Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

"apj"...a spróbuj tak: zaloguj się do "moje upc" - usługi - telewizja - wybierz pakiet (u mnie multiroom max) - kliknij "szczegóły usługi", wybierz "odświeżenie sygnału" ... po ok. godzinie powinno być OK... jeśli to nie działa   dzwoń!

Edytowane przez sztajger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie powinno brzmieć: Co Discovery kombinuje...a mianowicie planują uruchomić swój serwis streamingowy nawet kosztem zmniejszonych w najbliższej przyszłości zysków..

 

W UK wraz ze Sky (abonenci otrzymają na 12 miesięcy darmowy dostęp)..więc w Polsce również może coś się dziać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC potrafi konsekwentnie przez lata nie  dołączać wybranych kanałów, lub nawet całych pakietów od poszczególnych nadawców, więc jestem w stanie wyobrazić sobie ofertę operatora bez kanałów od Discovery.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu niekoniecznie trzeba winić UPC ..Discovery otwarcie mówi że interesuje ich własny serwis... nie wiemy jak wyglądają negocjacje i czego oczekują jedni i drudzy.. 

https://www.digitaltveurope.com/2020/11/06/discovery-prepped-for-one-step-back-and-two-forward-as-it-pivots-to-streaming-future/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwna sprawa, że sami nie dzwonią.

W moim przypadku po wypowiedzeniu już na drugi dzień -pierwsza propozycja okazała się być tą najlepszą  , której warunki  przed końcem umowy zaakceptowałem. Za każdym razem dzwonił wtedy konsultant.

Przez czas wypowiedzenia sam poprosiłem o połączenie z DUK i propozycje były beznadziejnie słabe.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie same Discovery na holenderskiej licencji są i tak nieoglądalne przez częste reklamy. I nawet nagrywanie nie jest rozwiązaniem bo co to za przyjemność jak program trwa godzinę, z czego do przewinięcia jest 20 minut reklam i zapowiedzi.

Platforma VOD byłaby tutaj bardzo pożądana. Albo powrót Discovery Showcase HD ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mara68 napisał:

Tylko że to może dotyczyć wszystkich operatorów...?

Moim zdaniem trzeba poczekać do grudnia aż Discovery poda więcej szczegółów.

Co nie zmienia faktu, że będzie możliwość zerwania umowy bez konsekwencji.

 

Ta ankieta to może być niemiarodajna. Większość ludzi nie wie do Discovery należą np. TLC, HGTV, Travel Channel czy inne kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Pawop napisał:

UPC wysyłało ankiety z pytaniami "co byś zrobił, gdybyś stracił dostęp do kanałów Discovery?" (do znalezienia na forum UPC). Ciekawe co oni kombinują?

 

Przecież UPC skasowało swoje forum, chyba, że chodzi ci o forum mediaswiat i post użytkownika zylx.. ;)

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10462

edit: dobra widzę, że też tam się udzieliłeś.. ;) Więc chodziło Ci o tamto forum.

Edytowane przez brtk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamto oficjalne " forum" zostało dość pospiesznie zlikwidowane niedługo przed pojawieniem się mini dekoderka. Tynczasem w ankiecie  widać,  że może szykują się kolejne niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2020 o 09:17, sebagit napisał:

Usługę Horizon go mi włączyli po złożeniu reklamacji. Też twierdzili, że jest tylko przy dekoderze. Ale powołałem się na regulamin promocji. Niestety nie działa cofanie programów na tydzień wstecz. Tylko to nie problem. I tak na większości programów... Żeby nie powiedzieć, że na wszystkich poza TVP nie można było przewidzieć reklam. A jest przecież Kodii... A w Kodii IPLA, PLAYER, TVP VOD bez reklam emoji16.png

W Promocji otrzymujesz
1. Ulgę na wybrane w Promocji Usługi w trakcie całego Okresu Zobowiązania,
2. Ulgę na Usługę dodatkową Horizon GO,
3. W przypadku wyboru Usługi Internetowej — dodatkową ulgę za Zgodę na Rachunek Elektroniczny oraz Zgodę Marketingową,
4. Pakiet Bezpieczeństwa UPC - 0 zł przez 1 miesiąc w opcji na próbę.


i jeszcze definicje.

X. Definicje

Horizon Go
Usługa dodatkowa przeznaczona dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką korzystają co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej oraz Usługi Internetowej, polegająca na zapewnieniu Abonentowi dostępu do płatnych lub nieodpłatnych treści oraz innych funkcjonalności za pośrednictwem Aplikacji pod nazwą Horizon Go, dostępne bez dodatkowych opłat za pośrednictwem witryny www.horizon.tv (dla komputerów), albo dedykowane oprogramowanie dostępne za pośrednictwem Google Play oraz App Store (dla telefonów lub tabletów).

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Cześć,

@sebagit czy masz modul CI i uznali ci rekalamację?

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni, piszę do Was z prośbą o poradę... Jestem klientem UPC od prawie 20 lat, korzystam z dosyć dużego zakresu usług - max, nagrywarka, internet 150m, eleven, multiroom (karta), canal prestige... do tej pory płaciłem za to 168 (dużo), teraz dostałe propozycje na te same usługi z netem 500m - 160 pln, z netem 300m 155 pln. No i po tym co poczytałem tutaj oraz na innych forach  - nie jest to najlepsza oferta. Przez te 20 lat nie złożyłem nigdy rezygnacji z ich  usług. Ale właśnie aktywowałem tą możliwość i po raz pierwszy to zrobię.

Pytanie do Was  - w jakim zakresie cenowym powinna być dobra oferta ? Mógłbym dołożyć PSP i HBO, ale to nie jest konieczne... Pokazywana strona z ofertami raz, że nie jest czytelna, dwa iż mam wrażenie braku aktualności... Będę wdzięczny za poradę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obecnie horizon bez nagrywarki select, multiroom (karta), 300mb, eleven płacę 105zl w tym 5zl dodatkowo za skończona umowę. Obecnie za to samo zaproponowali mi 80zl. Za horizon z nagrywarka, telewizja select, multiroom (karta), internet 300mb i Canal Plus prestige bez eleven DUK proponuje 125zl, wydaje mi się że to dobra oferta. Ale zastanawiam się żeby wziąć ofertę z dekoderem 4k, internetem 750mb i Multiroom wyjdzie 115zl Canal Plus na pół roku za darmo i co fajne krótka umowa na 1 rok. A potem znowu można z nimi negocjować.

 

@Czarny14 

Nie zastanawiaj się tylko wysyłaj im wypowiedzenie i negocjuje z działem utrzymania klienta bo stały klient jest zawsze w plecy.

Edytowane przez Pilif22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...