Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wydaje,po prostu widzę różnicę w jakości jaka była a jaka jest,zdublowali kanał i tyle jak będę miał czas to do nich przedzwonię :P

Właśnie przed chwilą dzwoniłem do upc, technik mi powiedział,że usterka będzie usunięta ok 17 ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Oczywiście powiedziałem, że problem nie dotyczy tylko mojej kablówki, inni też mają problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

History SD i History HD od jakiegoś czasu mają takie same logo i ramówkę (utworzona została wersja tylko na rynek polski), może to dlatego Wam się wydaje, że jest dubel.
Wyobraź sobie, że po jakości widać, że to dubel, a poza tym, dekodery sygnalizują czerwoną diodą kanały HD, a przy kanale 390 dioda ta już się nawet nie zapala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje, że ta podmiana nastąpiła automatycznie z początkiem nowego miesiąca. Pewnie technik źle ustawił programowanie. Zapatrzył się, aby uruchomić dubla w kanale otwartym i wrzucił to samo do wersji HD. Musimy czekać na koniec weekendu Wszystkich Świętych jak technik, który to odkręci, wróci z cmentarza. Mam nadzieję, że wyrobi się do poniedziałku do godziny 22:00 do kolejnego premierowego odcinka "Wikingów".

Trochę są nie poważni. :read: Reklamują obecnie ten kanał wraz z tym serialem, a puszczają go w wersji SD. Może jako rekompensatę wrzucą wersje HD wszystkich odcinków "Wikingów" do VOD. Rzecz jasna z napisami i z możliwością wyłączenia lektora! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem wczoraj wieczorem na infolinię UPC żeby się dowiedzieć co jest w końcu z History HD, technik ze swojej strony nie widzi problemu, a problem leży po mojej stronie gdyż pewnie mam podłączonego Mediaboxa przez eurozłacze. Po takiej informacji zakończyłem z nim rozmowę. Dziś ponowiłem rozmowę z konsultantami ( a było ich trzech ) i poradzili mi następująco:

- problem jest u pana w mieszkaniu więc zalecane jest wezwanie technika ( nie uzasadnione wezwanie technika wg cennika = 50 złotych

- jest pan w błędzie, nie które kanały HD są czasem w SD i w dekoderze na kanale 390 zapalenie lampki nie zawsze musi nastąpić.

Trzeci był na tyle ogarnięty że powiedział że to wina po ich stronie gdyż zmielili częstotliwość emisji History HD ( sprawdziłem i miał rację, wcześniej to była częstotliwość 698 MHz a obecnie jest to 338 MHz) i że usterka będzie poprawiona do godziny 14:00 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w upc to tak mają byle co odpowiedzą dla świętego spokoju.

Myślą, że klienci to i idioci i można im wciskać byle [beep]o żeby wymigać się od roboty co za.....!!!

Jak miałem problem z szybkością internetu do technik mi powiedział, że mam zepsutą kartę sieciową i dla tego internet mi nie śmiga tak jak powinien,co na to ja odpowiedziałem przecież by wg neta nie łapało, w końcu dał nowy router z nową konfiguracją sieciową i od razu lepiej działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z History pojawił się 1.11.2013, kiedy większość konsultantów miała wolne. Przyszli po dłuższym weekendzie do pracy i trudno od nich wymagać, aby zapoznali się już z najnowszymi awariami. Nie znając problemu, gadają, co mogą, aby utwierdzić się, że wina na pewno nie leży po stronie odbiorcy (korzystają ze schematu, z którego zostali przeszkoleni). Taki konsultant nie korzysta na co dzień z UPC (pewnie nie ma nawet telewizora), więc wie tylko tyle, co go przeszkolą lub prześlą mu komunikat oficjalnie mailem służbowym (pewnie mają tyle telefonów, że na nawet nie są w stanie przeczytać ich wszystkich między rozmowami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu Cię zaskoczę, bo podczas rozmowy z trzecim konsultantem włączył dekoder i w słuchawce słyszałem to co oglądałem, i sam potwierdził że obraz jest SD i ma już informację odnośnie tej usterki . Więc raczej dział techniczny ma dostęp do telewizji cyfrowej bez pośrednio ze stanowiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpływ mamy. Jeżeli zauważą znaczny odpływ abonentów to może ktoś odpowiedzialny za rozwój ofert TV cyfrowej obudzi sie ze snu zimowego i lub oderwie od kawki i Pudelka i spojrzy na ofertę po czym zauważy np. że wszystkie sieci kablowe posiadają NSport HD. Nie ma innej możliwości jak masowa rezygnacja abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ostatnio dostęp do sieci UPC(nie jestem abonentem-ale rodzina jest : P ) i pobawiłem się ich Mediabox-em i doszedłem do kilku wniosków:

-kompletnie skopana lista programów,nielogicznie poukładana,brak możliwości edycji,co ważne brak możliwości tworzenia własnej listy .A jechanie od kanału 1 do 1000 jest w gruncie rzeczy męczące.No i trudno jest zapamiętać pozycję konkretnych kanałów.Żenada.Na plus można jedynie dodać że kanały których nie ma w abonamencie są pomijane (po jakimś czasie)

-zbyt duża ilość serwisów interaktywnych a przede wszystkim lansowanie na każdym kroku zawartości katalogów VOD,co jest niewątpliwie irytujące

-dekoder to w gruncie rzeczy mydelniczka,pół ekranu zajmują napisy ekranowe,kanały dość wolno się przełączają i do tego tuner ten często ma zawiechy. Jedyne co mi się w nim podoba to nawet ładna obudowa...hahaha.

-UPC ma parę ciekawych rodzynków których brak w innych sieciach min. Motors TV, Ginx TV i Nautical Channel., ale braki też są wielkie min. Canal+ Film 2 a przede wszystkim doskwiera tu brak Nsport-u.

UPC uważam jako ciekawą mimo wszystko alternatywę dla mojej kablówki (Multimedia) ale chyba jednak UPC lekko w tym polu przegrywa. Tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kompletnie skopana lista programów,nielogicznie poukładana, No i trudno jest zapamiętać pozycję konkretnych kanałów.
Kompletnie się z tym nie zgodzę. Lista kanałów zaprezentowana przez operatora jest w świetny sposób ułożona. I naprawdę łatwo jest zapamiętać co gdzie się znajduje - ja przynajmniej nie mam z tym problemu.
-UPC ma parę ciekawych rodzynków których brak w innych sieciach min. Motors TV, Ginx TV i Nautical Channel., ale braki też są wielkie min. Canal+ Film 2 a przede wszystkim doskwiera tu brak Nsport-u.
Canal+ Film 2 jest, tyle, że tylko w jakości HD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skopana lista programów,nielogicznie poukładana,brak możliwości edycji,co ważne brak możliwości tworzenia własnej listy

-zbyt duża ilość serwisów interaktywnych a przede wszystkim lansowanie na każdym kroku zawartości katalogów VOD,co jest niewątpliwie irytujące

-dekoder to w gruncie rzeczy mydelniczka,pół ekranu zajmują napisy ekranowe,kanały dość wolno się przełączają i do tego tuner ten często ma zawiechy.

-braki też są wielkie min. Canal+ Film 2 a przede wszystkim doskwiera tu brak Nsport-u.

 

@danielpes5 Widocznie Twoja rodzina nie ma ustawionych ulubionych, bo taka mozliwość jest, nie pisz bzdur. Po pierwsze abonent może w dość łatwy sposób ustawić opcję ulubionych kanałów, co z kolei przełoży sie na pominięcie serwisów interaktywnych. Tym samym lista i poruszanie się po niej będzie mniej problemowe.

 

Co do dekodera, za niedługo zaprezentuja nowe modele, jakiś czas temu była mozliwość wypełnienia ankiety i modeli prototypów z mozliwoscią oceny preferencji odbiorcy. Takze pracują nad tym.

 

Braki? Znajdź mi kablówkę, która nie ma braków? Spójrz na vectrę jaki szajs oferuje w pakietach. A C+FILM 2 jest w wersji HD, a n Sport HD niebawem będzie, jak przedłuża umowę na canal+ z nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...