie kończy się umowa, z opcji na upc.pl wynika, że dla przedłużających umowę z 3 usługami nie przysługuje tv 32' tylko 40'. nie wiem jak to jest z tym abonamentem i ratami, 179,90 zł miesięcznie na 24 miesiące za wszystko? a pod spodem pisze, że TV 40' - 36 rat po 63,90 zł. czyli 2300 zł za taki tv... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Umowa na świadczenie usług jest na 24 miesiące , i w tym okresie razem z ratami płacisz 179,90 a po 24 miesiącach musisz jeszcze przez 12 miesięcy płacić ratę 63,90. Za same usługi przez 24 miesiące wychodzi 116 złotych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gst Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Zmieniają regulamin od 01.03.14 , dużo kanałów wskakuje jako niegwarantowane i z tego powodu można bezkarnie wypowiedzieć umowę. Czy każdy może wypowiedzieć umowę czy tylko ktoś kto podpisał umowę przed jakimś konkretnym terminem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Zmiana regulaminu, cennika czy oferowanych programów = możliwość wypowiedzenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Umowę mogą wypowiedzieć klienci którzy podpisali umowę przed 02.12.13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gst Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Dzięki wielkie. I do kiedy można składać wypowiedzenie? Bo nie dostałem maila w tej sprawie a powinienem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NooExist Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czyżby wkrótce nsport w UPC? Link: http://gazetaabc.pl/photos/p_big_19015_1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Dzięki wielkie. I do kiedy można składać wypowiedzenie? Bo nie dostałem maila w tej sprawie a powinienem. Ja nie mam UPC,ale poradziłem córce by już wysłała (też nie dostała emaila), zobaczymy co ugramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gst Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 No dobra, więc jakie jest źródło tej informacji, że można bezkarnie wysyłać wypowiedzenie jeśli ktoś podpisał umowę przed grudniem 2013? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Upewnijcie mnie, czy lista kanałów, które stają się niegwarantwane, jest tu aktualna? http://media2.pl/media/108120-Zmiany-w- ... anych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Twoja jest nieaktualna i ma 39 kanałów niegwarantowanych, aktualną wrzucił kolega @szunaj i tych kanałów jest 69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Może ktoś wrzucić tę listę jeszcze raz, bo post szunaja zniknął? I pytanko, do kiedy można wysyłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gst Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jeszcze raz ponawiam pytanie, skąd informacja, że można bezkarnie wypowiadać umowę w UPC? Proszę o link bo chciałbym to zrobić jak najszybciej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Link, który wrzucał szunaj: http://media2.pl/media/109017-UPC-wprow ... ow-TV.html Tam masz info, że można umowę rozwiązać, tylko nie jest napisane, do kiedy można składać te wypowiedzenia. W ogóle to jest jakieś dziwne. Na liście kanałów niegwarantowanych widnieją wszystkie kanały sportowe, ale już ich odpowiedniki w jakości HD są gwarantowane. I tak samo jest w przypadku paru innych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Zmiana regulaminu nastąpi 1 Marca, więc czas na wypowiedzenie jest do 30 marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jakoś w październiku lub na początku listopada podpisałem umowę na Internet z UPC 60mb, płacę 60zł miesięcznie. Potem przeniosłem z właściciela na siebie pakiet analogowy TV (15zł miesięcznie), wtedy miałem niecałe 10 kanałów i stary telewizor. Teraz kupiłem nowy TV (Samsung), odbieram te darmowe kanały (35 dokładnie). W grudniu przedstawiciel oferował mi najlepszą nagrywarkę, najwyższy pakiet tv i neta za 89zł przez 0,5 roku, a potem 130zł... Dla mnie za dużo, poza tym miałem stary telewizor. Teraz na nowym chciałoby się trochę sportu pooglądać, bo teraz mam tylko Polsat Sport News. Mam więc pytanie czy uda mi się wynegocjować jakoś za 100zł internet, tv i pakiet C+? Pakiet TV może być najmniejszy itp. Bo na inne pakiety w sumie mi się nie opłaca przechodzić, a te 15zł muszę płacić, żeby oglądać te darmowe 35 co mi styka niby. I drugie pytanie czy ja też mogę wysłać im maila, że rezygnuję? I co wtedy? Bo w sumie mam kiepską sytuację, w moim bloku, wynajętym mieszkaniu mogę jedynie mieć UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak wyślesz wypowiedzenie to stracisz odbiór i tyle. Jeśli chcesz coś tanio z Canal+ to pozostaje tylko pakiet TV Start HD (39 stacji) + Internet 10 MB + telefon 60 minut + Canal+ za sumę 104 zł , ale wcześniej musiał byś wypowiedzieć obecną umowę i podpisać nową z tą promocją na inną osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Tylko w tej ofercie Start za 69zł nie ma możliwości dodania pakietu C+. Najtaniej wychodzi coś koło 160zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Jeśli zamawiasz przez infolinie lub w BOK to nie ma. U przedstawiciela handlowego jest taka możliwość, numer do niego znajdziesz na skrzynce UPC w swoim bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Taki przedstawiciel może zaproponować lepsze oferty niż infolinia? o.O W sumie można jakoś podejrzeć jakie są w tej chwili oferty utrzymaniowe? Rok temu było jakieś RUU czy coś takiego i w PDF krążył po necie cały cennik tej promocji i można było sobie wyliczyć ile można utargować. Sam mam umowę do listopada i zastanawiam się, czy gdybym teraz wysłał wypowiedzenie, to czy jestem w stanie coś ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.